معرفی بهترین کلینیک زیبایی کرج

0

رپورتاژ

زیبا بودن یک نیاز اساسی انسان است و در اعتماد به نفس ما تاثیر به سزایی دارد. می توان به جرات گفت کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و  یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست و لیزر در ایران نیزمی باشد که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی از قبیل لیزر موهای زائد ، تزریق ژل ، بوتاکس ، هایفوتراپی ، مزوتراپی و بسیاری دیگر از خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه  با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

در این کلینیک پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاهها و بهترین تجهــیزات و فنــاوری های نـوین زیبــایی و لیزر روز دنیا بر طبـق اسـتاندارد هـــای مورد تایید FDA و وزارت بهــداشــت و درمـان از قبیل دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس دکا 2020 ایتالیا ، دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور دنو2021 کره ، دستگاه الکساندرایت اگین دکا 2021 ایتالیا ، دستگاه هایفو دابلو گلد 2019 کره  و دستگاه کندلا جنتل مکس پرو آمریکا و بسیاری دیگر تجهیزات روز دنیا به کار گرفته شده است که در نوع خود یک مجموعه بی نظیر در ایران می باشد و به همین دلیل سالانه تعداد زیادی از مراجعه کنندگان از کشورهای اروپایی مثل آلمان ، سوئد ، نروژ و آمریکا و کشورهای همسایه مثل ترکیه و عراق و امارات متحده عربی برای کارهای زیبایی خود به این کلینیک مراجعه می کنند به دلیل همین موضوع در تعطیلات مانند ژانویه ، وقت های کلینیک از ماه ها قبل رزرو شده است.

شاخصه های انتخاب بهترین کلینیک زیبایی کرج

دستگاه های پیشرفته ، مهارت دکتر انوشه و استفاده از مواد درجه یک برند های آمریکایی ، اروپایی و کره ای از مهمترین شاخص های انتخاب این کلینیک به عنوان بهترین کلینیک زیبایی کرج بوده است. پرسنل مجرب و کارآزموده در کلینیک زیبایی دکتر انوشه با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و جدیدترین تکنیک های درمانی ، تحت نظارت دکتر انوشه کاملترین خدمات را با هدف زیبایی مطلوب شما و رسیدن به بالاترین سطح رضایتمندی زیباجویان ارائه می نمایند .

توجه داشته باشید کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر انوشه مهرشهر با تمرکز تخصص و ارائه روش های منحصر به فرد تنها درشهر کرج خدمات ارائه می دهد و هیچ شعبه ای در شهر تهران ندارد. در کلینیک زیبایی دکتر انوشه  نهایت همکاری را به لحاظ اولویت زمانی و نوبت دهی و حتی پذیرش در روزهای تعطیل و هم چنین به لحاظ مالی با مراجعه کنندگان دارد.

  • خدمات تا 8 شب ودر روز های تعطیل

شما هر روز هفته می توانید از 10 صبح تا 8 شب با وقت قبلی برای انجام کارهای زیبایی به کلینیک دکتر انوشه مراجعه کنید، حتی برای افراد شاغل امکان انجام برخی از کارهای زیبایی در روز جمعه نیز فراهم شده است.

  • خدمات همزمان به آقایان و خانم ها

آقایان هم مانند خانم ها می توانند از تمام خدمات کلینیک زیبایی دکتر انوشه استفاده کنند و حتی برای لیزرآقایان نیز اپراتور آقا در مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه حاضر است.

  • مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه های جدید

تمام دستگاه های کلینیک از جدید ترین و بالاترین تکنولوژی می باشند که در نتیجه بیشترین کارایی و کمترین آسیب را برای شما به همراه دارند که باعث نتیجه بهتر با هزینه کمتر برای شما می شود.

  • روش‌ها و متد های زیبایی روز دنیا

دکتر انوشه تمام دوره ها و متد های جدید زیبایی را در کشورهای مختلف دنیا دیده اند و از جمله پزشکان دارای مهارت عالی در بحث زیبایی می باشند که به تمامی روش‌ها و متدهای حرفه‌ای در زمینه زیبایی اشراف کامل دارند و متد های منحصر به فرد خود را در زمینه زیبایی را دارند.

  • استفاده از مواد برند دارای تایید و مجوز

در کلینیک دکتر انوشه فقط و فقط از مواد درجه یک اروپایی مانند آلمان ، سوئیس ، ایتالیا و آمریکا و کره جنوبی دارای مجوز بهداشت و درمان استفاده می شود. شامل بوتاکس دیسپورت انگلیس ، بوتاکس نورونوکس کره جنوبی ، ژل رووفیل اولترا کره و ژل رووفیل پلاس کره ، ژل پرفکتا فرانسه، ژل آیدیا ایتالیا ، ژل الیاکسین سوئیس ، ژل نئوویا سوئیس ، ژل پروفایلو ایتالیا ، هیر فیلر کره ، ژل الانسه انگلیس ، ژل نورامیس کره،  رویتاکر فرانسه و سایر مواد درجه یک دارای تاییدیه  FDA و مجوز بهداشت و درمان ایران

  • ارائه خدمات با بهترین کیفیت و قیمت

به نسبت کیفیت ارائه شده در این کلینیک از نظر مواد ، تجهیزات و مهارت پزشک بهترین قیمت را ارائه میدهد که این احترام به مشتری محسوب می شود و در نوع خود شایسته تقدیر است.

  • کادر متخصص و دوره دیده با مدارک حرفه ای

کلیه کادر درمان و اپراتور های لیزر کلینیک دکتر انوشه گواهینامه معتبر و مدارک تخصصی در حوزه خود را دارند که بین سایر کلینیک ها  از بارزترین ویژگی‌های منحصر به فرد این کلینیک می باشد.

  • مشاوره پیش از کار زیبایی و لیزر

پیش از انجام کار زیبایی مشاوره‌های لازم به زیبا جویان داده می شود تا آگاهی کامل داشته باشند و قبل و بعد نکات لازم را رعایت کنند و حتی برای انجام لیزر موهای زائد نیز برای نتیجه بهتر و هزینه کمتر زیباجو توسط پزشک ویزیت انجام می شود تا اگر نیاز به تجویز دارو یا آزمایش فبل از انجام لیزر باشد حتما انجام شود تا در هزینه و زمان مراجعه کننده صرفه جویی شود.

  • نظم و اهمیت به مشتری و خدمات VIP

انجام خدمات زیبایی در کلینیک پوست ، مو  و لیزردکتر انوشه مهرشهر با سیستم  CRMبه صورت منظم در جهت کاهش اتلاف وقت بیمار و با تعیین وقت قبلی در یک فضای بزرگ بهترین خدمات VIP را به شما ارائه میدهد.

در این کلینیک چه خدماتی انجام می شود؟

خدمات تزریق ژل ، بوتاکس ، هایفوتراپی ، مزونیدلینگ ، مزوتراپی ، لیزر موهای زائد ، آر اف فرکشنال ، نخ کاگ بصورت تخصصی انجام می شود که کارهای زیبایی به شرح زیر است:

تزریق بوتاکس شامل  لیفت ابرو ، رفع چروک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم با بوتاکس ، رفع خطوط خرگوشی روی بینی با بوتاکس

تزریق ژل شامل اصلاح گودی و سیاهی و خطوط زیر چشم با تزریق فیلر ، رفع لاغری صورت با تزریق ژل ، اصلاح و رفع خط خنده و غم با تزریق ژل ، اصلاح افتادگی صورت و فرم دهی با تزریق ژل ، پرکردن و رفع گودی شقیقه  و کشیده شدن چشم و ابرو با فیلر ، لیفت و فرم دهی گونه و خط گونه با ژل ، فرم دهی و حجم دهی لب با تزریق ژل ، فرمدهی چانه با تزریق ژل ، زاویه سازی فک وکاهش افتادگی صورت با تزریق ژل ، مادلینگ و کانتورینگ صورت و تزریق ژل لب در مهرشهر کرج

اصلاح تخصصی فرم بینی بدون جراحی با تزریق ژل ( فیلر بینی در کرج )

هیالاز برای اصلاح نا زیبایی لب ناشی ازتزریق اشتباه

نخ کاگ برای لیفت صورت

هایفوتراپی برای جوانسازی و لیفت  صورت و سفت شدن و رفع چروک گردن

آراف فرکشنال برای رفع آکنه و اسکار، منافذ باز پوست

مزونیدلینگ برای کاهش جای جوش و منافذ باز و روشن کننده

مزوتراپی برای از بین بردن لک صورت

کاهش افتادگی غبغب و کاهش حجم چربی غبغب با مزوتراپی

رفع تعرق شدید زیر بغل و کف دست با بوتاکس

لیزر موهای زائد بدن با دستگاه های روز دنیا

برداشتن خال و خال های عروقی با لیزر

معرفی دکتر شقایق انوشه

دکتر شقایق انوشه در سال ۱۳۹۰ با معدل الف از دانشگاه شهید بهشتی تهران رشته پزشکی فارق التحصیل شدند و در بیمارستان حضرت علی کرج دوران طرح طبابت خود را گذراندند و دوره های تخصصی زیبایی و مراقبت از پوست را در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علم و فرهنگ طی نمودند.

خانم دکتر شقایق انوشه پس از اخذ مدارک زیبایی از کشورهای فرانسه و کره و ترکیه به عنوان اولین پزشک مربی سازمان فنی و حرفه ای استان البرز و  مدرس آموزشگاه های مراقبت و زیبایی و میگرو پیگمنتیشن ادامه فعالیت دادند و با نه سال سابقه اعمال زیبایی در شهر تهران و کرج ، یکی از متبحرترین پزشکان استان و مدرس دوره های زیبایی در شرکت آمیا آلمان و سازمان فنی و حرفه ای و نظام پزشکی شدند.

شما در کنار تخصص و تجربه کادر کلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره در کلینیک زیبایی دکتر انوشه مهرشهر ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

الو دکتر

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5