افزایش ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد، با چند اقدام ساده

0

رپورتاژ

برای درک ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد، لازم است چهار مرحله رشد تا ریزش مو را بشناسید. این چهار مرحله شامل آناژن، کاتاژن، تلوژن و اگزوژن می‌باشد. آناژن فاز رشد موها است. کاتاژن به مرحله گذار معروف می‌باشد. تلوژن را با عنوان فاز استراحت معرفی کرده و در نهایت اگزوژن مرحله ریزش مو است. لازم است بدانید که ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد بیکینی نیز نیازمند شناخت این چهار مرحله می باشد.

دستگاه لیزر و فناوری به کار رفته در آن به گونه‌ای است که موها را در مرحله رشدشان مورد هدف قرار می‌دهد. به همین خاطر است که برای رفع دائم موهای زائد، به چندین جلسه درمان نیاز است. گاهی بعد از جلسات لیزر، موهایی در جای جای بدن شما رشد می‌کند. دلیل این رویداد این است که آن موها هنوز مورد درمان قرار نگرفته‌اند و به احتمال زیاد طی جلسات بعدی حذف خواهند شد.

به علاوه امکان رشد مجدد موها در نواحی مختلف صورت و بدن، علی‌رغم انجام لیزر  وجود دارد. رشد مجدد موها بعد از لیزر در ناحیه چانه، پشت لب و گردن ممکن است در اثر اختلالات هورمونی رخ بدهد. اما گاهی این شرایط در دیگر نقاط بدن نیز قابل مشاهده است.

بنابراین مدت زمان ماندگاری لیزر موهای زائد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای کسانی است که تصمیم به این کار گرفته‌اند. حقیقتی که در این مورد وجود دارد، امکان افزایش ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد، با استفاده از چند اقدام ساده است.

اما پیش از آن بهتر است در مورد مدت زمان معمول ماندگاری اثرات حذف موهای زائد بوسیله لیزر، بیشتر بدانید.

مدت زمان ماندگاری لیزر موهای زائد چقدر است؟

میزان ماندگاری لیزر موهای زائد دغدغه‌ای است که ذهن اکثر قریب به اتفاق مراجعه‌کنندگان را به خود مشغول کرده است. البته با توجه به اینکه هزینه لیزر موهای زائد نسبت به دیگر روش‌ها بیشتر است، داشتن این دغدغه کاملاً قابل درک می‌باشد.

ماندگاری لیزر موهای زائد به عنوان یک روش قطعی حذف موها، بسیار متفاوت است. این تکنیک برای بعضی‌ها حذف دائم موهای زائد را به همراه دارد. بعضی دیگر با استفاده از این لیزر حداقل تا چند سال از شر موهای زائد خود راحت می‌شوند. برای بعضی افراد نیز این مدت زمان تا شش ماه کاهش پیدا می‌کند.

شاید اطلاع نداشته باشید، ولی ماندگاری نتایج لیزر موهای صورت و بدن به میزان قابل توجهی در کنترل شما است. البته عواملی مانند رنگ پوست و مو، ناحیه تحت درمان و همچنین واکنش و پاسخگویی هورمون‌های موجود در بدن شما به این تکنیک نیز، در نتیجه نهایی تاثیر زیادی دارد.

در ادامه اقداماتی را به شما آموزش می‌دهیم، که در طولانی کردن اثرات لیزر موهای زائد تاثیر قابل توجهی دارد.

چه اقداماتی در افزایش ماندگاری لیزر موهای زائد نقش دارد؟

شما با به کارگیری مجموعه‌ای از اقدامات می‌توانید ماندگاری نتایج لیزر را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. این اقدامات عبارتند از:

 شیو موها در بین جلسات و از روش صحیح آن

بر خلاف وکس که نباید قبل از انجام آن شیو کنید، پیش از جلسات لیزر لازم است که موهای زائد را از بین ببرید. بهتر است این کار را بین 24 تا 48 ساعت قبل از جلسه لیزر انجام دهید. اما لازم است در این مورد به یک نکته توجه کنید.

حتی اگر موهای شما بین جلسات درست مانند قبل از لیزر رشد پیدا کرد، نباید از روش‌هایی که موها را به طور کامل از ریشه حذف می‌کنند، استفاده کنید. دلیل این موضوع در نوع خود جالب است. وکس، اپیلاسیون و روش‌هایی از این قبیل فولیکول مو را از بین می‌برد. از طرفی وجود فولیکول مو برای عملکرد لیزر اهمیت زیادی دارد. بنابراین بهتر است از تیغ یا ژیلت برای شیو موهای خود در قبل از جلسات لیزر استفاده کنید.

مراجعه به کلینیک معتبر و مجهز

مراجعه به یک اپراتور ناشی دستگاه لیزر که علم این کار را ندارد، نه تنها نتایج مورد انتظار شما را به دنبال نخواهد داشت، بلکه احتمال آسیب رساندن به شما را نیز دارد. شما برای حذف موهای خود از طریق لیزر باید به مرکزی مراجعه کنید، که مجهز به پزشکان متخصص و دستگاه‌های پیشرفته باشد. تأثیر این واقعیت در عملکرد لیزر و ماندگاری نتایج آن، غیر قابل انکار است.

 پایبند بودن به جلسات لیزر

خیلی مهم است که در زمان دقیق و به طور مرتب در جلسات لیزر شرکت کنید. در اولین جلسه که معمولاً برای مشاوره در نظر گرفته می‌شود، پزشک بر اساس رنگ پوست و موی شما و فاکتورهای دیگر، زمان و تعداد جلسات لازم را برای شما مشخص می‌کند. وظیفه شما این است که در هر جلسه، زمان جلسه بعدی را مشخص کرده و آن را در کلینیک مورد نظر ثبت کنید.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، ماندگاری دارد؟

خیلی از مراجعه کنندگان در مورد اثرگذاری و ماندگاری حذف موهای زائد ناحیه تناسلی از طریق لیزر سؤال می‌پرسند. مسلم است که این تکنیک بر روی ناحیه تناسلی، اثرگذاری مشابهی با دیگر اندام‌ها داشته و تقریباً به همان اندازه ماندگار است. البته نوع و رنگ پوست و موی شما و همچنین واکنشی که بدن شما به لیزر نشان می‌دهد، در طولانی شدن نتایج لیزر بیکینی نقش دارد.

خوبی استفاده از این تکنیک بر روی ناحیه تناسلی این است که پوست این اندام به میزان قابل توجهی روشن می‌شود. این تکنیک به نوعی روشی برای جوانسازی ناحیه بیکینی به حساب می‌آید. شما می‌توانید از دیگر تکنیک‌های جوانسازی ناحیه تناسلی مانند لابیاپلاستی برای زیبا کردن اندام خصوصی خود استفاده کنید.

توجه کنید که….

برای اینکه از هدر دادن پول خود جلوگیری کرده و به نتایج مورد نظرتان دست پیدا کنید، اولین قدم را درست بردارید. اولین قدم چیزی نیست به جزء شناسایی و مراجعه به یک کلینیک معتبر. دقت کنید که اعتماد به هر کلینیک زیبایی و سپردن سلامت و زیبایی خود به فرد غیرمتخصص، ممکن است آسیب‌هایی مهم‌تر از هدر رفتن هزینه برایتان به دنبال داشته باشد.

لازم است برای لیزر موهای زائد خود به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید که مجهز به مهارت و تجربه متخصصان و فناوری روز دنیا می‌باشد. کلینیک پزشکی ترمه دقیقاً همین ویژگی‌ها را دارد.

در کلینیک پزشکی ترمه تیمی از پزشکان متخصص گرد هم آمده و با استفاده از مدرن‌ترین ابزار، دستگاه‌ها، متریال و البته علم روز دنیا، مراجعه کنندگان را در سلامت کامل به اهداف زیباییشان می‌رسانند. لیزر موهای زائد نیز به عنوان یکی از خدمات این مجموعه، با کیفیت قابل توجهی انجام می‌گیرد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.