بهترین فیلم های پرویز پرستویی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

پرویز پرستویی متولد 2 تیرماه 1334 در شهرستان چالو کبودر آهنگ (استان همدان)، بازیگر، خواننده و صداپیشه است. زمانیکه سه ساله بود به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کرد. دوران کودکی و نوجوانی را در محله دروازه غار گذراند. مدتی به عنوان دروازه بان تیم فوتبال کارگران فعالیت کرد. سپس به مرکز رفاه نازی آباد رفت و شروع به آموختن تئاتر کرد.سال 1348 به گروه بهرام بیضایی پیوست و اولین نقشش در تئاتر ماجرای یک محل را بازی کرد. با اجرای نمایش در مراکز رفاه، کاخ جوانان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1348 بصورت حرفه ای وارد عرصه هنر شد. سال 1352 با بازی در نمایش های چشم برابر چشم، شبی در حلبی آباد، پتک، خانه روشن و نمایش پرطرفدار میلاد مشهور شد.

پرویز پرستویی سال 1353 بازی در نمایش دکه و یک سال بعد برای بازی در نمایش تسلیم شدگان جایزه «کاخ جوانان» را گرفت. در سال 1360 به عنوان منشی در دادگستری مشغول به کار شد. پس از مدتی به علت علاقه به تئاتر از کار در دادگستری صرف نظر کرد. سال 1362 با بازی در فیلم سینمایی دیار عاشقان سینما را تجربه کرد که مورد تحسین قرار گرفته و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. سریال طالب در سال 1363 اولین کار تلویزیونی او بود. پرستویی علاوه بر سینما در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد.

سریال هم گناه

هم گناه (همگناه) به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی می باشد.همچنین فیلمنامه «هم گناه» توسط محسن کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده و فیلیمو سرمایه گذاری آن را برعهده دارد.مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون مطرب، چهارراه استانبول، بارکد،عصر یخبندان، خط ویژه و … را در کارنامه هنری اش دارد و تابحال موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای خط ویژه و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای ضد گلوله را از آن خود کرده است. این سریال ترکیب جدیدی از بازیگران سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی خواهد آورد. در “هم گناه” پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی،هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی به ایفای نقش می پردازند. ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالهاست در کار پرورش گل های تزئینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، حبیب رضایی، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، افسانه چهره آزاد، مارال بنی آدم، علی باقری، سوگل خلیق، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، محمد موحدنیا، مرتضی آقاحسینی، محمد رسول صفری، هنگامه قاضیانی، فرانک کلانتر، ساقی حاجی پور، آیتک جاوید نژاد و فروغ قجابگلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مطرب

«مطرب» فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی ، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلم برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید. فیلمنامه این فیلم درباره یک خانواده ایرانی است که به نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می شوند. فیلمنامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد. داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده ها از صحنه کنار می رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می شود و….

فیلم مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی، حسین امیدی، عایشه گل جوشکن، امین مقدم و محمدسام یوسفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم لس آنجلس تهران

با کلمات زیر جمله بسازید: (دو نمره) موسیوی فرانسوی، تابلوی نقاشی، استندآپ کمدی، اینستاگرام، فحش رکیک، هاهاها، پیرزن موتورسوارِ تک چرخ زن، داف وطنی، عشق خارجی، خونه مادربزرگه، درود بر شرف آریاییت!

فیلم لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و فانتزی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، ماهایا پطروسیان و ژوبین رهبر به هنرمندی پرداخته‌اند.

پرویز پرستویی

فیلم خانه کاغذی

فیلم خانه کاغذی داستان امیرعلی ابراهیمی روزنامه نگار کنارکشیده و دخترش سارا می باشد که او هم روزنامه نگار است . با بازگشت مینو که روزگاری او و امیر علی عاشق هم بوده اند و شنیدن واقعیت درباره دلایل رفتن او، امیرعلی مجاب می شود دوباره به کار برگردد . از سوی دیگر سارا ….

فیلم خانه کاغذی به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ستاره اسکندری، علیرضا کمالی، مهدی پاکدل، حسین پاکدل، ثریا قاسمی و شقایق فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قاتل اهلی

فیلم قاتل اهلی با بازی پرویز پرستویی و کارگردانی مسعود کیمیایی در مورد دکتر جلال سروش، کارآفرین موفق بخش خصوصی است که میخواهد خیانت های شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است را افشا کند و در این راه …

فیلم قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پورحسینی، حمیدرضا افشار، حمیدرضا آذرنگ، رضا رشیدپور، لعیا زنگنه، یغما گلرویی، پولاد کیمیایی و سعید پیردوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بادیگارد

محافظی بنام حیدر که از جان یکی از شخصیت های مهم نظام محافظت می کند، بر اساس حوادثی متوجه می شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است! او دچار شک و تردید می شود و همین امر باعث می شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و

فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مریلا زارعی، پریوش نظریه، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، محمود عزیزی، دیبا زاهدی، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمد حاتمی، علی یعقوبی و پدرام شریفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم امروز

یونس راننده تاکسی کهنه کار، در پایانِ یک روزِ کاری به زن جوان بارداری کمک می کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقاتِ زیادی در انتظارِ اوست و

فیلم امروز به کارگردانی رضا میر کریمی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، امیر کربلایی زاده، گیتی قاسمی و روزبه حصاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بوفالو

بوفالو فیلمی در ژانر درام محصول سال 1393 است. کاوه سجادی حسینی نویسندگی و کارگردانی بوفالو را بر عهده دارد. داستان این فیلم درباره زوج جوانی است که دزدی می کنند و به بندر انزلی می روند تا شخصی را ملاقات کنند. غافل از اینکه …

فیلم بوفالو به کارگردانی کاوه سجادی حسینی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، پانته آ پناهی ها، هومن سیدی و سیامک ادیب به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم میهمان داریم

ابراهیم و فخری در خانه ای قدیمی زندگی می کنند و سه فرزندشان شهید شده و فرزند چهارم رضا جانباز قطع نخاعی است و در آسایشگاه نگهداری می شود. ابراهیم و فخری تصمیم می گیرند که رضا را به خانه بیاورند و …

فیلم میهمان داریم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، آهو خردمند، سهیلا گلستانی و بهروز شعیبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دو

فیلم دو با بازی پرویز پرستویی و مهتاب نصیر پور داستان بهمن سپهری است که بعد از سال ها از آلمان به ایران می آید تا املاکش را بفروشد، و کارهای انحصار وراثت را انجام بدهد و دوباره به آلمان برگردد. پری خدمتکاری ست که وارد خانه ی بهمن می شود تا برای مدتی که او می خواهد کارهایش را انجام بدهد، زندگی پری هم از سوی دیگر بهم ریخته است و …..

فیلم دو به کارگردانی سهیلا گلستانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مهتاب نصیرپور، سوگل خلیق، محمد ربانی، مهرانه مهین ترابی و صابر ابر به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم من و زیبا

در شبی سرد و بارانی، پیش از آنکه موسی به خانه برسد، همسرش راحله بر اثر درد زایمان جان می سپارد. موسی در تمام عمر فکر می کند که باعث مرگ راحله شده است. او تمام وجود و عشق خود را پای جعفر، تنها یادگار راحله می ریزد.

فیلم من و زیبا به کارگردانی فریدون حسن پور در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، شهاب حسینی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی و نیکی نصیریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیزده ۵۹

سیزده 59، داستان جانبازی است که به کما رفته و بعد از مدت طولانی قرار است به هوش بیاید. او با دنیای متفاوتی رو به رو می شود.

فیلم سیزده ۵۹ به کارگردانی سامان سالور در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، جمشید مشایخی، صابر ابر، فرهاد اصلانی، شاهرخ فروتنیان، مهران احمدی، افسانه چهره آزاد و حسین سلیمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کتاب قانون

مهندس رحمان توانا، کارمند عالی رتبه ی دولتی، در مأموریتی خارج از کشور، به یک دختر زیبای مسیحی دل می بندد. پس از ماجراهایی، سرانجام دختر به دین اسلام مشرف می شود و به همراه رحمان به ایران باز می گردد. اما بازگشتش آغازگر ماجراهایی تازه است…

فیلم کتاب قانون به کارگردانی مازیار میری در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، دارین حمزه، داوود فتحعلی بیگی، سید مهرداد ضیایی، فریده سپاه منصور، فریبا جدیکار، نگار جواهریان، نیره فراهانی، روشنک عجمیان، بهناز توکلی و ویشکا آسایش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به نام پدر

فیلم درباره رابطه پدری بسیجی و دختر جوان اوست که مین های باقیمانده از دوران جنگ باعث مجروح شدنش شده است.

فیلم به نام پدر به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، گلشیفته فراهانی، افشین هاشمی، مهتاب نصیرپور، کامبیز دیرباز، سید مهرداد ضیایی، شبنم مقدمی و کاظم هژیرآزاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بید مجنون

یوسف 45 ساله استاد دانشگاه در رشته ادبیات است. او بعد از سال ها نابینایی بعد از عمل جراحی بینایی خود را بدست می آورد. ولی با دیدن زرق و برق دنیا زندگی جدیدش با مشکلاتی مواجه می شود.

فیلم بید مجنون به کارگردانی مجید مجیدی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، رویا تیموریان، لیلا اوتادی، آفرین عبیسی و محمود بهرازنیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مارمولک

مارمولک فیلمی کمدی به کارگردانی کمال تبریزی، تهیه کنندگی منوچهر محمدی، نویسندگی پیمان قاسم خانی و با بازی پرویز پرستویی است. این فیلم در جشنواره سال 1382 برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه شد. داستان این فیلم اقتباسی از فیلم های «ما فرشته نیستیم» و «زائر» است. داستان از این قرار است که رضا مثقالی معروف به رضا مارمولک دزد سابقه داری است که در زندان به سر می برد که با جا زدن خودش به عنوان یک آخوند موفق به فرار می شود اما برخلاف انتظارش باید مدت زمان زیادی نقش یک آخوند را بازی کند…

فیلم مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، بهرام ابراهیمی، شاهرخ فروتنیان، رضا سعیدی، مهران رجبی و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کافه ترانزیت

این فیلم در مورد زنی به نام ریحان است که به تازگی شوهر خود را از دست داده و شوهرش یک کافه برای او به ارث گذاشته است.

فیلم کافه ترانزیت به کارگردانی کامبوزیا پرتوی در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، جعفر وهاب پور، فرشته صدر عرفایی و اسماعیل سلطانیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آب و آتش

علی، بعد از جر و بحث با مهرانگیز همسرش، از منزل خارج شده و در خیابان ها پرسه می زند. اتفاقی زنی به نام مریم را می بیند و می خواهد در مقابل مردانی که دنبال او هستند از مریم حمایت کند.

فیلم آب و آتش به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری و فریماه فرجامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شوخی

رضا فتحعلی برای حل مشکل مالی خود مجبور به کارهای خلاف از جمله دزدی و حمل مواد مخدر می شود. در یکی از شب هایی که رضا برای حمل مواد مخدر به خارج از شهر می رود متوجه سقوط هواپیما شده و به نجات مسافران می پردازد. او در حین نجات مسافران از حضور پلیس آگاهی می یابد و…

فیلم شوخی به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، حبیب رضایی، سید جواد یحیوی، مجتبی یاسینی، بهار نوحیان، فاطمه طاهری، لوریک میناسیان، محمدرضا غیاث آبادی، هوشنگ قوانلو، حبیب ثامنیه و مصطفی کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مومیایی 3

سروان قربانی، پلیس وظیفه شناس است که کارش را به خوبی و با صداقت تمام انجام می دهد. او که باید هرچه زودتر زمین کلانتری را به مالک اصلی تحویل دهد، به او اطمینان می دهد که قصد تخلیه کلانتری را دارد ولی متأسفانه هیچ کس حاضر نیست ملکش را به کلانتری اجاره دهد. در این میان سروان قربانی در ماجرای سرقت یک مومیایی نیز گرفتار می شود و…

فیلم مومیایی 3 به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، رامبد جوان، سیروس ابراهیم زاده، رضا ژیان، فتحعلی اویسی و الیکا عبدالرزاقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روبان قرمز

«روبان قرمز» فیلمی جنگی محصول سال 1377 به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است. محبوبه زن جوان و جنگ زده ای است که پس از پایان جنگ تک و تنها به مزرعه ویران شده اش در جنوب می رود. داود مأمور خشن خنثی سازی مین های زمان جنگ، مانع ورود محبوبه به خانه اش می شود و…

فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، رضا کیانیان و آزیتا حاجیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرد عوضی

خسرو، مخترع پورد ماشین لباسشویی است. سرانجام کارخانه تولید پودری را پیدا می کند و به دیدن مدیرعمل آن برای به تولید رساندن اختراعش می کند.

فیلم مرد عوضی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، افسانه بایگان، رضا ژیان، محمود پاک نیت و رضا شفیعی جم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آژانس شیشه ای

عباس، بسیجی شهرستانی که ترکش خمپاره ای را کنار شاهرگ گردنش از دوران حضورش در جبهه به یادگار دارد، به اصرار همسرش نرگس برای معاینه به تهران می آید و در خیابان با همرزم سابقش کاظم روبه رو می شود که با اتومبیلش مشغول مسافرکشی است. پزشک وضعیت عباس را بحرانی تشخیص می دهد و توصیه می کند هرچه زودتر برای درآوردن ترکش به لندن برود. کاظم برای تأمین هزینه سفر عباس، حاضر می شود اتومبیلش را بفروشد. در آژانس هواپیمایی، خریدار اتومبیل پول را به موقع به کاظم نمی رساند و او به ناچار به رییس آژانس پیشنهاد می کند تا رسیدن پول، سوییچ و مدارک اتومبیل را به گرو بردارد، اما رئیس آژانس نمی پذیرد. کاظم که عصبانی شده، شیشه دفتر آژانس را می شکند و پس از خلغ سلاح یک مأمور نیروی انتظامی، مشتریان آژانس را گروگان نگه می دارد تا مسئولان ترتیب سفر فوری او و عباس به لندن را بدهند. آژانس به سرعت توسط نیروی انتظامی و امنیتی محاصره می شود و در این بین اصغر، همرزم کاظم و عباس نیز به افراد داخل آژانس می پیوندد. از طرف دیگر احمد ـ که خود همرزم کاظم بوده ـ به همراه فردی به نام سلحشور به عنوان نمایندگان نیروهای امنیتی وارد آژانس می شوند و …

فیلم آژانس شیشه ای به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، حبیب رضایی، رضا کیانیان، اصغر نقی زاده، بیتا بادران، محمد حاتمی، قاسم زارع، صادق صفایی، نسرین نکیسا، عزت الله مهرآوران، فرشید زارعی فرد، صادق توکلی، فرهاد شریفی، هنگامه فرازمند، بهناز توکلی، ساحره متین، مجید مشیری، مهرداد فلاحتگر و بهروز شعیبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم لیلی با من است

«لیلی با من است» عنوان یک فیلم سینمایی کمدیِ جنگی در حوزهٔ جنگ ایران و عراق ساختهٔ کمال تبریزی در مقام تدوین گر، نویسنده و کارگردان است. وی این فیلم را در سال ۱۳۷۴ ساخته است. داستان درباره صادق مشکینی (پرویز پرستویی)، فیلمبردار تلویزیون است که بسیار زیاد از جنگ می ترسد، برای اینکه بتواند از صندوق تلویزیون وام بگیرد تا خانهٔ نیمه ساخته اش را تکمیل کند، باید برای فیلمبرداریِ فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقهٔ جنگی برود. صادق شبانه وصیتی تنظیم می کند و فردا صبح به همراه آقای کمالی (محمود عزیزی) عازم منطقه می شود ؛ صادق برای اینکه پایش به جبهه و منطقهٔ جنگی و خط مقدم نرسد، حوادث عجیب و غریبی رقم می زند…

فیلم لیلی با من است به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1374 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، حسین معلومی، مهدی فقیه، هدایت اله نویدی، علی غفاری، رحیم مهدی خانی، ساحره متین، سعید نورالهی و اسماعیل امیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آدم برفی

عباس خاکپور بعد از چند بار شکست در گرفتن ویزای آمریکا تصمیم می گیرد تغییر چهره داده و به شکل یک زن مجدد اقدام به گرفتن ویزا کند.

فیلم آدم برفی به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، آزیتا حاجیان، داریوش ارجمند، مهدی فتحی، پرویز پرستویی، محمدرضا شریفی نیا، سیروس گرجستانی، شهره سلطانی، محمدولی احمدلو، فرامرز روشنایی، اردشیر ایران نژاد، منوچهر علیپور و عبدالله احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مار

«مار» فیلمی به کارگردانی مجید جوانمرد و نویسندگی عبدالحی شماسی ساخته سال ۱۳۷۰ است. داستان درباره معرکه گیری ورشکسته است که در یک آبادی دورافتاده در مقابل واگذاری با ارزش ترین موجودی زندگیش ـ گردنبند طلای همسرش ـ به مردی ژنده پوش و عجیب، یک مار کبرای کم نظیر به دست می آورد. مار کبری به وسیلهٔ ژنده پوش به سرقت می رود و معرکه گیر که با اعتراض اهالی به تصور فرار مار روبروست از آبادی اخراج می شود. وی پس از مدتی سرگردانی با چوپانی پیر آشنا می شود و …

فیلم مار به کارگردانی مجید جوانمرد در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، جلال مقدم، فرزانه کابلی، بهزاد فراهانی، پرستو گلستانی و علی هویدائی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حکایت آن مرد خوشبخت

فیلم حکایت آن مرد خوشبخت در ژانر کمدی محصول سال 1369 است. رضا حیدرنژاد کارگردانی این فیلم و فیلم روی خط مرگ را به عهده داشته. در “حکایت آن مرد خوشبخت” بازیگرانی چون فتحعلی اویسی، پرویز پرستویی، کتایون ریاحی و… به ایفای نقش پرداخته اند. احمد حشمتی، آدم فقیری است که به طور اتفاقی مجسمه گرانبهایی را پیدا می کند و آن را به خانه اش می برد تا در فرصت مناسب به پول نقد نزدیکش کند، اما …

فیلم حکایت آن مرد خوشبخت به کارگردانی رضا حیدرنژاد در سال 1369 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم محمود جعفری، فتحعلی اویسی، پرویز پرستویی، کتایون ریاحی و تانیا جوهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکار

احمد با یک کامیون حامل گوشت به سمت پایتخت در حرکت است. او عجله دارد تا قبل از زایمان همسرش محموله را تحویل بدهد و به زادگاهش بازگردد. در یکی از شهرهای بین راه توقف می کند و همان لحظه انفجاری در میدان شهر رخ می دهد و مجسمه ای که قرار بوده روز بعد پرده برداری شود منهدم می شود. احمد به سرعت از محل می گریزد. مأموران امنیتی به او مظنون می شوند و پس از آزادی، در راه بازگشت با جوانی به نام مصطفی همراه می شود که به تازگی از زندان آزاد شده است. مأموران جاده را بسته اند. . کامیون از میان آن ها عبور می کند ولی ….

فیلم شکار به کارگردانی مجید جوانمرد در سال 1366 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، خسرو شکیبایی، عنایت بخشی، علی آقاجانیان و منیژه سلیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5