بهترین فیلم های الناز شاکردوست به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

الناز شاکردوست متولد 7 تیرماه 1363 در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری، هنرپیشه است. بازیگری را از تئاتر آغاز کرد. فیلم سینمایی اینجا… آخر دنیا اولبن تجربه سینمایی او بود.

الناز شاکردوست در سال 1383 با نقش آفرینی در فیلم های سینمایی گل یخ و مجردها به شهرت رسید.

جوایز و افتخارات الناز شاکردوست: برنده لوح تقدیر و بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم سان فرانسیسکو آمریکا برای فیلم سینمایی تابو / برنده تندیس بهترین بازیگر زن جشن حافظ برای فیلم مبارک/ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شبی که ماه کامل شد.

فیلم مطرب

«مطرب» فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی ، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلم برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید. فیلمنامه این فیلم درباره یک خانواده ایرانی است که به نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می شوند. فیلمنامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد. داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده ها از صحنه کنار می رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می شود و….

فیلم مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی، حسین امیدی، عایشه گل جوشکن، امین مقدم و محمدسام یوسفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شبی که ماه کامل شد

فیلم شبی که ماه کامل شد روایت دختری از منطقه جنوب تهران است ،که عاشق جوانی شهرستانی شده و در نهایت مجبور به مهاجرت از ایران می شود. در این مسیر برادرش با او هم قدم می شود و اتفاقاتی برای آنها رقم می خورد که…

فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و جنایی می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدر عرفایی، پدرام شریفی، امین میری، فرید سجادی حسینی، شبنم مقدمی و آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

الناز شاکردوست

فیلم سراسر شب

«سراسر شب» فیلمی در ژانر درام محصول سال 1396 به کارگردانی فرزاد موتمن است. در این فیلم بازیگرانی چون الناز شاکردوست، امیر جعفری، آزاده صمدی و … به ایفای نقش پرداخته اند. «مهتا» برای یافتن ردی از «داود مرادی» که آخرین فرد مرتبط با خواهرش «مریم»، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محل زندگی داود می رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند…

فیلم سراسر شب به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، امیرحسام شجاعی، محمدمهدی سلطانی سروستانی و سحر نظام دوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مبارک

پیرمردی همراه با عروسک های شخصیت های شاهنامه، به نقالی مشغول است. هنگامی که عروسک ها جان می گیرند، داستانی جالب آغاز می شود.

فیلم مبارک به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، امیر رهبری، داوود شعبانی نصر، منوچهر آذر، مرجان سپهری و حسن کریم خان زند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خفه گی

فیلم خفه گی با بازی الناز شاکر دوست و کارگردانی فریدون جیرانی داستان صحرا مشرقی پرستار یک بیمارستان روانی است. و مسعود سازگار همسرش را که ظاهرا دیوانه شده در این بیمارستان بستری می کند. صحرا مشرقی وقتی با همسر مسعود آشنا می شود، پی به حقایقی عجیب از زندگی آنها می برد و ناخواسته وارد ماجراهایی می شود …

فیلم خفه گی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، غلامحسین لطفی، احسان امانی، اسدالله یکتا، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اسب سفید پادشاه

فیلم اسب سفید پادشاه داستان دختر جوانی به نام مریم معروف به ماری است که پس از چند ماه از زندان آزاد می شود و در صدد یافتن نامزد خود و خروج بحرانی که در زندگی گرفتار آن شده است ….

فیلم اسب سفید پادشاه به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، مجید یاسر، امیرعلی کاظمی، سید علی طباطبایی، لیدا عباسی، شهین تسلیمی، فرهاد قائمیان و پانته آ سیروس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آتیش بازی

فیلم آتیش بازی دومین ساخته بهمن گودرزی بعد از شیش و بش راجع به دختر و پسری است که در ارتباطی با یکدیگر، تصمیم به رسیدن به هدفی می گیرند ولی موانعی زیاد در سر راهشان وجود دارد …

فیلم آتیش بازی به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی و شقایق دهقان به هنرمندی پرداخته‌اند.

الناز شاکردوست

فیلم چراغ قرمز

بهروز” جوان ساده دلی است که در اثر اتفاقاتی درگیر ماجرای یک قتل می شود و این موضوع ماجراهایی را برای اون به وجود می آورد که…

فیلم چراغ قرمز به کارگردانی علی غفاری در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و کمدی می‌باشد. در این فیلم پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، رضا شفیعی جم، مجید یاسر، نعیمه نظام دوست، محسن قاضی مرادی و انوشیروان ارجمند به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم سلام بر عشق

سلام بر عشق فیلمی به کارگردانی اصغر نعیمی، تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و محمدحسین فرح بخش و نویسندگی حسن انصاریان محصول سال ۱۳۸۸ است.نادر (امین حیایی) که در حال حاضر خواننده می باشد به تحریک برادرش (آتیلا پسیانی) دست به دزدی می زند اما…

فیلم سلام بر عشق به کارگردانی اصغر نعیمی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، نیکی کریمی، الناز شاکردوست، آتیلا پسیانی، کامران تفتی، رضا آشتیانی، احمد پورمخبر، مختار سائقی و ملکه رنجبر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حرکت اول

معتمدی، خلافکار بزرگ، بر اثر اختلاف، شریک خود روشن را، در خارج از کشور به قتل رسانده و برای به دست آوردن اموال او و با هویت جعلی وارد ایران می شود. پلیس که در جریان این ماجرا قرار گرفته در صدد پیدا کردن مخفیگاه معتمدی و دستگیری او برمی آید.

فیلم حرکت اول به کارگردانی فرهاد نجفی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم لیلا اوتادی، پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، تیرداد کیایی، علی صادقی، مجید مشیری، کیانوش گرامی، بهمن دان و پرویز شفیع زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دلخون

الناز شاکردوست وکیل تسخیری عماد (حامد بهداد) که همسر خود را به خاطر بدبینی و سوءظن به قتل رسانده است. سرانجام دادگاه با خواست اولیای دم عماد را به اعدام محکوم می کند. عماد که حکم اعدام را پذیرفته و از درخواست تجدید نظر منصرف شده است از وکیل خود می خواهد تا قبل از مرگ همه اعضای بدن خود را ببخشد ولی….

فیلم دلخون به کارگردانی محمدرضا رحمانی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، حامد بهداد، پوریا پورسرخ، حبیب دهقان نسب، افسانه ناصری، هنگامه حمیدزاده و حشمت الله آرمیده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم باد در علفزار می پیچد

شوکا دختر جوانی است که به علت فقر خانواده مجبور می شود به ازدواج با پسر عقب افتاده ای تن دهد تا کمی از بار مشکلات خانواده کم شود، اما جلیل شاگرد خیاط دل در گرو شوکا دارد و این موضوع اتفاقاتی را به وجود می آورد.

فیلم باد در علفزار می پیچد به کارگردانی خسرو معصومی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، حسین عابدینی، رضا ناجی، جمال اجلالی، مائده طهماسبی و مینا نوروزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بی وفا

دختر و پسر جوانی هر کدام متعلق به یک طبقه اجتماعی متفاوت، ناخواسته در یک مسیر مشترک کنار هم قرار می گیرند تا اتفاقات تازه ای را رقم بزنند…

فیلم بی وفا به کارگردانی اصغر نعیمی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، حمید گودرزی، گوهر خیراندیش، فلامک جنیدی و محمدرضا هدایتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خدا نزدیک است

رضا پسر جوانی ست که با موتور مسافرکشی میکند. او با معلم جدید روستا، لیلا آشنا میشود و کم کم دلباخته او می گردد و احوالاتش طوری تغییر میکند که مادرش او را برای شفا به امامزاده می برد.

فیلم خدا نزدیک است به کارگردانی علی وزیریان در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، الناز شاکردوست، سعید نیک پور، مینا جعفرزاده و صفر روحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

الناز شاکردوست

فیلم قاعده بازی

فیلم قاعده بازی در ژانر کمدی محصول سال 1385 به کارگردانی احمدرضا معتمدی است. از دیگر آثار این کارگردان فیلم هبوط را می توان نام برد. در قاعده بازی بازیگرانی چون الناز شاکردوست، اکبر عبدی، کیومرث ملک مطیعی، ژاله صامتی، مهران رجبی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه و برنده سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری از جشنواره فجر شد.داستان این فیلم درباره مردی است که دو زن دارد که یکی در محله پایین شهر و دیگری در محله بالا شهر زندگی می کند. هر کدام صاحب فرزندی هستند و…

فیلم قاعده بازی به کارگردانی احمدرضا معتمدی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، الناز شاکردوست، کیومرث ملک مطیعی، ژاله صامتی، مهران رجبی، انوشیروان ارجمند، علیرضا خمسه، شهرام قائدی و محسن قاضی مرادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پیاده روهای واراژدین

این مستند داستانی درباره زندگی «برانکوایوانکوویچ» سرمربی سابق تیم ملی در ایران است..

فیلم پیاده روهای واراژدین به کارگردانی میلاد صدرعاملی و آرش نعیمیان در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند و ورزشی می‌باشد. در این فیلم برانکو ایوانکوویچ و رضا چلنگر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چند میگیری گریه کنی

قصه پیرمردی است که مقیم آمریکاست و زمانی که می فهمد در آستانه مرگ قرار گرفته به ایران می آید تا در وطن خود بمیرد و چون دوست و فامیلی در کشورش ندارد، سراغ آدم هایی را می گیرد تا پس از مرگش برایش گریه و زاری کنند.

فیلم چند میگیری گریه کنی به کارگردانی شاهد احمدلو در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم منوچهر نوذری، حمید لولایی، نیکو خردمند، ابوالفضل پورعرب، الناز شاکردوست، شهرام حقیقت دوست، حسین عابدینی، هومن حاجی عبدالهی و آناهیتا همتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عروس فراری

بهروز مردی است که می خواهد برای ثروتمند شدن با دختر پولداری به نام سیما ازدواج کند ولی موضوع فاش می شود و پدر دختر برای حفظ آبروی خود در مقابل خانواده از دوستش کمک می خواهد . دوست خانوادگی نیز پسر خود ، امیر را معرفی می کند . بعد از برگزاری مراسم …

فیلم عروس فراری به کارگردانی بهرام کاظمی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، الناز شاکردوست، حسام نواب صفوی، سیروس ابراهیم زاده، غلامحسین لطفی، شیوا خنیاگر و کیومرث ملک مطیعی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مجردها

مجردها داستان سه جوان است که برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می گیرند برای کار به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بروند اما با دزدیده شدن پول هاشان زندگی آن ها تغییر می کند…

فیلم مجردها به کارگردانی اصغر هاشمی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، مجید صالحی، الناز شاکردوست، آتیلا پسیانی و منوچهر آذری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم‌های جهان را در قالب آدم‌های فقیر تصور…

هنرمند هندی از هوش مصنوعی برای تولید تصاویری از ثروتمندترین و شناخته شده‌ترین افراد جهان - از بیل گیتس گرفته تا دونالد ترامپ - استفاده می‌کند تا تصور کند که اگر فقیر بودند چه شکلی می‌شدند.اگر آنها لباس‌های ژنده پوش پوشیده و در یک محله…

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.