بهترین فیلم های هندی جدید بر اساس امتیاز IMDB به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

فیلم های هندی در دهه اخیر از نظر سناریو پیشرفت زیادی کرده‌اند. داستان‌های آنها خیلی وقت‌ها از آن روال ساده و سنتی به درآمده و به قالب‌های داستانگویی مدرن نزدیک شده‌اند اما همچنان اصالت هندی خود را حفظ کرده‌اند.

در اینجا ۷۲ فیلم هندی جدید را که در بیشتر در سالیان اخیر مطرح شده‌اند و مناسب تماشا با خانواده هم هستند به شما معرفی می‌کنیم.

1- فیلم محبت
Rishtey

در فیلم محبت ،سوراج سینگ ، عاشق دختری زیبا و ثروتمند است.آنها رویای داشتن یک خانواده کامل را دارند اما پدر متکبر او از سوراج متنفر است. چون او از یک خانواده متوسط بوده و هیچ ثروتی ندارد اما…

فیلم محبت به کارگردانی ایندرا کومار در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، کاریسما کاپور، شیلپا شتی، آمریش پاری، ساداشیو آمراپوکار و آلوک نات به هنرمندی پرداخته‌اند.

2- فیلم شجاعت
Soorarai Pottru

فیلم شجاعت به کارگردانی سودها کنگارا در سال 2020 توسط کشور هند در ژانر خانوادگی ساخته شده است. پارش راوال در آن حضور دارد. مارا تلاش می کند تا انسان عادی را به پرواز در آورد و در این روند صنعت پایتخت جهان و دشمنانی را که مانع او هستند، به دست می گیرد.

فیلم شجاعت به کارگردانی سوادا کِی پراساد در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مادهاوان، Suriya، پارش راوال، آپارنا بَلامرالی، موهان بابو و اورواشی رائوتلا به هنرمندی پرداخته‌اند.

3- فیلم قبیله سارپاتا
Sarpatta Parambarai

«قبیله سارپاتا»، فیلمی در ژانر اکشن-ورزشی و محصول کشور هند در سال 2021 است. زمانیکه قبیله سارپاتا به چالش “انجام بده یا بمیر” دعوت می شود، آیا کابیلان حاضر می شود تا قبیله اش را در مسیر پیروزی رهبری کند یا اینکه مخالفت مادرش و سیاست های خطرناک دخیل در این ماجرا، باعث انصراف او خواهد شد؟

فیلم قبیله سارپاتا به کارگردانی پا رانجیت در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم جان کوکن، پاسوپاتی، کالایاراسان، آریا و شبیر کلارکال به هنرمندی پرداخته‌اند.

4- فیلم شب های کومبلنگی
Kumbalangi Nights

«شب های کومبلنگی» در خصوص چهار برادر است که رابطه عشق و نفرت را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. رابطه آنها وقتی به دست می آید که ساجی، بانی و فرانکی تصمیم بگیرند که به بابی در کنار عشق خود بایستد.

فیلم شب های کومبلنگی به کارگردانی مدوو سی نارایانن در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم شین نیگام، سوبین شهیر، فهاد فاضل، سرینات باسی، مثیو توماس و آنا بن به هنرمندی پرداخته‌اند.

5- فیلم آسوران
Asuran

این فیلم داستان یک پسر جوان را به تصویر می کشد که یک نفر را به قتل می رساند ، در این میان پدر کشاورز او که شخصیت خوبی دارد در تلاش است تا فرزندش را نجات دهد ، اما در این بین ماجراهایی رخ می دهد که…

فیلم آسوران به کارگردانی وتری ماران در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم دانوش، مانجو واریر، پراکاش راج، پاسوپاتی و پاوان به هنرمندی پرداخته‌اند.

6- فیلم جرزی
Jersey

داستان فیلم جرسی در مورد یک بازیکن با استعداد کریکت به نام آرجون است که شانس چندان با او یار نبوده و اکنون حرفه اش در شرف نابودی قرار دارد. در این بین، تمام اطرافیان آرجون می گویند که بهتر است او از حرفه اش دست بکشد. رفته رفته این سوال پیش می آید که آیا او در اواسط سی سالگی شجاعت لازم برای دنبال کردن آرزوهایش را دارد یا خیر؟

فیلم جرزی به کارگردانی گوتام تینانوری در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و ورزشی می‌باشد. در این فیلم نانی، شاردا سیرینات، شیشیر شارما، کریشنا کرانتی و سامپات راج به هنرمندی پرداخته‌اند.

7- فیلم 96
96

«96»، فیلمی در ژانر خانوادگی-عاشقانه و درام، به کارگردانی «سی پرییم کومار» و محصول سال 2018 سینمای هند است. این فیلم پس از حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی متعدد، موفق شد نامزد دریافت 23 جایزه در بخش های مختلف شود که در این بین، 12 جایزه همچون «بهترین بازیگر نقش اول زن» را از آن خود کرده است. بازیگران چون «ویجی ستوپاتی»، «تریشا کریشنان» و «ادیتیا بسکر» در این فیلم که جز ۱۶ فیلم برتر هند است، به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم دراماتیک، روایتگر تجدید دیدار دو دوست دبیرستانی بعد از 22 سال است که به مرور خاطرات گذشته شان می پردازند.

فیلم 96 به کارگردانی سی پرم کومار در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ویجی ستوپاثی، آدیتیا باسکار، تریشا کریشنان و گائری جی کشان به هنرمندی پرداخته‌اند.

8- فیلم آوای انقلاب
Kaalapani

مردی به اشتباهی توسط نیروهای انگلیسی متهم و زندانی میشه و در زندان شاهد شکنجه و زجر کشیدن زندانیان است. رفیق او بر اثر شلیک گلوله میمیرد و او با خشم در صدد انتقام بر می آید…

فیلم آوای انقلاب به کارگردانی پریا دارشان در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم موهن لال، آمریش پاری، تابو، سرینیواسان و تینو آناند به هنرمندی پرداخته‌اند.

9- فیلم کی جی اف: بخش 2
K.G.F: Chapter 2

در مراتع آغشته به خون کولار گولد، نام راکی ترس را در بین دشمنانش بر می انگیزد. درحالیکه او مورد تحسین و احترام متحدانش است، دولت به او به چشم تهدیدی برای قانون و نظم موجود می نگرد. راکی باید با تهدیداتی همه جانبه برای رسیدن به برتری بی بدیل مبارزه کند

فیلم کی جی اف: بخش 2 به کارگردانی پرشانت نل در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم یاش، سانجی دات، راوینا تاندون، سریندی شتی و آچیوت کومار به هنرمندی پرداخته‌اند.

10- فیلم پراوین تمبه کیست؟
Kaun Pravin Tambe?

داستان این فیلم درباره یک بازیکن کریکت است که برای رسیدن به هدف نهای اش یعنی بازی در دوره جام رانجی، استقامت و سختکوشی زیادی از خود نشان می دهد. در سنی که باور می شود آخرین صحنه حضور در حرفه و شغل انسان هاست، او فصلی جدید از زندگی خود را آغاز می کند.

فیلم پراوین تمبه کیست؟ به کارگردانی جیپراد دسای در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم شریاس تالپاد، عارف زکریا، پارامبراتا چاترجی، انکور داباس و چایا کادام به هنرمندی پرداخته‌اند.

11- فیلم سردار اودهام
Sardar Udham

این فیلم، روایتگر دو دهه از زندگی اودهام سینگ است. او در این مدت زمان، نقشه قتل مردی که مسئول کشتار دسته جمعی «جالیانوالا باگ» بود را طرح ریزی کرد.

فیلم سردار اودهام به کارگردانی شوجیت سیرکار در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر بیوگرافی و جنایی می‌باشد. در این فیلم ویکی کاشال، بانیتا ساندهو، استفن هوگان، آمل پرشار، کریستی اورتون، آندرو هاویل و سام ردفورد به هنرمندی پرداخته‌اند.

12- فیلم شیرشاه
Shershaah

«شیرشاه»، فیلمی در ژانر اکشن-بیوگرافی، درام و ماجراجویی، به کارگردانی «ویشنووردان» و محصول سال 2021 سینمای هند است. ستارگانی چون «سیدهارث مالهوترا»، «کیارا ادوانی» و «شیو پاندیت» در این فیلم خوش درخشیده اند. این فیلم موفق شد رتبه 88 را در بین 250 فیلم برتر هندی از نگاه سایت معتبر آی ام دی بی کسب کند. داستان این فیلم مهیج و جذاب که براساس حوادث واقعی ساخته شده، درباره کاپیتان «ویکرام باترا» است که در جنگ کارگل در سال 1999، با روحیه ای تسلیم ناپذیر و شجاعتی بی بدیل به تعقیب سربازان پاکستانی پرداخت و در نهایت نیز به دلیل اقدامات شجاعانه اش، بالاترین و معتبرترین جایزه شجاعت را دریافت نمود…

فیلم شیرشاه به کارگردانی ویشنووردان در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و بیوگرافی می‌باشد. در این فیلم سیدهارث مالهوترا، کیارا ادوانی، شیو پاندیت، پرانای پاچائوری، ساحیل وحید و آنیل چارنجیت به هنرمندی پرداخته‌اند.

13- فیلم ماندلا
Mandela

«ماندلا»، فیلمی در ژانر کمدی-درام و خانوادگی، به کارگردانی «مدون اشوین» و محصول سال 2021 سینمای هند است. در این فیلم که رتبه 31 را در بین 50 فیلم برتر تامیل از نگاه سایت معتبر آی.ام.دی.بی کسب کرده است، «یوگی بابو»، «شیلا راجکومار» و «سنگیلی مورگن» به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این فیلم از این قرار است که سرنوشت یک آرایشگر محلی، زمانی تغییر می کند که مردم در انتخابات دهکده به او رای می دهند …

فیلم ماندلا به کارگردانی مدون اشوین در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم یوگی بابو، شیلا راجکومار، سانگیلی موروگن، کانا راوی و جورج ماریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

14- فیلم ستاره های روی زمین

فیلم هندی ستاره های روی زمین با اقبال بسیار زیاد در هند و سایر جهان رو به رو شد و توانست به معدود فیلم های هندی تبدیل شود که توانست به لیست 250 فیلم برتر IMDB راه پیدا کند. ایشّان آواستی کودکی نه ساله است که یک سال در کلاس سوم مردود شده و علی رغم برادر بزرگترش در کلاس از همه ضعیف تر است و به همین خاطر بارها توسط پدر و همکلاسی هایش تحقیر می شود. عاقبت وی با کارهای اشتباه خود، باعث به تنگ آمدن پدرش می شود و او ایشان را به مدرسه شبانه روزی می فرستد. اما…

فیلم ستاره های روی زمین به کارگردانی عامر خان در سال 2007 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم دارشیل سافاری، عامر خان، تیسکا چوپرا، ویپین شارما و تنای چدا به هنرمندی پرداخته‌اند.

15- فیلم 3 احمق
3 Idiots

«3 احمق»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی و درام، به کارگردانی «راجکومار هیرانی» و محصول سال 2009 سینمای هند است. این فیلم، پس از اکران موفق و استقبال و تحسین چشمگیر مخاطبین و منتقدین، حضوری درخشان در فستیوالهای معتبر داخلی و بین المللی داشت و توانست افتخارات فراوانی کسب کند؛ موفق شد نامزد 87 جایزه در بخش های مختلف شود که در این میان، 64 جایزه همچون «بهترین فیلم»، «بهترین کارگردانی» و «بهترین بازیگر نقش اول مرد» را از آن خود کرده است. این فیلم که محبوب ترین کمدی بالیوودی در خارج از هند محسوب می شود، جزء ۱۰ فیلم پرفروش سینمای هند قرار دارد. همچنین موفق شده است در رده 85 برترین فیلمهای تاریخ از نگاه سایت معتبر آی.ام.دی.بی قرار گیرد. بازیگرانی چون «عامر خان»، «رانگاناتان مدهوان» و «شارمان جوشی» در این فیلم خوش درخشیده اند. داستان این فیلم درباره دو دوستی است که در جستجوی دوست قدیمیشان هستند. آنها خاطرات تلخ و شیرین زمان دانشگاه و دوستشان را مرور می کنند؛ کسی که باعث شده بود آنها در مورد هر چیزی متفاوت فکر کنند؛ بطوری که دیگران آنها را احمق خطاب می کردند.

فیلم 3 احمق به کارگردانی راجکومار هیرانی در سال 2009 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم عامر خان، مادهاوان، شارمن جاشی، کارینا کاپور، بومان ایرانی و مونا سینگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

16- فیلم جانا گانا مانا
Jana Gana Mana

با قتل یک استاد دانشگاه، در میان دانشجویان آشوب به پا می شود. یک افسر پلیس تحقیقات خود را درباره این قتل آغاز می کند و یک وکیل در دادگاه در جستجوی عدالت است.

فیلم جانا گانا مانا به کارگردانی دیجو جوزه آنتونی در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم پریتویراج سوکوماران، سوراج ونجارامودو، مامتا موهانداس، مموتی و وینسی آلوشیو به هنرمندی پرداخته‌اند.

17- فیلم مامور سای
Agent Sai Srinivasa Athreya

یک کارگاه جسور به نام سای در شهر نلور یک آژانس کارآگاهی تاسیس می کند و پرونده های کوچک را پوشش می دهد. همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه او درگیر یک پرونده ی جنایی مرموز می شود و…

فیلم مامور سای به کارگردانی سوروپ راج در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم سوهاس، ویزوانات، آبیلاش، چاکری و چاندانا به هنرمندی پرداخته‌اند.

18- فیلم شیطان
Ratsasan

داستان فیلم شیطان در مورد فردی است که رویای تبدیل شدن به یک فیلمساز موفق را دارد اما محدودیت های زندگی مسیر او را تغییر می دهد و او به یک افسر پلیس تبدیل می شود که…

فیلم شیطان به کارگردانی رام کومار در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم رادها راوی، سانگیلی موروگن، نیزالگال راوی و وینودینی ویدیناتان به هنرمندی پرداخته‌اند.

19- فیلم پاتر پانچالی
Pather Panchali

پاتر پانچالی داستان خانواده ای مستمند است که در دهکده ای از بنگال به دنیا می آید. پدر خانواده شاعر و کشیش است و نمی تواند به اندازه نیاز خانواده درآمد داشته باشد. دختر خانواده همیشه از باغ همسایه سرقت می کند. همه اینها به مشکلات روزانه مادر خانواده اضافه می شود در حالیکه همیشه با عمه خانواده در حال درگیری است …

فیلم پاتر پانچالی به کارگردانی ساتیاجیت ری در سال 1955 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم کانو بانرجی، کارونا بانرجی، چونیبالا دیوی، اوما داس گوپتا و سوبیر بانرجی به هنرمندی پرداخته‌اند.

20- فیلم ساتیا
Satya

طبق گزارش پلیس، در حال حاضر دهها باند مافیایی در بمبئی فعالیت می کنند و آنها بخاطر دوستی ها، دشمنی ها، درگیری های داخلی و خیانت، هر روز در خیابان ها کشت و کشتار راه می اندازند. عده ای می کشند و عده ای دیگر کشته می شوند.

فیلم ساتیا به کارگردانی رام گوپال وارما در سال 1998 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جی دی چاکراوارتی، مانوج باجپایی، اورمیلا ماتوندکار، پارش راوال و سوراب شوکلا به هنرمندی پرداخته‌اند.

21- فیلم سرگرد
Major

«سرگرد»، عرضه شده بر پلتفرم محبوب نتفلیکس، درباره زندگی سرگرد ساندیپ آنیکریشنان است که سال 2008 در جریان مبارزه با حملات تروریستی در بمبئی در تاج پالاس جان خود را از دست داد. پس از آن در سال 2009، نشان آشوکا چاکرا که باارزش ترین نشان شجاعت زمان صلح هندوستان است به او داده شد.

فیلم سرگرد به کارگردانی ساشی کایران تیککا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و بیوگرافی می‌باشد. در این فیلم سوبهیتا دولیپالا، آدیوی سه، سای منجرکار، پراکاش راج، روثی و مرلی شرما به هنرمندی پرداخته‌اند.

22- فیلم آشپزخانه عالی هندی
The Great Indian Kitchen

«آشپزخانه عالی هندی»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی و درام به کارگردانی «جئو بیبی» و محصول سال 2021 سینمای کشور است. داستان این فیلم درمورد یک زوج جوان هندی است که به تازگی ازدواج کرده اند و زندگی خوبی دارند. زن خانواده در تلاش است تا همسر مطیعی برای شوهرش باشد و انتظارات خانواده خود و شوهرش را برآورده کند. به این منظور، او سعی می کند خودش را تغییر دهد و حتی دست به تغییر خانواده اش نیز می زند.

فیلم آشپزخانه عالی هندی به کارگردانی جئو بیبی در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم نیمیشا ساجایان، سوراج ونجارامودو، آجیتا وی ام، تی سورش بابو و آنوپاما وی پی به هنرمندی پرداخته‌اند.

23- فیلم عکس رنگی
Colour Photo

«عکس رنگی»، فیلمی در ژانر خانوادگی-درام و محصول 2020 بالیوود است. داستان این فیلم در دهه 90 میلادی و در کشور هندوستان اتفاق می افتد، جایی که 2 جوان از خانواده های مختلف با شخصیت های متفاوت با یکدیگر آشنا می شوند و عشقی که میانشان شکل می گیرد، تمام زندگی شان را تغییر می دهد.

فیلم عکس رنگی به کارگردانی سندیپ راج در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سوهاس، چاندینی چوداری، سانیل، هارشا چمودو و آدارش بالاکریشنا به هنرمندی پرداخته‌اند.

24- فیلم 16 درجه
Dhuruvangal Pathinaaru

فیلم 16 درجه به کارگردانی کارتیک نارن در سال 2016 ساخته شده است و محصول کشور هند در ژانر اکشن معمایی میباشد. بازیگرانی چون رحمان و شارات کومار در آن حضور دارند. یک افسر پلیس پس از تصادف در جریان تحقیقات بازنشسته می شود. سالها بعد ، وقتی داستان را برای پسر دوستش تعریف می کند ، مجبور می شود گذشته را دوباره زنده کند.

فیلم 16 درجه به کارگردانی کارسیک نرن در سال 2016 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم ای آر رحمان، پراکاش رگهون، آر ساراتکومار، سنتش کریشنا و پراوین کومار به هنرمندی پرداخته‌اند.

25- فیلم اندروید کنژپان نسخه 5.25
Android Kunjappan Ver 5.25

«اندروید کنژپان نسخه 5.25» فیلمی هندی در ژانر کمدی محصول سال 2019 به کارگردانی راتیش بالکریشاننان پادووال است. این فیلم داستان زندگی خانواده ای روستایی را نمایش میدهد که پسر این خانواده به دلیل حرفه خود مجبور است از خانه دور شود. رابطه این خانواده وقتی پیچیده می شود که یک انسان دارای هوش مصنوعی وارد زندگی آنها شود و …

فیلم اندروید کنژپان نسخه 5.25 به کارگردانی راتیش بالکریشاننان پادووال در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سوبین شهیر، سوراج ونجارامودو، کندی زیردو، سیجو کرپ، سوراج تملاکادو و ماله پرواتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

26- فیلم کی. جی. اف : بخش 1
K.G.F: Chapter 1

داستان فیلم در دهه ی 70 رخ میدهد و درباره ی پسر بچه ای می باشد که از هیچ شروع می کند و میخواهد بر کل شهر کولار حکومت کند، ولی این مسیر بسیار دشوارتر از چیزیست که بنظر می رسد و…

فیلم کی. جی. اف : بخش 1 به کارگردانی پرشانت نل در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم یاش، سریندی شتی، راماچاندرا راجو، آنانت ناگ و تمنا باتیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

27- فیلم حماسه باگات سینگ
The Legend of Bhagat Singh

فیلم حماسه باگات سینگ ، این فیلم داستان حماسه باگات سینگ، جوان انقلابی، که ارتشی را علیه انگلستان بسیج کرد، را روایت می کند…

فیلم حماسه باگات سینگ به کارگردانی راجکومار سانتوشی در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و بیوگرافی می‌باشد. در این فیلم اجی دیوگن، سوشان سینگ، آخیلندرا میشرا، راج بابر و فریدا جلال به هنرمندی پرداخته‌اند.

28- فیلم تئاتر
Rangasthalam

فیلم تئاتر ، در دهه‎ ۱۹۸۰ در هند اتفاق می‎افتد. چیتی بابو یک مرد فقیر و بی گناه است که از ناشنوایی جزئی رنج می‎برد. وی از طریق رساندن آب به زمین های کشاورزی امرار معاش می‎کند. داستان فیلم از آنجایی آغاز می‎شود که برادرش تصمیم می‎گیرد تا علیه حاکم این روستا که سی سال است آنجا را اداره می‎کند ، قیام کند. از طرفی دیگر ، چیتی تابو تنها نگران سلامتی برادرش است و کارهای زیادی برای حفاظت از وی انجام می‎دهد و…

فیلم تئاتر به کارگردانی سوکومار در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم رام چاران، سامانتا روث پرابهو، جاگاپاتی ببو و پراکاش راج به هنرمندی پرداخته‌اند.

29- فیلم تومباد
Tumbbad

«تومباد»، فیلمی در ژانر وحشت-درام، فانتزی و هیجان انگیز، به کارگردانی مشترک «راحیل آنیل باریو»، «آناند گاندهی» و «آدیش پراساد» و محصول سال 2018 سینمای هند است. این فیلم که پس از اکران با استقبال مخاطبین مواجه شد، نظرات مثبت منتقدین را نیز به خود جلب کرد و با حضور در جشنواره های معتبر، موفق شد نامزد دریافت 24 جایزه شود که در این بین 12 جایزه همچون «بهترین فیلم» و «بهترین فیلم برداری» را از آن خود کرده است. بازیگرانی چون «سوهام شاه»، «جیوتی مالشه» و «آنیتا دیت» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. این فیلم درجه یک هندی که فضا سازی بی نظیر و داستان جذابش، هر بیننده ای را به خود میخکوب می کند، رتبه 44 را در بین 250 فیلم برتر هندی از نگاه سایت معتبر آی.ام.دی.بی کسب کرده است. این فیلم با روایتی جذاب و تاثیر گذار، درباره داستان اسطوره ای خدایی است که کل جهان را خلق کرده است؛ پس از تولد اولین فرزند یکی از خدایان اسطوره ای، انسان ها معبدی برای او احداث می کنند و با پیامدهای ناگواری مواجه می شوند…

فیلم تومباد به کارگردانی راحیل آنیل باریو در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم آنیتا دیت، رونجینی چاکرابورتی، دیپاک دامل، کامرون اندرسون و هریش خانا به هنرمندی پرداخته‌اند.

30- فیلم یوری : حمله مهم
Uri : The Surgical Strike

فیلم یوری حمله مهم ، روایتگر داستان نیروهای ویژه‎ کشور هندوستان می‎باشد که در یک عملیات ویژه و مهم ماموریت می‎یابند تا انتقام مرگ همکاران خود را که در یک عملیات کشته شده بودند بگیرند و…

فیلم یوری : حمله مهم به کارگردانی آدیتیا دار در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم ویکی کاشال، پارش راوال، مهیت راینا، یامی گواتام، کیرتی کولهاری و راجیت کاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

31- فیلم یک چهارشنبه
A Wednesday

«یک چهارشنبه» فیلمی در ژانر اکشن محصول سال 2008 است. این فیلم در جشنواره ملی هند، جشنواره بین المللی شانگهای و دیگر جشنواره ها نامزد دریافت جایزه و در نهایت موفق به کسب 10 جایزه شد. یک افسر پلیس بازنشسته خاطره حیرت انگیزترین روز زندگی حرفه ای خود را مرور می کند. در مورد پرونده ای که هرگز تشکیل نشده اما همچنان او را در خاطراتش آزار می دهد. پرونده یک مرد و یک چهارشنبه.

فیلم یک چهارشنبه به کارگردانی نیراج پاندی در سال 2008 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم انوپم کهیر، نصیرالدین شاه، جیمی شرگیل، عامر بشیر و دیپال شاو به هنرمندی پرداخته‌اند.

32- فیلم دل بیچاره
Dil Bechara

«دل بیچاره» یک درام عاشقانه به سبک هندی در سال 2020 به کارگردانی میوکیش چابرا است. این فیلم بر اساس رمان بخت پریشان اثر جان گرین ساخته شده است. داستان درباره دختر جوانی به نام کزی است که از سرطان رنج می برد و پسری به نام مانی را در یک گروه پشتیبانی ملاقات می کند و …

فیلم دل بیچاره به کارگردانی میوکیش چابرا در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سوشانت سینگ راجپوت، سنجنا سنگھی، ساحیل وحید، ساسواتا چترجی، سواستیکا موکرجی و سونیت تندون به هنرمندی پرداخته‌اند.

33- فیلم صعود
Uyare

پالاوی یک زن با اراده قوی است که همواره آرزوی خلبان شدن را داشته است. چگونگی بازگشت او به واسطه انعطاف پذیری کامل روی پاهای خود ، پس از اینکه با یک سری بحران های شخصی روبرو شد ، اوج فیلم را تشکیل می دهد.

فیلم صعود به کارگردانی مانو اشوکان در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم Parvathy Thiruvothu، Tovino Thomas، آسیف علی بیگ، صدیق و انارکالی ماریکار به هنرمندی پرداخته‌اند.

34- فیلم ماده 15
Article 15

این فیلم درباره زندگی روزمره افسران پلیس هندی میباشد که چگونه با توجه به شرایط زندگی مردم شرایط کاری آنها نیز متفاوت میشود و…

فیلم ماده 15 به کارگردانی آنوبهاو سینها در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم آیوشمان کورانا، مانوج پاهوا، محمد زیشان ایوب، سایانی گوپتا و کومود میشرا به هنرمندی پرداخته‌اند.

35- فیلم پرونده های تاشکند
The Tashkent Files

داستان این فیلم حول محور نخست وزیر دوم هند، لعل بهادر شاستری می چرخد که مرگ مرموزی داشته است و به کشف چگونگی مرگ او می پردازد. اینکه او به مرگ طبیعی مرده است و یا خیر و ماجراها و حوادثی که در این بین به وجود می آید و…

فیلم پرونده های تاشکند به کارگردانی Vivek Agnihotri در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم میتون چاکرابورتی، شویتا باسو پراساد، پانکاج تریپاتی و وینای پاتاک به هنرمندی پرداخته‌اند.

36- فیلم برادر باجرانگی
Bajrangi Bhaijaan

«برادر باجرانگی»، فیلمی در ژانر اکشن-کمدی و ماجراجویی، به کارگردانی «کبیر خان» و محصول سال 2015 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی فیلم، موفق شد نامزد دریافت 43 جایزه شود که در این بین، 27 جایزه همچون «بهترین فیلم»، «بهترین کارگردانی» و «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» را از آن خود کرده است. ستارگانی چون «سلمان خان»، «کارینا کاپور» و «هارشالی مالهوترا» در این فیلم بازی های درخشانی از خوش به نمایش گذارده اند. همچنین این فیلم موفق به کسب رتبه 141 در بین 250 فیلم برتر هندی از نگاه سایت معتبر آی.ام.دی.بی شده است. این فیلم با داستانی جذاب و پرماجرا، درباره یک مرد هندی سخاوتمند، با روحی بزرگوار است که یک دختر جوان لال پاکستانی را به وطنش باز می گرداند تا او را به خانواده اش برساند…

فیلم برادر باجرانگی به کارگردانی کبیر خان در سال 2015 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، هارشعلی مالهوترا، ناوازودین سیدیکویی، کارینا کاپور و شارات ساکسنا به هنرمندی پرداخته‌اند.

37- فیلم پی کی
PK

«پی کی»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی، درام و موزیکال، به کارگردانی «راجکومار هیرانی» و محصول سال 2014 سینمای هند است. این فیلم که از بهترین فیلم های هندی و پرفروش ترین آن در تاریخ سینمای بالیوود است، اکران عمومی موفقی داشت و مورد استقبال چشمگیر مخاطبین و منتقدان قرار گرفت و با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی معتبر، موفق شد نامزد دریافت 35 جایزه در بخش های مختلف گردد که در این میان، 20 جایزه همچون «بهترین فیلم»، «بهترین کارگردانی» و «بهترین بازیگر نقش اول مرد» را از آن خود کرده است. ستارگان سینمای هند از جمله «عامر خان»، «انوشکا شارما» و «سانجی دات» در این فیلم خوش درخشیده اند. داستان این شاهکار بیدادگر و معرفت بخش سینمای هند، درباره آدم فضایی است که به زمین می آید و تنها وسیله ارتباطی با سفینه فضایی خود را از دست می دهد. طبیعت معصوم و سوالات کودکانه اش، او را سمتی سوق می دهد تا تاثیر دین بر مردم را مورد ارزیابی قرار دهد.

فیلم پی کی به کارگردانی راجکومار هیرانی در سال 2014 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم عامر خان، آنوشکا شارما، سوشانت سینگ راجپوت و سای گوندوار به هنرمندی پرداخته‌اند.

38- فیلم باج
Lagaan

داستان فیلم باج در دوران حکومت بریتانیا بر هند می گذرد و زندگی مردم یک روستا را نشان می دهد که به خراج سنگینی که حکومت بر آن ها بسته معترض هستند و حاضر می شوند تا بر روی سرنوشت خود در یک مسابقه کریکت با حاکمان انگلیسیشان شرط بندی کنند.

فیلم باج به کارگردانی آشوتوش گواریکر در سال 2001 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و موزیکال می‌باشد. در این فیلم عامر خان، گریسی سینگ، راشل شلی، پل بلکتورن، سهسینی مولای و راگوویر یاداو به هنرمندی پرداخته‌اند.

39- فیلم سر فروش
Sarfarosh

از بین بردن تروریست ها رها می کند…

فیلم سر فروش به کارگردانی جان متیو متان در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم عامر خان، نصیرالدین شاه، سونالی بندر، موکش ریشی و آکاش خورانا به هنرمندی پرداخته‌اند.

40- فیلم سه نخاله
Hera Pheri

پدر شیام که کارمند یکی از بانک های معروف شهر بوده، در اثر حادثه آتش سوزی بانک کشته شده است. شیام برای گرفتن شغل او پا به شهر می گذارد. بانک به او اعلام می کند که در آن حادثه دو نفر کشته شده اند و اولویت برای اشتغال به کار برای اعضای آن خانواده ای است که فرد متوفی آنها از دیگری زودتر فوت کرده است. شیام مدرکی تهیه می کند دال بر اینکه پدرش چند دقیقه ای زودتر مرده است ولی …

فیلم سه نخاله به کارگردانی پریا دارشان در سال 2000 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، سونیل شتی، پارش راوال، تابو، اوم پوری و گلشن گروور به هنرمندی پرداخته‌اند.

41- فیلم خیزش، غرش، آتش
Rise, Roar, Fire

«خیزش، غرش، آتش»، نامزد جایزه ساترن از آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک آمریکا برای عناوین بهترین فیلم بین المللی، بهترین فیلم اکشن و ماجراجویی و بهترین کارگردانی شده است. این فیلم، داستان خیالی زندگی دو انقلابی افسانه ای دور از وطن است، پیش از آنکه در دهه 1920 برای کشور خود شروع به مبارزه کنند.

فیلم خیزش، غرش، آتش به کارگردانی اس اس راجامولی در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم رام چاران، ان تی راما رائو، آلیا بات، اجی دیوگن، اولیویا موریس، ری استیونسون و آلیسون دودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

42- فیلم کارنان
Karnan

«کارنان» فیلمی در ژانر اکشن-هیجان انگیز و درام، با کارگردانی حماسی «ماری سلواراج» می باشد که محصول سال 2021 سینمای هند است. در این شاهکار که موفق شده است رتبه 134 را در بین برترین فیلم های هندی تاریخ سایت معتبر آی ام دی بی کسب کند، ستارگان سینمای هند مانند «دانوش» و «یوگی بابو» خوش درخشیده اند. این فیلم داستان زندگی یک جوان بی باک روستایی به نام «کارنان» را به تصویر می کشد که باید برای مطالبه حقوق مردم محافظه کار روستایش بجنگد و به همین دلیل توسط یک افسر پلیس، تحت شکنجه قرار می گیرد.

فیلم کارنان به کارگردانی ماری سلواراج در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم دانوش، لال، راجیشا ویجایان، یوگی بابو و گائری جی کشان به هنرمندی پرداخته‌اند.

43- فیلم آیاپام و کوشیم
Ayyappanum Koshiyum

فیلم آیاپام و کوشیک به کارگردانی ساچی در سال 2020 توسط کشور هند و در ژانر اکشن و مذهبی ساخته شده است. بازیگرانی چون پریتویراج سوکوماران و بیجو منون در آن حضور دارند. داستان حول محور درگیری میان آیاپام ، افسر ارشد پلیس که در کلانتری عطاپادی مشغول خدمت است و هاویلدار کوشی که با انگیزه ای به روستا می آید ، می چرخد.

فیلم آیاپام و کوشیم به کارگردانی ساچی در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پریتویراج سوکوماران، بیجو منون، رینجیت، آنیل ندومنگد و گائوری ناندا به هنرمندی پرداخته‌اند.

44- فیلم جوزف
Joseph

جوزف فیلمی هیجان انگیز هندی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی ام.پادماکوکار است. داستان در طول زندگی چهار پلیس بازنشسته شکل می گیرد. مسئله ای که بر زندگی جوزف، شخصیت اصلی و خانواده وی تأثیر می گذارد …

فیلم جوزف به کارگردانی ام پادماکومار و شاهی کابیر در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم جوجو جورج، آتیوانیا راجان، دیلیش پوتان، جیمز ایلیا و سادهی کاپا به هنرمندی پرداخته‌اند.

45- فیلم خیانتکار
Gaddaar

در فیلم خیانتکار ، ویجی و سونی بهترین دوست های یکدیگر هستند ، آنها در یک کالج درس می خوانند و هر دو عاشق یک دختر می شوند …

فیلم خیانتکار به کارگردانی رام شتی در سال 1995 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی می‌باشد. در این فیلم سونیل شتی، سونالی بندر، کایران کومار، موهان جوشی و ریما لاگو به هنرمندی پرداخته‌اند.

46- فیلم آغاز باهوبالی
Baahubali: The Beginning

در شهر ماهیسماتی سانگا کودکی بی سرپرست را برزرگ میکند و او را سیویدو نام میگذارند و او تبدیل به مردی قوی می شود.موجودات خطرناکی به ماهیسماتی حمله میکنند در حال نابودی انسانها هستند. سیویدو همراه پسر شاه ماهیسماتی به جنگ آنها می روند و تقریبا آنها را شکست میدهند و شاه قول دادن پادشاهی را به سیویدو می دهد ولی بعد از جنگ بین دو مرد جوان برای شاه شدن درگیری شکل میگیرد….

فیلم آغاز باهوبالی به کارگردانی اس اس راجامولی در سال 2015 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پرابهاس، رانا داگوباتی، رامیا کریشنان، رامیا کریشنان و آنوشکا شتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

47- فیلم دور
Dor

شانکار و میرا همراه با خانواده پرشور و پرجمعیتشان روزگار خوشی را دارند و همه از ورود تازه عروس، میرا، خوشحالند ولی فاصله ای میان خانواده و میرا باعث بروز اختلافاتی میشود که…

فیلم دور به کارگردانی نگش کوکونور در سال 2006 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم آیشا تاکیا، شریاس تالپاد، گول پاناگ، گیریش کارناد و پرتیخشا لونکار به هنرمندی پرداخته‌اند.

48- فیلم مینال مورالی
Minnal Murali

پس از آنکه جیسون مورد اصابت رعد و برق قرار می گیرد، قدرت هایی ماورایی و منحصر به فرد پیدا می کند. او برای تبدیل شدن به ابرقهرمان شهرش، باید دشمنی غیرمنتظره را به زانو درآورد.

فیلم مینال مورالی به کارگردانی باسیل جوزف در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم تووینو توماس، گورو سوماسوندارام، فمینا جورج و جود انتانی جوزف به هنرمندی پرداخته‌اند.

49- فیلم دونی: داستان ناگفته
M.S. Dhoni: The Untold Story

«دونی: داستان ناگفته»، فیلمی هندی در ژانر خانوادگی- اجتماعی و محصول سال 2016 است. این فیلم برنده 6 جایزه و نامزد دریافت 15 جایزه دیگر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. دونی پسری اهل رنچیست که آرزو دارد تا روزی عضو تیم کریکت شود و برای کشورش هند، بازی کند. اگر چه او تلاش می کند با کار در شرکت راه آهن هند، پدرش را خوشحال کند، نهایتا تصمیم می گیرد آرزوهایش را دنبال کند.

فیلم دونی: داستان ناگفته به کارگردانی نیراج پاندی در سال 2016 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم سوشانت سینگ راجپوت، کیارا ادوانی، انوپم کهیر، دیشا پاتانی و بومیکا چاولا به هنرمندی پرداخته‌اند.

50- فیلم ساعت پنج صبح
Anjaam Pathiraa

کارگردان این فیلم “میتهون مانوئل توماس” است که در سال 2017 برنده جایزه محبوب ترین فیلم برای فیلم های “Aadu” و تیک آف از فستیوال آسیانت شده است. پلیس به دنبال گرفتن یک قاتل سریالی بدنام میگردد، اما هنگامی که قربانی های او خود کارکنان پلیس است، آیا میتوانند به موقع پرونده را حل و قاتل را پیدا کنند؟

فیلم ساعت پنج صبح به کارگردانی میتهون مانوئل توماس در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و رازآلود می‌باشد. در این فیلم کونچاکو بوبان و جینو ژوزف به هنرمندی پرداخته‌اند.

51- فیلم تبریک
Badhaai Ho

«تبریک»، فیلمی در ژانر کمدی-درام و خانوادگی، به کارگردانی «آمیت راویندرنات شارما» و محصول سال 2018 سینمای هند است. این فیلم پس از دریافت نقدهای مثبت منتقدان و فروش موفقیت آمیز در گیشه، در جشنواره های داخلی و بین المللی معتبری حضور یافت و موفق شد نامزد دریافت 37 جایزه شود که در این بین 17 جایزه همچون بهترین بازیگر زن و مرد را از آن خود کرده است. بازیگرانی چون «سانیا مالهوترا»، «آیوشمان کورانا» و «نینا گوپتا» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. همچنین این فیلم موفق به کسب رتبه 139 در بین 250 فیلم برتر تاریخ هند از نگاه سایت معتبر آی.ام.دی.بی شده است. داستان این فیلم درباره مردی است که پس از شنیدن خبر بارداری مادرش، دچار خجالت و سرافکندگی در جامعه می شود…

فیلم تبریک به کارگردانی آمیت راویندرنات شارما در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم آیوشمان کورانا، نینا گوپتا، گاجراج رائو، سانیا مالهوترا و شبا چادها به هنرمندی پرداخته‌اند.

52- فیلم من خان هستم
My Name Is Khan

من خان هستم با بازی شاهرخ خان داستان پسر مسلمانی به نام رضوان خان که بیماری اسپرگر دارد که با دختری هندو به نام مندیرا در سانفرانسیسکو ازدواج می کند، اما بعد از رخدادهای یازده سپتامبر، او به اشتباه به عنوان یک تروریست تحت پیگرد قرار می گیرد. او، که به دنبال اثبات بی گناهی خود است، سعی در دیدار با جرج بوش، رئیس جمهور آمریکا دارد…

فیلم من خان هستم به کارگردانی کاران جوهر در سال 2010 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، کاجول موکرجی، سونیا جیهان، جیمی شرگیل، زارینا وهاب، ارجان آئجلا و آرجون ماتور به هنرمندی پرداخته‌اند.

53-فیلم هدف
Lakshya

“کاران” مردی تنبل است که به وسیله درآمدی که پدر و برادر بزرگش از شغل خانوادگی شان در می آورند زندگی می کند.همه کاری که او می کند خوشگذرانی با دوستان خود و ابراز علاقه به “رومی” است.او که احترام “رومی” را از دست داده تصمیم می گیرد به همراه دوستانش به ارتش ملحق شود…

فیلم هدف به کارگردانی فرهان اختر در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم هریتیک روشن، پریتی زینتا، آمیتاب باچان، اوم پوری و شاراد اس کاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

54- فیلم جوجی
Joji

«جوجی»، فیلمی در ژانر پلیسی-جنایی و درام، به کارگردانی «دیلیش پوتان» و محصول سال 2021 سینمای هند است. در این فیلم که بر اساس نمایشنامه کوتاه و محبوب «مکبت» اثر نویسنده برجسته «ویلیام شکسپیر» نوشته شده، بازیگرانی چون «فهد فاضل»، «دیلیش پوتان» و «بسیل جوسیف» به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم تاثیرگذار و مهیج، در رتبه 184 برترین فیلم های هندی از نگاه سایت معتبر آی.ام.دی.بی قرار گرفته است. این فیلم جذاب و دیدنی، داستان زندگی پسر کوچک خانواده ثروتمندی به نام «جوجی» را روایت می کند که ترک تحصیل کرده و آرزوی داشتن ثروتی فوق العاده زیاد را در سر می پرورد. در پی اتفاقی غیر منتظره در خانواده اش، او با حرص زیاد و جاه طلبی کورکورانه ای تصمیم می گیرد برنامه هایش را عملی کند. اما…

فیلم جوجی به کارگردانی دیلیش پوتان در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فهاد فاضل، دیلیش پوتان، باسیل جوزف، یونیمایا پراساد، بابوراج و شامی تیلیکن به هنرمندی پرداخته‌اند.

55- فیلم مادر هند
Mother India

«مادر هند»، فیلمی در ژانر خانوادگی-درام و محصول 1357 سینمای هند است. این فیلم، داستان سختی های یک مادر هندی برای تربیت و رشد و نمو فرزندانش را به تصویر می کشد. مهم نیست که شرایط چقدر سخت و طاقت فرسا می شود، یک مادر هرگز دست از تلاشش بر نمی دارد.

فیلم مادر هند به کارگردانی محبوب خان در سال 1957 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم نرگس، سونیل دات، راجندرا کومار تولی، راج کومار و کانهایالال چتورودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

56- فیلم من برنده ام!
!Kai Po Che

«من برنده ام»، فیلمی درام و ورزشی است که روایت گر تلاش 3 دوست هندی برای پرورش نسل بعدی ستاره های کریکت و تأسیس یک باشگاه آموزشی است. اما مسیر آن ها برای رسیدن به هدفشان چندان هم بی دردسر نیست، زیرا زلزله، شرایط بی ثبات سیاسی و اغتشاشات مردمی فعالیت آن ها را به چالش میکشد. فیلم من برنده ام محصول سال 2013 است که ستاره ی فقید بالیوود، «سوشانت سینگ راجپوت» در آن ایفای نقش کرده است. این فیلم به کارگردانی «آبشک کاپور» و با اقتباس از رمانی به نام «سه اشتباه زندگی من» به روی پرده ی نقره ای رفته است. سوشانت سینگ راجپوت برای بازی در این فیلم برنده ی جایزه ی بهترین بازیگر تازه کار شد. همچنین فیلمنامه ی من برنده ام، جایزه ی بهترین فیلمنامه را از «آکادمی بین المللی فیلم های هندی» برد. این فیلم همچنین نامزد جوایز بسیاری در جشنواره های مختلفی برای فیلمنامه، کارگردانی و موسیقی متن شد. فیلم من برنده ام، 178 اُمین فیلم هندی برتر لیست «آی اِم دی بی» می باشد.

فیلم من برنده ام! به کارگردانی آبیشک کاپور در سال 2013 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و ورزشی می‌باشد. در این فیلم سوشانت سینگ راجپوت، راج کومار رائو، آمیت ساد، آمریتا پوری و آصف باسرا به هنرمندی پرداخته‌اند.

57- فیلم ویروس
Virus

این فیلم روایتگر داستان ویروس نپا در کرالا است، جایی که این ویروس مرگبار در حال پخش شدن است و چند شخصیت شجاع باعث توقف این بیماری واگیردار می شوند و…

فیلم ویروس به کارگردانی Aashiq Abu در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم Tovino Thomas، سوبین شهیر، Parvathy Thiruvothu، Madonna Sebastian و Ramya Nambeeshan به هنرمندی پرداخته‌اند.

58- فیلم انتقام
Badla

یک وکیل معتبر و کارکشته دادگستری هند به نام بادل توسط یک دختر متهم به قتل به نام ناینا ستی استخدام می شود تا به او برای تبرئه شدن از این اتهام کمک کند و این در حالی است که این دختر کاملاً بی گناه است. از سوی دیگر قاتل واقعی شخص دیگری است که هیچ ردی از خود بر جای نگذاشته است و…

فیلم انتقام به کارگردانی سوجوی گاش در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم آمیتاب باچان، تاپسی پانو، آمریتا سینگ، آنتونیو آکیل و تونی لوک به هنرمندی پرداخته‌اند.

59- فیلم مامور جوان
Goodachari

در فیلم مامور جوان، پس از اینکه برای یک مامور جوان پاپوش درست می‎کنند و پدرش ، یک مامور سابق را به قتل می‎رسانند ، وی به این نتیجه می‎رسد که ماموریتش از آنچه فکر می‎کرده تاریک‎تر است و برای منافع شخصی خود نیز باید این ماموریت را به پایان برساند. اما…

فیلم مامور جوان به کارگردانی ساشی کایران تیککا در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم آدیوی سه، سوبهیتا دولیپالا، جاگاپاتی ببو و پراکاش راج به هنرمندی پرداخته‌اند.

60- فیلم ظرف ناهار
The Lunchbox

یک اشتباه در تحویل ظروف غذا در بمبئی موجب می شود یک زن خانه دار جوان با مردی سالخورده که در اواخر زندگی خود قرار دارد آشنا شوند. آنها با استفاده از فرستادن نامه از طریق ظرف غذا با هم ارتباط برقرار می کنند و…

فیلم ظرف ناهار به کارگردانی ریتش باترا در سال 2013 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و فرانسه و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم عرفان خان و نیمرات کور به هنرمندی پرداخته‌اند.

61- فیلم ویر و زارا
Veer-Zaara

«ویر پراتاپ سینگ» (شاهرخ خان) یک خلبان در نیروی هوایی هند است که روزی یک زن زیبای پاکستانی بنام «زارا هیات خان» (پریتی زینتا) را می بیند. با وجود اینکه اکثر هندی ها میانه ای با پاکستانی ها ندارند، ویر بعد از چند ملاقات اولیه عاشق زارا می شود، اما بزودی در میابد که او نامزد یک پاکستانی ظالم و کج خلق است. یکی از دوستان زارا به ویر می گوید که زارا هم حس مشابهی به او دارد، و قصد دارد نامزدی اش را بهم بزند. اما وقتی که ویر به دنبال زارا می آید، اتفاقاتی غیر منتظره رخ می دهد و او به زندان می افتد. بیست سال بعد، ویر که هنوز پشت میله های زندان است، می فهمد که قرار است پرونده اش دوباره به جریان بیفتد…

فیلم ویر و زارا به کارگردانی یاش چوپرا در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، پریتی زینتا، رانی موکرجی، کایرن کر، دیویا دوتا و بومان ایرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

62- فیلم نایاک
Nayak

«نایاک»، فیلمی در ژانر اکشن-عاشقانه، کمدی و درام، به کارگردانی «اس. شانکار» و محصول سال 1996 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های متعدد فیلم، موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه بین المللی شود. بازیگرانی چون «آنیل کاپور»، «رانی موکرجی» و «آمریش پوری» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این فیلم از این قرار است که مردی چالش صدر اعظم ماهاراشترا برای اداره یک روزه ایالت رامی پذیرد و آنقدر در این کار، موفق است که به زودی درگیر دسیسه های سیاسی می شود…

فیلم نایاک به کارگردانی ساتیاجیت ری در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم اوتام کومار، شارمیلا تاگور، سن بیرسوار، سامن باس و نیرمال قوش به هنرمندی پرداخته‌اند.

63- فیلم به زودی می بینمت
C U Soon

فیلم بزودی میبینمت به کارگردانی ماهش نارایان در سال 2020 توسط کشور هند در ژانر اکشن ساخته شده است. فهد فصیل و روشن متیو در آن حضور دارند. جیمی در وب سایت همسریابی آنلاین با آنو آشنا می شود و تصمیم می گیرد با او ازدواج کند. مادر جیمی به پسر عموی خود کوین می سپارد تا جزئیات آنو را بدست آورد. اکنون نوبت کوین است که به دنبال نامزد پسر عموی خود که بدون هیچ رد و ناگهانی ناپدید شده ، بگردد تا حقایق تاریک و تکان دهنده ای را درباره او کشف کند.

فیلم به زودی می بینمت به کارگردانی ماهش نارایانن در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم فهاد فاضل، دارشانا رجندرن، راشن مثیو، سیجو کرپ و ماله پرواتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

64- فیلم تولد چینتو
Chintu Ka Birthday

فیلم تولد چینتو به کارگردانی دوانشو سینگ و ساتیانشو سینگ در سال 2020 توسط کشور هند در ژانر خانوادگی اجتماعی ساخته شده است. بازیگرانی چون وینی پاتاک و سیما بارگاوا در آن حضور دارند. در هنگام حمله آمریکا به عراق ، برخی از مهاجران غیرقانونی منتظرند که به هند برگردند. در حالی که یکی از این خانواده ها خود را برای جشن 6 سالگی جوانترین عضو چینتو آماده می کند ، صاحبخانه خوش قلب عراقی به آنها کمک می کند.

فیلم تولد چینتو به کارگردانی دونشو کومار و ساتیانشور کومار در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم وینای پاتاک، تیلوتاما شوم، سیما پاهوا، خالد ماسو و بیشا چاتورودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

65- فیلم نیان پراکاشان
Njan Prakashan

داستان این فیلم درباره یک مرد معمولی به نام پراکشان است که در یک شهر کوچک در هندوستان زندگی می کند. او آرزو دارد تا بدون تلاش یک زندگی خوب و شیک برای خودش بسازد.

فیلم نیان پراکاشان به کارگردانی ساتیان آنتیکاد در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم فهاد فاضل، سرینیواسان، نیکیلا ویمال، دویکا سانجی و آنجو کوریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

66- فیلم بارانی
Raincoat

در فیلم بارانی ، مانو می خواهد دختر همسایه ،عشق گمشده اش را یکبار دیگر ببیند و…

فیلم بارانی به کارگردانی ریتوپارنو گوش در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم اجی دیوگن، آیشواریا رای، آنو کاپور و سمیر دهارمادیکاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

67- فیلم امتحان
Imtihan

در فیلم امتحان ، ویکی که یک خواننده معروف است عاشق پریتی می شود و از پدر او می خواهد که اجازه ازدواج آنها را بدهد اما …

فیلم امتحان به کارگردانی مدن سینها در سال 1974 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم وینود کانا، تانوجا سامرت، دون ورنا، بیندو دسای و رنجیت بدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

68- فیلم گیتا گویندام
Geetha Govindam

در فیلم گیتا گویندام ، دو جوان که رفتار خوبی باهم ندارند متوجه می شوند که فامیل هستند و رفتارشان نسبت به هم بهتر می شود ولی این داستان عاشقانه دچار حوادث دیگری می شود و….

فیلم گیتا گویندام به کارگردانی پاراسورام در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ویجی دووراکوندا، رشمیکا ماندانا، راهول راماکریشنا و ونلا کیشور به هنرمندی پرداخته‌اند.

69- فیلم لیلی و مجنون
Laila Majnu

فیلم لیلی مجنون ، داستان عاشقانه و کلاسیک لیلی و مجنون را در دنیای امروز روایت می کند و داستان دو جوان است که دلباخته یکدیگر می شوند، در حالی که خانواده های آن ها در حال جنگ و ستیز هستند …

فیلم لیلی و مجنون به کارگردانی ساجد علی در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم اواینش تایوری، تریتی دیمری، ابرار قاضی، میر سرور و پارمت ستی به هنرمندی پرداخته‌اند.

70- فیلم راضی
Raazi

فیلم راضی ، داستان یک مامور مخفی در طول جنگ هند و پاکستان در سال ۱۹۷۱ را روایت می‎کند که با مشکلات فراوانی مواجه می‎شود و…

فیلم راضی به کارگردانی مقنا گلزار در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم آلیا بات، ویکی کاشال، راجیت کاپور، شیشیر شارما، جایدیپ اهلاوات و سونی رازدان به هنرمندی پرداخته‌اند.

71- فیلم ساده لوح
Anari

«ساده لوح»، فیلمی در ژانر کمدی-درام و عاشقانه، به کارگردانی «هریشیکش موکرجی» و محصول سال 1959 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی متعدد، موفق شد برنده 6 جایزه همچون «بهترین بازیگر نقش اول مرد» و «بهترین بازیگر نقش مکمل زن» شود. بازیگرانی چون «راج کاپور»، «نوتان» و «لالیتا پاوار» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره جوان فقیری است که به خاطر صداقتش، توسط مرد ثروتمندی استخدام می شود. اما زمانی که مظنون به قتل یک زن می شود، باید بی گناهیش را به اثبات برساند…

فیلم ساده لوح به کارگردانی Hrishikesh Mukherjee در سال 1959 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم Raj Kapoor، نوتان، Lalita Pawar، Shubha Khote و Motilal به هنرمندی پرداخته‌اند.

72- فیلم سرکار
Sarkar

“سوباش” مردی ثروتمند و با نفوذ است که به همراه همسرش “پوشپا” و پسرشان “آمریتا” در عمارتی بزرگ در بمبئی زندگی می کنند.پسر دوم آنها “شانکر” که در آمریکا زندگی می کند به همراه زن زیبایی به نام “پوجا” به خانه بازمی گردد و تنش زیادی را ایجاد می کند…

فیلم سرکار به کارگردانی رام گوپال وارما در سال 2005 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آمیتاب باچان، آبیشک باچان، کی کی منون، سوپریا پاتاک، کاترینا کیف و رخسار رحمان به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.