معرفی 4 پوشک بزرگسال شورتی محبوب برای قهرمان زندگیتان

0

رپورتاژ

بسیاری از اختلالات و بیماری ها با افزایش سن رخ می دهد. این موارد شامل بی اختیاری ادرار یا بی اختیاری مدفوع است . به همین دلیل ، بسیاری از افراد پوشک بزرگسال  را برای خرید انتخاب می کنند تا حدی این مشکل را برطرف کنند.

بسیاری از افراد مسن ممکن است به دلیل افزایش سن یا بیماری هایی مانند بیماری آلزایمر نتوانند ادرار خود را کنترل کنند یا به دستشویی بروند. البته این عارضه به دلایل مختلف دیگری می تواند در افراد ایجاد شود. به عنوان مثال ، در زنان ، بی اختیاری ادرار ناشی از افتادگی رحم و افتادگی مثانه است.

بهترین پوشک بزرگسال چه مارکی است؟  در این بخش به معرفی آنها نیز پرداخته اینم عبارتند از :

1- پوشک بزرگسال ابری فلکس

پوشک ابری فلکس (Abri_Flex) از برند های مطرح دنیا ،ساخت اروپا دارای نشان پریمیوم و سطح اول کیفیت در اروپا و خاور میانه می باشد .برند ابری فلکس پیشتاز در تولید محصولات بهداشتی و مراقبت و سلامتی در اروپا بوده که بجز پوشک‌ بزرگسالان انواع زیرانداز بهداشتی یکبار مصرف ، کرم ها و شامپو و لوسیون و … را تولید و ارائه میکند،اما در حال حاضر فقط پوشینه های بزرگسال از این برند مطرح وارد ایران شده و در دسترس قرار دارد .

طراحی آناتومی مناسب با بدن: پوشک ابری فلکس کاملا مناسب فرم بدن بوده به شرط آن که سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2- پوشک بزرگسال جان پد

پوشک بزرگسال جان پد شورتی در حال حاضر پرفروش ترین پوشک بزرگسال شورتی در ایران و ترکیه می باشد. پوشک بزرگسال شورتی جان پد ( کن پد ) در چهار سایز اسمال ، مدیوم ، لارج ، ایکس لارج طیف وسیعی ازنیازهای مصرف کنندگان را تامین می کند . پوشک بزرگسالان شورتی جان پد canped با بافت جدید و صفحه های جانبی قابل تنفس راحتی بی نظیری را ارائه می دهد.

سهولت استفاده از این مدل پوشینه مانند یک لباس زیر عادی است.بنابراین احساس اعتماد به نفس و آرامش خاطر را علی الخصوص در مهمانی و در طول شب یا سفر فراهم می کند . الیاف گیاهی پوشک بزرگسال شورتی جان پد باعث می شود علاوه بر خاصیت ضدحساسیت بودن هوا و اکسیژن به راحتی ازخلال منافذ الیاف عبورکند و از زخم بستر در طول استفاده درازمدت جلوگیری شود.  استاندارهای تولیدی پوشک بزرگسال شورتی جان پد این محصول را در رتبه برتر جهانی قرار می دهد.

3- پوشک بزرگسال ایزی لایف

پوشک بزرگسال ایزی  می‌کوشد تا با فرهنگ سازی درست، ارائه راهکارهای مراقبتی و تولید باکیفیت‌ترین محصولات کنترل بی‌اختیاری به تمامی عزیزانی که با چالش بی‌اختیاری ادرار رو به‌رو هستند، کمک کند. استفاده از پوشینه‌ی شورتی ایزی‌لایف نه تنها دشوار و دردسرساز نیست، بلکه باعث می‌شود فرد مبتلا به بی‌اختیای بدون هیچ دغدغه‌ای و با اعتماد به نفس کامل فعالیت‌های اجتماعی و برنامه‌های شخصی خود را ادامه دهد. با افزایش آگاهی و انتخاب‌های صحیح است که می‌توانیم با هم و با کیفیت در کنار هم زندگی کنیم.

قدرت جذب پوشک ایزی لایف  : دارای جذب سریع مایعات با ناحیه مرکزی دولایه

4-  پوشک بزرگسال اتندز

پوشک بزرگسال اتندز یکبار مصرف که بسیار منعطف بوده و برای تناسب بیشتر با بدن طراحی شده‌اند و هسته جاذب، خطر نشت را کاهش داده، حفاظت در برابر بو و خشکی پوست را فراهم می‌کند. برای تعویض می‌توان به‌راحتی درز جانبی را باز نمود. انتخاب صحیح میزان جذب و اندازه بسیار مهم است. به این منظور باید دور باسن و کمر اندازه‌گیری شده و با توجه به تحلیل رفتگی عضلات دور کشاله ران، اندازه مناسب را انتخاب نمود. سپس سطح جذب مناسب باید انتخاب شود. نشانگر رطوبت به‌عنوان یک راهنما برای زمان تعویض آسان پوش عمل می‌کند.

قدرت جذب پوشک اتندز:  جذب ۵ قطره (مناسب نوع بی اختیاری شدید) دارای ۱۸ پد در هربسته.

برای سفارش تمامی محصولات بی اختیاری با شماره  09352435252 و 09011260110 تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.