بهترین فیلم های نیوشا ضیغمی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است. پدرش محسن ضیغمی دبیر و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است که تجربه بازی در فیلم سینمایی چارسو را نیز دارد.

نیوشا ضیغمی در سال 1389 با آرش پولادخان سرمایه گذار فیلم پرتقال خونی، ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام لنا است. ضیغمی بازیگری را با حضور در کلاس های آزاد کانون سینماگران جوان آموخت و توسط این موسسه به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد. پس از اتمام دوره های بازیگری، برای بازی در سریال در چشم باد پذیرفته شد.

نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شوریده در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر، نامزدی تندیس بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی چهاردهمین جشن حافظ برای سریال راستش را بگو و نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر برای فیلم حس پنهان از موفقیت های این هنرپیشه هستند.


فیلم شهر گربه ها

گربه های طماع گربستان برای رسیدن به آروزهای خود تصمیم دارند در مسابقه ای شرکت کنند که دسیسه مشاور حاکم شهر گربه هاست. سفر آن ها به شهر گربه ها آغاز می شود، غافل از اینکه حاکم شهر به کمک کشفیات گرفسور و تحقیقات می خواهد عمر آن ها گرفته و به عمر خودش اضافه کند…

فیلم شهر گربه ها به کارگردانی سیدجواد هاشمی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم علیرضا خمسه، نیوشا ضیغمی، فرهاد آئیش، یوسف تیموری، امین زندگانی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی، الیکا عبدالرزاقی، مریم سعادت، داریوش موفق، رضا بنفشه خواه، محمدهادی عطایی، سعید بحرالعلومی، ایرج طایفه، علی شایانفر، فرزانه زهره وند، ساناز نادری و داریوش پیرو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زن ها فرشته اند 2

«زن ها فرشته اند 2» فیلمی در ژانر کمدی محصول سال 1398 به کارگردانی آرش معیریان است. در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، علی صادقی، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی و … به ایفای نقش پرداخته اند. زن ها فرشته اند 2 در ابتدا قرار بود در نوروز ۱۳۹۹ اکران شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکران این فیلم به بعداً موکول شد. این فیلم در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۹ در سینماهای ایران اکران شد. چند زوج در رده های سنی مختلف در سال 2020 به دنبال آن هستند که تعریفی بیست از زندگی خود ارایه دهند غافل از آن که بدجوری از تعارضات ذهنی رنج می برند.

فیلم زن ها فرشته اند 2 به کارگردانی آرش معیریان در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، نسرین مقانلو، میرطاهر مظلومی، سیروس همتی، مریم سعادت، مهتاج نجومی، شهین تسلیمی، صدیقه کیانفر و علی صادقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دختر عمو و پسر عمو

داستان پسر عمو دختر عمو درباره زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی شان اختلافات زیادی به وجود می آید. آنها با دستور و راهنمایی های پدربزرگ خود مجبور می شوند تمامی اختلافات خانوادگی شان را حل کنند…

فیلم دختر عمو و پسر عمو به کارگردانی روح انگیز شمس در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، لاله مرزبان، فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی، محمود عزیزی و مهدی صبایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال یک اتفاق تازه – نیوشا ضیغمی

یه اتفاق تازه بنا دارد برنامه ای مهیج با فضایی جذاب، شاد و صمیمانه برای همه اقشار جامعه باشد. خانم نیوشا ضیغمی با هدف ترویج سنت حسنه دید و بازدید به مکان های ذیل می رود تا با نگاهی همدلانه، یادی از همۀ اقشار جامعه در این روزهای پر از شادی و شیرینی به میان آید….

سریال یک اتفاق تازه به کارگردانی جمشید بیات ترک در سال 1396 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر تاک شو می‌باشد. در این سریال مهران رجبی و نیوشا ضیغمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هشتگ

نغمه و روژین مادرانی از طبقه متوسط جامعه هستند و باشگاه بدنسازی دارند. این دو چشم و هم چشمی زیادی در زمینه های پوشش و اتومبیل و تلفن همراه و .. با هم دارند و دیاکو پسر نغمه و رایکا پسر روژین هر دو در یک مدرسه درس میخوانند که از سطح ضعیفی برخوردار هستند. امیرعلی یکی دیگر از دانش آموزان درسخوان همان مدرسه است. او وقتی چشم و هم چشمی مادران همکلاسی های خود را می بیند پیشنهادی به مدیر مدرسه مى دهد…

فیلم هشتگ به کارگردانی رحیم بهبودی فر در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر، ارسلان قاسمی، امید روحانی، محسن ملکی، نیوشا ضیغمی و سیدجواد هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ثبت با سند برابر است

همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل. اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر، بی یال… .

فیلم ثبت با سند برابر است به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، سپند امیرسلیمانی، یزدان فتوحی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ و محمدرضا شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هفت معکوس

احساس می کنم همیشه توی زندگیم لبه یه پرتگاه وایسادم، دوست دارم بپرم پایین ولی هیچ وقت جراتشو نداشتم، الانم ندارم … کاش می شد برگردم به عقب تا یه چیزایی رو درست کنم ولی افسوس که غیرممکنه!

فیلم هفت معکوس به کارگردانی مهدی خسروی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، نیوشا ضیغمی، حسام نواب صفوی، کامران تفتی و مهران رجبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

نیوشا ضیغمی

فیلم دریا و ماهی پرنده

نوجوانی ۱۷ ساله به نام احسان که نه توانایی تکلم و نه توانایی شنیدن دارد بدون ارتکاب جرم در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به سر می برد. احسان چند بار تلاش به فرار از مرکز بازپروری می کند اما …

فیلم دریا و ماهی پرنده به کارگردانی مهرداد غفار زاده در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، نادر فلاح، امیرحسین رستمی، جواد طاهری و محمد رحمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آدم باش

فیلم آدم باش داستان مردی است که در ارتباط با مردم دچار مشکل است و در عوض رابطه بسیار خوبی با حیوانات دارد. او سال ها خارج از ایران زندگی کرده و حالا که برگشته احساس می کند هیچ یک از مردم را نمی شناسد….

فیلم آدم باش به کارگردانی مجید جوانمرد در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، اکبر عبدی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، مرتضی ضرابی و حسن رضایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال رالی ایرانی

رالی ایرانی اولین مجموعه ایرانی در ژانر رئالیتی شو است که به شکل یک فیلم – مسابقه ساخته می شود . فصل اول این مجموعه با همین تیم سازنده در ابعاد کوچک تری ساخته شد که با استقبال بی نظیر مخاطبان همراه بود . اکنون فصل دوم با تفاوت های عمده در اجرا و با استفاده از تجهیزات فنی پیجیده تر و حضور تعداد بیشتری از بازیگران و هنرمندان ساخته شده است . در رالی ایرانی بازیگران دائما در شرایط غیرقابل پیش بینی قرار می کیرند و مخاطبان هر لحظه غافلگیر می شوند.

سریال رالی ایرانی به کارگردانی آرش معیریان در سال 1391 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو می‌باشد. در این سریال فرزاد حسنی، نیوشا ضیغمی، امیرحسین رستمی، کامران تفتی، کامبیز دیرباز، نیما شاهرخ شاهی، متین ستوده و امیر کربلایی زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فیتیله و ماه پیشونی

ماه پیشونی توسط آدم هایی ربوده می شود. بچه های مهدکودک از گروه فیتیله ها می خواهند تا ماه پیشونی را پیدا کرده و به قصه برگردانند. گروه فیتیله ها در این راه با ماجراهای مختلفی روبرو می شوند.

فیلم فیتیله و ماه پیشونی به کارگردانی آرش معیریان در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، احمد نجفی، چنگیز جلیلوند، یوسف صیادی، محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دختر شاه پریون

مرد پولداری در یک تصادف وارد خانه دختری میشود که قبلاً ساعت او را در مترو دزدیده بود و می فهمد که آن دختر و خانواده او از او شخصا بدشان می آید و چون مرد از دختر خوشش آمده …

فیلم دختر شاه پریون به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، نیوشا ضیغمی، علیرضا خمسه، نازنین کریمی، مهران رجبی، مریم سلطانی و شاه علی سرخانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ما همه گناهکاریم

فیلم ما همه گناهکاریم در ژانر اجتماعی محصول سال 1389 است. “ما همه گناهکاریم” اولین فیلم بلند سینمایی حسن ناظر است. امیر آقایی، الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. داستان این فیلم درباره زندگی فرهاد است که برای تامین مخارج زندگی اش دچار مشکل است. علاوه بر این برای درمان دخترش هم دچار می شود و حاضر است برای تهیه این پول هرکاری انجام دهد.

فیلم ما همه گناهکاریم به کارگردانی حسن ناظر در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، مهدی سلوکی، امیرحسین مدرس، مهدی رجبی و بهرام ابراهیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اخراجی ها 2

«اخراجی ها ۲» یک فیلم کمدی و جنگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز است که ساخت آن در پاییز ۱۳۸۷ آغاز شد. این داستان ادامه داستان اخراجی ها یک است. در اوایل فیلم عراقی ها اقدام به کشتن مجروحین می کنند و اخراجی های اسیر شده را به یک اردوگاه به سرپرستی رسول می برند. از طرف دیگر، خانواده آن ها که قصد مسافرت به مشهد را داشتند، توسط سازمان مجاهدین خلق ایران با ربودن هواپیما و نشاندن آن در عراق ایشان را ترغیب به اعطای درخواست پناهندگی به صدام حسین می کنند. مسافران که خانواده های اخراجی ها هم جزو آن ها بودند، برگه درخواست پناهندگی را پاره کرده و سرود ای ایران را می خوانند.

فیلم اخراجی ها 2 به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، منوچهر آذر، اکبر عبدی، حسام نواب صفوی، سیدجواد هاشمی، لیلا بلوکات، نگار فروزنده، سیروس کهوری نژاد، ارژنگ امیرفضلی، سپند امیرسلیمانی، محمدرضا شریفی نیا، مینا جعفرزاده، فخرالدین صدیق شریف، شهره لرستانی، مهراوه شریفی نیا، سیدجواد رضویان، امیریل ارجمند، نیوشا ضیغمی، قاسم زارع، شیلا خداداد، بیوک میرزایی، احمد ایراندوست، میرطاهر مظلومی، جلال پیشواییان، مهران رجبی، شاهرخ نورمحمدی و مجید شهریاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم درباره آمنه : گزارش یک اسیدپاشی

این مستند زندگی آمنه بهرامی را که در سال 83 دچار اسیدپاشی شده را به تصویر کشیده و با حضور هنرمندان این موضوع را کالبدشکافی کرده است.

فیلم درباره آمنه : گزارش یک اسیدپاشی به کارگردانی احمد عبداللهیان در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، بهنوش بختیاری، نیوشا ضیغمی، امیرحسین مدرس، نیما شاهرخ شاهی، تهمینه میلانی، پوران درخشنده و هانیه توسلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تلافی

یک زن و شوهر تصمیم به طلاق می گیرند. اما روز پیش از طلاق شوهر متوجه میشود که زنش سرطان دارد و نهایتا ۲ ماه دیگر زنده است؛ بنابراین تصمیم می گیرد تا مانع طلاقشان شود و بعد از مرگ همسرش اموالش به او به ارث برسد….

فیلم تلافی به کارگردانی سعید اسدی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، مهدی امینی خواه، کیانوش گرامی، علی کاظمی و محمد شیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اخراجی ها 1

مجید از اراذل جنوب تهران عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می داند. مجید تصمیم می گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می شوند. برای حضور آنها در جبهه، مخالفت هایی وجود دارد اما با ضمانت میرزا و یکی دیگر رزمنده ها آنها به پادگان آموزشی می رسند…

فیلم اخراجی ها 1 به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی نیا، کاظم مادرشاهی، منوچهر آذر، فخرالدین صدیق شریف، علی اوسیوند، ارژنگ امیرفضلی، نگار فروزنده، مینا جعفرزاده، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی و سیدجواد هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مواجهه

مواجهه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی ایرج تقی پور محصول سال ۱۳۸5 است.اشیاء بیشتر از مردم دوام می آورند. دو چاقو پس از نزدیک به یکصد سال بار دیگر با هم مواجهه می کنند. کسی چه می داند، شاید این مواجهه باز هم ادامه یابد، شاید هم این قصه همین جا خاتمه یابد.

فیلم مواجهه به کارگردانی سعید ابراهیمی فر در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حمیدرضا پگاه، نیوشا ضیغمی، مریم مقدم، پانته آ پناهی ها، ارسلان عبدالهی، اردشیر کاظمی و ستاره اسکندری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

اگر ابرقهرمانان‌ها و شرورهای فیلم‌ها و کامیک‌ها در دوره ویکتوریا می‌زیستند!

عصر ویکتوریا دوره‌ای از تاریخ بریتانیا بود که از سال 1837 تا 1901 همزمان با سلطنت ملکه ویکتوریا بریتانیا ادامه یافت. این دوره، دوره تغییرات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قابل توجهی بود که نه تنها بریتانیا، بلکه سایر نقاط جهان را عمیقاً…

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

این عکس‌ها راهنما و ایده‌ای برای شما برای تبدیل اشیای کهنه و دورریز به چیزهای جدید هستند

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.