داروخانه شبانه روزی دکتر نیرومند

0

رپورتاژ

بسیاری از داروخانه ها علاوه بر محصولات دارویی و انواع مکمل ها ، محصولات آرایشی و بهداشتی را از برند های متفاوت عرضه می کنند داروخانه دکتر نیرومند یک داروخانه شبانه روزی در شهرک غرب است که محصولات آرایشی ، مکمل ورزشی و… را از بهترین برند ها عرضه میکند .

این برند ها شامل برند هایی مثل : وچه ، اریکه ، سین بیونیم ، آردن ، لایسل ، پریم ، سریتا و … می باشد .

برند اریکه : اریکه یک برند فرانسوی است که در سال های اخیر در کشور فرانسه شروع به فعالیت نمود ، این برند یکی از معدود برند هایی است که با فناوری نانو محصولات خود را تولید و عرضه می کند و توانسته در ایران مشتریان خود را پیدا کند و فروش خوبی داشته باشد ، این برند که انواع کرم ، شامپو ، پن و … را عرضه می کند نکته ثبت در خصوص برند اریکه این است که این برند با توجه به کیفیت بالا قیمتی مناسب دارد .

برند وچه : این برند که به سلامت و حفظ محیط زیست بسیار اهمیت می دهد و سعی می کند تا جای ممکن از مواد شیمیایی مضر و یا کاغذ تبلیغاتی در محصولات خود استفاده نکند علاوه بر این موضوع این برند سعی در آن داشته که تمامی محصولات را در پایه گیاهی عرضه نماید .

این برند انواع شامپو ، شوینده صورت ، تونیک های تقویت کننده صورت و مو و … را برای انواع موهای معمولی ، خشک ، آسیب دیده ، رنگ شده ، چرب ، دارای شوره و برای انواع پوست های چرب و یا خشک و … عرضه می کند .

برند سین بیونیم : سین بیونیم یک برند تخصصی مراقب پوستی فرانسوی است که نسبت به رقبای خود سن کمتری دارد و فعالیت تخصصی خود را در این اواخر آغاز کرده با این وجود توانسته طرفداران و مشتریان بسیاری را جذب و راضی نگه دارد این برند عقیده دارد که محافظت از پوست بسیار مهم است زیرا یک پوست سالم زیبایی انسان را چندین برابر می کند برند سین بیونیم کرم های مراقبتی روز ، شب ، ضد آفتاب ، سرم های پوستی و .. را تولید و عرضه می کند برای خرید محصولات این برند با داروخانه شبانه روزی در شهرک غرب تماس بگیرید شعار این داروخانه داروتو از من بپرس میباشد که مشاوره رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

آردن : محصولات آردن که در لابراتوار پارس حیان ساخته می شود یکی از برند های معتبر و پر طرفدار ایرانی است ، همچنین این برند محصولات خود را بسیار علمی و حرفه ای عرضه می کند این برند شصت نوع محصول را با نام های تجاری از جمله آردن ، اکسپرتیج ، درماسافت عرضه می کند همچنین این برند محصولات اولیه خود را از بهترین و با کیفیت ترین شرکت های جهانی تهیه می کند و لازم به ذکر است که برند آردن در ساخت ضد آفتاب پیشرو در ایران بوده است .

هگور : این برند که تولید کننده شامپو های تخصصی است در حدود هشتاد سال پیش در فرانسه شروع به عرضه محصولات خود نمود و توانست که محصولات تخصصی خود را در خصوص انواع شامپو عرضه کند : شامپو های ضد شپش ، شامپو های گیاهی ، شامپو های تخصصی درمانی ، لوسیون های ضد چربی را ارائه دهد برای خرید انواع شامپو های تخصصی هگور می توانید با داروخانه شبانه روزی در شهرک غرب تماس بگیرید .

برند پریم : دکتر اخوی صاحب امتیاز برند پریم می باشد که در لابراتوارش محصولاتی را با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید و عرضه می کند ، همچنین این لابراتوا توانسته انواع گواهینامه های بهداشتی معتبری را دریافت کند .

این شرکت انواع محصولات پوستی را برای پوست های متفاوتی مانند پوست های چرب ، خشک ، آسیب دیده ، انواع سرم پوست ، انواع شامپو برای موهای : چرب ، خشک ، آسیب دیده ، انواع لوسیون ، محصول های تقویتی پوست مثل آبرسان ها ، ضد چروک ها ، کرم ژل ها ، کرم های روز و شب و … را تولید می کند .

تمامی این موارد بخش کوچکی از محصولات مراقبت پوست و مو ما در داروخانه شبانه روزی در شهرک غرب بود شما برای تهیه بهترین و مناسب ترین محصول برای داشتن پوست و مویی زیبا و درخشان می توانید با مشاوران داروخانه ما در ارتباط باشید علاوه بر این موارد شما می توانید از محصولات آرایشی موجود در داروخانه شبانه روزی در شهرک غرب نیز مطلع شوید.

برند فلورمار : این برند که زادگاهش کشور ایتالیا می باشد با توجه به مرغوب بودن موارد تولیدی و بسته بندی های جذابی که داشته توانسته در بین مصرف کنندگان لوازم آرایشی محبوبیت پیدا کند و به یکی از برند های پر فروش جهانی تبدیل شود که در حدود هشتاد کشور دنیا محصولاتش به فروش برسد . همچنین در کشور ما ایران نیز دارای طرفداران بسیاری است این برند تولید کننده انواع لوازم آرایشی از جمله رژلب ،سایه چشم ، کرم پودر ، کانسیلر ، انواع مدادهای آرایشی و … می باشد محصولاتش کیفیت بالایی دارند داروخانه دکتر نیرومند داروخانه شبانه روزی در شهرک غرب توانسته اغلب لوازم آرایشی این برند را در محل داروخانه خود چه به صورت حضوری و یا آنلاین به فروش برساند همچنین این برند علاوه بر محصولات اصلی آرایشی محصولات جانبی لوازم آرایشی را نیز به فروش می رساند لوازمی مثل : انواع برس و براش آرایشی ، انواع سوهان ، ناخن گیر ، لاک ناخن ، مژه های مصنوعی و … .

برند سالوته : این یک برند ایرانی است که در سال نود و دو شمسی محصولات خود را ارائه کرد این برند تجاری برای شرکت آراز ارس است . محصولات آرایشی این برند شامل خط چشم ، رژ ، رژ لب و کرم پودر می باشد این برند زیر نظر سازمان غذا و دارو فعالیت می کند و داروخانه دکتر نیرومند یکی از داروخانه هایی است که توانسته محصولات با کیفیت این برند محبوب را به فروش برساند .

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5