عنوان مطلب : اخذ پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک

0

رپورتاژ

خرید خانه در ترکیه یک تیر است و چند نشان! اگر به دنبال پاسپورت ترکیه هستید، خرید خانه در این کشور یکی از 5 روش آسان و مطمئن است! در سایت زِن گروپ همه چیز برای مهاجرت شما فراهم است، کافیست به موقع تصمیم بگیرید!

قوانین صدور پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک آسانتر شد!

دولت ترکیه طبق اطلاعیه ای که در سال 2021 منتشر کرده است، شرایط اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری به خصوص خرید ملک را آسانتر اعلام کرده است. در گذشته برای اینکه بتوانید پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک کسب کنید می بایست ملکی به ارزش یک میلیون دلار خریداری می کنید اما حالا این مقدار به میزان 250 دلار کاهش یافته است پس فرصت را از دست ندهید و مدارک و شرایط لازم برای سرمایه گذاری در ترکیه را در سایت زِن گروپ مطالعه کنید.

پس از اینکه ملک مورد نظر را خریداری کردید و مدارک شما تکمیل شد نیاز به مراجعه به ثبت اسناد رسمی ترکیه دارید که به آن تونر گفته می شود و نیاز است که فرآیند انتقال را به دقت دنبال کنید. نگران نباشید تیم تخصصی زن گروپ لحظه لحظه کنار شما است و پروسه اخذ پاسپورت ترکیه را بسیار آسان و دلچسب می کند.

چه زمانی منتظر پاسپورت ترکیه باشم؟

وقتی خرید خانه در ترکیه به اتمام رسیده و فرآیند انتقال کامل در ثبت اسناد این کشور صورت گرفت نیاز است که به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه کنید و نوبت بگیرید. در نوبت اعلام شده برای مصاحبه آماده می شوید تا به سوالات پاسخ دهید. اگر نگران سوالات روز مصاحبه هستید، می توانید مشاوره های لازم از تیم زن گروپ داشته باشید تا هر نوع استرسی از شما دور شود. زن گروپ سالهاست که در مسیر خرید ملک و صدور پاسپورت ترکیه فعالیت می کند و مسیر را برای شما هموار می سازد.

پس از اینکه به سوالات پاسخ دادید پس از گذشت یک ماه، می توانید کارت اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید. اما نکته مهم!

در خرید ملک در ترکیه باید دقت کنید که تا سه سال امکان فروش ملک نخواهید داشت. پس از اینکه تابعیت ترکیه برای شما صادر شد برای پاسپورت ترکیه اقدام می کنید و معمولاً 3 ماه زمان نیاز دارید.

برای خرید ملک در ترکیه چه باید کنم؟

سوالی که شاید این روزها بسیاری از ایرانیان در پی جواب آن هستند. گام اول برای خرید ملک در ترکیه چیست؟ اولین و مهمترین استارت برای خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه، اخذ مشاوره دقیق، به روز و دلسوزانه است. مشاوران زن گروپ شرایط آپارتمان های ترکیه را با شما در میان می گذارند و تصاویری به عنوان نمونه آپارتمان های موجود در اختیار شما قرار می دهند با ذهن باز و بدون ابهام اقدام به تصمیم گیری نمایید. اگر قصد شما سرمایه گذاری بزرگ و خرید ملک با قیمت بالا است مشاوره و برنامه ریزی دقیق مهمترین اقدام محسوب می شود.

مهمترین چیزی که در خرید ملک مطرح است قیمت ها بوده که معمولاً اطلاعات ضد نقیضی در سایت های مختلف دیده می شود اما خوشبختانه تیم برآورد هزینه زن گروپ در سایت زِن گروپ تمام تلاش خود را کرده اند که لیست کاملی از قیمت های واحدهای فروشی در ترکیه را در اختیار شما قرار دهند. برخی از واحدها پیش فروش می شوند و برخی نیز در طرح فروش فوق العاده قرار می گیرند پس نباید زمان را از دست دهید. قیمت ملک در ترکیه به نسبت بحران تورم در تهران و سایر کلان شهرهای ایران، وضعیت بهتری دارد و سبب می شود شانس بیشتری در اخذ پاسپورت ترکیه داشته باشید.

برای جابجایی پول نگران هستید؟

ما این مشکل را برای شما حل کرده ایم! تیم تخصصی زن گروپ توانسته لیستی از معتبرترین شرکت های بین المللی در زمینه جابجایی پول را مشخص نماید و با معرفی آن به شما دیگر نگران انتقال سرمایه خود به ترکیه نخواهید بود. بازار ملک و مستغلات همیشه نوسان خاص خود را دارد بنابراین بهترین تصمیم گیری در این راستا به سودآوری مطمئن کمک می کند.

زن گروپ در استانبول دفتر دارد و در این زمینه توانسته از شرایط روز ملک ترکیه اطلاعات دقیق داشته باشد بنابراین تمرکز سرمایه گذاری در ترکیه توسط تیم زن گروپ با بیشترین دقت صورت می گیرد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.