رپورتاژ: رهاورد، فروشگاه آنلاین محصولات و ابزارهای پزشکی، آرایشی و بهداشتی

0

این روزها در اینترنت، فروشگاه‌های بسیار متنوعی فعالیت می‌کنند، برخی از این فروشگاه‌ها بسیار بزرگ هستند و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌فروشند، اما برخی‌ها هم به صورت تخصصی تنها در یک زمینه خاص فعالیت می‌کنند.

کاربران اینترنت، بیشتر با فروشگاه‌های بزرگ آشنا هستند و در بسیاری از موارد از فروشگاه‌های تخصصی‌تر بی‌اطلاع هستند. فایده این فروشگاه‌های تخصصی این است که چون زمینه فعالیت خود را بیش از حد بزرگ نکرده‌اند، کالاهای بسیار متنوع از برندهای مشهور زمینه فعالیت خود دارند.

سودمندی دوم این است که کارکنان و مسئولان این فروشگاه‌ها، دانش و اطلاعات بیشتری در مورد کالاهایی که می‌خواهند بفروشند دارند و پشتیبانی بهتری ارائه می‌کنند.

و فایده سوم این است که حق انتخاب مشتری بالا می‌رود و می‌تواند سریع‌تر کالای مورد نیاز خود را پیدا کند.

یکی از مواردی که هنور هم کمبود فروشگاه‌های تخصصی در مورد آن احساس می‌شود، فروشگاه‌های لوازم بهداشتی، آرایشی و وسایل مرتبط با سلامت هستند.

حالا ممکن است بپرسید که در شرایطی که می‌شود خیلی از این کالاها را با رفتن به داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم بهداشتی – آرایشی، چه نیازی به فروشگاه‌های آنلاین است.

باید بگویم که هنگام مراجعه فیزیکی، چند مشکل داریم:

  • یکی اینکه فروشگاه‌های کوچک از برندهای خیلی محدودی خرید می‌کنند و شما تنوع کمی در اجناس مشاهده می‌کنید.
  • دوم اینکه عملا نمی‌توانید در همه کالاها کنجکاوی کنید و معذب هستید.
  • سوم اینکه اصلا ماها خیلی موارد از وجود برخی از کالاها مطلع نیستیم تا پرسشی در مورد آنها بکنیم.

به تازگی با فروشگاه کالاهای بهداشتی- آرایشی و سلامت رهاورد آشنا شده‌ام. با مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه می‌توانید تنوع کالاهای موجود را مشاهده کنید. همچنین با رفتن به این صفحه به صورت خلاصه می‌توانید ببینید که چه تعداد پرشماری از کالاها را می‌توانید از طریق آن سفارش بدهید.

برندهای کالاهایی که از طریق رهاورد عرضه می‌شوند، همگی معتبر هستند و خیال شما را از داشتن کالاهای با کیفیت بالا راحت می‌کنند. برندهایی مثل تیتانیا، اومرن، امسیگ، سیتیزن، ریشتر ، هایتک.

کالاهای موجود در فروشگاه رهاورد را می‌توانیم به چند دسته بزرگ تقسیم کنیم:

کالاهای کودک و مادربهداشتی و آرایشیارتوپدیتشخیص پزشکی و ابزارهای سلامت.

بنابراین اگر قصد دارید، در سال نو، خریدهایی به‌صرفه، از برندهای خوب و بدون شتاب و تأمل و تحقیق کنید، فروشگاه آنلاین رهاورد می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

رهاورد در صورت سفارش بالای 50 هزار تومان، سرویس ارسال رایگان در تهران دارد. همچنین در صورتی که شما مشترک خبرنامه رهاورد شوید، کوپون تخفیف 10 درصد به شما تقدیم خواهد شد.

همچنین اگر می‌خواهید به صورت پیوسته در جریان کالاهای تازه رهاورد قرار بگیرید، صفحه اینستاگرام این فروشگاه را دنبال کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5