بهترین پیج اینستاگرام

0

رپورتاژ

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، فضاهای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام و… بستری بسیار کاربردی جهت کسب درآمد از طریق اینترنت شده است. این کار به ظاهر ساده، نیاز به یه سری ملزومات مانند فروشگاه خرید فالوور و بازدید و… دارد. این ملزومات را به طور کلی، می شود به دو دسته تقسیم کرد.

ملزومات فعالیت های آنلاین

دسته یک، وسایل الکتریکی مورد نیاز، اعم از تلفن همراه، اینترنت، مودم ها و لبتاب و… است که این موارد با توجه به نوع کسب و کار و فعالیتی که در حال انجام آن هستیم می تواند متفاوت باشد.

دسته دوم هم یافتن افرادی است که از ایده شما حمایت کنند و آن را ببینند. در این راستا همکارانی مانند یک ذهن خلاق، یک اپلیکیشن یا فروشگاه خوب و مناسب جهت خرید فالوور و لایک و… کمک بزرگی خواهد بود.

وقتی گفته می شود فضای مجازی، بسیاری از برنامه ها و اپلیکیشن هایی که در این زمینه فعالیت دارند، مانند تلگرام و اینستاگرام و واتس اپ و… در ذهن ما نقش می بندد؛ اما در این مقاله روی صحبت ما با اینستاگرام عزیز است! چراکه در ایران، به علت رجوع بیشتر مردم به اینستاگرام و فیلتر نبودن این برنامه، اکثر فعالیت ها و کسب و کار ها در اینستاگرام دایر است. حال سوالی که مطرح می شود این است که چگونه می توان با این ابزارات در اینستاگرام معروف شد؟

راه های معروف شدن در اینستاگرام

  1. داشتن فالوور برای جذب فالوور!

یکی از مواردی که در این راه بسیار با آن برخورد داریم، خرید فالوور است ؛ چرا که پس از ورود به یک پیج، اولین چیزی که توجه هرکسی را جلب می کند تعداد فالوور ها هست که نشان میدهد چند نفر این پیج را دوست دارند و آن را دنبال می کنند. اگر این عدد، عدد کوچکی باشد نشان از جذاب نبودن محتوای پیج است و باعث می شود که مخاطب گمان کند که او هم نباید این پیج را دنبال کند، چرا که پست های مفید و یا سرگرم کننده ای نخواهد داشت. در صورتی که اگر این تعداد زیاد باشد، ناخودآگاه به مخاطب این حس القا می شود که او هم باید این پیج را دنبال کند و یکی از مخاطبان پیج شده و از محتوای آن لذت ببرد؛ در نتیجه پیج را فالو می‌ کند.

  1. خاص باشید!

با توجه به زیاد شدن رقیبان و افرادی که به این مدل کارهای آنلاین روی آوردند، باید برای خاص بودن در این زمینه تلاش بسیاری کرد. بنابراین یکی از کار هایی که می توان برای خاص بودن در فضای مجازی انجام داد، داشتن فالوور های مخصوص خود، کامنت های مخصوص خود، تیکه کلام مخصوص خود و کلا تمام چیز های ابداعی ای است که خودتان برای خودتان ایجاد کنید.

خرید فالوور
خرید فالوور
  1. لایک خورتون ملس باشه!

مخاطبی که وارد پیج شما می شود، به تعداد لایک هایی که دارید نیز نگاه می کند. تعداد لایک ها نشان از تعداد افرادی است که پست های شما را می پسندند. روانشناسان در این زمینه، اشاره به حس القا شدن دارند و عقیده دارند که هنگامی که مخاطب تعداد لایک های بالا را برای یک پست میبیند، این حس در او به وجود می آید یا به نوعی به او القا می شود که این پست خوب است، چه بسا که شاید واقعا مطلب مفید یا زیبایی هم نداشته باشد. برعکس این قضیه هم صادق است و گاهی با ارائه پست های خوب یا محصولات عالی و… به علت لایک نداشتن یا کمبود فالوور مخاطب حس خوبی به محتوای پیج شما نخواهد داشت. به همین علت شرکتهایی برای کمک به پیج ها، با ارائه خرید لایک اینستاگرام زیاد شده اند.

  1. به من اعتماد داری؟!

ایجاد حس اعتماد در مشتری بسیار مهم است؛ مخصوصا برای کسانی که خواهان داشتن پیج های فروش محصول هستند. یکی از مواردی که کمک به ایجاد این حس اعتماد میکند، داشتن بازدید های واقعی و کامنت های واقعی است. این کامنت ها و بازدیدها در نگاه مخاطب بسیار مورد اهمیت بوده و به طور کلی، با توجه به بازدید ها و کامنت ها، می توان متوجه میزان اعتبار یک پیج شد؛ در همین راستا بعضی از پیج ها به دنبال خرید بازدید اینستاگرام هستند.

و….

با توجه به موارد گفته شده حال تصور کنید که قصد ایجاد پیج برای فروش محصولات آرایشی بهداشتی را دارید؛ یا تصور کنید که یک موزیسین هستید که کار شما دیده نمیشود و از طریق اینستاگرام میخواهید به شهرت برسید؛ در هر دوی این موارد و یا موارد مشابه این، شما پس از ایجاد یک پیج، برای اینکه به مخاطبانی که به پیج شما سر میزنند نشان دهید که شما پیج معتبر و آدم مشهوری هستید، نیاز به داشتن فالوور های زیادی دارید. همچنین همانطور که گفته شد، شما نیاز به لایک و بازدید و ایده دارید؛ چراکه خرید لایک اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام، به شما کمک می کند که نشان دهید قدمت پیج شما بالاتر از آنچه تصور می شود هست و به عبارتی شما در کار خود کهنه کار هستید. حال اینجاست که نیاز به خرید فالوور و… در شما زنده می شود.

خرید فالوور
خرید فالوور

فروشگاه خرید فالوور و… در اینستاگرام

فروشگاه های خرید فالوور واقعی و خرید لایک اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام زیاد هستند، اما همه آنها راست نمی گویند و مناسب نیستند. پیدا کردن یک فروشگاه سالم و درست در این زمینه، که با گرفتن مبلغ معقول به پیج شما فالوور واقعی و لایک و بازدید بدهد، کار سختی است.

یکی از دلایل تکرار کلمه ی فالوور واقعی، این است که یکسری از فروشگاه های سودجو از عدم اطلاع مشتری سو استفاده کرده و پس از خرید فالوور، با ارائه ی فالوور های فیک، پیج مخاطب را نابود می کنند. همچنین اینکه فالوور های واقعی، به علت اینکه واقعا پیج های واقعی هستند، همواره می توانند پست های شما را دیده و از استوری های شما لذت ببرند و محتوای شما را چک کنند. این در صورتی است که در پیج های فیک این اتفاقات رخ نمی دهد و آنها فقط نمادین در پیج شما خواهند بود. بنابراین در هنگام خرید فالوور و… به اعتبار فروشگاهی که به آن مراجعه کردید نیز دقت کنید. یکی از این فروشگاه ها فروشگاه ایرانی گرام است. این فروشگاه، سالیان سال است که همراه مخاطبان خود بوده و همواره با کیفیت بالا و هزینه معقول در خدمت مردم است. همچنین این فروشگاه ضمانت در ارائه ی فالوور واقعی و فعال را دارد و با خرید لایک اینستاگرام لایک های پیج واقعی، و همچنین با خرید بازدید اینستاگرام بازدید هایی با پیج واقعی در انتظار شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت فروشگاه ایرانی گرام مراجعه فرمایید.

خرید فالوور
خرید فالوور
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.