تست کرونا در منزل و محل کار را کدام شرکت ها انجام می دهند

0

رپورتاژ

تعداد شرکت های که امروزه به انجام تست کرونا در منزل می پردازند زیاد می باشد اما برای این که شما از مناسب بودن این مراکز اطمینان داشته باشید باید بدانید که هر کدام از این مراکز چه ویژگی های دارند. یکی از بهترین مراکز جهت انجام تست کرونا در منزل و محل کار را که می توان نام برد مرکز پرستاری و پزشکی در محل نرسینو می باشد که توسط افراد مجرب و متخصص این اقدامات را انجام می دهند . از دیگر مراکز انجام تست که می توان به آنها اشاره نمود مرکز هومکا، رسا و درمانکده می باشد. که در ادامه به تمامی مراکز و ویژگی های آن ها می پردازیم.

نمونه گیری تست کرونا در منزل

زمانی که شما می خواهید تست کرونا بدهید و نوبت خود را ثبت کرده اید و هزینه آزمایش را نیز پرداخت کرده اید باید در نظر داشته باشید که در همان ساعتی که اعلام نموده اید در محل کار یا خانه تعیین شده حضور داشته باشید تا تست شما در ساعت تعیین شده انجام گیرد. به طور مثال نرسینو که یکی از بهترین مراکز جهت انجام این تست می باشد فردی را جهت انجام این تست به محل ارسال می کند و از شما تست را می گیرد.

این تست از طریق یک پنبه که به انتهای یک میله نازک وصل شده است انجام می گیرد. به این صورت که میله نازک را از طریق یکی از سوراخ های بینی شما داخل بینی کرده و از مخاط بینی شما به مدت 15 ثانیه نمونه برداشته می شود. هم چنین از حلق، یعنی از طریق دهان شما نیز به همین اندازه مخاط برداشته می شود تا بر روی این مخاط ها آزمایش های لازم انجام گیرد. باید فرد آزمایش گیرنده در نظر داشته باشد که به اندازه کافی از بینی و حلق شما مخاط برداشته باشد تا نتیجه تست شما درست باشد.

بهترین شرکت برای آزمایش کرونا در منزل کدام است؟

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک آزمایشگاه کرونا باید داشته باشد تا بهترین آزمایشگاه عنوان شود، زمان انجام تست و زمان تحویل نتیجه آزمایش کرونا در منزل می باشد. یکی از بهترین مراکزی که تست کرونا را با کمترین زمان و در نزدیک ترین ساعت ممکن به شما ارائه می دهد شرکت پرستاری و پزشکی در محل نرسینو می باشد که برای شما انتخاب های مختلفی جهت انجام تست کرونا در منزل گذاشته است. برای این که بتوانید 1 روز یا نهایتا 2روزه نتیجه تست خود را تحویل بگیرید، یا این که بتوانید نتیجه تست خود را حدود 16 ساعته تحویل بگیرید قیمت های مختلفی از شما در این مرکز دریافت می شود. همچنین اگر شما جزو افرادی هستید که باید نتیجه آزمایش خود را برای پرواز خارجی ببرید در اولویت بیشتری قرار می گیرد و تست شما با سرعت بیشتر آنالیز می شود از این رو هزینه پرداختی شما نیز بیشتر می شود.

هزینه آزمایش کرونا در منزل چه مبلغی است؟

اگر می خواهید هزینه و قیمت آزمایش PCR کرونا اطلاع لازم را داشته باشید حتما باید در نظر بگیرید که کدام یک از تست های مرتبط با کرونا را می خواهید انجام دهید. در مرکز خدمات پرستاری نرسینو شما برای انجام تست کرونا در منزل و دریافت نتیجه به مدت 12 ساعت تا 48 ساعت یعنی نهایتا 2 روز، باید هزینه 350 هزار تومان را پرداخت کنید. اما در مرکز پرستاری رسا برای انجام تست کرونا در منزل و دریافت نتیجه  30 ساعته تا 48 ساعته (2روزه) باید هزینه 400 هزار تومان را پرداخت کنید. این مبالغ با احتساب هزینه رفت و آمد فرد آزمایش گیرنده و هزینه آزمایش و دریافت نتیجه می باشد.

تست پی سی آر چگونه انجام می شود؟

هومکا برای این که بتواند دقت خود را برای انجام تست کرونا بالا ببرد همزمان تست کرونا را از حلق و بینی انجام می دهد. معمولا هزینه انجام تست در منزل با تست کرونا در محل کار، اختلاف قیمت ندارد. اختلاف قیمت و هزینه انجام این تست ها براساس این که نتیجه آزمایش را در چه زمانی می خواهید تهیه کنید یا این که آزمایش انجام شده جهت ارائه به فرودگاه (برای افرادی که سفر خارجی در پیش دارند) می باشد.

تست آنتی بادی در منزل

در شرکت نرسینو تست آنتی بادی نیز انجام می گیرد به این صورت که از طریق آزمایش خون میزان وجود آنتی بادی را در خون شما تشخیص داده و تعیین می کنند که آیا بدن شما نسبت به این بیماری مقاومت دارد یا خیر. شرکت نرسینو برای این که بتوانید تست کرونا در منزل و تست آنتی بادی از شما بگیرد هزینه 600 هزار تومان را دریافت می کند. افرادی که حدود 14 روز قبل کرونا داشته اند یا این که تمامی دوز های واکسن کرونا خود را دریافت کرده باشند باید تست آنتی بادی را انجام بدهند.

در شرکت درمانکده برای انجام تست آنتی بادی و تست کرونا به صورت همزمان مبلغ 519 هزار تومان دریافت می شود. همانطور که اعلام نموده ایم تست آنتی بادی از طریق آزمایش خون انجام می گیرد  و میزان ایمن بودن سیستم ایمنی بدن شما را در برابر این ویروس نشان میدهد. معمولا جواب تست آنتی بادی نیز به مدت 24 ساعته آماده تحویل می باشد.

جمع بندی

در این محتوا در مورد این که چه مراکزی برای انجام تست کرونا در منزل مناسب هستند و باید برای انجام این تست اقداماتی انجام دهیم پرداخته ایم.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.