بهترین فیلم های پانته آ بهرام به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

پانته آ بهرام متولد 1348 در تهران، هنرپیشه است. او سال 1366 در مدرسه صدا و سیما به یادگیری بازیگری مشغول شد و یکسال بعد به روی صحنه تئاتر رفت. تحصیلاتش را در رشته ادبیات نمایشی ادامه داد. پانته آ بهرام با حضور در فصل سوم سریال آیینه وارد تلویزیون شد.

جوایز و افتخاراتپانته آ بهرام : کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم چهارشنبه سوری / کاندید بهترین بازیگر زن سینما در نهمین جشن حافظ برای فیلم چهارشنبه سوری / برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن در دهین جشن خانه سینما برای فیلم چهارشنبه سوری / برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل زن در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم بچه‌های ابدی / نامزد بهترین بازیگر زن سینما در یازدهمین جشن دنیای تصویر برای فیلم بچه‌های ابدی / نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یازدهمین جشن خانه سینما برای فیلم بچه‌های ابدی / نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سومین جشن منتقدان و نویسندگان برای فیلم صندلی خالی / نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در چهارمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای فیلم هیچ / نامزد بهترین بازیگر زن سینما در سیزدهمین جشن دنیای تصویر برای فیلم هیچ / نامزد بهترین بازیگر زن بخش نگاه نو در سی امین جشنواره فیلم فجر برای فیلم میگرن / نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در ششمین جشن منتقدان و نویسندگان برای فیلم بی خود و بی جهت / نامزد بهترین بازیگر زن بخش نگاه نو در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم روز روشن / نامزد بهترین بازیگر زن سینما در پانزدهمین جشن دنیای تصویر برای فیلم روز روشن / نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در شانزدهمین جشن خانه سینما برای فیلم من مادر هستم / نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در هفدهمین جشن خانه سینما برای فیلم بیگانه / نامزد بهترین بازیگر زن سینما در شانزدهمین جشن دنیای تصویر برای فیلم بیگانه / نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در هشتمین جشن منتقدان و نویسندگان برای فیلم بیگانه .


سریال ملکه گدایان

«ملکه گدایان» مجموعه نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است. امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچکس از سرنوشت خبر نداره…. حتی شما…

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، شبنم قربانی، سولماز غنی، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، بهشاد شریفیان، علی صلاحی، مریم سرمدی، رومینا کوهزاد، آرزو افشار، شیدا یوسفی، الهام شعبانی، نورا محقق، مریم زارعی، فاطمه نیشابوری، نسیم اکبری و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شنای پروانه

«شنای پروانه» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1398 به کارگردانی «محمد کارت» و تهیه کنندگی «رسول صدرعاملی» است. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین 6 رشته از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «امیر آقایی» و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «طناز طباطبایی» شد. شنای پروانه در جنوب شهر، غوغا به پا می کند. فیلمی از زنی به نام پروانه که مشغول شناست، در فضای مجازی منتشر می شود. حالا شوهر پروانه و برادر شوهرش به دنبال انتقام از عامل این بی آبرویی هستند و این شروع ماجراست…

فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، جواد عزتی، طناز طباطبایی، مه لقا باقری، پانته آ بهرام و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال عاشقانه

زنی به زندگی چند زوج جوان وارد می شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود… این «عاشقانه» این طور آغاز می شود…

سریال عاشقانه در سال 1395 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. .

فیلم افسون معبد سوخته

فیلم تئاتر «افسون معبد سوخته» داستان زن شمن تنهایی را روایت می کند که در معبدی کهنه و پوسیده به مراقبه مشغول است. یک شب زنی به همراه کارآموز جوانش به معبد می آیند. شمن ابتدا آن دو را به درون راه نمی دهد، اما با شنیدن راز ورود معبد، آن ها را می پذیرد و …

فیلم افسون معبد سوخته به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پانته آ بهرام، حمیدرضا آذرنگ و مهدی پاکدل به هنرمندی پرداخته‌اند.

پانته آ بهرام

فیلم گذر موقت

فیلم گذر موقت داستان دو پیرمرد را روایت می کند که تصمیمی مفرح می گیرند و سفری شبانه را در دل شهر آغاز می کنند….

فیلم گذر موقت به کارگردانی افشین هاشمی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته آ بهرام، شقایق دهقان، شقایق فراهانی و شبنم فرشادجو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کوچه بی نام

فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی و بازی فرهاد اصلانی و باران کوثری در مورد دو خانواده در جنوب شهر تهران است که درگیر یک سری اتفاقات می شوند….

فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، باران کوثری، پانته آ بهرام، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، فرشته صدرعرفایی و امیر آقایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرگ ماهی

پس از مرگ مادر، فرزندان او به خانه اش می آیند و از طریق پرستار مادر متوجه می شوند که وصیت کرده که سه روز پس از مرگش او را به خاک بسپارند. فرزندان بر سر عمل به وصیت دچار اختلافاتی می شوند…

فیلم مرگ ماهی به کارگردانی روح الله حجازی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، علی مصفا، پانته آ بهرام، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، ریما رامین فر، سحر دولتشاهی، بابک کریمی و بهرنگ علوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکلک

تئاتر شکلک نمایش برگزیده سال 1383 بود که دوباره با گروهی جدید به روی صحنه رفت و با استقبال مواجه شد. قصه که در گذشته میگذرد حکایت زوج سنتی ای و میانسالی است که با دختر و پسر جوانی آشنا می شوند و با وجود تمام مشکلات و اختلافات سعی در کمک به آن ها را دارند.

فیلم شکلک به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر می‌باشد. در این فیلم پانته آ بهرام، امیر جعفری، ستاره پسیانی و نوید محمدزاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بیگانه

اقتباسی از نمایشنامه «اتوبوسی به نام هوس» نوشته تنسی ویلیامز نسرین معلم نقاشی یک آموزشگاه آزاد است که به خانه خواهر ناتنی اش به بهانه دیدن می آید. اما آنجا برای چند روزی ماندگار می شود. اوکه در انتظار دیدن شوهر خواهرش است و

فیلم بیگانه به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، پانته آ بهرام، امیر جعفری، هومن برق نورد، سید علی صالحی و مصطفی زمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طبقه هساث

داستان فیلم درباره مردی پارچه فروش و سنتی به نام کمالی است که همسرش فوت می کند و او برای دفن همسرش سفارش یک قبر دو طبقه را می دهد تا اگر خودش هم روزی از دنیا رفت در داخل آن قرار داده شود. اما…

فیلم طبقه هساث به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، محمدرضا فروتن، پانته آ بهرام، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، آزاده صمدی، محمد بحرانی و کاظم سیاحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روز روشن

روشن یک دختر جوان ومعلم مهد کودک است که در شش ساعت با قیمانده به آخرین جلسه دادگاه پدر یکی از دانش آموزان خود (که به احتمال زیاد به قصاص محکوم می شود) سعی دارد عده ای از همکاران شغلی او را که شاهد صحنه درگیری قتل بوده اند، بعنوان شاهد به آخرین دادگاه او بیاورد…

فیلم روز روشن به کارگردانی حسین شهابی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم پانته آ بهرام، مهران احمدی، سودابه بیضایی، امیر رضا دلاوری، علیرضا استادی، روناک یونسی و امیر کربلایی زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اسب حیوان نجیبی است

فیلم اسب حیوان نجیبی است ساخته عبدالرضا کاهانی و با بازی رضا عطاران داستان پلیسی است که سعی دارد از مردم به بهانه های مختلف اخاذی کند و هر کدام از مردم به شکلی مشغول انجام کاری خلاف قانون هستند…

فیلم اسب حیوان نجیبی است به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، مهتاب کرامتی، کارن همایون فر، باران کوثری، مهران احمدی، ماهایا پطروسیان، بابک حمیدیان، پانته آ بهرام، اشکان خطیبی و احمد مهرانفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رویای نیمه شب پاییز

این نمایش پیشنهادی است درباره اینکه چگونه می توان متن یک تعزیه را در دروره امروزی وارد جهان نمایش کرد و آن را با مسائل روز پیوند داد…

فیلم رویای نیمه شب پاییز به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، پانته آ بهرام، سعید چنگیزیان و مسعود حجازی مهر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرگ و شاعر

آقای مرگ و خانم شاعر، در نمایشنامه “مرگ و شاعر” گرچه متعلق به دنیایی اسطوره ای و غیرواقعی هستند، اما آنقدر به آنچه همه آدمیان در ذهن و دل دارند نزدیک و همانند هستند که گویی آنها نیز یکی از همین آدم هایی هستند که در آروزهای خویش غوطه ور و بر آنند تا در لحظه ای خاص از زندگی به بزرگترین آروزی بشری (دانستن رمز و راز مرگ و هستی) دست پیدا کنند و راه حلی قطعی نشان بدهند.

فیلم مرگ و شاعر به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر می‌باشد. در این فیلم پانته آ بهرام، فرهاد قائمیان، محمدرضا حسین زاده و مریم کاتوزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اقلیما

سارا هنگامی که می شنود همسرش عماد دچار عارضه قلبی شده به شدت آشفته می شود. آشفتگی سارا با پیدا شدن تار مویی در تخت عماد بیشتر می شود. اتفاقات عجیب و غریبی که اطراف سارا اتفاق می افتد اجازه نمی دهد چیزی از آشفتگی سارا حتی بعد از بهبود عماد کم شود.

فیلم اقلیما به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، پانته آ بهرام، احمد مهرانفر و هنگامه قاضیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5