بهترین فیلم های علیرضا خمسه به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

علیرضا خمسه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی، فارغ التحصیل رشته روان شناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. او همچنین برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم بیست است.علی رضا خمسه در مجموعه پایتخت ۱، پایتخت ۲، پایتخت ۳ و پایتخت ۴ نقشی متفاوت را در نقش «بابا پنجعلی» ایفا کرد که مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفت.

سریال نیسان آبی

کمدی «نیسان آبی» جدیدترین سریال طنز فیلیمو است که هادی بعد از ساخت آثار پرمخاطب سینمایی همچون «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» می سازد. فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شهر گربه ها

گربه های طماع گربستان برای رسیدن به آروزهای خود تصمیم دارند در مسابقه ای شرکت کنند که دسیسه مشاور حاکم شهر گربه هاست. سفر آن ها به شهر گربه ها آغاز می شود، غافل از اینکه حاکم شهر به کمک کشفیات گرفسور و تحقیقات می خواهد عمر آن ها گرفته و به عمر خودش اضافه کند…

فیلم شهر گربه ها به کارگردانی سیدجواد هاشمی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم علیرضا خمسه، نیوشا ضیغمی، فرهاد آئیش، یوسف تیموری، امین زندگانی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی، الیکا عبدالرزاقی، مریم سعادت، داریوش موفق، رضا بنفشه خواه، محمدهادی عطایی، سعید بحرالعلومی، ایرج طایفه، علی شایانفر، فرزانه زهره وند، ساناز نادری و داریوش پیرو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نخودی

یک کارگردان تئاتر عروسکی که در انجام نمایش هایش ناموفق است، با هر شکست و تحقیر، کوچک و کوچک تر می شود و…

فیلم نخودی به کارگردانی جلال فاطمی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم صابر ابر، مرضیه برومند، رعنا آزادی ور، علیرضا خمسه و احمدرضا اسعدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم از تهران تا بهشت

زندگی غزال زن جوانی که با همسرش دچار چالش شده است رو به فروپاشی است. همسرش او را ترک می کند و…

فیلم از تهران تا بهشت در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، جعفر والی، علیرضا خمسه، شبنم فرشادجو، مهران احمدی، مهدی عباسی، مسعود مهرگان و فرزین صابونی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قبرستان غیرانتفاعی

مرد سن و سال داری که یک زمین بزرگ در منطقه ای در نزدیکی شهر دارد، تصمیم می گیرد آن را تبدیل به یک قبرستان غیرانتفاعی کند. او در کار خود با موانع و مشکلاتی روبه رو می شود.

فیلم قبرستان غیرانتفاعی به کارگردانی محسن دامادی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم محمد مطیع، علیرضا خمسه، دانیال عبادی، ستاره اسکندری، بهنوش بختیاری، حامد بهداد، مژگان بیات و مجید یاسر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ورود زنده ها ممنوع

در فیلم ورود زنده ها ممنوع ، ذبیح و غلام، دو شخصیت محوری این داستان، از طبقات پایین اجتماع هستند که طی ماجراهایی طنزآمیز اتومبیل نعش کش خود را از دست می دهند و مجبور می شوند برای گذران زندگی، با موتورسیکلت، جنازه های مشتریان خود را جابه جا کنند…

فیلم ورود زنده ها ممنوع به کارگردانی جواد مزدآبادی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مجید صالحی، بهاره رهنما، علی صادقی، بهنوش بختیاری، هوشنگ حریرچیان، علیرضا خمسه و مهران رجبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کت تنگ

این فیلم داستان گم شدن یک شی با ارزش در یک خانواده است و این اتفاق از منظر هریک از اعضای خانواده روایت می شود …

فیلم کت تنگ به کارگردانی آبتین حشمتی و آرمین حشمتی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم علیرضا خمسه، شهرام قائدی، غلامرضا نیکخواه، شهره سلطانی، شهرزاد کمال زاده، مریم سلطانی و زویا امامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دختر شاه پریون

مرد پولداری در یک تصادف وارد خانه دختری میشود که قبلاً ساعت او را در مترو دزدیده بود و می فهمد که آن دختر و خانواده او از او شخصا بدشان می آید و چون مرد از دختر خوشش آمده …

فیلم دختر شاه پریون به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، نیوشا ضیغمی، علیرضا خمسه، نازنین کریمی، مهران رجبی، مریم سلطانی و شاه علی سرخانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ما خونه نیستیم

خانواده نوروز عبدی نزدیک ایام عید برحسب یک کلاهبرداری دچار مشکل بی پولی می شوند و در پی راه فراری برای عدم پذیرایی از فامیل در ایام عید هستند….

فیلم ما خونه نیستیم به کارگردانی شاهد احمدلو در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه گودرزی، افشین سنگ چاپ، اشکان اشتیاق، علیرضا خمسه، کامران فیوضات، گیتی معینی، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون و نعیمه نظام دوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکلات داغ

یک کافی شاپ با مشتری های ثابت و همیشگی اش توسط جوانی اداره می شود. ورود یک زن جوان به این کافی شاپ دنج و آرام همه چیز را دستخوش تغییراتی می کند که…

فیلم شکلات داغ به کارگردانی حامد کلاهداری در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، نیکی کریمی، حامد کمیلی، حمید فرخ نژاد، داریوش ارجمند، علیرضا خمسه، سیما تیرانداز و فرزین محدث به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم می زاک

«می زاک» یا میزاک هفتمین فیلم سینمایی حسینعلی لیالستانی و ساخت سال ۱۳۸۷ است. فیلم، روایتگر داستان بچه ای است که می خواهد وارد این دنیا شود و فراز و نشیب های این دنیا، او را دچار چالش می کند.

فیلم می زاک به کارگردانی حسینعلی لیالستانی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، باران کوثری، داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، فاطمه معتمدآریا، علیرضا خمسه، رابعه اسکویی، طناز طباطبایی، کامران فیوضات و انوش نصر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قاعده بازی

فیلم قاعده بازی در ژانر کمدی محصول سال 1385 به کارگردانی احمدرضا معتمدی است. از دیگر آثار این کارگردان فیلم هبوط را می توان نام برد. در قاعده بازی بازیگرانی چون الناز شاکردوست، اکبر عبدی، کیومرث ملک مطیعی، ژاله صامتی، مهران رجبی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه و برنده سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری از جشنواره فجر شد.داستان این فیلم درباره مردی است که دو زن دارد که یکی در محله پایین شهر و دیگری در محله بالا شهر زندگی می کند. هر کدام صاحب فرزندی هستند و…

فیلم قاعده بازی به کارگردانی احمدرضا معتمدی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، الناز شاکردوست، کیومرث ملک مطیعی، ژاله صامتی، مهران رجبی، انوشیروان ارجمند، علیرضا خمسه، شهرام قائدی و محسن قاضی مرادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم معجزه خنده

اشکوری (مهدی هاشمی) با تخصص خنده درمانی به ایران بازگشته و در یکی از بیمارستان های روانی تهران مشغول کار می شود. او بر این عقیده است که بیماران روانی را باید شاد نگه داشت و آنها باید به جامعه برگردند. یک روز گروهی از بیمارانش را برای گردش به بیرون بیمارستان میبرد و روز دیگر گروه نمایشی را به بیمارستان دعوت می کند.

فیلم معجزه خنده به کارگردانی یدالله صمدی در سال 1375 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم مهدی هاشمی، فقیهه سلطانی، کیهان ملکی، محمد ابهری و اکبر دودکار به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پاک باخته

استوار خراسانی به تهران منتقل می شود. او به اتفاق مادرش و همسرش زینت و خواهرش عاطفه و پسر کوچکش اسفندیار نزدیک کلانتری محل خدمتش خانه ای اجاره می کند که از قضا با آقا رضی همسایه می شوند. آقا رضی با خواهرش ملوک خانم و دو پسر خواهرش جواد و جعفر زندگی می کند، او برای جواد، عاطفه خواهر استوار خراسانی را خواستگاری می کند و …

فیلم پاک باخته به کارگردانی غلامحسین لطفی در سال 1374 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم علیرضا خمسه، اکبر عبدی، حمیده خیرآبادی، پریسا گلدوست، پرند زاهدی و زهره صفوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماموریت آقای شادی

آقای شادی و همسرش، که هر دو بازرس بیمه های اجتماعی هستند، پس از سال ها ازدواج در انتظار نوزادی هستند که زندگی سوت و کور آنها را شادی و نشاط ببخشد. آن دو مسئول پیگیری پرونده کارگری می شوند که مسئول برق یکی از کارخانه های خصوصی بوده و پس از آتش سوزی کارخانه مقصر شناخته شده و دچار بیماری روانی شده است.

فیلم ماموریت آقای شادی به کارگردانی محمدرضا زهتابی در سال 1372 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم علیرضا خمسه، شهره لرستانی، عبدالرضا اکبری، پوراندخت مهیمن، جهانگیر فروهر و صدیقه کیانفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روز باشکوه

قهرمان دوچرخه سواری به نام گل آقا پس از کسب مدال قهرمانی آسیا، در بازگشت به زادگاه خود با استقبال پرشور همشهریانش روبه رو می شود. مقامات دولتی شهر او را بلافاصله به فرمانداری می برند تا در جلسه ای که برای استقبال ورود یکی از اعضای خانوادهٔ سلطنتی به شهر تشکیل شده شرکت کند. فرماندار و مقام های نظامی و امنیتی از گل آقا می خواهند تا با استفاده از محبوبیت خود مردم را ترغیب کند که قالی های منازل خود را در اختیار فرمانداری بگذارند تا مسیر استقبال را با آن فرش کنند. ولی گل آقا همکاری نمیکند و …

فیلم روز باشکوه به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1367 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، ایرج طهماسب، گوهر خیراندیش، مصطفی کریمی، حسن رضایی، ولی شیراندامی، سعید امیرسلیمانی، مهری مهرنیا، روح انگیز مهتدی، فاطمه طاهری و روح الله مفیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

تصور کنید که در یک دنیای تخیلی، هری پاتر را استودیو جیبلی می‌ساخت

استودیو جیبلی یک استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی ژاپنی است که به دلیل سبک هنری متمایز، داستان‌سرایی پر از تخیل و انیمیشن‌های هیجان‌انگیزش مشهور است. استودیو جیبلی که توسط هایائو میازاکی و ایسائو تاکاهاتا تأسیس شد، تعدادی از محبوب‌ترین فیلم‌های…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.