لیفت شقیقه به چه روشی ماندگاری بیشتری دارد؟

0

با بالا رفتن سن، بافت‌های صورت شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند و این می تواند باعث افتادگی صورت شما شود. افتادگی پوست در ناحیه شقیقه نیز یکی از این مشکلات است که می‌تواند ظاهری افتاده به چهره  بدهد و گوشه چشم را به سمت پایین بکشد و منجر به سست و بیحال دیده شدن شما شود. خوشبختانه امروزه روش‌های انتخابی زیادی وجود دارند که بسته به ناحیه‌ای از صورت که نیاز به درمان دارد، می‌توان از آنها برای لیفت یا سفت کردن پوست استفاده کرد. لیفت شقیقه نیز از جمله اقدامات زیبایی است که به منظور بالا کشیدن ابروها و از بین بردن چین‌ و‌ چروک اطراف چشم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیفت شقیقه چیست ؟

لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال که به آن لیفت جانبی ابرو نیز گفته می‌شود، شامل فرآیند ایجاد تغییرات در ناحیه پیشانی و همزمان بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آن می‌شود. از این تکنیک برای اصلاح وضعیت یک سوم بیرونی ابرو استفاده می‌شود که نهایتا ظاهری بسیار جذاب به چشم‌ها می‌دهد.

یکی از مزایای استفاده از این تکنیک اینست که با استفاده از آن بمانند تزریق بوتاکس دور چشم، شما از شر چروک‌های پنجه کلاغی اطراف چشم‌ها نیز خلاص شده و فرمی زیبا به چشمان خود خواهید بخشید. پس این روش تنها مختص افراد جوان نبوده و کسانی که از چین و چروک‌های ایجاد شده در گوشه‌های چشمشان ناراضی هستند و افزایش سن باعث افتادگی ابروهای آن‌ها شده است نیز می‌توانند به این تکنیک به عنوان یک روش مناسب برای جوانسازی صورت خود نگاه کنند.

تفاوت بین لیفت شقیقه و لیفت ابرو چیست؟

تصویر تفاوت لیفت شقیقه و لیفت ابرو

اگرچه بسیاری از مردم بر این باورند که لیفت شقیقه همان لیفت ابرو است، اما تفاوت‌های واضحی بین این دو وجود دارد. لیفت ابرو (براوپلاستی) بر اصلاح چین و چروک پیشانی، خطوط اخم و شیارهای بین ابروها تمرکز دارد. به طور کلی، کل ناحیه ابرو و پیشانی را لیفت می‌کند اما لیفت شقیقه روشی کمتر تهاجمی است که نتایج نسبتا چشمگیری نیز ارائه می‌دهد.

در لیفت شقیقه فقط گوشه بیرونی ابرو لیفت می‌شود. در نتیجه، پیشانی یا ابروی میانی را تغییر چندانی نخواهد داد. این روش به کل ناحیه چشم لیفت ظریفی می‌دهد و شکل ابرو را بهبود می‌بخشد تا سال‌ها ظاهر زیبای شما حفظ شود.

چه کسانی کاندید مناسب برای لیفت شقیقه هستند؟

همانطور که پیشتر نیز گفته شد لیفت شقیقه یک راه حل کم تهاجمی برای درمان بسیاری از مسائل از جمله موارد زیر است:

  • چین‌وچروک‌های پنجه کلاغی اطراف چشم
  • ابروهای افتاده
  • چروک‌های بیرونی پیشانی

پس اگر شما جزء افرادی هستید که از مشکلات ذکر شده در اذیت هستید می‌توانید از این تکنیک زیبایی بهره ببرید. البته در جلسه مشاوره قبل از این تکنیک پزشک یک مشاوره کامل برای اطمینان از اینکه سلامت جسمانی شما با الزامات جراحی و یا سایر روش‌های لیفت مطابقت دارد، انجام خواهد داد. سپس متخصص انتظارات شما از این تکنیک را بررسی کرده، نگرانی‌های شما را ارزیابی می‌کند و در مورد اهداف شما بیشتر می‌ فهمد تا مشخص کند که آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر.

انواع روش‌های انجام لیفت شقیقه

برای انجام لیفت شقیقه هر دو روش جراحی و غیرجراحی امکانپذیر و بسته به شدت مشکل یا درخواست متقاضی محترم و نیز بررسی بسیاری از شرایط زیباجوی محترم روش مناسب طبق خواست فرد و صلاحدید پزشک انتخاب می‌شود. گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست که در هر دو تکنیک نتایج بلافاصله بعد از انجام عمل قابل مشاهده خواهد بود، با این تفاوت که در روش غیرجراحی شما بلافاصله بعد از عمل به فعالیت‌های روزانه خود خواهید پرداخت ولی در روش جراحی شاید مدتی را برای گذران دوران نقاهت و بهبودی پس از جراحی نیاز داشته باشید. از انواع روش‌های لیفت شقیقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیفت شقیقه با نخ

تصویر لیفت شقیقه با نخ

این کار با استفاده از نخ‌های خاصی به نام PDO انجام می‌گیرد که قابل جذب بوده و در گذر زمان جذب بدن می‌شوند.مدت ماندگاری استفاده از این تکنیک بسته به زمانی که نخ‌ها جذب بدن می‌شوند دارد و به طور متوسط می‌توان گفت2  الی 3 سال ماندگاری خواهد داشت.در لیفت شقیقه با نخ پزشک پس از تعیین محل‌های ورود و خروج نخ،  بیحسی موضعی را اعمال کرده و با استفاده از سوزن‌های ظریف و باریک نخ‌ها را وارد پوست شما کرده و آن‌ها را تا جایی که کشیدگی دلخواه ایجاد شود به‌آرامی به سمت بالا کشیده و سوزن را از محل مشخص شده خارج می‌کند.

لیفت شقیقه با پلکسر

اساس کار پلکسر تبدیل پوست از حالت جامد به گاز با استفاده از حرارت است، با استفاده از این تکنیک که با دستگاه پلاسما جت انجام می‌گیرد پوست لیفت شده و چین و چروک‌های محل مورد درمان برطرف می‌شوند. جای نگرانی از بابت آثار زخم یا سوختگی روی پوست با این روش وجود نداشته و نتایج حاصل حدودا یک هفته بعد از درمان قابل مشاهده خواهد بود.

برای مشاهده اثر این روش درمانی نیاز است تا زیباجوی عزیز 3 الی 4 جلسه درمانی به فاصله دو ماه از یکدیگر را تکمیل کند تا بتوانند از ماندگاری 5 ساله این تکنیک روی چهره خود لذت ببرد. البته با توجه به نوع پوست، سن افراد و نوع سبک زندگی آن‌ها ماندگاری این روش و دیگر روش‌های لیفت شقیقه از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.

لیفت شقیقه با جراحی

از آنجائیکه روش جراحی تهاجمی بوده و حساس‌تر است از اینرو در جلسات مشاوره قبل از جراحی پزشک تمامی آزمایش‌های لازم برای اطمینان از صحت و سلامت شما زیباجوی عزیز را تجویز می‌کند تا در صورت لزوم تجهیزات خاصی را برای شما در اتاق عمل فراهم کند.لیفت شقیقه با جراحی معمولا با بی‌حسی موضعی یا در مواردی بیهوشی عمومی انجام می‌شود و اتمام عمل 1 الی 2 ساعت زمان می‌برد ولی خیالتان از بابت دوران نقاهت راحت باشد چرا که دوران بسیار اندکی خواهد بود.

خبر خوب اینست که برخلاف تهاجمی بودن این تکنیک نتایج لیفت شقیقه با جراحی دائمی بوده و تا مدتها باقی خواهد ماند مگر اینکه سبک زندگی یا رژیم غذایی نامناسبی داشته باشید، یا مراقبت‌های پوستی را به درستی انجام ندهید، دخانیات و یا الکل مصرف کنید.

لیفت شقیقه با تزریق ژل

تصویر لیفت شقیقه با تزریق ژل

این روزها تزریق ژل برای اهداف مختلف زیبایی به یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌ها تبدیل شده است و بسیاری از داوطلبین زیبایی از ژل برای ژل لب مدل روسی و دیگر مدل های دیگر استفاده می کنند. چرا که هم روشی ایمن و کم خطر است و هم از نظر هزینه مقرون‌ به‌ صرفه است. ولی یکی از مشکلاتی که در زمینه لیفت شقیقه با تزریق ژل وجود دارد اینست که میزان عروق و رگ‌ها در این ناحیه زیاد بوده و انتخاب محل مناسب برای تزریق را برای پزشک سخت می‌کند چرا که با یک اشتباه در تزریق ممکن است منجر به نابینایی فرد شود.

ژل‌های مورد استفاده نیز بر پایه اسید هیالورونیک هستند که به طور طبیعی در بدن وجود دارند و بدون هیچ‌گونه عوارض پس از مدتی در بدن جذب می‌شود. تزریق ژل باعث کشیده شدن پوست می‌شود که این خود منجر به کاهش چین و چروک در اطراف شقیقه و چشم‌ها می‌شود. نکته مهم دیگر در زمینه تزریق ژل برای لیفت شقیقه پس از انتخاب پزشک باتجربه اینست که حتما از ژل‌های معتبر با مجوز FDA استفاده کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5