بهترین فیلم های پانته آ پناهی ها به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

پانته آ پناهی ها بازیگر و منشی صحنه اهل کشور ایران است. وی در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته است. از افتخارات او برنده شدن دیپلم افتخار بخش بین الملل جشنواره فجر برای فیلم “خانوم” است. پناهی ها در فیلم های سینمایی دیگری همچون آااادت نمی کنیم، لاک قرمز، من دیگو مارادونا هستم و اروند حضور داشته است.

سریال کرگدن

پنج جوان به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، غافل از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند…

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال پوریا رحیمی سام، کاظم سیاحی، نادر فلاح، الهام کردا، بانیپال شومون، معصومه قاسمی پور، مهدی کوشکی، شراره دولت آبادی، مجید آقاکریمی، محمد امین، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین و مصطفی زمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خروج

فیلم خروج محصول ۱۳۹۸ ایران به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است. این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانه زمین های کشاورزی آنها می کند و باعث خرابی تمامی محصولات آنها می گردد و….

فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، رامین پورایمان، محسن صادقی نسب، آتش تقی پور، اکبر رحمتی و حمید ابراهیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ناگهان درخت

«ناگهان درخت» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان، محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر حضور داشت. داستان فیلم درباره فرهاد است که زندگی خود را از کودکی تا ۵۰ سالگی برای روانکاو تعریف می کند.

فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، مهناز افشار، شقایق دهقان، سیامک صفری، مهراب قاسم خانی، پانته آ پناهی ها، آرمان مرادی، زهره عباسی و ترنم کاظمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جمشیدیه

«جمشیدیه»، فیلمی در ژانر اجتماعی-خانوادگی به نویسندگی «یلدا جبلی» و کارگردانی «یلدا جبلی» و تهیه کنندگی و «فردین خلعتبری» محصول سال 1397 سینمای ایران است. بازیگران مطرحی همچون «سارا بهرامی»، «حامد کمیلی»، «پانته آ پناهی ها»، «سعید چنگیزیان»، «ستاره پسیانی» و «ندا جبرائیلی» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. جمشیدیه، با نگاهی اجتماعی به یکی از معضلات فراگیر جامعه می پردازد. «ترانه» و «امیر»، زن و شوهر 34 و 37 ساله ای هستند که درست در شب تولد امیر درگیر یک حادثه می شوند و برای کشف حقایق نهفته در دل این حادثه، وارد مسیر پیچیده ای می شوند که هر چه بیشتر در آن پیش می روند، امکان بازگشتشان کم و کمتر می شود.

فیلم جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی و ندا جبرائیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 پانته آ پناهی ها

فیلم نامه های عاشقانه از خاورمیانه 2

نامه های عاشقانه از خاورمیانه داستان فراموش نشدنی سه زن است. زنانی که قصه زندگی شان قصه تنهایی ها، شجاعت ها ، جسارت ها و پیدا کردن هاست.

فیلم نامه های عاشقانه از خاورمیانه 2 به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر می‌باشد. در این فیلم هانا کامکار، آزاده صمدی و پانته آ پناهی ها به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم جشن دلتنگی

فیلم جشن دلتنگی درباره رابطه واقعی آدم ها و گره خوردن آن با فضای مجازی است.مردی ۳۲ ساله که سودای شهرت دارد. افسانه و رضا در میانسالی، مشکلات تازه ای را تجربه می کنند.کاوه و لاله در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند و سارا، دختر جوانی است که تصمیم دارد با هویت جدیدی به زندگی خود ادامه دهد…

فیلم جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته آ پناهی ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت، عرفان ناصری، علی دهبان، ندا عقیقی، پریوش نظریه و امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم درخونگاه

درخونگاه فیلمی در ژانر درام به کارگردانی سیاوش اسعدی محصول سال 1396 است. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و در سه رشته نامزد شد. امین حیایی بازیگر نقش اول درخونگاه در فیلمهایی چون خانم یایا و شعله ور هم ایفای نقش کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که ظهری می اید تا بسازد! اگر نبازد…رضا پس از هشت سال کار کردن در ژاپن، به محله شان به نام درخونگاه بر می گردد…

فیلم درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی نیا، محمود جعفری، منصور شهبازی، فاطمه مرتاضی، افشین سنگ چاپ، جمشید هاشم پور، نادر فلاح و پانته آ پناهی ها به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نامه های عاشقانه از خاورمیانه 1

نامه های عاشقانه از خاورمیانه داستان فراموش نشدنی سه زن است. زنانی که قصه زندگی شان قصه تنهایی ها، شجاعت ها ، جسارت ها و پیدا کردن هاست.

فیلم نامه های عاشقانه از خاورمیانه 1 به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر می‌باشد. در این فیلم هانیه توسلی، پانته آ پناهی ها و طناز طباطبایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حکایت دریا

«حکایت دریا» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی «بهمن فرمان آرا» محصول سال ۱۳۹۵ است. این کارگردان در آخرین اثرش برای اولین بار به بازیگری پرداخته. حکایت دریا در زمان ساخت، «دل دیوانه» نام داشت و بعد از ساخته شدن به حکایت دریا نامش تغییر کرد. این فیلم قصه آدم هایی را روایت می کند، که پس از مدتی دور بودن، دوباره به هم نزدیک می شوند. اما آیا این نزدیکی می تواند دوری گذشته را جبران کند؟!

فیلم حکایت دریا به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، داریوش اسدزاده، فاطمه معتمدآریا، لیلا حاتمی، علی مصفا، پانته آ پناهی ها، مریم بوبانی، صابر ابر، بهمن فرمان آرا و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نفس

فیلم سینمایی «نفس» روایت زندگی چهار کودک به نام های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد…

فیلم نفس به کارگردانی نرگس آبیار در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهران احمدی، پانته آ پناهی ها، سیامک صفری، گلاره عباسی، محمدرضا شیرخانلو، روژان آراوند، شبنم مقدمی، ساره نورموسوی و جمشید هاشم پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم لاک قرمز

اکرم به همراه پدرش ارسلان، مادرش اعظم، برادرش اسماعیل، و خواهر کوچک اش الهام در یک خانه ی قدیمی، در محله ای فقیر نشین و پایین شهر زندگی می کنند. آنها وضع مالی خوبی ندارند، چرا که تمام سرمایه اشان را از شغل پدر خانواده به دست می آورند و او سازنده ی عروسک های چوبی است و…

فیلم لاک قرمز به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم پانته آ پناهی ها، پردیس احمدیه، بهنام تشکر و مسعود کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 پانته آ پناهی ها

فیلم دوئت

«دوئت» فیلمی در ژانر عاشقانه محصول سال 1394 و اولین اثر نوید دانش است. این فیلم در جشنواره های بین المللی سان فرانسیسکو و شبهای سیاه تالین حضور داشت که برنده دو جایزه شد. «مینو» همسرش «حامد» را به دیدار زنی به نام «سپیده» می برد که حامد با سپیده گذشته مشترکی داشته. این ملاقات باعث یادآوری خاطرات گذشته آنها می شود. خاطراتی که دوباره رنگ می گیرند اما زخمی کهنه را تازه میکند.

فیلم دوئت به کارگردانی نوید دانش در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، علی مصفا، نگار جواهریان، پانته آ پناهی ها، علیرضا آقاخانی، مرتضی فرشباف و مهسا طهماسبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آااادت نمی کنیم

داستان فیلم آااادت نمی کنیم با بازی محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی درمورد احمدرضا مقدم ، استاد معروف و با سابقه دانشگاه است که شک و تردیدهای همسرش نسبت به ارتباط او با یکی از دانشجویانش منجر به دردسر و درگیری در زندگیش می شود…

فیلم آااادت نمی کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، حدیث میرامینی، پانته آ پناهی ها و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شهرزاد

روایت عاشقانه ای در روزهای پرتنش تهران در دهه 30 است که با کودتای سیاه آغاز می شود و با اثر حوادث کودتا بر زندگی شخصیت ها، اوج می گیرد. در تهران سال های پس از کودتا که چهره شهر، رنگ خشونت و دسیسه به خود گرفته، عشقی شکوفا می شود میان دو جوان به نام های شهرزاد و فرهاد. عشقی که فرجامش متصل به حوادث ایام می شود و عشاق قصه در موقعیت دشواری قرار می گیرند که آینده شان را دگرگون می کند و…

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در سال 1394 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این سریال ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، محمدمهدی سلطانی سروستانی، هومن برق نورد، پرویز فلاحی پور، رؤیا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری، آتنه فقیه نصیری، گلاره عباسی، پانته آ پناهی ها، سهیلا رضوی و علی نصیریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اروند

یونس جانباز اعصاب و روان، حالا بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم رزمانش روزگار می گذراند. همراه شدن او با یک گروه تفحص اما اتفاقات تازه ای را در این جریان سیال ذهن وارد می کند.

فیلم اروند به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، پانته آ پناهی ها، مهرداد صدیقیان، امید روحانی و حسین سلیمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بوفالو

بوفالو فیلمی در ژانر درام محصول سال 1393 است. کاوه سجادی حسینی نویسندگی و کارگردانی بوفالو را بر عهده دارد. داستان این فیلم درباره زوج جوانی است که دزدی می کنند و به بندر انزلی می روند تا شخصی را ملاقات کنند. غافل از اینکه …

فیلم بوفالو به کارگردانی کاوه سجادی حسینی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، پانته آ پناهی ها، هومن سیدی و سیامک ادیب به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خانوم

خانوم داستان زندگی سه زن را که در سه نقطه شهر از شمال تا جنوب تهران، زندگی می کنند، روایت می کند. در این فیلم مرد بدی وجود ندارد. داستان این فیلم فداکاری های زنان ایرانی را به تصویر می کشد.

فیلم خانوم به کارگردانی تینا پاکروان در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته آ پناهی ها، فهیمه رحیم نیا و بهزاد فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شهر بدون آسمان

داستان زندگی 4 زن از منطقه خاورمیانه و از کشورهای مختلف منطقه است که به دلیل مشکلات عمدتا اجتماعی اشان، عزم مهاجرت می کنند.

فیلم شهر بدون آسمان به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر می‌باشد. در این فیلم فاطمه نقوی، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی و نازگل نادریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مواجهه

مواجهه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی ایرج تقی پور محصول سال ۱۳۸5 است.اشیاء بیشتر از مردم دوام می آورند. دو چاقو پس از نزدیک به یکصد سال بار دیگر با هم مواجهه می کنند. کسی چه می داند، شاید این مواجهه باز هم ادامه یابد، شاید هم این قصه همین جا خاتمه یابد.

فیلم مواجهه به کارگردانی سعید ابراهیمی فر در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حمیدرضا پگاه، نیوشا ضیغمی، مریم مقدم، پانته آ پناهی ها، ارسلان عبدالهی، اردشیر کاظمی و ستاره اسکندری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چرا غذاها در کتاب‌های مصور و انیمیشن‌ها اینقدر اشتها برانگیزند؟!

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

سری جدیدی از عکس‌های جذاب مقایسه‌ای زمان قدیم و جدید مکان‌ها و شهرها

عکس‌های «قبل و بعد» یا عکس‌های یک مکان بعد از گذشت زمان مدید، به چند دلیل جالب از آب درمی‌آیند:دگرگونی دیداری: انسان‌ها به طور طبیعی به سمت تغییرات و دگرگونی‌های بصری گرایش دارند. عکس‌های قبل و بعد تصویری واضح و قابل توجه از پیشرفت،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5