اصول و روش های مهم برای خرید بک لینک چیست؟

0

رپورتاژ

خرید بک لینک یکی از موثرترین راه­هایی است که سایت­ها برای بالا آمدن در کلمات کلیدی رقابتی و افزایش دامین آتوریتی سایت خود استفاده می­کنند. البته نه هر بک لینکی، سایت­هایی که قصد خرید بک لینک دارند باید دقت لازم را داشته باشند که از کدام سایتی بک لینک خرید می­کنند. به دلیل اهمیت بیش از اندازه بک لینک­ها، سایت­هایی زیادی برای فروش بک لینک تاسیس شده­اند. پس نباید کار لینک سازی سایت خود را به هر سایتی بسپارید.

بک لینک چیست؟

بک لینک، به لینکی گفته می­شود که از سایت­های دیگر برای سایت شما زده شود. هرچقدر سایت شما لینک بیشتری داشته باشد، سایت شما از نگاه موتورهای جستجو ارزشمندتر خواهد شد. چراکه موتورهای جستجو اینطور برداشت می­کنند که این سایت دارای محتوای بسیار خوبی بوده است که دیگران در سایت یا شبکه­های اجتماعی خود، آن­ را به اشتراک گذاشته­اند.

هرچقدر که بک لینک­ها می­توانند روی سایت تاثیر مثبت داشته باشند، اگر اصولی نباشد، تاثیرات بسیار منفی روی سایت می­توانند داشته باشند. پس توصیه ما این است که از سایت­های معتبر اقدام به خرید بک لینک کنید.

یکی از نکات بسیار مهم در خرید بک لینک این است که آیا سایتی که ازش بک لینک خرید می­کنید، بک لینک هایی که برای سایت شما ایجاد خواهد شد دائمی هستند یا نه؟ اگر شما از سایتی بک لینک خرید کنید و این لینک­ها بعد از مدتی حذف شوند، تاثیر منفی روی سایت شما خواهد گذاشت. چون موتورهای جستجو اینطور برداشت می­کنند که حتما محتوای خوبی نداشته است که باعث حذف شدن این لینک­ها شده است.

پس حذف شدن لینک­ها تاثیر بسیار منفی روی سایت خواهد گذاشت. نکته بعدی در مورد خرید بک لینک­ها این است که از سایت­های مرتبط برای سایت شما لینک زده شود. مثلا سایت شما در زمینه خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ است و از سایتی که در زمینه خرید و فروش اتومبیل است برای سایت شما لینک زده شده است. قطعا این دوتا سایت هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند و همچین لینک­های باعث افت سایت شما و حتی پنالتی شدن سایت شما باشد.

یکی دیگر از چیزهایی که موقع خرید بک لینک باید حواستان باشد این است که مطمئن شوید، سایتی که برای شما لینک ایجاد می­کند، از سایت­هایی با دامین آتوریتی بالا برای شما لینک ایجاد می­کند. البته اگر از سایت معتبری بک لینک خرید کنید، همه این نکات را رعایت می­کنند.

سایت سئو روز، یکی از سایت­های قدیمی و موفق در ایران در زمینه خدمات سئو مثل خرید بک لینک است که با خیال راحت می­توانید کار لینک سازی خود را به آن بسپارید. سئو روز دارای پکیج­های متنوع برای خرید بک لینک دارد که متناسب با هزینه و نیاز خود می­توانید از آن بک لینک خرید کنید.

سئو روز تمامی فرایند ایجاد بک لینک­ روی سایت مشتری، را بصورت هفتگی گزارش می­دهد و همچنین از بالا آمدن کلمات کلیدی شما، به شما گزارش کار می­دهد. تمامی بک لینک­های سایت سئو روز بصورت دائمی، قوی و کاملا بصورت طبیعی ایجاد می­شوند.

تا کنون بیش از 2500 سایت معتبر در کشور از سایت سئو روز بک لینک خرید کرده­اند و چون تاثیر مثبت آن را دیده­اند هر ماهه خرید بک لینک خود را تمدید می­کنند.

خرید بک لینک از سئو روز

برای خرید بک لینک، سایت سئو روز می­تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. سایت سئو روز با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خدمات سئو سایت در کشور می­باشد حدود 98% از مشتریان این سایت رضایت کامل از سئو روز را داشته­اند. سایت سئو روز بهترین بک لینک­های با کیفیت و قوی را برای فروش در اختیار مشتریان قرار داده است که می­توانید با خیال راحت کار لینک سازی سایت خود را به آن بسپارید.

سئو روز با تیم متخصص تولید محتوای خود، بهترین محتوای متنی، تصویری و ویدویی را برای ایجاد بک لینک به سایت شما تولید می­کند. تولید محتوای یونیک و سئو پسند، بسیار در پروسه لینک سازی مهم است که سئو روز به بهترین نحو، این کار را انجام می­دهد.

بک لینک های فالو و نوفالو چیست؟

بک لینک­ها به دو صورت فالو dofollow و نوفالو nofollow هستند. این دو بک لینک در ظاهر با هم هیچ فرقی ندارند ولی بک لینک­های فالو از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. یکی از نکاتی که باید در خرید بک لینک به آن توجه کنید، فالو بودن آن بک لینک­ها هستند. بک لینک­های فالو رو موتورهای جستحو دنبال کرده و از طریق آن وارد سایت شما شده و به سایت شما امتیاز می­دهد. ولی موقع ایجاد بک لینک نوفالو، موتورهای جستجو، آن را دنبال نمی­کنند.

موقع ایجاد بک لینک برای سایت خود، نباید همیشه از بک لینک­های فالو استفاده کنید. چراکه موتورهای جستجو به آن شک می­کند که این سایت اقدام به خرید بک لینک کرده است. به همین دلیل باید در بین لینک­های فالو خود، لینک­های نوفالو هم باشند که همه چیز طبیعی باشد و موتورهای جستجو به آن شک نکنند.

آیا خرید بک لینک نادرست است؟

اگر بک لینک خود را از سایت­های نامعتبر خرید کنید پس حتما منتظر افت سایت خود یا منتظر پنالتی شدن سایت خود در موتورهای جستجو باشید. اگر بک لینک بصورت طبیعی و کاملا اصولی باشد، هیچ خطری برای سایت شما نخواهد داشت. و خودتان شاهد تاثیر مثبت در سایت خود خواهید بود. اگر می­خواهید دامین آتوریتی سایت خود را افزایش دهید یا در کلمات کلیدی رقابتی به لینک­های نخست صفحه یک گوگل برسید، بک لینک­های سایت سئو روز، بهترین گزینه برای این کار می­باشد.

انواع روش­های لینک سازی کدامند؟

لینک سازی داخلی: لینک سازی داخلی، یکی از مهم­ترین کارهایی است که باید در داخل سایت رعایت شود. به کمک لینک سازی داخلی، صفحات مرتبط را به یکدیگر متصل می­شوند. این امر سبب می­شود تا موتورهای جستجو، محتوای داخل سایت ما را بهتر بشناسد و همچنین برای کاربران نیز مفید باشد. اگر نیاز به لینک سازی داخلی یا سئو داخلی سایت خود نیاز دارید، سایت سئو روز به نحوه احسن این کار را انجام می­دهد.

لینک سازی خارجی: به کمک لینک­هایی که در سایت­های دیگر و یا شبکه­های اجتماعی برای سایت شما ایجاد شده است،  خزنده­های گوگل از طریق آن لینک­ها وارد سایت شما شده و به سایت شما امتیاز می­دهد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5