6 راهکار قطعی غیر دارویی درمان افسردگی که می توانند افسردگی شما را به طور کامل درمان کنند

0

رپورتاژ

افسردگی را میتوان یکی از شایع ترین بیماریهای انسان امروز دانست، این بیماری از آن جهت شایع ترین بیماری است که علائم زیادی نداشته و در بسیاری از مواقع اطرافیان شخص افسرده نیز نمیتوانند تشخیص دهند که خواهر، برادر یا پدر و مادری که هر روز با او در محیط خانه در ارتباط هستند نیز به افسردگی مبتلاست، از این رو قصد داریم تا در این مقاله از یک پزشک به 6 راهکار قطعی بپردازیم که میتواند بسیاری از افرادی که علائم افسردگی خفیف تا حاد را در خود احساس می کنند را درمان کنند و شخص بیمار را دوباره به زندگی شاد بازگرداند، از این رو پیشنهاد میکنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

ورزش و فعالیت بدنی

یکی بهترین و در عین حال ارزان ترین راهکارهایی که می تواند به شما کمک کند تا از شرایط فعلی خارج شوید در نظر گرفتن یک برنامه فعالیت بدنی پیوسته و متعهدانه است، پیشنهاد می کنیم که در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید و خود را موظف کنید که در روزهای سانس ورزشی خود حتما در هر شرایطی تایم مربوطه را در باشگاه سپری کنید، همچنین می توانید با یک برنامه پیوسته پیاده روی در فضای سبز را تجربه کنید و برای ساعاتی که شده از فکر و خیال های ناامیدکننده روزمره دوری کنید، مطمئنا با ادامه ورزش خود علاوه بر تناسب اندام به مرور تغییر حالت روحی را در خود احساس می کنید.

اگر ساکن تهران هستید و مایلید در باشگاهی با امکانات بسیار بالا ثبت نام کنید که جمعیت افراد بسیاری در هر ساعت از روز در آن به ورزش مشغول هستند پیشنهاد میکنیم در باشگاه انقلاب تهران ثبت نام کنید.

سفر به مناطق گردشگری

یکی از پیشنهادهایی که میتوان آنرا در زمره راهکارهای درمان غیر دارویی افسردگی دانست، سفر کردن است. امروزه وبسایت های مختلفی در زمینه گردشگری و سفر وجود دارند که می توانید به راحتی از آنها نسبت به خرید تور گردشگری اقدام نمایید، از جمله این سایتهای ایرانی می توان به الی گشت اشاره کرد. مطمئنا تجربه یک سفر شاداب به همراه تور به مناطق گردشگری می تواند به خوبی شما را از فضای موجودی که در آن گرفتار هستید نجات دهید و علاوه بر تاثیر مثبت بر روی روحیه شما، خاطرات بسیار زیادی را نیز برای شما به جا گذارد.

وبسایت هایی مانند نت برگ و تخفیفان نیز این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا با هزینه ای بسیار اقتصادی تورهای گردشگری به مقصد جنگل های شمال، جزایر جنوبی و یا بیابان های مرکزی ایران را تجربه کنید.

شاید شما جز آن دسته از افرادی باشید که سفر به تنهایی را به سفر با تور گردشگری ترجیح دهید، اگر تمایل دارید یک سفر تنهایی را تجربه کنید نیز این امکان برای شما فراهم است تا از سایت های خوبی مانند علی بابا یک بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را خریداری نمایید و سفر خود را آغاز کنید.

به آهنگ شاد گوش دهید

شاید باورش قدری سخت باشد اما شنیده هایی که از تلویزیون، شبکه های اجتماعی و… آنها را میشنویم نیز میتوانند بر روی زندگی ما و احساساتمان تاثیر گذار باشند، با توجه به اینکه امروزه گوش دادن به موزیک بخش اعظمی از زندگی بسیاری از افراد به خصوص قشر نوجوان و جوان را به خود اختصاص داده است پیشنهاد می کنیم که به طور کامل از گوش دادن به موزیک های دپ و غم انگیز دوری کنید و برای مدت زمان طولانی نسبت به گوش دادن موزیک شاد در دسته بندی های مختلف اقدام کنید.

یکی از برترین وبسایت هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند وبسایت آپ موزیک است، شما با مراجعه به این سایت می توانید به راحتی به دریایی از موزیک شاد دسترسی داشته باشید و به طور غیر مستقیم و در طولانی مدت افسردگی خود را درمان کنید.

در رابطه خود با دوستانتان تجدید نظری کنید

تو به من دوستاتو نشون بده، من به تو آیندتو نشون میدم! احتمالا این جمله را به دفعات از افراد مختلف و به خصوص در صفحات مربوط به موفقیت و کسب ثروت در شبکه های اجتماعی زیاد دیده اید، این جمله به تنهایی گویای همه چیز است.

دوستان شما میتوانند بیشترین تاثیر را در روحیه، امیدواری، طرز تفکر و بسیاری از اقدامات شما داشته باشند، از این رو است که تاکید بسیار زیادی بر روی انتخاب دوستان شده است، شما می توانید با یک بازنگری هوشمندانه در جمع دوستانی که دارید متوجه این موضوع شوید که کدام یک از دوستان شما آرامش، امیدواری به آینده و شادابی را به شما تزریق می کند و کدام یک با گلایه از وضعیت های مختلف روحیه شما را تخریب می کند، با حذف چنین دوستانی از جمع دوستانی که به طور روزمره با آنها در ارتباط هستید می توانید کمک بسیار زیادی به درمان غیر دارویی افسردگی خود نمایید.

شغلی برای خود دست و پا کنید

بیکاری و حتی شاغل بودن در شغلی که علاقه ای به آن ندارید، یا درامد کمی را برای شما رقم میزند یکی از اصلی ترین و تاثیر گذارترین عوامل بر روی ایجاد حالات افسردگی و یا بدتر شدن و عمیق شدن چنین حالاتی است.

مطمئنا با شاغل شدن در یک شغل مناسب با درامد بالا این امکان را برای شما به وجود می آورد تا با افزایش سطح رضایت شما از کار، درامد و در نهایت زندگی حالات افسردگی شما رفته رفته بهبود یافته و در نهایت به زندگی شاد دست یابید.

یکی از پر درامدترین مشاغلی که در ایران وجود دارد و هنوز بازار آن اشباع نشده است بازار سئو است. شما این امکان را خواهید داشت تا با گذراندن یک دوره سئو به راحتی و در مدت زمان کمتر از یک ماه به دانش کاملی از سئو دست یابید و بتوانید به عنوان یک سئوکار در یک شرکت با حقوق بالا استخدام شده، پروژه سئو قبول کنید و یا حتی سئو وب سایت خود را شروع کنید و درامد روزانه چند میلیونی را تجربه کنید.

تغییر دکوراسیون

دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید

محیطی که در آن زندگی میکنید نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در وخیم تر شدن وضعیت بیماری افسردگی شما یا بهبود این وضعیت است. در صورتی که احساس میکنید از محیط یکنواخت خانه خود خسته شده اید این امکان را خواهید داشت تا با خرید یک پوستر دیواری، کاغذ دیواری کردن دیوارهای خانه و یا پارکت کردن کف منزلتان تغییر بسیار زیادی در محیط داخلی منزل خود ایجاد کنید و در نهایت شاهد بهبود روحیه خود باشید.

زیار دکور یکی از جمله مجموعه هایی است که در زمینه تغییر دکوراسیون می تواند به شما بیشترین راهنمایی را داشته باشد. کافی است به سایت این مجموعه به آدرس ziardecor.ir  مراجعه کرده و از محصولات متنوعی که برای شما در نظر گرفته شده است انتخاب کرده و استارت تغییر حالات روحی خود را به راحتی بزنید.

این مقاله سعی کردیم تا بیشترین میزان راهنمایی را در راستای درمان غیر دارویی افسردگی به شما عزیزان داشته باشیم، اگر از هر یک از این راهکارها استفاده کرده اید و یا راهکار دیگه ای را استفاده کرده اید و از آن نتیجه گرفته اید خوشحال خواهیم شد که در بخش نظرات تجربه خود را با دیگران نیز در میان بگذارید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.