بهترین فیلم های ژاپنی جدید به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

فیلم‌های ژاپنی جدید آمیزه‌ای از فیلم‌های سرگرم‌کننده، درام و در مواردی کاملا جدی هستند. هر چند مانند هالیوود فیلم‌های ژاپنی هم تا حدی از گذشته تاریخی خود فاصله گرفته‌اند، اما فیلم‌های قابل اعتنایی می‌توان در میان آنها پیدا کرد.

فیلم اونودا: ده هزار شب در جنگل
Onoda: 10,000 Nights in the Jungle

وقتی ژاپن در پایان جنگ جهانی دوم تسلیم می شود، سرباز هیرو اونودا به جنگل های فیلیپین عقب نشینی می کند تا به مدت 10 هزار روز دیگر یک تنه جنگ را ادامه دهد. «اونودا: ده هزار شب در جنگل»، نامزد جایزه نگاه ویژه جشنواره کن 2021 و برنده جایزه بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و بهترین فیلمبرداری از جشنواره سزار 2022 فرانسه شده است.

فیلم اونودا: ده هزار شب در جنگل به کارگردانی آرتور هاراری در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور فرانسه و ژاپن و در ژانر ماجراجویی و درام می‌باشد. در این فیلم یویا اندو، کانجی سودا، کای اینواکی و تایگا ناکانو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سگ های جهنمی
Hell Dogs

یک افسر پلیس سابق با روانی آسیب دیده و عزمی جزم برای انتقام، باید از طریق رفاقت با یکی از روانی ترین اعضای یک تشکیلات یاکوزا به درون آن ها نفوذ کند.

فیلم سگ های جهنمی به کارگردانی ماساتو هارادا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جونیچی اوکادا، کنتارو ساکاگوچی، مایو ماتسواوکا، میاوی و کازوکی کیتامورا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خاطرات وایولت اورگاردن
Violet Evergarden: Recollections

وایولت اورگاردن که در سن کم سرباز جنگ بود، پس از جنگ تبدیل به نامه نویس می شود و به خاطرات خود رجوع می کند تا احساسات خود را نسبت به سرگرد کشف کند. «خاطرات وایولت اورگاردن»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم خاطرات وایولت اورگاردن در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی می‌باشد.

فیلم کیمیاگر تمام فلزی: تغییر شکل نهایی
Fullmetal Alchemist: Final Transmutation

زمانیکه برادران الریک باید با تهدیدی گسترده و فرازمینی مقابله کنند، سفر طولانی و پرپیچ و خمشان به پایان نزدیک می شود.

فیلم کیمیاگر تمام فلزی: تغییر شکل نهایی به کارگردانی فومیهیکو سوری در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم ریوسوکه یامادا، سوباسا هوندا، دین فوجیاوکا، میساکو رنبوتسو، کاناتا هونگو و یوینا کوروشیما به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم برای بی دفاعان
Mamorarenakatta mono tachi e

سال ها پس از زلزله و سونامی توهوکو در سال 2011، دو قتل مشابه رخ می دهد که گمان می رود قاتلشان یکسان باشد. بدن هر دو قربانی طناب پیچ شده و هر دو از گرسنگی جان باخته بودند. یاسوهیسا تون که در گذشته مرتکب آتش سوزی و ضرب و جرح شده است به تازگی از زندان آزاد و مظنون این پرونده می شود. یک کارآگاه ارتباط میان دو قربانی را کشف می کند و به دنبال یاسوهیسا تون می رود.

فیلم برای بی دفاعان به کارگردانی تاکاهیسا ژژه در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر جنایی و اکشن می‌باشد. در این فیلم هیروشی آبه، میتسوکو بایشو، سیجی چیهارا، هیدکو هارا و کای اینواکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم با هیولای مرده چه باید کرد؟
What to Do with the Dead Kaiju?

هیولای غول پیکری به ژاپن حمله می کند اما به طور ناگهانی می میرد. مردم غرق در شادی می شوند و نفس راحتی می کشند؛ اما جسد این هیولا شروع به فاسد شدن و باد کردن می کند و اگر منفجر شود، همه مردم نابود خواهند شد.

فیلم با هیولای مرده چه باید کرد؟ به کارگردانی ساتوشی میکی در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم ریوسوکه یامادا، تئو تسوچیا، گاکو حمادا، جو اوداگیری و توشی یوکی نیشیدا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ده سال آخر
The Last 10 Years

ماتسوری تاکابایاشی بیست ساله متوجه می شود که به خاطر بیماری لاعلاجش، فقط ده سال دیگر زنده می ماند. او تصمیم می گیرد که درگیر پیچیدگی های زندگی نشود و به کسی علاقه مند نشود، اما در مراسم فارغ التحصیلان قدیمی مدرسه با کازوتو منابی آشنا می شود.

فیلم ده سال آخر به کارگردانی میشیهیتو فوجی در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم نانا کوماتسو، کنتارو ساکاگوچی، یوکی یامادا، لیلی فرانکی، هارو کروکی و یوتاکا ماتسوشگی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کیمیاگر تمام فلزی: انتقام اسکار
Fullmetal Alchemist the Revenge of Scar

برادران الریک با سرسخت ترین حریفشان دیدار می کنند؛ قاتلی سریالی با جای زخمی بزرگ بر روی پیشانی اش. آن ها که در تلاشند تا او را به دام بیاندازند، به رازهایی شوم درباره همکاران کیمیاگر خود پی می برند.

فیلم کیمیاگر تمام فلزی: انتقام اسکار به کارگردانی فومیهیکو سوری در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم ریوسوکه یامادا، سوباسا هوندا، دین فوجیاوکا و میساکو رنبوتسو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گمشده
Missing

سانتوشی زیر بار قرض رفته و به دخترش می گوید که برای دریافت پاداش می خواهد یک قاتل زنجیره ای معروف را پیدا کند. وقتی او بدون هیچ ردی ناپدید می شود، دخترش با نگرانی به جستجویش می رود.

فیلم گمشده به کارگردانی شینزو کاتایاما در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و کره جنوبی و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم جیرو ساتو، میساتو موریتا، هیرویا شیمیزو، توکو ناروشیما و ماساکی نایتو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فراتر از بی نهایت دو دقیقه
Beyond the Infinite Two Minutes

«فراتر از بی نهایت دو دقیقه»، نامزد دریافت جایزه برای بهترین فیلم از جشنواره فیلم سیتخس اسپانیا شده است. صاحب یک کافه متوجه می شود که تلویزیون کافه اش، ناگهان شروع به پخش تصاویری از آینده می کند. اما تنها دو دقیقه از آینده را.

فیلم فراتر از بی نهایت دو دقیقه به کارگردانی جونتا یاماگوچی در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر کمدی و علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم کازوناری توسا، ریکو فوجیتانی، آکی آساکورا، یوشیفومی ساکای و چیکارا هوندا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماشین مرا بران
Drive My Car

این فیلم، اقتباسی از داستانی کوتاه با همین نام نوشته «هاروکی موراکامی» است. از دستاوردهای «ماشین مرا بران» می توان به نامزدی دریافت جایزه برای بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه اقتباسی از جشنواره اسکار، نامزدی دریافت جایزه برای بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان و بهترین کارگردانی از جشنواره بفتا و برد بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان به ترتیب از جشنواره های کن و گلدن گلوب اشاره کرد. یوسوکه کافوکو، بازیگر و کارگردانی سرشناس، پس از مرگ ناگهانی همسرش، پیشنهاد کارگردانی فیلمی در هیروشیما را دریافت می کند. او سپس با اسراری تکان دهنده که از همسرش باقی مانده، مواجه می شود.

فیلم ماشین مرا بران به کارگردانی ریوسوکه هاماگوچی در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم هیدتوشی نیشیجیما، توکو میورا، ریکا کیریشیما و پارک یو ریم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم انتقام جویان توکیو
Tokyo Revengers

مرد میانسالی که همیشه در زندگی بازنده بوده با سفر در زمان به سال های مدرسه می رود و برای آنکه عشق زندگی اش را از سرنوشت شوم آینده نجات دهد، باید رهبر قلدرهای ترسناک مدرسه شود.

فیلم انتقام جویان توکیو به کارگردانی سوتومو هانابوسا در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم تاکومی کیتامورا، یوکی یامادا و یوسوکه سوگینو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم وایولت اورگاردن
Violet Evergarden: The Movie

«وایولت اورگاردن» موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن سال از جوایز انیمه توکیو شده است. این انیمیشن درباره دختری به همین نام است که پس از جنگ، تقلا می کند با فقدان استادش، سرگرد گیلبرت، کنار بیاید. اما وقتی شغلی را قبول می کند که در آن به نام افراد دیگر مطلب می نویسد و احساسات دیگران را بروز می دهد، با احساسات خودش نیز به صلح می رسد.

فیلم وایولت اورگاردن به کارگردانی تاچی ایشیدات در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر انیمیشن و درام می‌باشد.

فیلم آریساکا
Arisaka

فیلم آریساکا که نامزد بهترین فیلم از جشنواره جهانی فیلم توکیو شده است، داستان پلیس زنی است که برای فرار از کسانی که او را اسیر کرده بودند، باید مسیر راهپیمایی مرگ باتاآن را دوباره برگردد. راهپیمایی مرگ باتاآن انتقال اجباری اسرای جنگی توسط ارتش سلطنتی ژاپن بود. این راهپیمایی پس از ۳ ماه از شکست قوای متفقین در نبرد باتاآن در فیلیپین در طی جنگ جهانی دوم آغاز شد.

فیلم آریساکا به کارگردانی مایکل رد در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم ماجا سالوادور، کییل رودریگز، مون کانفیادو، مایکل روی جورنالز، پونتری و آرچی آداموس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم افسانه: قاتلی که نمی کشد
The Fable: The Killer Who Doesn’t Kill

آکیرا ساتو چند سال پیش پنج مرد را به قتل رساند. او با دختری که مشکل ناتوانی جسمی دارد و بر روی ویلچر می نشیند، آشنا می شود. آکیرا متوجه می شود او با ششمین مردی که قصد کشتنش را داشته و در واقع یک کلاهبردار است، زندگی می کند و…

فیلم افسانه: قاتلی که نمی کشد به کارگردانی کین گوچی در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جونیچی اوکادا، فومینو کیمورا، یورینا هیرات، شین ایچی تسوتسومی و جون کوروس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سیگنال
Signal: The Movie

«سیگنال»، فیلمی در ژانر اکشن-هیجان انگیز و محصول کشور ژاپن در سال 2021 است. این فیلم، ادامۀ مجموعۀ سیگنال درامای ژاپنی است. در سال 2021، یک رانندۀ تاکسی لیموزین باعث وقوع تصادفی در یک بزرگراه می شود و یک مقام رسمی بلندپایۀ دولت در این تصادف جان خود را از دست می دهد…

فیلم سیگنال به کارگردانی هاجیمه هاشیموتو در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم کنتارو ساکاگوچی، کازوکی کیتامورا، میچیکو کیچیسه، کائده آئونو و تتسوهیرو ایکدا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پوکمون : اسرار جنگل
Pokémon the Movie : Secrets of the Jungle

«پوکمون: اسرار جنگل»، انیمیشنی در ژانر ماجراجویی و محصول کشور ژاپن در سال 2020 است. این انیمیشن داستان پسری به نام کوکو است که توسط پوکمون بزرگ شده و تربیت یافته است. او آفریده رابطه ای جدید بین انسان ها و پوکمون است.

فیلم پوکمون : اسرار جنگل به کارگردانی تتسو یاجیما در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر انیمیشن و اکشن می‌باشد.

فیلم آبی
Blue

«آبی»، فیلمی در ژانر خانوادگی-اجتماعی و محصول کشور ژاپن در سال 2021 است. این فیلم داستان زندگی بوکسوری به نام نبوتو است که به نظر نمی رسد در آینده نزدیک، قهرمانی ای کسب کند. او با وجود تلاش و تمرین های منظم در رقابت ها، به بردی دست پیدا نمی کند. کازوکی، بوکسوری که همانند او در یک سالن ورزشی تمرین می کند، بر خلاف او آینده درخشانی در انتظار دارد. نبوتو از زمان کودکی به دختری به نام چیکا علاقمند بوده که هم اکنون نامزد کازوکیست و…

فیلم آبی به کارگردانی کیسوکه یوشیدا در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر درام و ورزشی می‌باشد. در این فیلم توکیو اموتو، ماساهیرو هیگاشیده، فومینو کیمورا و دایسوکه ماتسوکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به تنهایی به زندگی ام ادامه میدهم
I Shall Live by Myself

«به تنهایی به زندگی ام ادامه میدهم»، فیلمی در ژانر خانوادگی-اجتماعی و درام، به کارگردانی «شویچی اوکیتا» و محصول سال 202 کشور ژاپن است. داستان این فیلم درباره زنی هفتاد و پنج ساله به نام «موموکو» است که در توکیو زندگی می کند. او دو فرزند دارد و پس از مرگ همسرش، احساس تنهایی زیادی می کند؛ تا اینکه سرانجام می تواند آرامش و همراهی را در خواندن کتاب پیدا کند و زندگیش را تغییر دهد…

فیلم به تنهایی به زندگی ام ادامه میدهم به کارگردانی شویچی اوکیتا در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم یو آئوی، مونتاکا اوکی، گاکو حمادا، ماساهیرو هیگاشیده، Kankurô Kudô و یوکو تاناکا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رستوران آسمانی
Restaurant from the Sky

«رستوران آسمانی»، فیلمی در ژانر خانوادگی-درام و اجتماعی، به کارگردانی «یوشیهیرو فوکاگاوا» و محصول سال 2019 کشور ژاپن است. داستان این فیلم درباره مردی به نام «واتارو» است که به همراه همسرش «کوتو» و دخترش «شیوری»، دامدار و تولید کننده لبنیات در هوکایدو در شمال ژاپن هستند. او راه پدر را دنبال می کند؛ تا اینکه روزی یک سرآشپز، غذایی فراموش نشدنی با مواد اولیه آن ها می پزد که باعث می شود این خانواده به فکر افتتاح یک رستوران بیفتند…

فیلم رستوران آسمانی به کارگردانی یوشیهیرو فوکاگاوا در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جون فوبوکی، مانامی هونجو، هاوی ایشیزاکی، فومیو کوهیناتا، هیدکازو ماشیما، ماساکی اوکادا، ماکیتا اسپورتس، سوتامو تاکاهاشی و یو اویزومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چشمانت می گویند
Your Eyes Tell

«چشمانت می گویند»، فیلمی در ژانر درام-عاشقانه و خانوادگی، به کارگردانی «میکی تاکاهیرو» و محصول سال 2020 کشور ژاپن است. این فیلم برگرفته از فیلم کره ای همیشه (Always) ساخته شده است. داستان این فیلم از این قرار است که طی یک تصادف غم انگیز، «آکاری» نابینا می شود. او خانواده خود را نیز از دست داده است. با این وجود هنوز به زندگی امیدوار است و سعی در لذت بردن از آن را دارد؛ تا اینکه با «رویی» که قبلا یک بوکسور بوده و به خاطر گذشته اش، با اکثر مردم جامعه ارتباطی ندارد، آشنا می شود…

فیلم چشمانت می گویند به کارگردانی میکی تاکاهیرو در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم یوریکو یوشی تاکه، ریوسی یوکوهاما، کیوسوکه یابه، جون فوبوکی و الکساندر وی هانتر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خون گرگ ها 2
The Blood of Wolves II

«خون گرگ ها 2»، فیلمی در ژانر جنایی-اکشن و هیجان انگیز، به کارگردانی «کازویا شیرائیشی» و محصول سال 2021 کشور ژاپن است. داستان این فیلم چندین سال پس از خون گرگ ها و مرگ «اوگامی شوگو» در شهر هیروشیمای غربی روی می دهد؛ جایی که برنامه کارآگاه برای احاطه و کنترل جان معدود افراد یاکوزا در حال اجرا است و از خونریزی زیاد و مرگ احتمالی جلوگیری شده است. اما آزاد شدن یک عنصر جنایتکار، همه چیز را در معرض خطر قرار می دهد…

فیلم خون گرگ ها 2 به کارگردانی کازویا شیرایشی در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر جنایی می‌باشد. در این فیلم شو آئویاگی، میواکو کاکائی، رینو کاتازی، کاتسویا مایگوما، توری ماتسوزاکا، یوشیکو میازاکی، نیجیرو موراکامی، بایجاکو ناکامورا، شیدو ناکامورا، تاکومی سایتوه و تائیچی سائوتومه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بزرگترین هدیه زندگی
The Greatest Gift of Life

«بزرگترین هدیه زندگی»، فیلمی در ژانر خانوادگی-درام و اجتماعی، به کارگردانی «کان ایشیباشی» و محصول سال 2021 کشور ژاپن است. داستان این فیلم در مورد مردی به نام «ریوسوکه» است که همسرش را از دست داده و پس از بازنشستگی به عنوان مترجم در توکیو کار می کند. دختر ریوسوکه که پس از ازدواج در شهر دیگری زندگی می کند، بدون اطلاع قبلی به دیدار پدرش رفته و به او می گوید که مدتی در آنجا می ماند. این موضوع شاید ناخوشایند باشد اما پدر و دختر باید ارتباط با یکدیگر را بیاموزند…

فیلم بزرگترین هدیه زندگی به کارگردانی کان ایشیباشی در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم ساتومی ایشیهارا، تاکوزو کادونو، ریو کاتسوجی، میدوریکا کیمورا، اسامو موکائی و آکیرا ترائو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شانس غذا
Food Luck

«شانس غذا»، فیلمی در ژانر درام-خانوادگی و اجتماعی، به کارگردانی «جیمون تراکادو» و محصول سال 2020 کشور ژاپن است. داستان این فیلم از این قرار است که «یوشیتو ساتو» پس از فوت پدرش، در کنار مادرش، «یاسئو» بزرگ شد. مادرش یک رستوران یاکینیکو (گوشت کبابی) که از پدرش به جا مانده بود را اداره می کرد. رستوران آن ها، مورد علاقه بسیاری از مردم بود. اما پس از ماجراهایی، رستوران آن ها شاهد کاهش شدید مشتریانش بود. یاسوئه سخت تلاش کرد تا کسب و کار رستوران را دوباره رونق دهد، اما موفق نشد… اکنون هجده سال گذشته و یوشیتو تنها و به عنوان نویسنده مستقل زندگی و کار می کند و دوباره به فکر راه اندازی رستورانشان می افتد. اما…

فیلم شانس غذا به کارگردانی جیمون تراکادو در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم چیزورو آزوما، Hakuryû، کن ایشی گورو، میواکو کاکائی، ساتورو ماتسو، نائوتو، رایتا ریو و تئو تسوچیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم افشاگر
Whistleblower

«افشاگر»، فیلمی در ژانر درام-خانوادگی، اجتماعی و رازآلود، به کارگردانی «کتسوئو فوکوزاوا» و محصول سال 2019 کشور ژاپن است. داستان این فیلم از این قرار است که «یاسومی تامیو» مدیر ارشد یک شرکت می باشد که آن طور که باید، در کارش پیشرفتی نکرده است. اطرافیانش که کارگرانی سخت کوش و متعهد هستند نیز شایسته ارتقاء و تقدیرند. اما در این بین، رئیس جدیدی منصوب می شود که این پیشرفت، نگرانی هایی را به وجود می آورد…

فیلم افشاگر به کارگردانی کاتسو فوکوزاوا در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم آکی آساکورا، شینگو فوجیموری، ایسائو هاشیزومی، تاکشی کاگا، ترویوکی کاگاوا، مانسای نومورا، آینوسوکه کاتااوکا، تئو تسوچیا و یو یوشیدا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شبح تسوشیما
Ghost of Tsushima

«شبح تسوشیما» تولید کمپانی های سرشناس سونی پیکچرز و پلی استیشن است. این فیلم اقتباسی از بازی ویدئویی سرشناسی به همین نام است. داستان «شبح تسوشیما» درباره ماجراهای جنگجوی سامورایی، جین ساکای است که آخرین بازمانده قوم خود است. او باید برای محافظت از جزیره تسوشیما در جریان حمله مغول، سنت هایی را کنار بگذارد که او از او یک جنگجو ساخته است.

فیلم شبح تسوشیما به کارگردانی نیت فاکس و جیسون کانل در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جیسون کانل به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شمشیرزن دوره گرد: آغاز
Rurouni Kenshin: Final Chapter Part II – The Beginning

«شمشیرزن دوره گرد: آغاز»، فیلمی در ژانر اکشن-ماجراجویی و درام، به کارگردانی «کیشی اوتومو» و محصول سال 2021 کشور ژاپن است. این فیلم براساس مانگایی به همین نام نوشته «نوبوهیرو واتسوکی» ساخته شده و در واقع لایو اکشن مجموعه انیمیشن های «شمشیرزن دوره گرد» می باشد. داستان این فیلم از این قرار است که «کنشین هیمورا» با یک فروشنده مرموز اسلحه به نام «انیشی یوکیشیرو» رو به رو می شود که تبهکاران زیرزمینی چین را تحت کنترل خود دارد. در این میان، رازی بزرگ مربوط به کنشین هیمورا نیز فاش می شود…

فیلم شمشیرزن دوره گرد: آغاز به کارگردانی کیشی اوتومو در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم ماسانوبو آندو، کاسومی آریمورا، کنتز آساکا، یوسوکه اگوچی، کلن گاف، مایو هوتا و کازوکی کیتامورا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سرزمین موعود
The Promised Land

«سرزمین موعود»، فیلمی در ژانر جنایی-اکشن، ماجراجویی و درام، به کارگردانی «تاکاهیسا ززه» و محصول سال 2019 کشور ژاپن است. این فیلم با حضور در جشنواره های متعدد، موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه بین المللی شود. داستان این فیلم از آنجایی آغاز می گردد که دختری ربوده شده و عامل آن، آزادانه در شهر پرسه می زند. هنگامی که پرونده ای مشابه در امتداد پرونده قبلی و با شرایط یکسان، رخ می دهد، مظنون شناسایی می گردد، اما متهم فرار کرده و مخفی می شود…

فیلم سرزمین موعود به کارگردانی تاکاهیسا ژژه در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم گو آیانو، آکیرا اموتو، شیزوکا ایشیباشی، نیجیرو موراکامی، توشی نگیشی و هانا سوگیساکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم توکیو خاموش
Silent Tokyo

«توکیو خاموش»، فیلمی در ژانر اکشن-هیجان انگیز، به کارگردانی «تاکافومی هاتانو» می باشد که در سال 2020 توسط کشور ژاپن ساخته شده است. داستان این فیلم با به تصویر کشیدن هیاهوی روزهای کریسمس آغاز می شود؛ خریدکردن، مصرف گرایی، هدیه دادن، هدایای دیر هنگام و حتی کلاههای احمقانه…! اما اکنون زمان فراخوانی تلویزیونی با اولتیماتوم درباره بمبی در یکی از مراکز بزرگ جمعیتی مانند توکیو، نیست. ویدئویی منتشر می شود که در آن مجرمین خواستار گفتگو با نخست وزیر یا هر شخص دیگری هستند… بمبی منفجر خواهد شد! آیا پلیس می تواند جلوی مجرمین را بگیرد و از وقوع این فاجعه جلوگیری کند؟

فیلم توکیو خاموش به کارگردانی تاکافومی هاتانو در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آلیس هیروس، کای اینواکی، یوریکو ایشیدا، یوتا کانای، ریو کاتسوجی، کایانو ماسویاما و تومویا ناکامورا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم همسر یک جاسوس
Wife of a Spy

«همسر یک جاسوس»، فیلمی در ژانر درام-خانوادگی به کارگردانی «کیوشی کوروساوا» و محصول سال 2020 کشور ژاپن است. این فیلم نامزد دریافت 6 جایزه از جشنواره های معتبر بین المللی شد و نهایتا توانست جایزه «شیر نقره ای بهترین کارگردانی» از جشنواره ونیز ۲۰۲۰ را برای کارگردانش به ارمغان بیاورد. داستان فیلم همسر یک جاسوس، حول زندگی یک زوج ژاپنی می گردد. «یوساکو» تاجر ثروتمند و موفقی است که برای انجام یک معامله تجاری به شهر منچوری می رود اما طی یک سِری اتفاقات و حوادث غیر منتظره، او درگیر یک مشکل بزرگ می شود و سپس پای همسر جوانش، «ساتوکو»، نیز به ماجرا باز می شود.

فیلم همسر یک جاسوس به کارگردانی کیوشی کوروساوا در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این فیلم یو آئوی، ماساهیرو هیگاشیده، ایسی تاکاهاشی، یوری تسونماتسو و تاکاشی ساسانو به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.