انتخاب یکی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو توسط انجمن پیوند موی ایران

0

رپورتاژ

پیش‌تر تنها درمان ابروهای کم‌پشت یا ابروهایی که دچار ریزش شدند، استفاده از لوازم آرایشی بود تا آن نقاط را محو کند. اما امروزه تقاضای یک راه‌حل دائمی برای این مشکل افزایش پیدا کرده است؛ یعنی کاشت ابرو. کاشت ابرو توسط یک جراح زیبایی صورت می‌گیرد تا تارهای ابروی شما را پیوند بزند.

با اینکه پیوند ابرو عمل جراحی نسبتاً ساده‌ای به نظر می‌رسد، اما باید جنبه‌های مختلف آن از قیمت کاشت ابرو تا عوارض جانبی و خطرات ناشی از آن مورد بررسی قرار بگیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد کاشت ابرو و همچنین اینکه آیا برای شما مناسب است یا نه، این مطلب را تا انتها مطالعه نمائید.

کاشت ابرو چیست؟

در عمل زیبایی کاشت ابرو، جراح متخصص ابتدا فولیکول‌های مو را از قسمت‌های پرپشت بدن متقاضی برمی‌دارد و آنها را روی نقاط کم‌پشت ابرو می‌کارد که به این عمل، پیوند ابرو نیز گفته می‌شود. هدف اینکار اینست که موهای جدید به رشد خود ادامه دهند و ابروها را نسبت به گذشته، پرپشت‌تر نمایش دهند که بسیار شبیه عمل کاشت مو است.

گرفت‌های ابروها از نواحی بالای گوش‌های متقاضی برداشته می‌شوند. سپس جراح متخصص نه تنها موها، بلکه فولیکول‌ها را به ابروها منتقل می‌کند تا تارهای مو پس از ریزش اولیه پس از عمل، به رشد خود ادامه دهند و ظاهر طبیعی ابروها را حفظ کنند. امروزه دو روش اصلی FIT و FUE برای کاشت ابروی طبیعی وجود دارد. تفاوت روش FUE نسبت به FIT اینست که روشی نوین‌تر است و بدون درد و خونریزی انجام می‌شود و همچنین جای زخم یا اسکار بجای نمی‌گذارد.

با پیشرفت تکنولوژی، روش‌ها و تکنیک‌های بهتری برای کاشت مو بوجود می‌آیند تا متقاضیان هم از نتیجه‌ی نهایی راضی باشند و هم معایب ناشی از این عمل، کاهش یابد. در کشور خودمان ایران نیز از بروزترین تکنولوژی‌ها و متدها استفاده می‌شوند. یک رتبه‌بندی نیز بر اساس امتیاز کلینیک‌های زیبایی در کشور ایران توسط انجمن کاشت ابرو انجام گرفته و در آن، کلینیک تهران بیوتی سنتر در بالاترین رده‌های این رتبه‌بندی قرار گرفته است.

 مزایا و معایب کاشت ابرو

متقاضیانی که می‌خواهند عمل پیوند ابرو انجام دهند، باید به این نکته توجه داشته باشند که ظاهر ابروها و تارهای ابرو، در طبیعی‌ترین حالت ممکن قرار خواهند گرفت، چون از موهای خودش شخص متقاضی برداشت شده، بنابراین حالت غیرطبیعی تارهای موی مصنوعی را ندارد. این موها رشد می‌کنند و نیاز به آرایش بیشتر برای پر کردن نقاط کم‌پشت ابروها نیست.

اما هر عمل جراحی دارای نکات منفی نیز می‌باشد و از معایب عمل جراحی کاشت ابرو می‌توان به پرهزینه بودن آن اشاره کرد. همچنین پس از پیوند فولیکول‌ها، ممکن است چندین ماه زمان ببرد تا تارهای مو از حالت شک خارج شوند و به رشد خود ادامه دهند و بتوانید نتیجه را ببینید.تمامی این معایب و عوارض در صورت انتخاب یک کلینیک معتر کاشت ابرو به حداقل می رسد و احتمال وقوع اتفاقات ناخوشایند در این کلینیک ها بسیار نادر است.

دوره‌ی نقاهت پس از عمل کاشت ابرو

دوره‌ی زمانی نقاهت پس از عمل جراحی پیوند ابرو به نسبت سریع است. ممکن است در چند روز اول پس از عمل، متوجه پوسته‌پوسته شدن اطراف ابروها شوید. اما بسیار مهم است که به هیچوان این پوسته‌ها را نکنید. بهتر است تا سه هفته پس از عمل جراحی، از انجام ورزش‌های سنگین خودداری کنید. همچنین درصورتیکه شاهد هرگونه خونریزی، ورم یا چرک در محل کاشت ابرو هستید، باید فوراً با پزشک متخصص خود تماس بگیرید.

ابتدا پس از چند هفته‌ی اول پس از عمل، ابروهای کاشته شده، ریزش می‌کنند. این کاملاً طبیعی‌ست. تا چند ماه آینده، ابروهای جدیدتان شروع به رشد می‌کنند. در این مدت باید ابروهای جدید را مدام کوتاه کنید تا به اندازه‌ی تارهای ابروی پیشین خود شوند.

تفاوت کاشت ابرو و تاتو ابرو

تاتو ابرو نیز یکی از روش‌های پرپشت نشان دادن ابرو است. درواقع هم تاتو و هم کاشت مو برای از بین مردن نقاط خالی بین ابروها استفاده می‌شوند و هر دو دارای ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاص خود هستند که باعث می‌شوند متقاضیان باتوجه به نیاز و خواسته‌های خود، یک روش را انتخاب کنند.

یکی از تفاوت‌های اصلی بین این دو اینست که کاشت ابرو یک روش دائمی و تاتو یک روش موقتی برای پرپشت نشان دادن ابروهاست و زمان کمی باقی می‌ماند. همچنین اگر طبیعی به نظر رسیدن ظاهر ابروها برای شما موضوع مهمی به شما می‌رود، بنابراین بهتر است کاشت ابرو را انتخاب کنید.

برای کاشت ابرو باید چه اقداماتی انجام دهید؟

کاشت و پیوند ابرو توسط جراحان زیبایی یا یک درماتولوژیست انجام می‌گیرد و عمل جراحی بصورت سرپایی در یک کلینیک مجهز انجام می‌گیرد. بنابراین پیش از هرگونه اقدام بهتر است درمورد کلینیکی که می‌خواهید در آن کاشت ابرو را انجام دهید و همچنین سوابق پزشک متخصص خود و کادر درمانی آن تحقیقات لازم را بعمل آورید.

هرساله انجمن پیوند ابروی ایران، کلینیک‌های معتبر در سرتاسر ایران را با توجه به تجارت کادر پزشکی، میزان تجهیزات مورد استفاده در کلینیک، رضایت مشتریان و غیره، رتبه‌بندی کرده و برترین کلینیک‌های متخصص در این حوزه را معرفی می‌کند. کلینیک زیبایی تهران بیوتی سنتر مفتخر است تا اعلام کند طبق تحقیقات انجام شده، یکی از بهترین مراکز برای کاشت ابرو در ایران می‌باشد.

معرفی یکی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو توسط انجمن پیوند موی ایران

یکی از توصیه‌هایی که می‌توانیم به شما کنیم اینست که به هیچ عنوان حاضر به انجام عمل جراحی کاشت ابرو در کلینیک‌های غیرمعتبر به ازای هزینه‌ی کمتر نشوید، زیرا علاوه بر اینکه ممکن است عوارض جانبی خطرناکی را تجربه کنید، بلکه ممکن است اصلاً از نتیجه‌ی نهایی راضی نباشید و باید دوباره کاشت ابرو را انجام دهید.

کلینیک تهران بیوتی سنتر یکی از بهترین کلینیک هایی است که توسط انجمن پیوند موی ایران برای انجام کاشت ابرو معرفی شده.بر اساس بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته بیشترین تراکم در کاشت ابرو توسط کلینیک تهران بیوتی سنتر انجام می گیرد و نزدیک به 100% مشتریان قبلی این مجموعه از کیفیت خدمات و مشاوره های این کلینیک ابراز رضایت کرده اند که نشان دهنده حرفه ای و اعتبار بالای این مجموعه می باشد.

شماره های تماس : 02188102747 – 02188102745

شماره های دریافت مشاوره آنلاین : 09905594459 – 09106213785

برای دیدن نمونه کارهای فوق العاده مجموعه تهران بیوتی سنتر پیج زیر را بررسی نمایید.

آدرس اینستاگرام:

https://instagram.com/tehran._beautycenter?utm_medium=copy_link

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.