آیا تزریق چربی به روش بایوفت وجود خارجی دارد ؟

0

رپورتاژ

پیدایش اوین نشانه‌های پیری و چین و چروک در پوست باعث می‌شود افراد به فکر پیدا کردن روش‌هایی برای رفع چین و چروک و جوانسازی پوست باشند. کاری که این افراد انجام می‌دهند مراجعه به فضای گسترده اینترنت و همچنین کلینیک‌های زیبایی مختلف برای یافتن بهترین و موثرترین روش‌های جوانسازی پوست است. یکی از این روش‌ها  که امروزه بسیار پرطرفدار نیز هست، تزریق چربی است که باعث می‌شود چهره جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد. ما در این مطلب قصد داریم در مورد تزریق چربی به روش بایوفت و حقیقت داشتن آن صحبت کنیم. لطفاً تا انتها با ما همراه شوید.

تزریق چربی به روش بایوفت چیست و آیا تاثیرگذاری آن حقیقت دارد؟

در دنیای امروز زیبایی یکی از مهم‌ترین عناصر جذابیت است و همین باعث شده صنعت زیبایی به یکی از بزرگ‌ترین صنایع درمانی دنیا تبدیل شود. بخش بزرگی از زیبایی را جوانی و شادابی پوست تشکیل می‌دهد و به همین دلیل افراد مایل‌اند هر چه سریع‌تر و موثرتر روشی برای زیبایی پوست بیابند.درمان چین و چروک به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که ادعا می‌شود تزریق چربی به روش بایوفت می‌تواند روش موثری باشد. البته تاثیرگذاری بایوژل ثابت شده است و بحث ما در اینجا فقط روش ادعایی بایوفت است.

افرادی که به کلینیک های زیبایی مراجعه می‌کنند در میان انبوه روش‌هایی که ادعا می‌کنند می‌توانند جوانسازی را انجام بدهند دچار تردید می‌شوند. روش‌هایی مثل بایوژل، نانوفت، پلاسما ژل و ….. تنها روش‌های قدیمی تزریق چربی هستند که مناسب نیز هستند. اما همانطور که گفتیم اخیراً بحث از تکنیکی به نام تزریق چربی به روش بایوفت است که به عنوان راهکاری بدون درد و عوارض معرفی می‌شود. این روش هم با تزریق چربی همراه است اما در مورد موثر بودن این روش و بدون عوارض بودن آن بحث زیاد است که امروز به آن می‌پردازیم.

آیا تزریق چربی بدون درد و تورم ممکن است؟

پزشکان متخصص در سراسر دنیا معتقدند که تزریق چربی به هر روش با تورم، درد و کبودی همراه است. البته این تکنیک کم تهاجمی و بسیار کم خطر است اما به طور کُلی تزریق ماده بی‌حسی، برداشت چربی از بافت و تزریق آن به محل دیگر قطعاً تا مدتی با درد و تورم همراه خواهد بود. علت این مسئله هم این است که ورود سر سوزن به مویرگ و بافت‌ها باعث ایجاد واکنش در بدن و التهاب و خون مردگی می‌شود.

از این رو هیچ روشی وجود ندارد که بتواند با تزریق چربی‌ها درد و تورم ایجاد نکند. پس تزریق چربی به روش بایوفت یک روش کاملاً ساختگی و تبلیغاتی است که بدون درد معرفی کردن آن تنها به منظور جلب مشتریان صورت می‌گیرد. تزریق چربی به بافت‌های بدن با تورم همراه است و این عارضه معروف‌ترین عارضه این روش جوانسازی است؛ چرا که معمولاً از چند برابر حجم مورد نیاز، چربی استفاده می‌شود تا بعد از جذب مقدار دلخواه باقی بماند و موجب جوانسازی و رفع چین و چروک شود.

می‌توان گفت هدف از نام بردن بایوفت بازاریابی و جذب مشتری است و حتی بعضی مراکز به جای چربی از تزریق ژل استفاده می‌کنند تا عوارض آن کمتر نشان داده شود. بنابراین  در صورتی که به یک کلینیک مراجعه کردید و از بایوفت نامی برده شد، بدانید که هدف جذب شما به کلینیک است و بهتر است به جای دیگری برای رفع چین و چروک و جوان‌تر شدن مراجعه کنید.

مزایای ادعایی تزریق چربی به روش بایوفت

همانطور که گفتیم برخی مراکز ادعا می‌کنند تزریق چربی به روش بایوفت مزایایی برای شما دارد که سایر روش‌ها نمی‌توانند ارائه کنند. اما با توجه به شواهد علمی ثابت شده است که این روش اصلاً وجود ندارد و مزایای ادعایی آن هم نمی‌توانند حقیقی باشند همه این حرف‌ها شوی تبلیغاتی است.

این مراکز ادا می‌کنند که بدون جراحی می‌توان تزریق چربی را انجام داد و به همین دلیل تورم و عوارض بعد از عمل ایجاد نمی‌شوند. همچنین گفته می‌شود که این کلینیک‌ها از دستگاه‌های پیشرفته و جدید برای برداشت و تزریق چربی استفاده می‌کنند. طبق این گفته‌ها چربی بعد از استخراج آماده سازی می‌شود و با استفاده سوزن‌های مخصوص ظریف به بدن تزریق می‌شود تا عوارضی ایجاد نشود. سایر مزایای ادعایی تزریق چربی به روش بایوفت شامل:

  • پروسه سریع برداشت و تزریق چربی به بدن،
  • بدون التهاب، کبودی و درد بودن تکنیک مورد نظر،
  • بدون انجام جراحی و ایجاد برش،
  • استفاده از دستگاه‌های تخصصی و پیشرفته در طی عمل،
  • اثرگذاری طولانی‌ مدت و بسیار رضایت بخش.

این مزایا بسیار دلفریب و وسوسه کننده هستند و افراد بعد از شنیدن این موارد به این روش فکر می‌کنند. اگر چنین روشی برای جوانساز ی وجود داشت همه افراد خوشحال بودند اما متاسفانه تکنیک تزریق چربی به روش بایوفت وجود خارجی ندارد و یک فریب بیشتر نیست.

پس از کدام روش‌ها می‌توان برای جوانسازی و رفع چین و چروک استفاده کرد؟

قطعاً شما نیز بعد از اینکه متوجه غیر واقعی بودن روش تزریق چربی به روش بایوفت شده‌اید، به این فکر می‌کنید که کدام روش برای جوانسازی مناسب است. ما در این بخش بهترین روش‌های رفع چین و چروک و زیبایی را معرفی می‌کنیم که این تکنیک‌ها قبلاً ثابت شده‌اند و سال‌هاست مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از این تکنیک‌ها تزریق چربی و برخی تزریق ژل هستند که هر دو مزایایی دارند.

  • تزریق چربی با دستگاه بادی جت

تزریق چربی با دستگاه بادی جت یکی از موثرترین و پرطرفدارترین روش‌های تزریق چربی است که رضایت اغلب مددجویان را به همراه دارد. در این روش از دستگاه‌های پیشرفته برای جوانسازی استفاده می‌شود و به همین دلیل بیشتر حجم چربی تزریق شده زنده می‌ماند. در روش بادی جت چربی بدن به صورت سالم استخراج می‌شود و تکه‌های چربی بسیار مفید خواهند بود.

در ادامه چربی های استخراج شده به صورت کاملاً استریل و بدون اینکه آسیب ببینند  نگهداری و آماده می‌شوند. آماده شدن چربی‌ها در این مرحله به معنی تمیز شدن و استریل آنهاست. دستگاه بادی جت از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های انتقال و تزرییق چربی است و تنها با استفاده از فشار چربی را خارج می‌کند و بدون هیچ آسیب دیدگی آنها را به محل مورد نظر تزریق می‌کند. ما ادعا نمی‌کنیم که این روش مثل روش ادعایی تزریق چربی به روش بایوفت هیچگونه عوارضی ندارد، اما به دلیل اینکه بخش زیادی از سلول‌های چربی زنده می‌مانند ماندگاری و اثرگذاری تزریق چربی با این تکنیک زیاد است.

شایسته ذکر است که نتایج این روش به سرعت بروز پیدا می‌کنند و تنها چند روز بعد از عمل می‌توانید اثر این تکنیک را بر جوانسازی و رفع چین و چروک ببینید. این روش نیز کم تهاجمی و کم عوارض است و ماندگاری طولانی آن باعث می‌شود اغلب متقاضیان از آن رضایت کامل داشته باشند.

  • تزریق چربی به روش نانوفت

یکی دیگر از روش‌هایی که برخلاف تزریق چربی به روش بایوفت به اثبات رسیده است، روش نانوفت است. مزیت این روش نسبت به سایر تکنیک‌ها این است که علاوه بر چربی حجم بالایی از سلول‌های بنیادی به بخش مورد نظر تزریق می‌شوند و به همین دلیل سرعت بهبود بالاست و نتایج بسیار طبیعی خواهند بود. البته فرایند استخراج چربی در این روش پیچیده است و از تکنولوژی نانو به انی منظور استفاده می‌شود. ماندگاری و اثرگذاری نانوفت به منظور جوانسازی پوست و رفع چین و چروک فوق العاده است.

مزیت دیگر روش نانوفت  علاوه بر بین بردن چین و چروک و جوانسازی، از بین بردن اثرات آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی ناشی از افزایش سن است؛ این کاربرد به دلیل استفاده از سلول‌های بنیادی است. همچنین می‌توان با این روش گودی و تیرگی زیر چشم را کاملاً پوشش داد.از نانوفت می‌توان برای جوانسازی و رفع چین و چروک نواحی مختلف بدن به جز صورت نیز استفاده کرد.

  • بایوژل یا پلاسماژل

بایوژل یا پلاسماژل روشی است که به جای چربی طبیعی بدن از ژل پر کننده تصفیه شده و یا پلاسمای خون برای پر کردن چروک‌های پوستی استفاده می‌شود. احتمال بروز حساسیت و عوارضی مثل تورم و درد در این روش بسیار کمتر از تزریق چربی است. تزریق ژل می‌تواند به صورت موثر منجر به جوانسازی پوست شود. این روش به دلیل استفاده از پلاسمای طبیعی تا دو سال دوام دارد  و خیال شما را از نظر تاثیرگذاری آسوده می‌کند.

بر خلاف تزریق چربی به روش بایوفت، ادعا نمی‌شود که این روش هیچ عوارضی ندارد اما قطعاً عوارض جانبی آن بسیار محدود و موقت خواهند بود. ژل استفاده شده در بایوژل یا پلاسماژل طبیعی است و خطر بروز حساسیت یا نتایج غیر طبیعی را برای فرد ندارد. مزیت ویژه این روش‌ها این است که ژل استفاده شده در آنها قابلیت حجم دهندگی نیز دارند و می‌توان از آنها برای حجیم‌سازی باسن، سینه، گونه و لب‌ها استفاده کرد. اما نکته قابل توجه در مورد این روش‌ها این است که بعد از گذشت مدت زمان خاصی پلاسما و ژل تزریق شده جذب بدن می‌شود و به تمدید احتیاج دارند.

بهترین کلینیک برای تزریق چربی و ژل

همانطور که گفتیم اولین نکته در مورد کلینیک مناسب این است که مراکزی را که ادعا می‌کنند با تزریق چربی به روش بایوفت عوارض را کاهش می‌دهند، کنار بگذارید. اما برای پیدا کردن کلینیک زیبایی ایده آل که نتایج تضمین شده دارد، می‌توانید از آشنایان خود پرس و جو کنید و از نظرات آنها استفاده کنید. همچنین می‌توانید از سایت‌ها و مراکز اطلاع رسانی کلینیک‌ها مثل شبکه اجتماعی، سوابق کاری و خدمات آنها را بررسی کنید و راحت‌تر تصمیم بگیرید.

کلینیک رویان سلامت به عنوان یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی ایران از تجهیزات پیشرفته و متخصصان متبحر استفاده می‌کند تا خدمات درمانی و زیبایی خود را در بالاترین سطح ارائه کند. این کلینیک می‌تواند به صورت کاملاً بهداشتی و استاندارد خدماتی مثل ترزیق چربی را بدون نگرانی ارائه کند. شما با مراجعه به این کلینیک از مواد پزشکی استفاده شده اطمینان کافی خواهید داشت و می‌توانید با کمترین عوارض جانبی به جوانی و زیبایی مد نظر خود برسید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5