بهترین فیلم های سعید پورصمیمی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

سعید پورصمیمی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر است.او فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی موفق به کسب سه سیمرغ بلورین برای فیلم های ناخدا خورشید، تحفه ها و پرده آخر برای بهترین بازیگر نقش دوم گشته است.

فیلم کلمبوس

حشمت الله خان به همراه دو فرزندش و عروس و داماد و نوه هایش در یک خانه باغی زندگی می کنند. فرزند سوم حشمت الله خان، ناصر، مدت هاست که در کلمبوس اوهایو زندگی می کند و با کمک بردار خود منوچهر در ایران که دفتر مهاجرت دارد در پی انجام مقدمات مهاجرت سایر اعضای خانواده هستند. گرین کارت های حشمت الله خان و هاله و فرزند خردسالش صادر می شوند و…

فیلم کلمبوس به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی، شبنم مقدمی، هانیه توسلی و مجید صالحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم برگ جان

«برگ جان»، فیلمی در ژانر خانوادگی-اجتماعی به کارگردانی «ابراهیم مختاری» و محصول سال 1395 ایران است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخل و خارجی توانست برنده جوایز متعددی شود، از جمله آن ها میتوان به «برنده جایزه غزال زرین از جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران، برای بهترین فیلم بلند داستانی»، «برنده جایزه اینالکو. موسسه ملی تمدن و زبان های شرقی، بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلمهای آسیایی وزول، فرانسه» و «برنده جایزه بهترین فیلم گردشگری آسیا از جشنواره “هفته هنرهای تلویزیونی و فیلم های گردشگری آسیا”، تای ژو، چین» اشاره نمود. برگ جان حکایت آدمی در تقلای رسیدن به خواسته ایست که چون به آن می رسد دیگر برایش ارزشی ندارد. پس مسیر زندگی را برای رسیدن به آرزویی تغییر می دهد که همواره در پی برآورده شدنش بود، اما…

فیلم برگ جان به کارگردانی ابراهیم مختاری در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سعید پورصمیمی، مهدی احمدی، سجاد تابش، سحر سلحشور، جواد گنجی و مریم مقدم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نرگس مست

«نرگس مست» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1395 است. «سیدجلال الدین دری»کارگردانی و نویسندگی نرگس مست را به عهده داشته که اولین تجربه بلند سینمایی اش است. در این فیلم بازیگرانی چون میترا حجار، مهدی پاکدل، سعید پورصمیمی، سیامک صفری و … به ایفای نقش پرداخته اند. نرگس مست داستان یک سازنده ساز قدیمی را روایت می کند که در خانه اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می کنند، مراوده دارد. او در فضای ذهنی خودش استادان موسیقی ایران را گاه به جای آن ها تصور می کند و ما ترانه های ماندگار فارسی را از آن استادان می شنویم.

فیلم نرگس مست به کارگردانی سیدجلال الدین دری در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم میترا حجار، مهدی پاکدل، سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، نگار عابدی، هستی فرحی و مهدی فرجوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

سعید پورصمیمی

فیلم بوسیدن روی ماه

فیلم بوسیدن روی ماه داستان احترام السادات و فروغ خانم است که در همسایگی هم زندگی می کنند و بیش از ۲۰ سال است که در انتظار فرزندشان هستند

فیلم بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، سعید پورصمیمی، شیدا خلیق، شاهرخ فروتنیان، شبنم مقدمی و امیرحسین رستمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یه حبه قند

خانه ای قدیمی در یزد و اتفاقاتی که در این خانه می گذرد محور فیلم است .چهار دختر این خانه همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان پسندیده به یاری مادر شتافتند. این اقامت برای خواهران و باجناق ها شاید دردسر باشد ولی برای بچه ها یک آرزوی بزرگ است تا این که…

فیلم یه حبه قند به کارگردانی رضا میر کریمی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، نگار جواهریان، اصغر همت، نگار عابدی، ریما رامین فر، فرهاد اصلانی، هدایت هاشمی، پریوش نظریه، پونه عبدالکریم زاده، امیرحسین آرمان، سهیلا رضوی، ناهید مسلمی و سعید پورصمیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم معادله

پیژن بعد از حل کردن معادله ای دشوار در میان استادان، مورد توجه زهره قرار می گیرد ولی شرط پدر زهره برای ازدواج آنها، حضور پدر بیژن است. پدر بیژن گم شده و بیژن به دنبال راهی برای پیدا کردن او است.

فیلم معادله به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، مریلا زارعی، سعید پورصمیمی، ثریا قاسمی، آزیتا حاجیان، عارف لرستانی، یوسف تیموری، شمسی فضل الهی، جمشید شاه محمدی، رؤیا افشار، هوشنگ قوانلو، رضا فیض نوروزی، مهری ودادیان و محمود بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نسل سوخته

دختر جوانی به نام «ستاره» وارد عمارت یکی از شاهزادگان قاجار شده و به عنوان پرستار خصوصی پسر معلول این شاهزاده مشغول به کار می شود. طولی نمی کشد که شاهزاده پیر و خواجه خانه مجذوب «ستاره » می شوند.

فیلم نسل سوخته به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، آتیلا پسیانی، فرهاد قائمیان، سعید پورصمیمی، سیامک انصاری، عبدالرضا زهره کرمانی، حبیب دهقان نسب، فاطمه نقوی و نگار آذربایجانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سعید پورصمیمی

فیلم عروس آتش

«عروس آتش» فیلمی به کارگردانی خسرو سینایی در سال ۱۳۷۸ است. فیلم نامه آن را خسرو سینایی و حمید فرخ نژاد نوشتند و در جنوب ایران فیلمبرداری شد. عروس آتش جایزه های سینمایی بسیاری کسب کرد. عروس آتش به سنت های عشیره ای در جنوب ایران، ازدواج اجباری و خودسوزی می پردازد که نام فیلم نیز برگرفته از همین صحنه است. داستان دباره احلام (با بازی غزل صارمی) است، دختری عرب خوزستانی که از کودکی زادگاهش را ترک کرده و به اهواز آمده، اکنون سال آخر پزشکی را در دانشگاه سپری می کند. او که به حکم قوانین عشیره اش باید به همسری پسر عمویش فـَرحان (با بازی حمید فرخ نژاد)درآید، عاشق استادش پرویز (با بازی مهدی احمدی)ـ است و استاد نیز دل در گرو عشق او دارد. احلام گرچه تفکر عشیره ای را مقدس و غیرقابل انکار می شمارد، نمی خواهد با پسرعموی ماهیگیر و بی سوادش که به قاچاق کالا مشغول است ازدواج کند. اما فشارهای عشیره باعث می شود تا احلام به اجبار با ازدواج موافقت کند. در شب عروسی آن دو …

فیلم عروس آتش به کارگردانی خسرو سینایی در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سعید پورصمیمی، حمید فرخ نژاد، مهدی احمدی، سلیمه رنگزن و غزل صارمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ایران سرای من است

سهراب نویسنده جوانی است که در شهر کرمان زندگی می کند. او مشغول نگارش کتابی درباره تاریخ ادبیات ایران و بررسی اشعار در زندگی روزمره است. سهراب برای مجوز کتاب خود مجبور است که به تهران پایتخت بیاید. در مسیر راه برای او اتفاقاتی می افتد و در کویر گم می شود. او با شخصیت های عجیب آشنا می شود که در واقع پنج شاعر بنام ایران زمین هستند.

فیلم ایران سرای من است به کارگردانی پرویز کیمیاوی در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم بهزاد خداویسی، سعید پورصمیمی، مهدی فقیه و محمد پورستار به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سرزمین خورشید

«سرزمین خورشید»، فیلمی در ژانر اکشن-جنگی و درام به نویسندگی و کارگردانی «احمدرضا درویش» و محصول سال 1375 سینمای ایران است. داستان این فیلم در بستر جنگ تحمیلی روایت می شود. با شروع جنگ، بیمارستانی در خرمشهر به محاصره دشمن درمی آید و از هوا و زمین مورد هجوم قرار می گیرد. «محمد جهان آرا»، فرمانده جوان سپاه خرمشهر، پیشنهاد می کند مجروحان و پزشکان با یک آمبولانس و لندرور، به دنبال جیپ به غنیمت گرفته شده که در آن رزمندگان راه را باز می کنند، از بیمارستان خارج شوند. در شهر، نیروهای عراقی که در حال تسخیر شهر هستند، مقابل آنها ظاهر می شوند و رزمندگان برای نجات دادن سرنشینان آمبولانس و لندرور، با عراقی ها درگیر می شوند و کشته می شوند و سرنشینان لندرور نیز به اسارت گرفته یا کشته می شوند. سرنشینان آمبولانس که نجات یافته اند، در اطراف شهر سرگردان می شوند و راه را گم می کنند …

فیلم سرزمین خورشید به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1375 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم خسرو شکیبایی، گلچهره سجادیه، سعید پورصمیمی، محمود پاک نیت و محمدرضا مشاک زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چهره

مهندس فریدون بهنام بعد از دوازده سال از آمریکا به ایران آمده و بطور اتفاقی دوست قدیمی اش مجید قانع را می بیند و در میهمانی های مجید و دوستانش شرکت می کند و بعد از چند بار رفت و آمد با خانواده ی دوستان مجید، از ثریا دختر سرهنگ مودت خواستگاری می کند.

فیلم چهره به کارگردانی سیروس الوند در سال 1374 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ابوالفضل پورعرب، عاطفه رضوی، سعید پورصمیمی، گوهر خیراندیش، سیروس ابراهیم زاده، امرالله صابری، محمود جعفری، سهیلا رضوی، سیروس تسلیمی، شیوا خنیاگر و اصغر بیچاره به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مدرسه پیرمردها

پسران آقای «پاک نهاد» مؤسس مدرسه ناشنوایان به بهانه اینکه پدر به خارج از کشور رفته ، قصد دارند ساختمان قدیمی مدرسه را خراب کرده و به جای آن پاساژ بنا کنند.

فیلم مدرسه پیرمردها به کارگردانی علی سجادی حسینی در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم سعید پورصمیمی، اکبر عبدی، مهدی فتحی، عطاءالله زاهد، جمال اجلالی، گوهر خیراندیش، عزیزالله هنرآموز، سروش خلیلی، رضا بنفشه خواه، محمود بنفشه خواه، علیرضا رئیسی، اکبر دودکار، جعفر بزرگی و کیانوش گرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پرده آخر

تاج الملوک و کامران میرزا، تنها بازماندگان دودمان رفیع الملک، برای تصاحب مجدد خانه موروثی خانواده ک به فروغ الزمان به ارث رسیده، دست به توطئه می زنند. نقشه توطئه این است که با اجرای نمایشی که کامران میرزا نوشته، ثابت کنند که فروغ الزمان مجنون است و …

فیلم پرده آخر به کارگردانی واروژ کریم مسیحی در سال 1369 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فریماه فرجامی، داریوش ارجمند، نیکو خردمند، سعید پورصمیمی، جمشید هاشم پور، ماهایا پطروسیان، حسین محجوب و غلامحسین لطفی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.