بهترین فیلم های آتیلا پسیانی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

آتیلا پسیانی ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون زاده ۱۳۳۶ در تهران است.آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی هنرپیشه نامدار و فقید سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و همسر فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او دارای دختری به نام ستاره و پسری به نام خسرو است که از بازیگران جوان تئاتر به حساب می آیند. او در سال ۱۳۶۱ از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر فارغ التحصیل شد. بازی در فیلم را از سال ۱۳۶۲ با مرگ سفید کاری از حسین زندباف تجربه کرد.

سریال بی گناه

بهمن مردانی بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده اش به تهران باز میگردد.

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال مردم معمولی

«مردم معمولی»، سریالی در ژانر کمدی-خانوادگی به کارگردانی «رامبد جوان» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است. این سریال که اولین اثر رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی و یکی از سریال های ویژه نوروز ۱۴۰۰ فیلیموست، داستان مردی به اسم «بردیا برازنده» را روایت می کند که صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی است و ثروتی دارد که همچون خساستش بی انتهاست. بعد از پلمب آژانس مسافرتی بارباراس که متعلّق به خواهر بردیا، «باربارا برازنده» است، باربارا برادرش را با زور و تهدید راضی می کند که فعالیت آژانس را تا فکّ پلمب در مرکز تناسب طلایی ادامه دهد. امّا، در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و به زودی با افشای راز ثروت بردیا، وضعیت خانوادهٔ برازنده از این رو به آن رو خواهد شد…

سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، الناز حبیبی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی و شادی کرم رودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سرخ پوست

فیلم سرخ پوست با کارگردانی نیما جاویدی و بازیگرانی چون نوید محمد زاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی و … تولید سال 1398 می باشد. سال ۱۳۴۶، یک زندان قدیمی به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعهٔ شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر از زندان بروند. سرهنگ مدبر که مافوق جاهد است به نزد او در زندان می رود و می گوید که جاهد ترفیع گرفته و قرار است جانشین خود او شود.

فیلم سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این فیلم نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم غلامرضا تختی

فیلم غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی محصول سال 1397 است. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فجر توانست در 10 بخش کاندید سیمرغ شود و در نهایت موفق به دریافت جایزه در بخش بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی صحنه و برنده سوم بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شده است. تهیه کننده این فیلم سعید ملکان است که به همراه بهرام توکلی نویسندگی فیلم را هم به عهده داشتند. فیلم غلامرضا تختی در جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در 7 بخش نامزد شد. زندگی غلامرضا تختی فراز و نشیب های فراوانی داشته. غلامرضا تختی برای اولین بار در مسابقات کشتی هلسینکی ۱۹۵۱ مدال نقره و در المپیک ملبورن ۱۹۵۶ مدال طلا می گیرد. در این فیلم از تولد تا مرگ و سه فاز از زندگی اش در مقطع کودکی، نوجوانی و بزرگسالی به نمایش در آمده است.

فیلم غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، معصومه قاسمی پور، شیرین یزدان بخش و محسن تختی به هنرمندی پرداخته‌اند.

آتیلا پسیانی

فیلم جاده قدیم

مینو که زنی موفق و مدیر است ، در شب سال نو دچار حادثه ای دلخراش و جبران ناپذیر می شود.

فیلم جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، ترلان پروانه، شیرین یزدان بخش، هدی زین العابدین، بهناز جعفری، پرویز پورحسینی، محمدرضا غفاری و لیلی رشیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طناب

داستان تاتر «طناب» از این قرار است که 2 نفر فارغ التحصیل کالج، تحت تاثیر گفته های استادشان، تصمیم می گیرند دست به جنایت زده و هم کلاسی خود را بکشند. استاد، تئوری مبنی بر قتل آدم های پست دارد و معتقد است ادامه زندگی آن ها ضرورتی ندارد.

فیلم طناب به کارگردانی نصیر ملکی جو در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم آتیلا پسیانی، رامین ناصرنصیر، علی شادمان، خسرو پسیانی، آیناز آذرهوش و پگاه کاظمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ممنوعه

ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی…

سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان در سال 1397 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال امیرحسین آرمان، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیکی کریمی، نیما شعبان نژاد، علیرضا استادی، مجید مظفری، نسرین نکیسا، میلاد کی مرام و شیدا یوسفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نگار

فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان و با بازی نگار جواهریان، مانی حقیقی و محمد رضا فروتن داستان دختری است که پدرش به طرز مشکوکی خودکشی میکند ولی او خودکشی پدرش را قبول ندارد برای همین….

فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، افسانه بایگان، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری و اشکان خطیبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم میلیونر میامی

میلیونر میامی فیلمی در ژانر کمدی محصول سال 1395 است. این فیلم توسط مصطفی احمدی کارگردانی شده که بعد از اولین فیلمش با عنوان “نزدیک تر”، به سراغ فیلمی با حال و هوای متفاوت از آن رفته است. “میلیونر میامی” پس از اکران در سینماها توقیف شد. داستان این فیلم از این قرار است که 4 نفر می خواهند یک شبه پولدار شوند و یک میلیون دلار به جیب بزنند، اما همیشه یک نفر خرابکاری می کند…

فیلم میلیونر میامی به کارگردانی مصطفی احمدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، علی قربان زاده، طناز طباطبایی، صابر ابر، افسانه بایگان و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیانور

در دهه ۵۰ می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می شود. این فیلم به بخش هایی از زندگی مجید شریف واقفی نیز می پردازد.

فیلم سیانور به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، آتیلا پسیانی، فرزین صابونی، فریدون محرابی و وحید حبیبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کارگر ساده نیازمندیم

فیلم کارگر ساده نیازمندیم ساخته منوچهر هادی که در سال 1396 اکران شد داستان سه جوان است که برای کار از شهرستان به تهران آمده یکی از آنها به اسم قدم در مغازه فردی به اسم رحمت به شاگردی مشغول و عاشق مونس دختر صاحب کارش می شود ولی در این بین رحمت از دنیا می رود و…..

فیلم کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سحر قریشی، سیامک صفری، بهرام افشاری، سیروس همتی، مهران احمدی و مجید اصغری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دلبری

فیلم دلبری در ژانر اجتماعی محصول سال 1394 است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. داستان “دلبری” درباره زنی به نام طوبی است که در شب مراسم عروسی خواهر زاده اش اتفاقاتی برایش رخ می دهد.

فیلم دلبری به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم هنگامه قاضیانی، عباس غزالی، محمدرضا شیرخانلو و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟

صبح است، مادری سراسیمه وارد کلانتری می شود و به افسر نگهبان می گوید دختر جوانش، سحر، دیشب به خانه بازنگشته است…

فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟ به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، سیامک صفری، ژاله صامتی، آتیلا پسیانی، سحر عبدالهی، محمدرضا غفاری، آناهیتا درگاهی، علیرضا ثانی فر، بهاران بنی احمدی و امیرحسین فتحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آتش بس ۲

فیلم آتش بس 2 ساخته تهمینه میلانی درمورد زوجی جوان و تحصیل کرده است که در زندگی مشترک مشکلاتی داشته اند و در حالی که میخواهند به سفر خارج از کشور بروند روانشناس سابق خود را در فرودگاه ملاقات میکنند و در مورد اتفاقات سالهای اخیر خود با او صحبت میکنند…

فیلم آتش بس ۲ به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، میترا حجار، گوهر خیراندیش، پژمان جمشیدی، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی و فلور نظری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مستانه

مستانه، سوپراستار سینما، محبوب مردم است و طی حادثه ای زندگی اش دچار چالش بزرگی می شود که باید بین پنهان کردن یا علنی کردن آن موضوع تصمیم بگیرد و…

فیلم مستانه به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سحر دولتشاهی، باران کوثری، فرهاد اصلانی، آتیلا پسیانی، میلاد کی مرام و محمد متوسلانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نقش نگار

فیلم «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی و با بازی ناصر ملک مطیعی داستان پسری به اسم فرزاد است که بدون هماهنگی قصد ازدواج با دختری به نام نگار را دارد. بعد از مدتی پدرش موقتا رضایت می دهد ولی اتفاقاتی که در گذشته نگار افتاده شرایط را تغییر می دهد.

فیلم نقش نگار به کارگردانی علی عطشانی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، آتیلا پسیانی، ناصر ملک مطیعی، گوهر خیراندیش، الهه حصاری، رضا ناجی، سعید چنگیزیان و شیوا خسرومهر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نازنین

منصور جوانی شهرستانی است که به واسطه تعطیل شدن کارخانه ای که در آن کار می کرده، تصمیم می گیرد چمدانش را ببندد و به تهران بیاید تا مشغول به کار شود.زمانی که وارد تهران می شود با فردی که قاچاقچی مواد مخدر است آشنا می شود و…

فیلم نازنین به کارگردانی مهدی گلستانه در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم آتیلا پسیانی، پژمان بازغی، سحر قریشی، مجید صالحی، امیرحسین آرمان و مصطفی طاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک عاشقانه ساده

فرزند آدم محکوم به سرنوشتی بود که پدر و مادرش برایش رقم زدند. سیب دندان زده همه قصه را خراب کرد. آدمیزاد محکوم می شود اما سرنوشتش را به باد نسپرد. در عذاب زمین، دنبال راهی رفت که شاید به بهشتش بازگردد. انسان همیشه دنبال سرنوشت خودش است.

فیلم یک عاشقانه ساده به کارگردانی سامان مقدم در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، فرهاد آئیش، احمد مهرانفر و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تلفن همراه رئیس جمهور

پیرمردی که شغلش باربری است و قصد خرید سیم کارت و تلفن همراه را دارد که دست بر قضا سیم کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهور مورد معامله قرار می گیرد و…

فیلم تلفن همراه رئیس جمهور به کارگردانی علی عطشانی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، نیما شاهرخ شاهی، علی دهکردی، افسانه ناصری و خشایار راد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زندگی خصوصی

ابراهیم کیانی از انقلابیون پرجوش و خروش اول انقلاب است که برش هایی از زندگی او در این سی سال را می بینیم: در تظاهرات ضد فیلمفارسی و ضد بدحجابی حضور فعال داشته و دیگران را نیز به شدت عمل هرچه بیشتر توصیه می کند، پست های مهمی در زندان و قوه قضاییه داشته و پایش به یک ماجرای بزرگ مالی کشیده شده است… او اینک روزنامه نگاری با سبک و شیوه متفاوت با دوران جوانی است و حالا خواستار تقدم اخلاق بر احکام است. سر و وضع ظاهری او نیز تفاوت بسیار کرده و همسرش نیز متناسب با وضع فعلی اوست. از سن بچه شان مشخص است که عمر ازدواج شان به ده سال نمی رسد و رابطه صمیمانه ای دارند. او در یک مهمانی شام با همسرش شرکت می کند که میزبانش آقای رسولی فردی متجدد و کراواتی است و او را به دیدار حاج صفاریان می برد تا آشتی شان دهد اما قضیه برعکس می شود. صفاریان، کیانی را به انحراف متهم می کند و کیانی نیز آنان را می کوبد و مثال می زند که همکار شما روزنامه را پل صعود خود کرده تا به وزارت برسد. در همان مهمانی زن جوانی به نام پریسا زندی با او آشنا می شود و بعد برای دادن مطلب و داستان به دفتر روزنامه می رود. داستان ها قابل چاپ نیست اما آشنایی آنها ادامه می یابد. در روزی که همسر کیانی و بچه اش برای دیدار پدر و مادر به مسافرت می روند، کیانی به منزل پریسا می رود و او را صیغه می کند و سه روز پیش او می ماند. اما بعد در حالی که پریسا همچنان خواهان ادامه رابطه است او به دلیل گرفتاری کار و خانواده، مخالفت می کند و تماس های بعدی پریسا را یا بی جواب می گذارد و یا با تندی برخورد می کند. اما پریسا دست بردار نیست و حتی با همسر کیانی نیز دوست می شود تا کیانی بداند که از دست او نمی تواند فرار کند. پریسا به کیانی می گوید که حامله است و او باید مسئولیت بچه را بپذیرد و تهدیدش می کند. کیانی ابتدا سعی می کند با استفاده از دوستان قدیمی و پرنفوذش، پریسا را بترساند اما موفق نمی شود و …

فیلم زندگی خصوصی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی، امیر آقایی، کاظم هژیرآزاد و سعید نیک پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سوت پایان

سوت پایان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیکی کریمی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری ساخته سال ۱۳۸۹ است. این فیلم در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در جشنواره سینمائی «وزول» فرانسه، هیئت داوران جوان فرانسه، جایزه اصلی خود را به این فیلم اهدا کرد. همچنین هیئت داوران آسیایی این جشنواره نیز جایزه خود را به فیلم «سوت پایان» داد. سومین جایزه را هم انستیتو زبان های شرقی پاریس به همراه جایزه نقدی به این فیلم داد. داستان درباره سامان و سحر است که زوج مستندسازی هستند و زندگی آرامی را در شهر تهران می گذرانند. اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنه ای خراب می شود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر می سپارد و…

فیلم سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، نیکی کریمی، مصطفی زمانی، اشکان خطیبی، هستی مهدوی فر، نادر فلاح و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سلام بر عشق

سلام بر عشق فیلمی به کارگردانی اصغر نعیمی، تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و محمدحسین فرح بخش و نویسندگی حسن انصاریان محصول سال ۱۳۸۸ است.نادر (امین حیایی) که در حال حاضر خواننده می باشد به تحریک برادرش (آتیلا پسیانی) دست به دزدی می زند اما…

فیلم سلام بر عشق به کارگردانی اصغر نعیمی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، نیکی کریمی، الناز شاکردوست، آتیلا پسیانی، کامران تفتی، رضا آشتیانی، احمد پورمخبر، مختار سائقی و ملکه رنجبر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید

«از رئیس جمهور پاداش نگیرید» فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی «کمال تبریزی» و محصول سال 1388 است. این فیلم یک سال پس از تولید توقیف شد و نام آن در ابتدا «پاداش» بود که به «از رئیس جمهور پاداش نگیرید»، تغییر کرد . در فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید بازیگرانی چون «حسن معجونی»، «آتیلا پسیانی»، «آشا محرابی» و «صابر ابر» به نقش آفرینی پرداخته اند. از رئیس جمهور پاداش نگیرید داستان مدیر ارشدی را روایت می کند که به سفر حج می رود. این سفر همراه با اتفاقاتی به ظاهر ناخوشایند است که باعث تغییر دیدگاه او می شود.

فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم حسن معجونی، آتیلا پسیانی، آشا محرابی، بهمن زرین پور، صابر ابر، اصغر نقی زاده، رضا بهبودی و احمد آقالو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آتش بس 1

سایه، مهندس آرشیتک، برای طلاق از همسرش، یوسف که مهندس راه و ساختمان است. نزد وکیل می رود اما تصادفا گزارش به مطب یک روانشناس می افتد و طبق پیشنهاد روانشناس نحوه آشنایی و مسائل مربوط به زندگی مشترکش با یوسف را برای دکتر تعریف می کند دکتر پس از ملاقات با یوسف به این زوج پیشنهاد می کند که…

فیلم آتش بس 1 به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، کیکاووس یاکیده، نیلوفر خوش خلق، احمد مهرانفر، محبوبه بیات، نرسی گرگیا و السا فیروز آذر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پیاده روهای واراژدین

این مستند داستانی درباره زندگی «برانکوایوانکوویچ» سرمربی سابق تیم ملی در ایران است..

فیلم پیاده روهای واراژدین به کارگردانی میلاد صدرعاملی و آرش نعیمیان در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند و ورزشی می‌باشد. در این فیلم برانکو ایوانکوویچ و رضا چلنگر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مجردها

مجردها داستان سه جوان است که برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می گیرند برای کار به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بروند اما با دزدیده شدن پول هاشان زندگی آن ها تغییر می کند…

فیلم مجردها به کارگردانی اصغر هاشمی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، مجید صالحی، الناز شاکردوست، آتیلا پسیانی و منوچهر آذری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کما

فیلم کما با بازی امین حیایی و محمد رضا گلزار داستان امیر است که در خانواده ای ثروتمند و معروف است و میخواهد به خاطر سختگیر های پدرش به خارح برود ولی با پیرمردی تصادف میکند و پیرمرد به کما می رود او بر حسب اتفاق به پسر پیرمرد دوست میشود و از او کمک میگیرد که به دختری که میخواهد برسد….

فیلم کما به کارگردانی آرش معیریان در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، محمدرضا گلزار، حدیث فولادوند، آتیلا پسیانی، مهناز افشار، بهناز حوری و اصغر آشوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نیمه پنهان

فرشته در آستانه رسیدگی همسرش خسرو به به پرونده قضایی یک زن محکوم به اعدام دفترچهٔ خاطراتش را به خسرو می دهد. خسرو در دفتر می خواند که فرشته که در سال های ۵۸–۵۹ دانشجو بوده، جذب گروه های سیاسی چپ می شود و به عنوان هوادار فعالیت می کند.

فیلم نیمه پنهان به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، محمد نیک بین، آتیلا پسیانی و اکبر معززی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آب و آتش

علی، بعد از جر و بحث با مهرانگیز همسرش، از منزل خارج شده و در خیابان ها پرسه می زند. اتفاقی زنی به نام مریم را می بیند و می خواهد در مقابل مردانی که دنبال او هستند از مریم حمایت کند.

فیلم آب و آتش به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری و فریماه فرجامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نسل سوخته

دختر جوانی به نام «ستاره» وارد عمارت یکی از شاهزادگان قاجار شده و به عنوان پرستار خصوصی پسر معلول این شاهزاده مشغول به کار می شود. طولی نمی کشد که شاهزاده پیر و خواجه خانه مجذوب «ستاره » می شوند.

فیلم نسل سوخته به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، آتیلا پسیانی، فرهاد قائمیان، سعید پورصمیمی، سیامک انصاری، عبدالرضا زهره کرمانی، حبیب دهقان نسب، فاطمه نقوی و نگار آذربایجانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هیوا

حمید در جنگ مفقود می شود و بعد از پانزده سال هیوا همسرش تصمیم می گیرد تا از مناطق جنگی و خانه ای که در آن با حمید زندگی می کرده بازدید کند.

فیلم هیوا به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، گلچهره سجادیه، آتیلا پسیانی، عبدالرضا زهره کرمانی، فرهاد قائمیان، علی فرهادی، آنا نعمتی، اتابک نادری، علی لک پوریان و سامان بهروزیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دو زن

وقتی فرشته به رویا تلفن کرده و برای معالجه همسرش احمد که در بیمارستان بستری شده، از او کمک می خواهد، رؤیا که یک معمار است، به سرعت از دفتر محل کارش، یک شرکت مهندسی ساختمانی، به سوی بیمارستان حرکت می کند..

فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، آتیلا پسیانی، مریلا زارعی، رضا خندان و حسن جوهرچی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عقرب

قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه در منطقه ی بلوچستان از طریق یکی از سران خود از سروان یکه تاز می خواهد در مقابل دریافت مبلغ هنگفتی دلار اجازه عبور محموله ی آن ها را از منطقه بدهد، سروان یکه تاز قبول می کند اما پس از دریافت پول ها…

فیلم عقرب به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1375 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، محمد صالح علا، آتیلا پسیانی، حسن رضایی، کاظم هژیرآزاد، رفیع مددکار، شهرام زرگر و مینا فرامرزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روز شیطان

فیلم روز شیطان در ژانر اجتماعی محصول سال 1373 است. بهروز افخمی کارگردانی این فیلم را به عهده دارد. از دیگر آثار بهروز افخمی می توان به فیلمهای سن پطرزبورگ، روباه، شوکران، عقرب و… اشاره کرد. در این فیلم بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، علی دهکردی، عبدالرضا اکبری و… اشاره کرد. یکی از گروهک های سلطنت طلب در پاریس طرحی برای براندازی در دست اجرا دارد و از حمایت بعضی از صاحبان قدرت در آمریکا برخوردار است. مرحله اول این طرح وارد کردن تدریجی قطعات یک بمب اتمی کوچک است.

فیلم روز شیطان به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم آتیلا پسیانی، علی دهکردی، عبدالرضا اکبری، محمد فیلی و حمید طاعتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خاکستر سبز

فیلم خاکستر سبز از ساخته های اولیه ابراهیم حاتمی کیا در مورد هادی جوانیست که به منظور انجام تحقیقات خود جهت فیلمسازی روانه کرواسی می شود. عزیز دوست هادی در جریان مسافرت او به کرواسی با در اختیار قرار دادن یک نوار کاست، یک قطعه عکس، و یک نیمه پلاک از وی برای یافتن دختری بنام فاطمه کمک می گیرد در این میان هادی متوجه رابطه قبلی عزیز و فاطمه می شود و میفهمد که آنها قصد ازدواج داشته اند و این جریان توسط اصغر دوست مشترک میان عزیز و هادی پنهان می شود….

فیلم خاکستر سبز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1372 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم آتیلا پسیانی، اصغر نقی زاده، زلاتا پلشکوا و باربارا بوبولوا به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

فیلم دو فیلم با یک بلیط

یک کارگردان بعد از سال ها از آمریکا برگشته تا نخستین فیلم خود را بسازد. هنرپیشه اول مرد فیلم بر اثر سانحه ای نمی تواند به کارش ادامه دهد. فیلم باید به موقع به جشنواره برسد و کارگردان بعد از جستجوی بسیار، فروشنده دوره گردی را پیدا می کند که شباهت زیادی به هنر پیشه فیلم دارد. کارگردان تصمیم می گیرد از وجود فروشنده دوره گرد در فیلم استفاده کند. از سوی دیگر هنرپیشه اول زن درگیر مسائل خانوادگی است و قصد سفر به آمریکا را دارد…

فیلم دو فیلم با یک بلیط به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال 1369 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم مهدی هاشمی، آتیلا پسیانی، داریوش فرهنگ، افسانه بایگان، سیامک اطلسی، حسین محب اهری و شهلا ریاحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کشتی آنجلیکا

سال ها پیش کشتی آنجلیکا با محمولهٔ ارزشمندی از طلا و نقره در دریا غرق شده است. احمد بیک موفق می شود محل غرق شدن کشتی را بیابد و در پی خارج ساختن گنجینهٔ آن برآید. او برای این کار با پسر حاکم شیراز و به شرط تقسیم غنایم عازم محل غرق کشتی آنجلیکا می شود اما …

فیلم کشتی آنجلیکا به کارگردانی محمد بزرگ نیا در سال 1367 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم عزت الله انتظامی، داریوش ارجمند، مهدی فتحی، پرویز پورحسینی و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.