درمان حتمی چین و چروک پوست با 3 دستگاه زیبایی پلاژن ، میکرونیدلینگ و میکرودرم

0

رپورتاژ

همه ما می دانیم که امروزه عمل های زیبایی و درمانی، نقش پررنگی را در زندگی ما دارند. هر کس می تواند با توجه به مشکل پوستی خود، روش جوانسازی متناسب با نیاز خود را انتخاب کند. اما باید توجه داشت که هر روشی، برای هر کسی مناسب نمی باشد. بدین منظور، آشنایی با متد ها و روش های زیباسازی می تواند شما را در انتخاب بهترین و موثرترین متد جوانسازی ، یاری کند.

سایت تجهیزات زیبایی شفا در این مقاله قصد دارد شما را با 3 تا از بهترین و موثرترین روش های جوانسازی پوست و صورت به نام های پلاژن تراپی، میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ آشنا کند. شما عزیزان با هر نوع پوست و مشکل پوستی می توانید از این 3 روش استفاده کنید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه پلاژن ، انقلابی در درمان چین و چروک های صورت

پلاژن تراپی از یک رویکرد یا بهتر بگوییم فناوری جدید بهره می برد. جوانسازی به روش پلاژن تراپی با دستگاه پلاژن انجام می شود. در این روش از فرآیندهای فیزیولوژیکی طبیعی جهت افزایش سطح اکسیژن در پوست و دستیابی به نتایجی استثنایی و ماندگار استفاده می شود. برخلاف سایر فناوری‌ها، پلاژن تراپی از تکنولوژی اکسیژنو (Oxygeneo) برای جوانسازی پوست صورت بهره می برد که منجر به نتایجی موثر و سریع تر می شود.

اکسیژنو یا ژنو (GENEO) فرایندی است شامل 3 تکنولوژی آر اف سه قطبی ، اکسیژنو و اولتراسوند که طی آن، اکسیژن طبیعی بوسیله دستگاه پلاژن به درون بافت پوست هدایت شده و از این طریق، تمام چین و چروک ها و خطوط ریز پوست از بین می رود.

کاربرد و فواید پلاژن تراپی

در این قسمت قصد داریم تا با کاربرد و فواید  پلاژن تراپی بیشتر آشنا شویم. این فواید عبارتند از:

  • آبرسان پوست
  • حجیم کننده و بازیابی حجم پوست
  • تجدید سفید شدن و درخشش صورت
  • افزایش تولید کلاژن
  • کاهش هایپرپیگمانتاسیون
  • از بین بردن کاهش چین و چروک
  • ایمن و غیرتهاجمی
  • مناسب برای انواع پوست

دستگاه پلاژن چگونه به رفع چین و چروک کمک می کند؟

دستگاه پلاژن ، با ترکیبی از موج های رادیویی سه حلقه ای، می تواند عضلات غیر فعال را پویا و فعال کند .این فناوری، قادر به تقویت و شکل دادن به پوست صورت می باشد. به طور کلی دستگاه پلاژن در سه مرحله سبب جوانسازی پوست می شود:

  • حرارت رسانی به پوست
  • کاهش چربی زیر پوستی
  • صاف شدن و کشیدگی پوست

با دستگاه میکرودرم ، از شر جوش های سر سیاه خلاص شوید!

میکرودرم ابریژن یک روش کم تهاجمی و ایمن است که کار اصلی آن، پاکسازی پوست از چربی ها و آلودگی های زیر بافت می باشد. این روش که بوسیله دستگاه میکرودرم انجام می شود، می تواند آسیب های ناشی از نور خورشید، چین و چروک ها، خطوط ریز، لکه های ناشی از افزایش سن، اسکار آکنه، ملاسما و سایر نگرانی ها و مشکلات پوست را بهبود بخشد. در ادامه، به معرفی کاربرد های این روش محبوب می پرازیم.

مزایا و اثرات دستگاه میکردرم ابریژن روی پوست

از میکرودرم برای درمان انواع مشکلات پوستی استفاده می کنند. فواید این روش زیبایی و درمانی عبارتند از:

  • از بین بردن خطوط ظریف و چین و چروک های عمیق
  • رفع هایپرپیگمانتاسیون، کک و مک و لکه های قهوه ای
  • کاهش منافذ بزرگ و جوش های سر سیاه
  • رفع آکنه و اسکار آکنه
  • تقویت خاصیت ارتجاعی پوست
  • بهبود رنگ پوست کدر
  • پاکسازی پوست از چربی ها و آلودگی های
  •  درمان ملاسما

روش انجام میکرودرم چگونه است؟

قبل از شروع جوانسازی بوسیله میکرودرم ، پزشک از یک دارو آرام بخش برای راحتی انجام عمل استفاده می کند. سپس پوست (ناحیه مورد نظر) کاملاً تمیز می شود و پزشک ازیک وسیله با سرعت بالا دارای چرخ یا برس ساینده (دستگاه میکرودرم) برای برداشتن لایه های بیرونی پوست و بهبود هر گونه بی نظمی در سطح پوست استفاده می کند.

در روش میکرودرم ابریژن، کریستال هایی ریز روی پوست اسپری می شوند تا آلودگی ها و چربی های اضافی، به آرامی از لایه بیرونی پوست خارج شوند. این تکنیک نسبت به سایر روش های حوانسازی پوست، تهاجمی کمتری دارد. بنابراین نیازی به داروهای بی حس کننده ندارید. میکرودرم ابریژن، در واقع یک روش لایه برداری و جوانسازی پوست است که باعث می شود پوست نرم تر و روشن تر به نظر برسد.

رفع مشکلات پوستی در خانه با دستگاه میکرونیدلینگ

اگر زمان رفتن به سالن ها و کلینیک های زیبایی را ندارید و میخواهید پوستی جوان و زیبا داشته باشید؛ میکرونیدلینگ بهترین انتخاب است. بدلیل متنوع بودن مدل های دستگاه میکرونیدلینگ ، هر کسی با هر نوع پوستی می تواند از این روش استفاده کند. میکرونیدلینگ یک عمل زیبایی است. این روش شامل سوزن زدن پوست با استفاده از سوزن های ریز استریل شده است. ایجاد این زخم های کوچک باعث می شود بدن شما کلاژن و الاستین بیشتری بسازد که در نتیجه پوست شما را التیام می بخشد و به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید. هدف از میکرونیدلینگ، افزایش تولید کلاژن و الاستین برای رفع آسیب های پوستی است. کلاژن نیز به پر کردن و صاف کردن چین و چروک کمک می کند. در ادامه بیشتر با این روش آشنا خواهیم شد.

کاربرد و مزایا استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ ممکن است برای افرادی که رنگ پوست تیره‌ تری دارند بهتر عمل کند. زیرا مانند لیزر درمانی از انرژی گرما استفاده نمی کند و بر روی رنگدانه یا رنگ پوست شما نیز تأثیرنمی گذارد. دستگاه میکرونیدلینگ ، انواع مشکلات پوستی از جمله موارد زیر را درمان می کند:

  • خطوط ظریف و چین و چروک عمیق
  • آکنه و اسکار
  • ریزش مو (که به آن آلوپسی نیز گفته می شود)
  • لکه های تیره روی پوست (هیپرپیگمانتاسیون)
  • منافذ بزرگ پوست
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • جای زخم و جوش
  • علائم کشش بافت
  • آسیب های ناشی از نور خورشید

همچنین، هزینه میکرونیدلینگ حدود چهار برابر نسبت به لیزر درمانی کمتر است.

سر جلسه میکرونیدلینگ چه می گذرد؟!

متخصصین پوست یا پزشکان زیبایی، میکرونیدلینگ را انجام دهند. اما اگر قصد دارید میکرونیدلینگ را در جایی غیر از مطب پزشک انجام دهید، ابتدا تجربه و اعتبار فرد را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام تجهیزات، برای عمل استریل شده باشد. معمولا عمل میکرونیدلینگ بسته به بزرگی ناحیه موردنظر، 10 تا 20 دقیقه طول می کشد. برای گرفتن بهترین نتیجه نیز، می بایست 4 الی 6 جلسه میکرونیدلینگ را ادامه دهید.

در جلسه میکرونیدلینگ، ابتدا پزشک از یک کرم بی‌ حس کننده روی صورتتان استفاده می کند تا احساس سوزن‌ سوزن شدن توسط دستگاه میکرونیدلینگ را احساس نکنید. سپس پزشک، ابزاری به شکل قلم و چرخان با سوزن های ریز (همان دستگاه میکرونیدلینگ) را دور صورت شما حرکت می دهد. سوزن ها بریدگی های کوچکی در پوست شما ایجاد می کنند که باعث ایجاد کمی خونریزی می شود. در این صورت، پزشک از کرم یا سرم مخصوص برای التیام بخشیدن به پوست استفاده می کند. جالب است بدانید اکثر افراد میکرونیدلینگ روی صورت انجام می‌دهند، اما می‌توان آن را روی سایر قسمت‌های بدن مانند شکم یا ران‌ها نیز انجام داد.

اگر می خواهید انواع مدل های دستگاه میکرودرم ، دستگاه پلاژن و دستگاه میکرونیدلینگ را با کیفیت بالا و از مکان معتبر تهیه کنید، فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا ، این امکان را برایتان فراهم کرده است. فروشگاه زیبایی شفا ، یا دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است. شما عزیزان می توانید برای اطلاغ از قیمت و خرید انواع تجهیزات زیبایی اصل و با کیفیت، با کارشناسان ما در فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس: ۰۲۱۶۶۴۷۸۲۴۸ – ۰۹۳۳۵۱۰۴۶۴۱

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.