تصفیه هوا به روش تولید یون منفی با دستگاه تصفیه هوا شمیم

0

رپورتاژ

تصفیه هوا شمیم از الزامات زندگی امروزی و لازمه داشتن تنفسی سالم است. ابداعی مفید و جالب برای آنها که برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

این دستگاه مدرن و خلاقانه، با روشی نوین و متفاوت اقدام به پالایش هوا نموده و ذرات و عوامل آلوده کننده را در آن از بین می‌برد.

جالب اینکه با بازسازی یون‌های منفی و افزودن آنها در محیط تنفس ما، سلامتی و عملکرد بهینه دستگاه‌های مختلف را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

در مطلب پیش رو، ضمن بررسی این موارد می‌خوانیم:

  • از تصفیه هوا شمیم و مزایای کاربردی آن چه می‌دانیم؟
  • آیا بدون وجود فیلتر می‌توان هوا را تصفیه کرد؟
  • چگونه وجود یون‌های منفی به سلامتی افراد کمک می‌کند؟

تا انتهای مطلب با ما همراهی کنید.

تصفیه هوا شمیم، ارمغان تنفس سالم و تندرستی!

هنگامی که به نیازهای اولیه موجودات زنده فکر می‌کنیم، هوا همواره در ابتدای لیست این نیازمندی‌ها قرار می‌گیرد. در حالی که می‌توان برای مدتی بدون آب و غذا زندگی کرد، تنها چند دقیقه قطع تنفس برای پایان حیات کفایت می‌کند. اما داشتن تنفس ناسالم نیز، در دراز مدت با آسیب‌های جدی برای بدن و در مواردی مرگ همراه است.

به‌ همین دلیل، صرف زمان و هزینه برای فراهم کردن امکانات لازم جهت تنفس سالم اهمیت می‌یابد. متاسفانه در چند دهه اخیر، به‌دلایل گوناگون آلودگی‌های مختلف باعث تغییر ماهیت هوایی شده که تنها منبع موجود برای تنفس همه موجودات زنده از جمله انسان‌هاست. مشکلاتی که انسان در ایجاد اغلب آنها نقش موثری داشته و خود باعث و بانی آنها بوده است.

از افزایش بی‌رویه مصرف سوخت‌های فسیلی و قطع درختان تا گازهای آلاینده که در اثر سوخت و سازهای ناشی از تولیدات کارخانجات به محیط زیست وارد می‌شود، هر یک بخشی از دلایل ایجاد این مشکل را بر عهده دارند.

اما در مقابل این‌همه، برخی نیز برای تسهیل تنفس و پاک‌سازی هوای مصرفی برای مردم دست به اقداماتی می‌زنند. یکی از همین موارد، ابداع دستگاه تصفیه هوا شمیم است. نمونه‌ای که به‌دلیل عملکرد مثبت و متفاوت نسبت به نمونه‌های قدیمی، با استقبال بالای کاربران روبرو شده است.

در ادامه مطلب شما را با شیوه کار این دستگاه آشنا می‌کنیم.

با ما همراه باشید.

شمیم: سالم، بهداشتی، بدون فیلتر!

اولین تصوری که اغلب ما در مورد هرگونه تصفیه کننده، از جمله دستگاه‌های تصفیه هوا در ذهن خود داریم، یک سیستم پالایش کننده با چندین لایه فیلتر است که ضمن عبور ماده مورد نظر، عناصر نامطلوب و اضافه را از آن جدا کرده و در انتهای سیستم، ماده تصفیه شده را به کاربر تحویل می‌دهد.

این نخستین و کلی‌ترین شکل یک دستگاه تصفیه است. درست شبیه به نمونه‌هایی که طی سال‌ها، تنها فرم موجود از تصفیه‌کننده‌های کلاسیک هوا نیز بوده‌اند.

اما شمیم، ابداع کننده دستگاه تصفیه جدیدی است که در آن روش متفاوتی برای پالایش هوا و جداسازی مواد زائد به‌کار گرفته شده است.

در این شیوه تصفیه هوا با یون منفی صورت می‌گیرد، بدون آنکه نیازی به کاربرد هرگونه فیلتر وجود داشته باشد. این کار ضمن صرفه اقتصادی برای کاربران، آنها را از مشکلات تهیه و تعویض فیلتر نیز مبرا و معاف می‌کند.

اما نکته جالب و مورد بسیار مفید دیگری نیز در این روش تصفیه هوا شمیم وجود دارد و آن، بازسازی یون‌های منفی و ورود آنها به چرخه تنفس است! با این کار، فواید زیادی نصیب کاربران می‌شود که در ادامه مطلب به آنها نیز می‌پردازیم.

با ما همراه بمانید.

فواید تصفیه هوا با یون منفی برای سلامتی!

تصفیه هوا شمیم دستگاهی با قابلیت محو یون‌های مثبت و ایجاد و بازسازی یون‌های منفی است. اما تفاوت بین این یون‌ها در چیست و چرا وجود یون‌های منفی برای سلامتی بدن مفید است؟

هوایی که از آن تنفس می‌کنیم، از ترکیب چندین گاز با نسبت‌های مختلف و متفاوت ساخته شده است. این مواد هر یک دارای خواصی است که با همان نسبت‌های موجود، برای تنفس مفید و لازم هستند. همه این موارد باعث شده حیات روی کره خاکی ادامه یابد و موجودات زنده به‌آسانی از این گاز ترکیبی تنفس کنند.

اما آلاینده‌ها و مواد مضر گوناگونی نیز طی زمان به هوا اضافه شده که برای بدن مضر هستند. از جمله ملکول‌هایی با یون مثبت که اختلالات جدی در تنفس و سیستم‌های عملکرد بدن ایجاد می‌کنند.

از بین بردن این یون‌های مضر یا تبدیل آنها به یون منفی طی فرایند یونیزاسیون، همان کاری است که دستگاه تصفیه هوا شمیم طی فرایند پاک‌سازی هوا انجام می‌دهد. به این معنا که هم مواد مضر را از بین می‌برد و هم یون‌های مفید را به محیط تنفس ما اضافه می‌کند.

در ادامه به مزایایی می‌پردازیم که از تنفس در هوایی با یون‌های منفی نصیب کاربران می‌شود.

با ما همراه باشید.

مزیت‌ها و فواید یون منفی برای بدن!

یون‌های منفی فواید زیادی برای بدن دارند که برخی شناخته شده و از طرف محافل علمی به تایید رسیده‌اند. بیان برخی از این فواید نیز در حد تئوری بوده و از نظر علمی کاملا به اثبات نرسیده‌اند.

اما دسترسی به یون‌های منفی مفید، تنها در برخی موقعیت‌ها نظیر ساحل دریا، کوهپایه هایی با هوای پاک و نزدیک به آبشارها میسر است. مکان‌هایی که با وجود زندگی شهرنشینی و دوری از طبیعت، اغلب چندان در مسیر رفت و آمد و دسترس انسان‌ نیستند.

اما با استفاده از تصفیه هوا شمیم می‌توان شرایط آنها را به‌لحاظ ایجاد یون منفی و استفاده از فواید آن بازسازی کرد.

در این بخش شما را با برخی از این موارد آشنا می‌کنیم.

۷ مزیت ثابت شده در کاربرد یون‌های منفی برای بدن!

  • افزایش میزان سوخت و ساز و کاهش چربی: با این مزیت می‌توان ضمن بهبود شرایط بدنی، به حذف هر چه بیشتر چربی‌های مضر نیز فکر کرد!
  • بالا بردن سطح ایمنی بدن در برابر میکروب‌ها، ویروس‌ها و دیگر عوامل بیماری‌زا: این مورد به‌ویژه در شرایط کنونی و با وجود همه‌گیری شیوع کرونا بسیار مفید و مثمرثمر است.
  • ایجاد حس آرامش و تنظیم الگوی خواب: هر یک از این موارد به‌تنهایی تاثیر زیادی در حفظ سلامتی داشته و نقش مهمی در عملکرد بهتر دستگاه‌های بدن ایفا می‌کند.
  • کمک به اکسیژن‌رسانی بهتر به بافت‌های بدن که با حفظ سلامتی و نشاط در افراد ارتباط مستقیم دارد.
  • کاهش سروتونین یا هورمون اضطراب در خون و نقش مهم آن در کاهش استرس و ایجاد خلق و خوی آرام در افراد
  • تسهیل فرایند تنفس و جذب بهتر اکسیژن که به افزایش حجم ریه‌ها کمک شایانی می‌کند.
  • بهبود عملکرد دستگاه گردش خون در بدن و کاهش فشار خون بالا که به پیشگیری از بیماری‌های قلبی و فشارهای عصبی نیز کمک می‌کند.

سخن آخر!

این روزها برای دستیابی به تنفس سالم و هوای پاک، نیاز به استفاده از ملزومات تصفیه هوا در محیط‌هایی که با آلاینده‌های هوا درگیرند الزامیست. در این میان مدل‌های جدید و مدرن این لوازم نظیر دستگاه تصفیه هوا شمیم عملکردی کامل و بهتر دارند.

افزایش سطح ایمنی بدن در کنار کاربرد مفید یون‌های منفی بازسازی شده و بسیاری فواید دیگر در این نوع ملزومات پالایش هوا، محبوبیت آنها را بین خریداران به‌مراتب بیشتر کرده است.

شما نیز می‌توانید با ورود به سایت مجموعه شمیم به آدرس اینترنتی shamimaec.com  ضمن کسب اطلاعات لازم در مورد این دستگاه نسبت به سفارش خرید آن اقدام نمایید.

با شمیم آسوده‌خاطر از پاکی هوا تنفس کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.