بهترین فیلم های رضا کیانیان به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

رضا کیانیان هنرپیشه فیلم، تئاتر و تلویزیون، نویسنده و عکاس فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او در تاریخ 29 خردادماه 1330 در محله میدان خراسان تهران متولد شد.پدرش معروف به حسین تهرانی، باستانی کار قدیمی تهران و همدوره هفت کچلون و حسین رمضون یخی بود. در یکسالگی به همراه خانواده اش به مشهد رفت. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در مشهد گذراند و در حوزه علمیه مشهد به تحصیل دروس فقهی و اسلامی مشغول شد.

رضا کیانیان برای اولین بار در سال 1345 در نمایشنامه از پانیفتاده ها به قلم غلامحسین ساعدی به کارگردانی برادرش، بازیگری تئاتر را تجربه کرد. مدرک لیسانس خود را سال 1355 از دانشگاه تهران دریافت کرد. سال 1368 با بازی در فیلم تمام وسوسه های زمین وارد عرصه سینما شد. سال 1369 با بازی در سریال شاهدان کوچک وارد تلویزیون شد.

رضا کیانیان با بازی در فیلم سینمایی کیمیا در سال 1373 به عنوان بازیگر شناخته شد و کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نقش دوم در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. بازی اش در فیلم سینمایی آژانس شیشه ای جایزه بهترین بازیگر نقش دوم را در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برایش به ازمغان آورد.

رضا کیانیان با خواهرزاده سهراب سپهری، هایده قراچه داغی ازدواج کرده ، آن ها یک فرزند به نام علی دارند که در زمینه صدا و موسیقی فعال است.

جوایز و افتخارات رضا کیانیان عبارتند از: کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم کفشهایم کو؟ ۱۳۹۴/ بازیگر منتخب نویسندگان و منتقدین ماهنامه سینمایی فیلم به عنوان یکی از پنج بازیگر برتر تاریخ سینمای ایران ۱۳۸۹/ کاندید تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، جشن سینمای ایران برای بازی در فیلم همیشه پای یک زن در میان است ۱۳۸۷/ دریافت تندیس حافظ یک عمر فعالیت هنری، جشن دنیای تصویر ۱۳۸۶/ برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین المللی فیلم کرالا ۲۰۰۸/ برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد، جشن سینمای ایران برای بازی در فیلم یک بوس کوچولو ۱۳۸۵/ کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد، جشن سینمای ایران برای بازی در فیلم ماهی ها عاشق می شوند ۱۳۸۴/ برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد، برای بازی در فیلم یک بوس کوچولو ۱۳۸۴/ کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ماهی ها عاشق می شوند ۱۳۸۳/ کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد، جشن خانه سینما برای بازی در فیلم فرش باد ۱۳۸۲/ برنده لوح زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد، جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم فرش باد ۱۳۸۱/ برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد، جشن خانه سینما برای بازی در فیلم خانه ای روی آب ۱۳۸۱/ کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم های فرش باد و گاهی به آسمان نگاه کن ۱۳۸۱/ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم خانه ای روی آب ۱۳۸۰/ برنده طراحی صحنه نمایش نیلوفر آبی ۱۳۷۷/ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم آژانس شیشه ای ۱۳۷۶/ کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم کیمیا ۱۳۷۳.


فیلم مسخره باز

«مسخره باز» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1397 است. این فیلم جوایزی همچون سیمرغ بلورین فیلم های هنر و تجربه، جایزه ویژه هیئت داوران براى بهترین فیلمنامه از سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم ورشو ۲۰۱۹، تندیس خلاقیت و استعداد درخشان از سیزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی بخش نگاه نو در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و جوایزی در رشته های مختلف این جشنواره از جمله سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه برای جواد مطوری، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای علی نصیریان کسب کرد و نامزد بهترین طراحی صحنه سهیل دانش از جشنواره فجر، نامزد بهترین طراحی لباس الهام معین جشنواره فجر، نامزد بهترین فیلمبرداری علی قاضی جشنواره فجر و نامزد بهترین چهره پردازی ایمان امیدواری جشنواره فجر شد. همایون غنی زاده اولین اثر سینمایی اش را ساخته که نویسندگی آن را هم انجام داده. داستان این فیلم درباره جوانیست که رویای بازیگری در سر دارد. این جوان در یک سلمانی به همراه شاپور کار می کند و شب ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می پردازد.

فیلم مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق و هدیه تهرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم وقتی برگشتم

خانه قشنگ و فرنگ دارد. رویا و واقعیت توامان در خانه جریان دارد و عشقی که فقط آن میتواند خانه را سرپا نگه دارد…

فیلم وقتی برگشتم به کارگردانی وحید موسائیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، احترام برومند، بیتا فرهی، لادن مستوفی، رعنا آزادی ور، سروش صحت، افشین هاشمی، امید روحانی و حسین محب اهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شهرزاد

روایت عاشقانه ای در روزهای پرتنش تهران در دهه 30 است که با کودتای سیاه آغاز می شود و با اثر حوادث کودتا بر زندگی شخصیت ها، اوج می گیرد. در تهران سال های پس از کودتا که چهره شهر، رنگ خشونت و دسیسه به خود گرفته، عشقی شکوفا می شود میان دو جوان به نام های شهرزاد و فرهاد. عشقی که فرجامش متصل به حوادث ایام می شود و عشاق قصه در موقعیت دشواری قرار می گیرند که آینده شان را دگرگون می کند و…

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در سال 1394 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این سریال ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، محمدمهدی سلطانی سروستانی، هومن برق نورد، پرویز فلاحی پور، رؤیا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری، آتنه فقیه نصیری، گلاره عباسی، پانته آ پناهی ها، سهیلا رضوی و علی نصیریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

رضا کیانیان

فیلم بارکد

پسر جوانی برای استخدام به دفتر مدیر عامل یک شرکت میرود و به او می گوید که باید او را استخدام کند برای این کار اتفاقات گذشته که باعث شده او به دفتر مدیر بیاید را شرح میدهد….

فیلم بارکد به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی و رضا کیانیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سایه

داستان پسر و دختری است که قصد دارند با یکدیگر ازدواج کنند اما با مخالفت پدر روبرو می شوند…

فیلم سایه به کارگردانی مسعود نوابی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، فاطمه گودرزی، شبنم مقدمی، ثریا قاسمی، محمود مقامی، امیررضا زرین بخش و مهدی موسی خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دلم می خواد

در فیلم دلم می خواد ، بهرام فرزانه نویسنده ای است که مدتی است نمی تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می شود که او را به رقص می آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او برمی انگیزد و…

فیلم دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی، صابر ابر، بهناز جعفری، رضا بهبودی و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خبر خاصی نیست

فیلم داستان دو خواهر است که با دختران تحصیلکرده و در شرف ازدواج شان، زندگی آرام , خوبی را دارند. اما در یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده، زندگی این دو خانواده را بحرانی میکند…

فیلم خبر خاصی نیست به کارگردانی مصطفی شایسته در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز، امیرحسین آرمان، بیژن افشار و رضا کیانیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شاهگوش

کله پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین علاقه است که با مخالفت پدر روبرو می شود. در ادامه پدر دختر در تصادفی می میرد و ضارب متواری می شود تنها شاهد اتفاق مردی است با یک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. به همین دلیل تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و داستان وارد فاز کلانتری می شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می گردند. تا اینکه …

سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهرانفر، الهام پاوه نژاد، سیروس گرجستانی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهرداد صدیقیان، رضا رویگری، اکبر عبدی، الهام کردا، ابراهیم آبادی و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

رضا کیانیان

فیلم یه حبه قند

خانه ای قدیمی در یزد و اتفاقاتی که در این خانه می گذرد محور فیلم است .چهار دختر این خانه همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان پسندیده به یاری مادر شتافتند. این اقامت برای خواهران و باجناق ها شاید دردسر باشد ولی برای بچه ها یک آرزوی بزرگ است تا این که…

فیلم یه حبه قند به کارگردانی رضا میر کریمی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، نگار جواهریان، اصغر همت، نگار عابدی، ریما رامین فر، فرهاد اصلانی، هدایت هاشمی، پریوش نظریه، پونه عبدالکریم زاده، امیرحسین آرمان، سهیلا رضوی، ناهید مسلمی و سعید پورصمیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خاک آشنا

نامدار ، نقاش و هنرمندی است که در گریز از هیاهو به روستایی در کردستان پناه برده است و سال ها است به خلق آثار خود مشغول است. ورود خواهرزاده جوان او به محیط روستا در کنار وقایعی که در محیط روستا رخ می دهد، باعث تغییری شگرف در زندگی نامدار می شود و او را وا می دارد که در شیوه زندگی خود بازنگری کند…..

فیلم خاک آشنا به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، بابک حمیدیان، مریم بوبانی، بیتا فرهی، نیکو خردمند، هدایت هاشمی، امیرحسین رستمی و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم راه آبی ابریشم

«راه آبی ابریشم» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد بزرگ نیا و تهیه کنندگی حسن بشکوفه ساخت سال ۱۳۸۸ است که در ۲۷ مهر ۱۳۹۰ در سینماهای ایران اکران شده است. این فیلم یکی از پرهزینه ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران است. داستان در هزار سال پیش اتفاق می افتد که یک ناخدای ایرانی به نام سلیمان تصمیم می گیرد برای اولین بار مال التجاره با ارزشی را از بندر سیراف و با عبور از میانه اقیانوس هند به بندر خانفو در کشور چین برساند و در این سفر که از خلیج فارس آغاز می شود، اتفاقات مختلفی رخ می دهد.

فیلم راه آبی ابریشم به کارگردانی محمد بزرگ نیا در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، پگاه آهنگرانی، داریوش ارجمند، رضا کیانیان، پیام دهکردی، عزت الله انتظامی و مهدی میامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هفت و پنج دقیقه

این فیلم روایتگر ماجرای زندگی زن و مردی است که وجه مشترکشان مهاجر بودنشان است و بر اساس اتفاقاتی که رخ می دهد به دوراهی مرگ و زندگی می رسند…

فیلم هفت و پنج دقیقه به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ایزابل پاسکو، لیندا بوئنی، تام نوامبر، رضا کیانیان و رضا عطاران به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم درباره آمنه : گزارش یک اسیدپاشی

این مستند زندگی آمنه بهرامی را که در سال 83 دچار اسیدپاشی شده را به تصویر کشیده و با حضور هنرمندان این موضوع را کالبدشکافی کرده است.

فیلم درباره آمنه : گزارش یک اسیدپاشی به کارگردانی احمد عبداللهیان در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، بهنوش بختیاری، نیوشا ضیغمی، امیرحسین مدرس، نیما شاهرخ شاهی، تهمینه میلانی، پوران درخشنده و هانیه توسلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم وقت خوب مصائب

این مستند به بررسی زندگی و آثار احمدرضا احمدی، شاعر و فیلم نامه نویس ایرانی، پرداخته است.

فیلم وقت خوب مصائب به کارگردانی ناصر صفاریان در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند و بیوگرافی می‌باشد. در این فیلم عباس کیارستمی، رضا کیانیان و ناصر صفاریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم باغ فردوس 5 بعد از ظهر

فیلم باغ فردوس 5 بعد از ظهر در ژانر عاشقانه محصول سال 1384 است. این فیلم در دو جشنواره فیلم فجر سال 1384 و جشنواره خانه سینما کاندید شد. داستان از این قرار است که دریا دختری جوان، پر شور، باهوش و با استعدادی فراوان از مشکلات روانی رنج می برد. مشکلات روانی او که ریشه در شرایط خانوادگی او دارد به تدریج در رویارویی با آدم های دور و برش در جامعه گسترش می یابد.

فیلم باغ فردوس 5 بعد از ظهر به کارگردانی سیامک شایقی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، حامد بهداد، سید جواد یحیوی و مژگان ربانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک بوس کوچولو

این فیلم داستان زندگی نویسنده ای را به تصویر می کشد که پس از گذشت سال ها به ایران باز می گردد و در خانه دوستش اقامت می کند. آن ها به همراه یکدیگر سفری را به چند شهر آغاز می کنند و…

فیلم یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، جمشید مشایخی، هدیه تهرانی، جمشید هاشم پور، فاطمه معتمدآریا، فخری خوروش، مریم سعادت، مهدی صفوی، بابک حمیدیان، هدایت هاشمی، پیام دهکردی و عباس گنجوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

رضا کیانیان

فیلم ماهی ها عاشق می شوند

مردی به نام عزیز برای تملک و فروش مایملک پدری خود به کشور باز می گردد. اما با آتیه دختری که قبل از سفر به او علاقه داشته روبرو می شود. در این میان اتفاقاتی رخ می دهد که غیرقابل پیش بینی است.

فیلم ماهی ها عاشق می شوند به کارگردانی علی رفیعی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، گلشیفته فراهانی، مریم سعادت، مائده طهماسبی، فرخ نعمتی، سیامک صفری، مهدی پاکدل، سینا رازانی و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حرفه ای ها

این نمایش حول محور شرایط جامعه در یوگسلاوی سابق می چرخد. نویسندگان یوگسلاوی تمایلی به پرداختن به موضوعات مربوط به جنگ جهانی نداشتند و روشنفکران نیز نمی خواستند خارجی ها از مسائل و جریان های روز کشورشان سوءاستفاده کنند.

فیلم حرفه ای ها به کارگردانی بابک محمدی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر و کمدی می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، مریم سعادت، احمد ساعتچیان و محمود اکبرشاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فرش باد

فیلم فرش باد با بازی رضا کیانیان در مورد یک طرح زن ژاپنی است برای کارناوالی در ژاپن بافت فرشی را به بافندگان اصفهانی سفارش می دهد ولی با مرگ طراح پروژه روی هوا می ماند و افراد گروه باید به موقع فرش را برسانند….

فیلم فرش باد به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، تاکااکی اینوکی، فریبا کامران، مریم بوبانی و میو یاگی یو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بوی کافور عطر یاس

فیلم روایت کارگردان قدیمی است که بیست سال است فیلمی نساخته است اما تصمیم می گیرد به سفارش تلویزیون ژاپن فیلمی درباره مراسم تدفین خودش و رسم و رسومات مرگ و عزاداری در ایران بسازد.

فیلم بوی کافور عطر یاس به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم ابراهیم آبادی، داریوش اسدزاده، فیروز بهجت محمدی، ولی شیراندامی، حسین کسبیان، رضا کیانیان، مهتاج نجومی، پریوش نظریه، بهمن فرمان آرا و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روبان قرمز

«روبان قرمز» فیلمی جنگی محصول سال 1377 به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است. محبوبه زن جوان و جنگ زده ای است که پس از پایان جنگ تک و تنها به مزرعه ویران شده اش در جنوب می رود. داود مأمور خشن خنثی سازی مین های زمان جنگ، مانع ورود محبوبه به خانه اش می شود و…

فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، رضا کیانیان و آزیتا حاجیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم آژانس شیشه ای

عباس، بسیجی شهرستانی که ترکش خمپاره ای را کنار شاهرگ گردنش از دوران حضورش در جبهه به یادگار دارد، به اصرار همسرش نرگس برای معاینه به تهران می آید و در خیابان با همرزم سابقش کاظم روبه رو می شود که با اتومبیلش مشغول مسافرکشی است. پزشک وضعیت عباس را بحرانی تشخیص می دهد و توصیه می کند هرچه زودتر برای درآوردن ترکش به لندن برود. کاظم برای تأمین هزینه سفر عباس، حاضر می شود اتومبیلش را بفروشد. در آژانس هواپیمایی، خریدار اتومبیل پول را به موقع به کاظم نمی رساند و او به ناچار به رییس آژانس پیشنهاد می کند تا رسیدن پول، سوییچ و مدارک اتومبیل را به گرو بردارد، اما رئیس آژانس نمی پذیرد. کاظم که عصبانی شده، شیشه دفتر آژانس را می شکند و پس از خلغ سلاح یک مأمور نیروی انتظامی، مشتریان آژانس را گروگان نگه می دارد تا مسئولان ترتیب سفر فوری او و عباس به لندن را بدهند. آژانس به سرعت توسط نیروی انتظامی و امنیتی محاصره می شود و در این بین اصغر، همرزم کاظم و عباس نیز به افراد داخل آژانس می پیوندد. از طرف دیگر احمد ـ که خود همرزم کاظم بوده ـ به همراه فردی به نام سلحشور به عنوان نمایندگان نیروهای امنیتی وارد آژانس می شوند و …

فیلم آژانس شیشه ای به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، حبیب رضایی، رضا کیانیان، اصغر نقی زاده، بیتا بادران، محمد حاتمی، قاسم زارع، صادق صفایی، نسرین نکیسا، عزت الله مهرآوران، فرشید زارعی فرد، صادق توکلی، فرهاد شریفی، هنگامه فرازمند، بهناز توکلی، ساحره متین، مجید مشیری، مهرداد فلاحتگر و بهروز شعیبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کیمیا

فیلم کیمیا با بازی خسرو شکیبایی و رضا کیانیان داستان رضا است که در آغاز جنگ ایران و عراق، همسرش باردار است . رضا او را به بیمارستان می رساند ولی خود اسیر میشود . همسر رضا در عمل جراحی می میرد و شکوه جراح، فرزند زنده مانده رضا را به فرزندی میگیرد . پس از گذشت نه سال، وقتی رضا از اسارت آزاد می شود، پی می برد که همه اعضای خانواده اش را از دست داده است. ولی میفهمد ….

فیلم کیمیا به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، رضا کیانیان، پریسا شاهنده، نادر رجب پور و زهرا اویسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرد ناتمام

مرد ناتمام، داستان جوانی روستایی است که به شهر می رود و گرفتار مشکلات فراوانی می شود.

فیلم مرد ناتمام به کارگردانی محرم زینال زاده در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم حسین پناهی، رؤیا نونهالی، حمید جبلی، مهدی میامی، ابراهیم آبادی، رضا کیانیان، مهدی اسدی و منوچهر حامدی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

عکس‌های قبل و بعد بی‌نظیر تاریخی: بناها و مناظر در گذر زمان

عکس‌های قبل و بعد همیشه علاقه‌مند زیادی دارند. مدتهاست که در اینترنت عکس‌های قبل و بعد افرادی که رژیم لاغری اختیار می‌کنند یا بدنسازی می‌کنند یا جراحی زیبایی می‌کنند، منتشر می‌شود و محبوبیت زیادی هم دارند.اما در سطحی ژرف‌تر، بیایید…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…

اگر قرار بود ابرقهرمان‌ها، لباس‌های قرن نوزدهمی می‌پوشیدند

ما عادت کرده‌ایم ابرقهرمان‌ها را در لباس‌های امروز ببینیم و فیلم‌های زیادی هم که بر مبنای کامیک‌بوک‌ها ساخته شده، این تصور را در ذهن ما تشدید کرده‌اند.اما اگر قرار بود همین ابرقهرمان‌ها لباس‌های قرن نوزذهمی می‌پوشیدند، چه می‌شد؟…

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.