درمان قطعی سردرد با طب درد ممکن شد

0

رپورتاژ

درمان سردرد بی‌شک از موارد پرطرفدار و موضوعات پرجستجو در فضای مجازی است. دلیل اصلی این موضوع، فراوانی و تنوع این عارضه در سطح جوامع گوناگون است.

انواع سردرد، به‌ویژه هنگامی که حالت مزمن و مداوم به‌خود می‌گیرند، به سلب آرامش از افراد می‌انجامند. در ادامه نیز این سردردها به بیماری‌های پیش‌رونده تبدیل می‌شوند که در مسیر کارهای روزانه اختلالات جدی ایجاد کرده و سلامتی افراد را دچار چالش خواهند نمود.

در این مطلب به بررسی این مسیر درمانی پرداخته و درباره موارد زیر با هم گفتگو می‌کنیم:

  • تا چه حد با انواع سردرد آشنایی دارید؟
  • طب درد چیست و چه کمکی به درمان سردرد می‌کند؟
  • در کلینیک تخصصی سردرد با کمک طب درد درمان بیماری‌ها طی چه مراحلی انجام می‌شود؟

سردرد: یک عارضه و ده‌ها علت!

سردرد را می‌توان از شایع‌ترین بیماری‌ها بین عموم دانست که هریک از ما به‌نوعی تجربه‌ای از آن داریم. تنوع عوامل موثر بر ایجاد سردرد آنقدر زیاد است که گاه تشخیص نوع بیماری را دشوار می‌کند. از موارد مشکوک به نوسان فشار خون، کاهش و افزایش کافئین تا میگرن و انواع دیگر سردرد به دلایل گوناگون پدید آمده و با روش‌های مختلف نیز کنترل می‌شوند.

سردردها تنشی، سردرد های میگرنی، سردردهای سینوسی و سردرد های مفصلی از شایعترین نوع سردرد است که محافل پزشکی شناخته می‌شوند.

بر این اساس، برای درمان سردرد، در نخستین گام نیاز به تشخیص نوع سردرد داریم؛ موردی که با توجه به نزدیکی علائم این بیماری در حالات مختلف، تنها از عهده متخصصین کارآزموده و ماهر در این زمینه برمی‌آید.

و اما خبر خوب اینکه طب درد به‌عنوان جدیدترین روش ، برای درمان این عارضه مزمن و همه‌گیر توانسته افق‌های روشنی در این مسیر برای همگان نمایان کند .

روشهای متقاوتی برای درمان سردرد وجود دارد ، مانند تزریق بوتاکس میگرن ، استفاده از قرص های سردرد ، طب سوزنی و …  اما خبر خوب اینکه بجای استفاده ای از روشهای موقت و کوتاه مدت ، میتوانید سردرد خود را برای همیشه درمان نمایید .

در ادامه مطلب شما را با این روش درمانی نوین و کاربردهای آن آشنا می‌کنیم.

طب درد چیست؟

میگرن از شدید‌ترین و شایع‌ترین انواع سردرد است که با تاثیر قطعی بر شیوه زندگی افراد از کارایی آنها می‌کاهد.

طب درد (به انگلیسی: Pain Medicine) جدیدترین روش درمان سردرد است که با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و بر اساس شناخت عملکرد سلولی بنیان گذاشته شده است.

عروق و اعصاب بدن با ماهیچه‌ها احاطه شده‌اند. در نتیجه عملکرد عضلات بر کارکرد این بخش بسیار عمیق و موثر بوده و در درمان مشکلات جسمی از جمله سردرد موفق عمل می‌کند.

تشخیص فرکانس و شکل امواج مغناطیسی توسط ماهیچه‌ها کمک بزرگی به درمان‌های جایگزین می‌کند؛ همان موردی که در درمان سردرد از نوع میگرن به کمک پزشک می‌آید.

درمان میگرن در طب درد با ۴ روش به انجام می‌رسد که به شرح زیر هستند:

  1. اسکن عروق و اعصاب Nerve Scan
  2. بالا بردن جریان خونرسانی مغز و اندامها Action Potential Simulation
  3. کایروپراکتیک Chiropractic (USA)
  4. طب سوزنی (بدون سوزن) Acupuncture

معرفی مرجع مطمئن برای بهره‌مندی از طب درد

کلینیک تخصصی سردرد دکتر فرشته اسفندیاری با بهره‌مندی از دانش روز دنیا و پیشرفته‌ترین متدهای درمانی و تجهیزات مدرن و به‌روز تکنولوژی پزشکی توانسته گام‌های موثری در مسیر درمان سردرد بردارد.

این مجموعه با هدف درمان اصولی بیماری‌های مغز و اعصاب در طیف وسیعی از رشته‌های مختلف این بیماری‌ها راه‌اندازی شده است.  کلینیک دکتر فرشته اسفندیاری ضمن آگاهی‌رسانی در زمینه بیماری‌هایی که منجر به سردرد و عوارض مربوط به آن می‌شوند، به تشریح عوامل حاشیه‌ای در این مورد نیز می‌پردازد.

دریافت شرح حال بیمار و معاینات کامل عصب‌شناسی، انجام سونوگرافی داپلر در ناحیه عروق گردن و مغز، تهیه نوار مغزی و سایر اقدامات پاراکلینیک بخشی از برنامه کاری این کلینیک برای تشخیص و درمان انواع مختلف سردرد است.

در کنار این فعالیت‌های درمانی، موارد تکمیلی باعت تاثیر قوی بر ذهن و جسم شده و کمک شایانی به پیشرفت پروسه درمان سردرد می‌کند. پس بهتر است بجای استفاده همیشگی از قرص سردرد ، سردرد خود را درمان نمایید

کلام پایانی

کلینیک تخصصی سردرد دکتر فرشته اسفندیاری مجری روش درمانی طب درد است که شیوه‌ای ترکیبی از علوم پاراکلینیک و بالینی است. این متد که توسط دو کشور آلمان و امریکا ابداع شده ، از تازه‌ترین روش‌های درمانی بیماری‌های مغز و اعصاب بوده و به‌ویژه در رفع مشکلات سر و گردن، درمان سردرد و مشکلات تعادلی بسیار کارآمد است.

این مجموعه ضمن بررسی و تشخیص نوع بیماری، با استفاده از روش‌ها و تجهیزات روز دنیا در جهت درمان اقدام می‌کند.

برای برقراری ارتباط اینترنتی با مجموعه دکتر اسفندیاری و استفاده از مزایای طب درد جهت درمان انواع بیماری‌ها  و رفع عوارض مربوطه به سایت این مجموعه به آدرس  dr-esfandiari.com  مراجعه نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.