بهترین فیلم های میترا حجار به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

میترا حجار متولد بهمن 1355 در مشهد، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال 1376 با بازی در فیلم سینمایی غریبانه آغاز کرد. سال 1380 با بازی در مجموعه پلیس جوان وارد تلویزیون شد.

میترا حجار در زمینه موسیقی با پدرام پوراکبری (خواننده و بازیگر) همکاری داشته است. سال 1382 به قصد تحصیل در رشته کارگردانی ابتدا به فرانسه، سپس به آمریکا رفت. او اکنون در ایران زندگی میکند. کارنامه هنری ایشان بدین شرح است :

جوایز و افتخارات میترا حجار: برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم متولد ماه مهر از هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر / کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم متولد ماه مهر از چهارمین دوره جشن خانه سینما / کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم سگ‌کشی از نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر / کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم صورتی از بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر / کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم نارنجی پوش از سی امین جشنواره فیلم فجر / کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم خداحافظی طولانی از سی و سومین جشنواره فیلم فجر / برنده بهترین بازیگر زن جشنواره فیلیپین برای فیلم دلتنگی‌های عاشقانه / برنده بهترین بازیگر زن جشنواره ایرانی سانفرانسیسکو برای فیلم یادم تو را فراموش.

سریال جزیره

«جزیره»، سریالی در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «علی طالب آبادی» و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری»، یکی از جدیدترین سریال های اختصاصی فیلیمو و دومین ساخته سیروس مقدم برای شبکه نمایش خانگی است. جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره و شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سامورایی در برلین

سه آدم بدبخت و مفلوک که کارشان زنده کردن چک و مسائلی از این دست می باشد، برای یک مورد کاری دربارهٔ سند زمین به برلین می روند.

فیلم سامورایی در برلین به کارگردانی مهدی نادری در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبدالهی، سامان صفاری، اسدالله یکتا، نادر مشایخی، گوهر خیراندیش، میترا حجار، رنه اشتولز، احمد سمنار و محسن حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلوپ همسران

فیلم کلوپ همسران در ژانر کمدی محصول سال 1397 به کارگردانی مهدی صباغ زاده است. مهدی صباغ زاده فیلمهایی چون ایتالیا ایتالیا، خانه کاغذی، خاک و آتش، بانوی کوچک را هم کارگردانی کرده. در فیلم پر بازیگر “کلوب همسران” بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، علی انصاریان و… به بازیگری پرداخته اند. این فیلم روایتگر داستان زندگی سه مرد زن ذلیل است که برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری شده و نقشه ربوده شدن خود را می کشند.

فیلم کلوپ همسران به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، سمیرا حسن پور، علی انصاریان، محمدرضا هدایتی، گوهر خیراندیش، بیژن بنفشه خواه و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

میترا حجار

فیلم جنون

«جنون» فیلمی در ژانر وحشت به کارگردانی «کامران قدکچیان» و محصول سال 1396 است. کامران قدکچیان پیش از این کارگردانی فیلمهایی چون «گردباد»، «پس کوچه های شمرون» و «جانان» را هم به عهده داشته. در کنار بنادر خلیج فارس، در یک محدوده خاص جغرافیایی، سنتی به نام «زار» وجود دارد که یک مراسم جن گیری در جنوب ایران است و گروهی از مردم آن منطقه آن را باور دارند و گروهی دیگر، آن را قبول ندارند. «بهزاد» بر این باور است که روح «برساد»، او را تسخیر کرده و این مرد روان پریش با ورود به خلوت «غزل»، ماجراهایی دلهره آور پیش می آورد و…

فیلم جنون به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم میترا حجار، کامبیز دیرباز، قربان نجفی، آشا محرابی، مجید جعفری، ستایش محمودی و بیتا خردمند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم این زن حقش را می خواهد

زنی به نام فرزانه قربانی اسیدپاشی می شود و فیلم داستان این زن برای احقاق حقوقش پس از این دوران را بازگو می نماید…

فیلم این زن حقش را می خواهد به کارگردانی محسن توکلی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم میترا حجار، کامران تفتی، لعیا زنگنه، افسانه پاکرو، روشنک عجمیان و مینا جعفرزاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نرگس مست

«نرگس مست» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1395 است. «سیدجلال الدین دری»کارگردانی و نویسندگی نرگس مست را به عهده داشته که اولین تجربه بلند سینمایی اش است. در این فیلم بازیگرانی چون میترا حجار، مهدی پاکدل، سعید پورصمیمی، سیامک صفری و … به ایفای نقش پرداخته اند. نرگس مست داستان یک سازنده ساز قدیمی را روایت می کند که در خانه اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می کنند، مراوده دارد. او در فضای ذهنی خودش استادان موسیقی ایران را گاه به جای آن ها تصور می کند و ما ترانه های ماندگار فارسی را از آن استادان می شنویم.

فیلم نرگس مست به کارگردانی سیدجلال الدین دری در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم میترا حجار، مهدی پاکدل، سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، نگار عابدی، هستی فرحی و مهدی فرجوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ۳۶۰ درجه

فیلم 360درجه با بازی میلاد کی مرام ، پریناز ایزدیار . امیر آقایی داستان پسر جوانی در آستانه ازدواج است که با همسرش درگیر یک ماجرای مواد مخدری می شود و به زندان می رود. آزاد شدن وی از زندان پس از سه سال آغاز کننده اتفاقات جدیدی است که پای پلیس و مافیای مواد مخدر را به میان می آورد ….

فیلم ۳۶۰ درجه به کارگردانی سام قریبیان در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و رازآلود می‌باشد. در این فیلم میلاد کی مرام، پریناز ایزدیار، امیر آقایی، میترا حجار، ناصر آقایی، بهاره رهنما، مسعود فروتن، حبیب اسماعیلی، رضا رویگری، حسین سلیمانی و بابک کریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

میترا حجار

فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

فیلم در یک ٢۴ ساعت مى گذرد و داستان مردى است که در یک روز کامل هیچ چیزى را به یاد نمى آورد.

فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، میترا حجار، امیر جعفری، سیامک صفری، عباس غزالی، چکامه چمن ماه، میثاق زارع، بابک بهشاد و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خداحافظی طولانی

این فیلم به کارگردانی فرزاد موتمن داستان مردی است که از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه شده است ولی جامعه و اطرافیانش هنوز به عنوان مجرم نگاه میکنند .مرد که درگیر یک رابطهٔ عاطفی ست، برای تداوم عشق و زندگی باید بر این بحران غلبه کند….

فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سعید آقاخانی، ساره بیات، میترا حجار، نقی سیف جمالی، علی میلانی، ابراهیم اشرفی و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آتش بس ۲

فیلم آتش بس 2 ساخته تهمینه میلانی درمورد زوجی جوان و تحصیل کرده است که در زندگی مشترک مشکلاتی داشته اند و در حالی که میخواهند به سفر خارج از کشور بروند روانشناس سابق خود را در فرودگاه ملاقات میکنند و در مورد اتفاقات سالهای اخیر خود با او صحبت میکنند…

فیلم آتش بس ۲ به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، میترا حجار، گوهر خیراندیش، پژمان جمشیدی، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی و فلور نظری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خط ویژه

فیلم خط ویژه با بازی هومن سیدی ، مصطفی زمانی و هانیه توسلی داستان کاوه نابغه علوم کامپیوتری است که به همراه خواهر و شوهرخواهرش حساب بانکی یک رانت خوار به نام محتشم را هک می کنند. محتشم برای بازگشت پولش به روش های غیرقانونی رو می آورد و….

فیلم خط ویژه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی مرام، محسن کیایی، پریناز ایزدیار، میترا حجار و سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

میترا حجار

فیلم دلتنگی های عاشقانه

داستان زندگی شهید سید منوچهر مدق و فرشته ملکی (همسر شهید) را نشان میدهد که هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه می شوند نیروهای عراقی به ایران حمله کرده اند…

فیلم دلتنگی های عاشقانه به کارگردانی رضا اعظمیان در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، میترا حجار، رویا تیموریان، شاهرخ فروتنیان و سیامک اطلسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خاکستر و برف

احسان پس از ۲۵سال به ایران برمی گردد تا با بهترین دوست خود که زندگی اش را مدیون اوست برای آخرین بار تجدید دیدار کند. همین مساله اتفاقات ناخواسته دیگری را برای او رقم می زند.

فیلم خاکستر و برف به کارگردانی روح الله سهرابی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم کامبیز دیرباز، میترا حجار، قربان نجفی، سیامک ادیب، وجیهه لقمانی و ژیلا شاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من همسرش هستم

بعد از سالها زندگی دکتر امیر حسین به همسرش شهلا خیانت و منشیِ خود را صیغه کرده است. شهلا از این موضوع، مطلع می شود و ….

فیلم من همسرش هستم به کارگردانی مصطفی شایسته در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مصطفی زمانی، میترا حجار، لادن طباطبایی، امیر نصیری یکتا، مریم شیرازی و نیکا خسروآبادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نارنجی پوش

فیلم نارنجی پوش ساخته داریوش مهرجویی داستان تحول یک عکاس حرفه ای مطبوعات است که تلاش دارد با پاکیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و او با خواندن کتابی در مورد فنگ شویی چنان تحت تأثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با زباله سازی قرار می گیرد که لباس نارنجی مخصوص رفتگران را بر تن کرده اما…

فیلم نارنجی پوش به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، لیلا حاتمی، میترا حجار، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی، همایون ارشادی، اردشیر رستمی، امید روحانی و محمدجواد جعفرپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اتو استاپ

زن و شوهری جوان در سفر ماه عسل به شناخت جدیدی از یکدیگر می رسند؛ شناختی که از یک بازی سرچشمه می گیرد و عشق را به نفرت تبدیل می کند.

فیلم اتو استاپ به کارگردانی ناصر صفاریان در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر می‌باشد. در این فیلم میترا حجار و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جنایت

سیاوش پس از سرقت و قتل یکی از دوستانش که خواستگار خواهرش هم بوده، در محل جنایت با مهتاج که نظافتچی است، روبرو می شود ولی نمی تواند او را بکشد. او مدام با کابوس ناشی از جنایت دست و پنجه نرم می کند و کمک های دوستانش جواد و رحیم و دختر صاحبخانه را هم که دل بسته اوست نمی پذیرد.

فیلم جنایت به کارگردانی محمدعلی سجادی در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، میترا حجار، شهرام حقیقت دوست، مهدی میامی، امیر جعفری و میرمحمد تجدد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ملاقات با طوطی

فیلم ملاقات با طوطی در ژانر درام محصول سال 1382 است. علیرضا داوودنژاد کارگردانی و نویسندگی این اثر را به عهده دارد. در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، میترا حجار و… به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم از این قرار است که مجید و نسیم زوج جوان عاشقی هستند که مجید با پدر نسیم کار می کند. با توطئه ای ساختگی مجید به زندان می افتد و …

فیلم ملاقات با طوطی به کارگردانی علیرضا داوودنژاد در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، میترا حجار، مرجان شیرمحمدی، سعید پیردوست، نادیا دلدارگلچین، ماهایا پطروسیان، داوود رشیدی، محمدرضا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد و ایرج نوذری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قارچ سمی

«قارچ سمی» فیلمی در ژانر درام به کارگردانی رسول ملاقلی پور و محصول سال 1380 است. این فیلم برنده 3 جایزه از بیستمین جشنواره فیلم فجر شد. قارچ سمی بازگوکنندهٔ حال و هوای آدم هایی است که از دل سال های جنگ می آیند اما در فضای سال ۱۳۸۰ تنفس می کنند و عده ای میخواهند از مقام و منصبشان به نفع خود بهره برده و افراد با وجدان کمی میخواهند جلوی سواستفاده آنها را بگیرند.

فیلم قارچ سمی به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، میترا حجار، فرهاد قائمیان، رویا تیموریان، انوشیروان ارجمند و تورج منصوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شبهای تهران

شیرین قوامی و مینا ایرانی دو دختر دانشجو هستند که برای پایان نامه تحصیلی خود درباره آسیب های اجتماعی در تهران بزرگ، گزارشی مصور و جسارت آمیز تهیه کرده اند. در همین زمان، ناشناسی دختران چشم آبی را شکار کرده و به قتل می رساند.

فیلم شبهای تهران به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و رازآلود می‌باشد. در این فیلم شقایق فراهانی، میترا حجار، یوسف مرادیان، فرهاد آئیش، حسین سحرخیز، زهره حمیدی، مریم امیرجلالی و مهوش وقاری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5