بهترین فیلم های علی شادمان به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

علی شادمان متولد 4 آذرماه 1375 در ایلام، هنرپیشه است. او برای نخستین بار توسط رسول ملاقلی پور به سینما معرفی شد و در فیلم میم مثل مادر ایفای نقش کرد.

جوایز و افتخاراتعلی شادمان : بهترین بازیگر کودک برای فیلم میم مثل مادر در سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد/ جایزه ویژه جشنواره سینه کید هلند برای فیلم زمانی برای دوست داشتن/ پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم زمانی برای دوست داشتن در بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان/ پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم رؤیای سینما در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان.

سریال یاغی

“یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و درام می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال می خواهم زنده بمانم

«می خواهم زنده بمانم»، سریالی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» و تهیه کنندگی «محمد شایسته» و محصول سال 1399 ایران است. قصه ای در دل اتفاقات پرشمار دهه 60 …

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، بهاره کیان افشار و مهدی صباغی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شنای پروانه

«شنای پروانه» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1398 به کارگردانی «محمد کارت» و تهیه کنندگی «رسول صدرعاملی» است. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین 6 رشته از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «امیر آقایی» و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «طناز طباطبایی» شد. شنای پروانه در جنوب شهر، غوغا به پا می کند. فیلمی از زنی به نام پروانه که مشغول شناست، در فضای مجازی منتشر می شود. حالا شوهر پروانه و برادر شوهرش به دنبال انتقام از عامل این بی آبرویی هستند و این شروع ماجراست…

فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، جواد عزتی، طناز طباطبایی، مه لقا باقری، پانته آ بهرام و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

علی شادمان

فیلم مردن در آب مطهر

«مردن در آب مطهر» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد. قصه ی چند جوان مهاجر افغان را روایت می کند که قصد رفتن به اروپا را دارند. رونا: حامد از دریا نترسی یا از هر چی که بترسی بلای جونت میشه، حامد: نمی ترسم.

فیلم مردن در آب مطهر به کارگردانی نوید محمودی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم علی شادمان، ندا جبرائیلی، سوگل خلیق، علیرضا آرا، پیمان مقدمی، خیام وقار کاشانی، امیررضا رنجبران، متین حیدری نیا و صدف عسگری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جان دار

جان دار (جاندار) فیلمی به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری، تهیه کنندگی کامران مجیدی و نویسندگی حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داوودی، محصول سال ۱۳۹۷ است. داستان فیلم در شب عروسی اسما اتفاق می افتد که مسعود برادر یاسر (خواستگار سابق اسما) به تحریک او به مراسم عروسی به قصد به هم ریختن عروسی اسما می رود، اما در درگیری برادر اسما به دست جمال کشته می شود و …

فیلم جان دار به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مهمانخانه ماه نو

مهمانخانه ماه نو فیلمی در ژانر خانوادگی و محصول مشترک ایران-ژاپن است. این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد. تاکه فومی تسوتسویی کارگردانی این اثر را به عهده دارد. این کارگردان بعد از سفری که به ایران داشت در رسانه ها اعلام کرد که به کشور ایران علاقمند شده و تصمیم دارد فیلمی مشترک بسازد. در “مهمانخانه ماه نو” بازیگرانی چون مهناز افشار، علی شادمان و لاله مرزبان به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره نوشین مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی ژاپنی به ایران زندگی آن ها را به هم می ریزد.

فیلم مهمانخانه ماه نو به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، ماساتوشی ناگاسه، لاله مرزبان و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

علی شادمان

فیلم طناب

داستان تاتر «طناب» از این قرار است که 2 نفر فارغ التحصیل کالج، تحت تاثیر گفته های استادشان، تصمیم می گیرند دست به جنایت زده و هم کلاسی خود را بکشند. استاد، تئوری مبنی بر قتل آدم های پست دارد و معتقد است ادامه زندگی آن ها ضرورتی ندارد.

فیلم طناب به کارگردانی نصیر ملکی جو در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم آتیلا پسیانی، رامین ناصرنصیر، علی شادمان، خسرو پسیانی، آیناز آذرهوش و پگاه کاظمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ویلایی ها

ویلایی ها قصه خانواده های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله ای است که همراه نوه هایش وارد مجموعه ویلاها می شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می شود همه نگران این می شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می آید تا بچه های خود را به خارج از کشور ببرد

فیلم ویلایی ها به کارگردانی منیر قیدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، صابر ابر و ثریا قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یتیم خانه ایران

یتیم خانه ایران، داستان سال های 1295 تا1300 را روایت می کند.سال های حکومت احمد شاه قاجار، در کوران جنگ جهانی اول و اشغال ایران به دست روس و انگلیس که به دلیل قحطی و خشکسالی تعداد زیادی از مردم ایران جان باختند.

فیلم یتیم خانه ایران به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم علیرام نورایی، جعفر دهقان، قطب الدین صادقی، فرخ نعمتی، برایان طرفه، آهو خردمند، بهار محمدپور و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

علی شادمان

فیلم زمانی برای دوست داشتن

قصه این فیلم ارزشی و زیبا درباره کودکی معلول و استثنایی است که درکنار پدر و مادر و برادر کوچکش زندگی می کند. تلاش این کودک برای برقراری ارتباط با اطرافیان خود به خصوص اعضا اصلی خانواده اش شرایط و موقعیت های مختلفی را در زندگی این افراد به وجود می آورد…

فیلم زمانی برای دوست داشتن به کارگردانی ابراهیم فروزش در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم محسن تنابنده، نگین صدق گویا، بهناز جعفری، رضا شمسایی، محراب رضایی، علیرضا مظفری، علی اکبر بیات و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم میم مثل مادر

«میم مثل مادر» درباره پرستاری به نام سپیده است که در بمباران شیمیایی سردشت دچار تاثیرات شیمیایی می شود. سال ها بعد سپیده و سهیل در انتظار فرزندشان هستند که متوجه می شوند فرزندشان دچار مشکلات تنفسی و معلولیت است…

فیلم میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم گلشیفته فراهانی، جمشید هاشم پور، حسین یاری، سحر دولتشاهی، شراره دولت آبادی، امیرحسین صدیق، رامین راستاد و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.