بهترین فیلم های جدید ۲۰۲۳ – به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

سال ۲۰۲۳ امده و ما منتظر یک دنیا فیلم خوب هستیم. البته فیلمهای خوب دو سه ماه آخر سال پیش هم تازه با کیفیت خوب برای دانلود داریم می‌بینیم. اینجا فهرستی از بهترین فیلم های ۲۰۲۳ را می‌بینید.

فیلم تماشاگر
Watcher

یک زن جوان آمریکایی به همراه همسرش به بخارست نقل مکان می کند. طولی نمی کشد که او احساس می کند غریبه ای که از آپارتمان آن سوی خیابان تماشایش می کند، همان قاتل زنجیره ای محلی است که زنان را سر می بُرد.

فیلم تماشاگر به کارگردانی کلوئه اوکونو در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور امارات متحده عربی و آمریکا و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این فیلم مایکا مونرو، کارل گلاسمن، بورن گورمن، تودور پتروت و مدالینا آنیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مارلو
Marlowe

کارآگاه فیلیپ مارلو که برای یافتن نامزد سابق زن زیبایی استخدام شده، درگیر تحقیقات درباره یک خانواده ثروتمند می شود.

فیلم مارلو به کارگردانی نیل جردن در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و ایرلند و در ژانر جنایی و رازآلود می‌باشد. در این فیلم لیام نیسون، دیانه کروگر، جسیکا لنگ، آدواله آکینویه آگباجه و کالم مینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زیرک تر
Sharper

«زیرک تر»، داستان کلاهبرداری است که میلیادرهای منهتن را طعمه خود قرار می دهد. این فیلم محصول اپل تی وی پلاس است.

فیلم زیرک تر به کارگردانی بنجامین کارون در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم جولیان مور، جان لیسگو، جاستیس اسمیث، بریانا میدلتون و سباستین استن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جونگ ای
Jung_E

در قرن 22 و زمانی که زندگی تقریباً از روی زمین رخت بربسته، پژوهشگری در آزمایشگاه هوش مصنوعی به دنبال پایان دادن به جنگ داخلی از طریق شبیه سازی مغز یک سرباز دلاور و تکثیر آن است. «جونگ ای»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم جونگ ای به کارگردانی یان سنگ هو در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم کیم هیون جو و ریو کیونگ سو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کارآگاه نایت: استقلال
Detective Knight: Independence

ماموریت دقیقه نودی کارآگاه نایت در روز استقلال این است که با وجود زمان اندکش، جلوی یک تکنیسین پزشکی آشفته را بگیرد که خودش را پلیس جا زده است.

فیلم کارآگاه نایت: استقلال به کارگردانی ادوارد دریک در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم بروس ویلیس، جک کیلمر، دینا میر، لاچلین مونرو و جیمی ژان لوئیس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سگ گمشده
Dog Gone

«سگ گمشده»، بر اساس داستان واقعی پدر و پسری است که برای پیدا کردن سگ محبوبشان، مجبور به طی کردن یک مسیر کوهستانی طولانی می شوند و در این مسیر رابطه خود را ترمیم می کنند. این فیلم بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم سگ گمشده به کارگردانی استیون هرک در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم راب لو، کیمبرلی ویلیامز پیزلی، جانی برشتولد، سوزان گالاگر و سوجی آرای به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم راه و رسم گذشته
The Old Way

مردی در دوران هفت تیر کشی خود مرد دیگری را به قتل رسانده و حالا پسر مقتول برای گرفتن انتقام سروکله اش پیدا شده است.

فیلم راه و رسم گذشته به کارگردانی برت دوناهو در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و وسترن می‌باشد. در این فیلم نیکلاس کیج، کلینت هاوارد، آبراهام بنرابی، رایان کیرا آرمسترانگ و نواح لو گروس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اوپنهایمر
Oppenheimer

«اوپنهایمر»، داستان جی رابرت اوپنهایمر، فیزیک دان آمریکایی است که همکاری اش با گروهی از دانشمندان در جریان جنگ جهانی دوم و پروژه منهتن منجر به ایجاد بمب اتم شد.

فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم فلورنس پیو، کیلین مورفی، دیوید کرامهولتز، امیلی بلانت، گری الدمن، رابرت داونی جونیور، جک کوید، مت دیمون، جیمز رمار و کنت برانا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرد مورچه ای و زنبور: کوانتومانیا
Ant-Man and the Wasp: Quantumania

اسکات لنگ و هوپ ون دین به همراه هنک پیم و جنت ون دین با رفتن به قلمرو کوانتوم قدم به یک ماجراجویی فراتر از تصور خود می گذارند و در آنجا با موجودات عجیبی روبرو می شوند. «مرد مورچه ای و زنبور: کوانتومانیا»، محصول مشترک استودیوی مارول و والت دیزنی پیکچرز است.

فیلم مرد مورچه ای و زنبور: کوانتومانیا به کارگردانی پیتون رید در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم پل راد، اوانجلین لیلی، جاناتان میجرز، کاترین نیوتون، ویلیام جکسون هارپر، بیل موری، میشل فایفر، مایکل داگلاس و رندل پارک به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پاتان
Pathaan

خانه‌های بزرگی که زمانی ثروتمندان را در خود جای داده بودند، اکنون خانه‌های خطرناک‌ترین جنایتکاران شهر هستند. یک پلیس مخفی و یک مجرم سابقه دار به همراه چند تن دیگر، رئیس باند مواد مخدری را که پدرش را به قتل رسانده به زیر می کشند.

فیلم پاتان به کارگردانی سیدهارت آناند در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن، سلمان خان و جان آبراهام به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم وینی خرسه: خون و عسل
Winnie-the-Pooh: Blood and Honey

وینی خرسه و پیگلت که هم اکنون تشنه خون و درنده شده اند، کریستوفر رابین و گروهی از زنان جوان را در خانه ای دور افتاده به وحشت می اندازند.

فیلم وینی خرسه: خون و عسل به کارگردانی ریس فریک واترفیلد در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم امبر دویگ ثورن، ناتاشا توسینی، ریچارد دی مایرز، می کلی و کرگ دیوید دوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مگان
M3GAN

جما، یک مهندس رباتیک، عروسکی مشابه انسان می سازد که می تواند مانند یک دوست و همبازی گوش دهد، تماشا کند و بیاموزد؛ مسئله ای که عواقبی غیرقابل تصور را به بار می آورد.

فیلم مگان به کارگردانی جرارد جانستون در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر وحشت و علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم جنا دیویس، الیسون ویلیامز، وایولت مکگرا، رانی چینگ و ایمی دونالد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تایرون را شبیه سازی کردند
They Cloned Tyrone

زنجیره ای از وقایع عجیب و ترسناک سه نفر را وادار می کند پیگیر یک دسیسه دولتی شرورانه باشند.

فیلم تایرون را شبیه سازی کردند به کارگردانی ژول تیلور در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم کیفر ساترلند، جیمی فاکس، جان بویگا، دیوید آلن گرایر و تیونا پریس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت
Indiana Jones and the Dial of Destiny

ایندی به دوران بازنشستگی اش نزدیک می شود و با دنیایی که گویا از او پیشی گرفته دست و پنجه نرم می کند. اما یک شیطان بسیار آشنا به شکل رقیب قدیمی اش باز می گردد و حالا ایندی باید کلاه خود را بر سر بگذارد و یک بار دیگر شلاق خود را بردارد تا مطمئن شود که شیئی باستانی و قدرتمند به دست فرد اشتباهی نمی افتد.

فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت به کارگردانی جیمز منگولد در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم هریسون فورد، پل فیبی والر، مدس میکلسن، بوید هالبروک و جان ریس دیویس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم در کلبه را بزن
Knock at the Cabin

دختربچه ای با والدینش مشغول گذراندن تعطیلات خود در کلبه ای دورافتاده در جنگل هستند و چهار غریبه مسلح آن ها را گروگان می گیرند و از آن ها می خواهند برای جلوگیری از پایان دنیا تصمیمی غیرممکن بگیرند.

فیلم در کلبه را بزن به کارگردانی ام نایت شیامالان در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر وحشت و رازآلود می‌باشد. در این فیلم دیوید باتیستا، بن الدریج، روپرت گرینت، جاناتان گروف و نیکی اموکا برد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم از تبعید درآمده
Out of Exile

سارقی که به تازگی با عفو مشروط آزاده شده، پس از سرقت ناموفق از یک ماشین حمل پول سعی می کند توازن را در زندگی اش برقرار کند و آرامش را به خانواده اش برگرداند؛ درحالیکه یک مامور سرسخت اف بی آی به دنبال او و دارودسته اش است.

فیلم از تبعید درآمده به کارگردانی کایل کاویکا هریس در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم رایان مریمان، پیتر گرین، هیلی مک فارلند، جیک رابرتز، لوک رینز و لوری کامینگز به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بابت شیاطین متاسفم
Sorry About the Demon

مرد جوانی که با شکست عشقی خود دست و پنجه نرم می کند، متوجه می شود که خانه جدیدش پر از ارواح ناآرام است.

فیلم بابت شیاطین متاسفم به کارگردانی امیلی هاگینز در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و وحشت می‌باشد. در این فیلم جان مایکل سیمپسون، جف مک کویتی، اولیویا دوکاین، دیو پنیوک و سارا کلیولند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خانه اهریمنی
House of Darkness

هپ پس از آشنایی با مینا او را به خانه می رساند؛ اما می فهمد مینا در عمارتی ترسناک زندگی می کند و سایه های پنهان در پس راهروها آشکارا به او می فهمانند که جایش اینجا نیست.

فیلم خانه اهریمنی به کارگردانی نیل لابوت در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و وحشت می‌باشد. در این فیلم کیت باسورث، جاستین لانگ، جیا کراویتین و لوسی والترز به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پینوکیوی گیرمو دل تورو: سینمای دست ساز
Guillermo del Toro’s Pinocchio: Handcarved Cinema

«پینوکیوی گیرمو دل تورو: سینمای دست ساز»، مستند کوتاهی درباره پشت صحنه تکنیک های انیمیشنی و مراحل ساخت فیلم پینوکیو است.

فیلم پینوکیوی گیرمو دل تورو: سینمای دست ساز در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و فیلم کوتاه می‌باشد. در این فیلم گیرمو دل تورو، مارک گوستافسون، کیت بلانشت، تیلدا سوئینتن، جورجینا هاینس و کریستف والتس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سروصدا
Noise

«سروصدا»، درباره مادری است که در نهایت درماندگی به دنبال دخترش می گردد؛ دختری که دو سال است گم شده. این فیلم بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم سروصدا به کارگردانی ناتالیا بریستین در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آرژانتین و مکزیک و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جولیتا اگورولا، ترزا رویز، اریک ایزریل کونسوئلو، پریسلا ایزکوییردو و آرتورو بریستاین به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جان فشانی
Devotion

دو نفر از خلبان های هواپیماهای جنگنده نیروی دریایی ارتش آمریکا در جریان جنگ کره جان فشانی می کنند و جزو سرشناس ترین خلبان های جناحی نیروی دریایی می شوند.

فیلم جان فشانی به کارگردانی جی دی دیلارد در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم جاناتان میجرز، گلن پاول، کریستینا چکسون، توماس سادوسکی، دارن کاگاسوف و جو جوناس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سرنوشت عشق
Love Destiny: The Movie

زوج جوانی که زندگی عاشقانه ای داشتند، در دوره تاریخی دیگری و جدا از هم دوباره متولد می شوند و عشق و باورهای آن ها در بحبوحه تهدیدهای وحشیانه دوران گسترش استعمار به چالش کشیده می شود. «سرنوشت عشق»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم سرنوشت عشق به کارگردانی آدیسورن ترسیریکاسم در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور تایلند و در ژانر کمدی و تاریخی می‌باشد. در این فیلم تنوات وتاناپوتی، رانی کامپن، پاریس اینتاراکومالیاسوت، نیمیت لوگسامپونگ و شانون سانتیناتورنکول به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شب پیش از کریسمس بود
Twas the Night Before Christmas

این فیلم داستان زنی است که در گذشته بازیگری می کرده و حالا مسئول برنامه نمایشی سالانه کریسمسی شهرش است که در دادگاه برگزار می شود. این برنامه درباره شاعر شعر معروفی است که برای اولین بار با شعر «ملاقات با سنت نیکولاس»، بابانوئل را به سنت کریسمس معرفی کرد.

فیلم شب پیش از کریسمس بود به کارگردانی گری یاتس در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم توری دویتو، زین هولتز، آماندا بارکر، تانیشا تامانونگس و سوفی باستل به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چشم آبی روشن
The Pale Blue Eye

کارآگاه کهنه کار، آگوستوس لندر، درباره زنجیره ای از قتل های هولناک تحقیق می کند و در این راه از یک دانشجوی افسری جوان کمک می گیرد که همان نویسنده سرشناس آینده، ادگار الن پو، است. «چشم آبی روشن»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم چشم آبی روشن به کارگردانی اسکات کوپر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و وحشت می‌باشد. در این فیلم کریستین بیل، هری مینگ، لوسی بوینتون، جیلین اندرسون، فرد هچینگر، رابرت دووال، توبی جونز و شارلوت گنزبور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سگ های جهنمی
Hell Dogs

یک افسر پلیس سابق با روانی آسیب دیده و عزمی جزم برای انتقام، باید از طریق رفاقت با یکی از روانی ترین اعضای یک تشکیلات یاکوزا به درون آن ها نفوذ کند.

فیلم سگ های جهنمی به کارگردانی ماساتو هارادا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جونیچی اوکادا، کنتارو ساکاگوچی، مایو ماتسواوکا، میاوی و کازوکی کیتامورا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شب خشونت بار
Violent Night

گروهی از مزدوران در روز عید کریسمس وارد مِلک یک خانواده ثروتمند می شوند و همه افراد خانه را گروگان می گیرند که ناگهان سروکله بابانوئل پیدا می شود و به مصاف آن ها می آید.

فیلم شب خشونت بار به کارگردانی تامی ویرکولا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و کانادا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم دیوید هاربر، جان لگویزمائو، بورلی دی آنجلو، الکس هسل، الکسیس لاودر و ادی پترسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم امروز دنیا را درست می کنیم
Today We Fix the World

مردی متوجه می شود که کودکی که 9 سال بزرگش کرده واقعاً پسرش نیست. آن ها با هم شروع به جستجو به دنبال پدر واقعی او می کنند.

فیلم امروز دنیا را درست می کنیم به کارگردانی آریل وینوگراد در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آرژانتین و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم لئوناردو اسباراگلیا، لوییس لوک، مارتین پیرویانسکی، گابریل کورادو و جراردو رومانو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هیولاها
The Beasts

یک زوج میانسال فرانسوی برای نزدیک شدن به طبیعت به روستایی نقل مکان می کنند؛ اما حضور آن ها باعث برانگیخته شدن دشمنی و خشونت تکان دهنده دونفر از اهالی می شود.

فیلم هیولاها به کارگردانی رودریگو سوروگوین در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور اسپانیا و فرانسه و در ژانر هیجان انگیز و اکشن می‌باشد. در این فیلم مارینا فوس، دنیس منشت، دیگو آنیدو، ماری کلمب و لوئیزا مرلاس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بیمار سرگردان
The Lost Patient

توماس نوزده ساله پس از سه سال کما بدون یادآوری هیچ خاطره ای به هوش می آید. روان شناس به او می گوید خانواده اش به قتل رسیده اند، خواهرش لورا ناپدید شده و او تنها بازمانده آن هاست. «بیمار سرگردان»، محصول استودیوی نتفلیکس است.

فیلم بیمار سرگردان به کارگردانی کریستف چاریر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور فرانسه و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم کلوتیلد هزم، آدری دانا، متیو لوچی، الکس لاوتر، جولن آندرسن و پل گالیانو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سوارکاران درمانده
Desperate Riders

مرد گوشه گیری به همراه یک زن تیرانداز باید مادر پسربچه ای را از چنگ یک تبهکار بی رحم نجات دهند.

فیلم سوارکاران درمانده به کارگردانی مایکل فایفر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر وسترن و اکشن می‌باشد. در این فیلم درو واترز، ونسا اویگان، سام اشبی، ویکتوریا پرت و کابوی تروی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم برفک
White Noise

«برفک»، تلاش های یک خانواده معاصر آمریکایی برای حل و فصل تعارض های یکنواخت روزمره را به تصویر می کشد. آن ها با اسرار مشترک بین همه انسان ها مانند عشق، مرگ و احتمال خوشبختی در جهانی نامطمئن دست و پنجه نرم می کنند. این فیلم نامزد جایزه شیر طلایی برای عنوان بهترین فیلم از جشنواره ونیز ۲۰۲۲ شده است. همچنین آدام درایور برای بازی در این فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در گلدن گلوبز ۲۰۲۳ شده است.

فیلم برفک به کارگردانی نوآ بامباک در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم دان چیدل، مدیسون گان، آدام درایور، گرتا گرویگ، رافی کسیدی و دنی ولوهان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اشگروو
Ashgrove

در جریان یک بیماری همه گیر جهانی، دانشمند برتری به نام جنیفر اشگروو سعی دارد راه حلی برای نجات ذخایر آب جهان پیدا کند و به این منظور با همسرش به حومه خوش آب و هوای شهر می رود؛ اما کم کم متوجه می شود که همسرش چیزی را از او پنهان می کند.

فیلم اشگروو به کارگردانی جرمی لالوند در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کانادا و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم آماندا بروگل، جوناس چرنیک، شاون دویل، ناتالی براون، کریستین هورن و سوگیت واروقس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خدانگهدار
Goodbye

چهار خواهر و برادر پس از مرگ ناگهانی مادرشان برای حضور در مراسم سوگواری به خانه پدرشان می روند و با آشفتگی و اندوه دست و پنجه نرم می کنند.

فیلم خدانگهدار به کارگردانی ویکاس باهل در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم آمیتاب باچان، نینا گوپتا، رشمیکا ماندانا، پاول گلاتی و آبیشخ خان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماتیلدا
Roald Dahl’s Matilda the Musical

«ماتیلدا»، داستان موزیکال دختری به نام ماتیلدا با توانایی ذهنی فوق العاده و تخیلی قوی است که جسورانه دربرابر والدین زورگو و مدیر مدرسه اش ابراز وجود می کند تا قصه زندگی اش را تغییر دهد.

فیلم ماتیلدا به کارگردانی متیو وارچوس در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم آلیشا ویر، اما تامپسون، لاشانا لینچ، استیون گراهام و آندریا ریسربوروگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دوازده روز عید کریسمس
The 12 Days of Christmas Eve

برایان کانوی یک تاجر ثروتمند است که در روز عید کریسمس تصادف می کند. بابانوئل به او دوازده فرصت می دهد تا این روز را از نو بسازد و برای یافتن معنای واقعی کریسمس، روابط خود با انسان های دیگر را ترمیم کند.

فیلم دوازده روز عید کریسمس به کارگردانی داستین ریکرت در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم کلسی گرمر، اسپنسر گرمر، میچ پولوس، مارک جیکوبسون و دیانا توشیکو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بنشی های اینیشرین
The Banshees of Inisherin

در جزیره ای دورافتاده در ایرلند، کولم به طور ناگهانی رفاقت قدیمی خود را با پاوریک تمام می کند و او را متحیر می کند. پاوریک تلاش می کند دوستی اش را با او تجدید کند. اما کولم در تصمیمش قاطع تر می شود و اولتیماتومی تعیین می کند که تبعاتی شوکه کننده برای هر دویشان دارد.

فیلم بنشی های اینیشرین به کارگردانی مارتین مک دونا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایرلند و انگلیس و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم کالین فارل، برندن گلیسون، کری کندن، بری کیوگن و پت شورت به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چاقوکشی 2
Glass Onion: A Knives Out Mystery

مایلز بران میلیاردر، دوستانش را برای سفری به جزیره شخصی اش در یونان دعوت می کند. سپس پس از آنکه جسد فردی یافت می شود، کارآگاه بنوا بلانک مسئولیت حل پرونده را بر عهده می گیرد.

فیلم چاقوکشی 2 به کارگردانی ریان جانسون در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم دنیل کریگ، ادوارد نورتون، جنل مونی، کاترین هان، لسلی اودم جونیور، کیت هادسون و دیوید باتیستا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم صبر جانسوز
Burning Patience

ماریو ماهیگیر جوانی است که رویای شاعر شدن را در سر دارد. او نامه رسان پابلو نرودا، نویسنده افسانه ای، می شود که از شیلی تبعید شده است. «صبر جانسوز»، محصول نتفلیکس است.

فیلم صبر جانسوز به کارگردانی رودریگو سپولودا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور شیلی و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم آمالیا کسایی، اندرو بارگستد، دنیل مونیوز و ترینیداد گونزالس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نام من انتقام است
My Name Is Vendetta

دشمنان قدیمی یک عضو سابق مافیا خانواده او را به قتل می رسانند. او به همراه دختر شجاع خود به میلان فرار می کند و با هم در آنجا نقشه انتقام می کشند. فیلم «نام من انتقام است»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم نام من انتقام است به کارگردانی کوزیمو گومز در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایتالیا و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آلساندرو گاسمن، ریمو جیرونه، ژینورا فرانچسکونی، مارچلو مازارلا، سینجا دیکس و گابریل فالستا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم منوی غذا
The Menu

زوج جوانی به جزیره ای دورافتاده سفر می کنند تا در رستورانی منحصر به فرد غذا بخورند. سرآشپز آنجا یک منو از غذاهای گران قیمت با چاشنی چند غافلگیری تکان دهنده برایشان آماده کرده است.

فیلم منوی غذا به کارگردانی مارک مایلود در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و وحشت می‌باشد. در این فیلم رالف فاینز، آنیا تیلور جوی، نیکلاس هولت، هانگ چائو و پل آدلستین به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رهایی از بردگی
Emancipation

برده ای فراری برای گریز از برده داران مزرعه داری که او را تا پای مرگ پیش بردند، قدم به سفری طاقت فرسا در مرداب های لوییزیانا می گذارد. فیلم «رهایی از بردگی»، تولید اپل تی وی پلاس و عرضه شده بر همین پلتفرم است.

فیلم رهایی از بردگی به کارگردانی آنتوان فوکوآ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم ویل اسمیت، بن فاستر، شارمین بینگوا، رانی جین بلوینز، مصطفی شکیر و پل بن ویکتور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه
Black Panther: Wakanda Forever

پس از مرگ شاه تچادا، مردم واکاندا برای مراقبت از سرزمین خود دربرابر قدرت های بیگانه مبارزه می کنند. این فیلم محصول مشترک استویوی مارول و والت دیزنی پیکچرز است.

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه به کارگردانی رایان کوگلر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، وینستون دوک، آنجلا باست، تناچ هرتا و مارتین فریمن به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.