بهترین فیلم های همایون ارشادی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

همایون ارشادی (زاده ۱۳۲۶ در اصفهان) بازیگر ایرانی است.وی تا مقطع دبیرستان در آبادان درس خواند. پس از دیپلم به ایتالیا رفت و در دانشگاه ایتالیا معماری خواند و یازده سال بعد به ایران بازگشت. در سال ۱۳۷۵ توسط تهمینه میلانی به عباس کیارستمی معرفی و موفق شد در فیلم طعم گیلاس بازی کند. طعم گیلاس جایزه نخل طلا جشنواره فیلم کن را در سال ۱۹۹۷ بدست آورد و بازی وی نیز مورد توجه قرار گرفت.

همایون ارشادی در سال ۱۹۹۸ در فیلم درخت گلابی جلوی دوربین داریوش مهرجویی رفت و بار دیگر بازی او مورد توجه قرار گرفت. او در فیلم ملکه در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در نقش متفاوتی بدون دیالوگ ظاهر شد.

همایون ارشادی در سال ۲۰۰۷ در بادبادک باز ساخته مارک فورستر ایفای نقش کرد. بادبادک باز اولین تجربه بین المللی و هالیوودی ارشادی بود. ارشادی در سال ۲۰۰۹ با نقش آسپاسیوس در فیلم آگورا به کارگردانی آلخاندرو آمنابار حضور یافت و بیش از پیش به اعتبار خود افزود. وی در فیلم سی دقیقه پس از نیمه شب ۲۰۱۲ ساخته کاترین بیگلو حضور کوتاهی داشت.

همایون ارشادی در سال ۲۰۱۴ به پروژ ه تحت تعقیب ترین مرد به کارگردانی آنتون کوربن پیوست و در کنار فیلیپ سیمور هافمن، ریچل مک آدامز و ویلم دفو در کارکتر دکتر عبدالله به ایفای نقش پرداخت.


فیلم آرمانشهر

آرمانشهر فیلمی در ژانر خانوادگی محصول کشور افغانستان است و در جشنواره های مختلفی شرکت کرده. این فیلم داستان زنی به نام جانان است که همسرش هشت سال پیش در جنگ دچار قطع نخاع و فلج شد. جانان تلاش می کند تا طفلی به دنیا بیاورد و برای برآورده شدن این آرزویش می جنگد.

فیلم آرمانشهر به کارگردانی حسین ناظر در سال 2015 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور افغانستان و ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم همایون ارشادی، ملالی زکریا، کیهان ملکی، سایانتانا ناندی، ساحل چنتا و هانا اسپریت به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حکم تجدید نظر

آرش که متهم به قتل نامزدش لیدا است، در انتظار حکم دادگاه در زندان به سر می برد. او برای مادرش قسم می خورد که بی گناه است. گاهی پذیرش واقعیت و تجدید نظر در عقاید و باورهای انسان، سخت تر از حکم قصاص است.

فیلم حکم تجدید نظر به کارگردانی محمد امین کریم پور در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان، احسان امانی، مجید یلان و آرش عدل پرور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مجبوریم

دختر جوانی به مرد میانسالی فروخته می شود تا برایش بچه به دنیا بیاورد. مرد میانسال متوجه می شود که دختر بچه‌دار نمی شود و فکر می کند پسر جوانی که دختر را به او فروخته، سرش کلاه گذاشته است. با انجام آزمایش مشخص می‌شود لوله های دختر جوان بسته شده، در حالی که خودش بی‌اطلاع است و این آغاز ماجراست.

فیلم مجبوریم به کارگردانی رضا درمیشیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده، ژاله علو، بابک کریمی، همایون ارشادی، پریوش نظریه، رضا بهبودی، احمد حامد و مریم بوبانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

همایون ارشادی

فیلم سرو زیر آب

«سرو زیر آب» فیلمی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی محمدعلی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر و تهیه کنندگی سید حامد حسینی، محصول سال ۱۳۹۶ است. راز جهانبخش کرامت فاش می شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می کند. سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می دهد.

فیلم سرو زیر آب به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، مینا ساداتی، شهرام حقیقت دوست، رضا بهبودی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، فرخ نعمتی، حسین باشه آهنگر، محمدهادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسین فلاح و دنیا مدنی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ایتالیا ایتالیا

برفا و نادر خیلی اتفاقی با هم آشنا میشوند و عاشق هم میشوند ولی با گذشت زمان و اتفاقاتی غیر مترقبه، زندگی و رابطه آنها به نقاط بحرانی میرسد…

فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی و دانش اقباشاوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نفس های آرام

محیا و رضا زوج جوانی در آستانه ازدواج هستند. رضا مهندس معمار است و محیا شاگرد و نامزد او است. حادثه ای برای محیا اتفاق می افتد که مسیر زندگی هر دوی آنها را تغییر می دهد.

فیلم نفس های آرام به کارگردانی میثم هاشمی طبا در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم کوروش تهامی، لیلا بلوکات، آوا دارویت، جعفر دهقان، شهربانو موسوی، محمود پاک نیت، همایون ارشادی، شهرام عبدلی و فرحناز منافی ظاهر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هت تریک

لیدا و فرزاد به همراه دوستانشان کیوان و رها به یک مهمانی دعوت شده اند. این چهار نفر در راه برگشت به خانه تصادف می کنند و فرار می کنند. فرزاد که پشت رل نشسته بوده سرتاپا استرس است و پیشنهاد می دهد که جمع دوستانه شان جایی بروند و در آرامش با هم صحبت کنند تا ببینند دقیقا باید چه کار کنند…

فیلم هت تریک به کارگردانی رامتین لوافی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند و همایون ارشادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

همایون ارشادی

فیلم انزوا

فیلم انزوا داستان پرویز است که پس از شش سال حبس با ضمانت رییس زندان برای هفتاد و دو ساعت مرخصی می گیرد تا همسرش را که فوت کرده است دفن کند و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز فکر دیگری هم دارد که ذهنش را مشغول کرده است…

فیلم انزوا به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم امیرعلی دانایی، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، جمشید هاشم پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماحی

عنوان دختر یتیم به کار های خلاف می افتد و از زیبایی و هوشش به عنوان کمکی برای پیشرفتش استفاده می کند و وقتی مجبور به ازدواج برای یک معامله میشود ….

فیلم ماحی به کارگردانی داود خیام در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم آنا نعمتی، مهران احمدی، همایون ارشادی، احسان امانی و سپیده علایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دریا و ماهی پرنده

نوجوانی ۱۷ ساله به نام احسان که نه توانایی تکلم و نه توانایی شنیدن دارد بدون ارتکاب جرم در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به سر می برد. احسان چند بار تلاش به فرار از مرکز بازپروری می کند اما …

فیلم دریا و ماهی پرنده به کارگردانی مهرداد غفار زاده در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، نادر فلاح، امیرحسین رستمی، جواد طاهری و محمد رحمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماهی سیاه کوچولو

فیلم ماهی سیاه کوچولو در ژانر اجتماعی محصول سال 1393 است. کارگردان این فیلم مجید اسماعیلی است که پیش از این فیلم دل شکسته و داستان سامرا را هم کارگردانی کرده. در این فیلم بازیگران به نامی چون همایون ارشادی، مریلا زارعی و مصطفی زمانی به ایفای نقش پرداخته اند. “ماهی سیاه کوچولو” روایتگر اتفاقات دهه شصت و مبارزات چریکی نیروهای چپ در شمال کشور و در قیام آمل است. یک زن به نام شهرزاد که به ماهی سیاه کوچولو معروف است برای انتقام مرگ شوهرش وارد مبارزه می شود.

فیلم ماهی سیاه کوچولو به کارگردانی مجید اسماعیلی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مریلا زارعی، مصطفی زمانی، همایون ارشادی و جمشید گرگین به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روزگاری عشق و خیانت

گذشته پروانه که سال ها از آن هراس دارد به سراغش می آید. اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند.

فیلم روزگاری عشق و خیانت به کارگردانی داوود بیدل در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم میلاد کی مرام، شهرزاد کمال زاده، همایون ارشادی، نسرین مقانلو، سحر قریشی، حسن جوهرچی، علی اوسیوند، آتش تقی پور و جمشید هاشم پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ناخواسته

در پیچ و خم زندگی اتفاقات می توانند مسیر زندگی افراد را تغییر دهند. ممکن است کارهایی را خواسته انجام دهیم اما در نهایت این ناخواسته ها است که همه چیز را تغییر می دهد..

فیلم ناخواسته به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، فرهاد قائمیان، ستاره اسکندری، همایون ارشادی، محمد سیدزاده، مهدی فقیه و مهتاب کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اشباح

اشباح فیلمی اجتماعی به کارگردانی داریوش مهرجویی است. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. اشباح با اقتباس از نمایشنامهٔ اشباح، اثر هنریک ایبسن ساخته شد. تیمسار سلیمانی و همسرش در روابط خود به بن بست می رسند، تلاش های وکیل خانواده برای بهبود اوضاع زندگی آنها بی نتیجه می ماند تا اینکه سالها بعد…

فیلم اشباح به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مهتاب کرامتی، همایون ارشادی، رابعه مدنی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، حسن معجونی، ملیکا شریفی نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گناهکاران

داستان فیلم درباره دختری است که در زندگی خود با آدم های مختلفی برخورد می کند و هر یک از این آدم ها برداشت خاص خود را نسبت به او دارند.

فیلم گناهکاران به کارگردانی فرامرز قریبیان در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، رامبد جوان، همایون ارشادی، محسن افشانی، هومن برق نورد، کوروش تهامی، سیاوش چراغی پور، ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری، قطب الدین صادقی، شقایق فراهانی، مهتاج نجومی، محمد متوسلانی، نسرین مقانلو و سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ملکه

فیلم ملکه داستان دیده بانی به نام سیاوش است که به دنبال فرصتی است تا توانایی های خود را نشان دهد. او یک برج پالایشگاه را برای دیده بانی انتخاب می کند که بر حیاتی ترین جایگاه های دشمن احاطه دارد. اما با اولین تلفاتی که از دشمن می گیرد اوضاع تغییر میکند…

فیلم ملکه به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، میلاد کی مرام، حسین باشه آهنگر، هومن برق نورد، همایون ارشادی، مالک سراج، محمدمهدی سلطانی سروستانی و حمیدرضا آذرنگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک عاشقانه ساده

فرزند آدم محکوم به سرنوشتی بود که پدر و مادرش برایش رقم زدند. سیب دندان زده همه قصه را خراب کرد. آدمیزاد محکوم می شود اما سرنوشتش را به باد نسپرد. در عذاب زمین، دنبال راهی رفت که شاید به بهشتش بازگردد. انسان همیشه دنبال سرنوشت خودش است.

فیلم یک عاشقانه ساده به کارگردانی سامان مقدم در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، فرهاد آئیش، احمد مهرانفر و آتیلا پسیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نارنجی پوش

فیلم نارنجی پوش ساخته داریوش مهرجویی داستان تحول یک عکاس حرفه ای مطبوعات است که تلاش دارد با پاکیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و او با خواندن کتابی در مورد فنگ شویی چنان تحت تأثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با زباله سازی قرار می گیرد که لباس نارنجی مخصوص رفتگران را بر تن کرده اما…

فیلم نارنجی پوش به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، لیلا حاتمی، میترا حجار، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی، همایون ارشادی، اردشیر رستمی، امید روحانی و محمدجواد جعفرپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آینه های روبرو

رعنا و آدینه دو زن جوان از دو موقعیت کاملاً متفاوت خانوادگی و اجتماعی، بر اثر حادثه ای با هم مواجه و همسفر می شوند. رعنا زنی کم تجربه و مذهبی است که بخاطر نیاز مالی، پنهانی مسافرکشی می کند و آدینه دختری سرکش و مرفه است که از خانه خود فرار کرده است.

فیلم آینه های روبرو به کارگردانی نگار آذربایجانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم شایسته ایرانی، غزل شاکری، صابر ابر، همایون ارشادی، مریم بوبانی، هنگامه قاضیانی و نیما شاهرخ شاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ما همه گناهکاریم

فیلم ما همه گناهکاریم در ژانر اجتماعی محصول سال 1389 است. “ما همه گناهکاریم” اولین فیلم بلند سینمایی حسن ناظر است. امیر آقایی، الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. داستان این فیلم درباره زندگی فرهاد است که برای تامین مخارج زندگی اش دچار مشکل است. علاوه بر این برای درمان دخترش هم دچار می شود و حاضر است برای تهیه این پول هرکاری انجام دهد.

فیلم ما همه گناهکاریم به کارگردانی حسن ناظر در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، مهدی سلوکی، امیرحسین مدرس، مهدی رجبی و بهرام ابراهیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آل

فیلم ترسناک آل داستان مهندس جوانی است که از طرف هیأت مدیره شرکت محل کارش، همراه زن باردار خود عازم یک مأموریت کاری در ایروان ارمنستان می شود. به تدریج روزهای خوب این زوج، جای خود را به روزهای تیره می دهد. و نشان می دهد که حوادثی در راه است….

فیلم آل به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، آنا نعمتی، همایون ارشادی، هنگامه حمیدزاده و سونیا کاتوزیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیمای زنی در دوردست

مهندس(همایون ارشادی) مرد پا به سن گذاشته ای است که از همسر و پسرش جدا شده و تنها زندگی می کند. در شبی که قرار است آن دو از ژاپن برسند (به همراه شوهر جدید زن) صدای دختری روی پیغام گیر تلفن خانهٔ مهندس توجه او را جلب می کند و…

فیلم سیمای زنی در دوردست به کارگردانی علی مصفا در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم همایون ارشادی، لیلا حاتمی، ژیلا اشکان، ژیلا سهرابی، امیر سیدی، فرهاد شریفی، ارسلان فرخ، رهی سیدی و مهریار علی خان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم واکنش پنجم

فرشته، همسرش سعید را در یک سانحه تصادف از دست می دهد. پدرشوهرش حاج صفدر مردی ثروتمند و بانفوذ است. او به فرشته می گوید حالا که سعید مرده، دیگر با خانواده آنها نسبتی ندارد و چون حاج صفدر دو پسر مجرد در خانه دارد و فرشته هم به آنها نامحرم است باید خانه آنها را ترک کند…

فیلم واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مریلا زارعی، لادن طباطبایی، محمدرضا شریفی نیا، جمشید هاشم پور، شهاب حسینی، همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، آهو خردمند، آفرین عبیسی و نگین صدق گویا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم درخت گلابی

محمود نویسنده ای است که مدت هاست کم کار بوده و حالا برای نوشتن باقیماندهٔ کتاب جدید خود به باغ پدری خود در دماوند پناه آورده است. اما می بیند درخت گلابی قدیمی که برای او سرشار از خاطره است میوه نداده است.

فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم همایون ارشادی، گلشیفته فراهانی، محمدرضا شهبانی نوری، نعمت الله گرجی و جعفر بزرگی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کاکادو

یک استاد زبان زمینی ها به مدت یک هفته از سیاره کاکادو به زمین تبعید می شود. کاکادو سیاره ایست که طرفداران محیط زیست در آن زندگی می کنند و کسانی را که سطح کره کاکادو را آلوده کنند برای تنبیه شدن به زمین می فرستند.

فیلم کاکادو به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم اسدالله یکتا، السا فیروز آذر، آتنه فقیه نصیری، فریبرز عرب نیا، حسین محب اهری و همایون ارشادی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…

انگار این شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای همین الان عکس گرفته‌اند! استفاده از هوش مصنوعی برای بازسازی…

ما بسیاری از شخصیت‌های تاریخی را تنها به صورت طراحی‌های محو و مجسمه‌ها و سردیس‌ها را دیده‌ایم. حالا تصور کنید که این شخصیت‌ها دوباره زنده می‌شدند و با آرایش صورت و مو و ریش امروزی و لباس‌های مدرن به عکاسخانه می‌رفتند.این کاری است که یک…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.