عمل زیبایی بینی با نتیجه فوق العاده

0
رپورتاژ

بی شک همه ما انسان ها چه پیر و چه جوان دوست داریم یا چهره ای زیبا و جذاب داشته باشیم. همه ما خود را پرنسس یا شاهزاده رویاهای خود تصور می کنیم که به دلیل داشتن زیبایی بیش از اندازه مورد تحسین و توجه دیگران قرار دارد. اما این تصور زمانی که رو به روی آیینه می ایستیم و به چهره خود نگاه می کنیم و یک بینی بد شکل را می بینیم از بین می رود و نگاهان تمامی پل ها و آرزو های که برای خود ساخته ایم فرو می ریزند و باعث می شود ناامید و ناراحت نگاه از آیینه بدزدیم و از آن روی برگردانیم. اما دنیای علم ، پزشکی و تکنولوژی خبر های خوبی را به گوش ما می رسانند. یکی از این خبرهای خوب انجام عمل بینی با بالا ترین و بهترین کیفیت و همچنین زیبا ترین نتایج است که باعث می شود افراد دیگر به مایوس یا ناامید نشوند. با سپردن بینی خود به دست پزشکان مجرب ، متبحر ، خبره و حرفه ای همچون دکتر امیر حسین محمدی مفرد می توان به بینی زیبا ، بدون نقص و خارق العاده بدون هیچ نوع مشکل یا عارضه ای دست پیدا کنیم و احساس کنیم جذاب ترین و زیبا ترین فرد در نوع خود شده ایم. با انجام این فرایند توسط بهترین و متبحر ترین جراح بینی شهر محل زندگی خود می توانیم کاری کنیم تا از نگاه کردن به چهره خود در آیینه و عکس های زیبای خود لذت ببریم و خود را همانند تصوراتمان ببینیم. اما این عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی چیست که همه طرفدار آن شده اند و امروزه هر کسی را که در خیابان ، مترو ، محل کار و غیره می بینیم ، شاهد دماغ عملی آن ها هستیم؟

 

عمل زیبایی بینی چرا پرطرفدار است؟

فرم بینی تا حدودی به نژاد افراد بستگی دارد. به عنوان مثال ایرانی ها اغلب دارای بینی استخوانی با پوستی کلفت ضخیم هستند که همین مسئله باعث می شود افراد فکر کنند بینی شان گوشتی است در حالی که نوع بینی استخوانی می باشد. مبحث نوع بینی و نحوه تشخیص آن بسیار گسترده است از همین رو در این جا نمی توانیم توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. اما عمل زیبایی بینی پروسه ای است که طی انجام آن جراح بینی با تکیه بر دانش ، مهارت و تجربه ای که به دست آورده است ، اصلاحات و تغییراتی را بر روی بینی به وجود می آورد که باعث افزایش زیبایی ظاهری آن می شود. به عنوان مثال ممکن است با تکنیک های که به یاد دارد قوز روی پل بینی یا انحراف تیغه بینی ، کج بودن آن ، افتاده بودن نوک بینی ، بزرگ بودن نوک بینی نسبت به سایر بخش های بینی و غیره را برطرف کرده و با ایجاد قوسی متناسب با فرم صورت ، سربالا کردن بینی ، کوچک کردن یا حتی بزرگ کردن آن بینی زیبا و جذابی را خلق کرد.

آیا فرم بینی بر روی ظاهر ما یا زیبایی دیگر اعضای صورت تاثیر دارد؟

خیلی از افراد می گویند بینی ما فرم متناسبی دارد و اصلا دوست نداریم آن را دست کاری کنیم. در حالی که با اعمال تغییراتی کوچک می توان کاری کرد تا زیبایی سایر اعضای صورت مانند برجسته بودن گونه ها ، لب ها ، چشم ها و غیره تاثیر گذاشت. زمانی که یک بینی بزرگ یا افتاده باشد باعث می شود زیبایی لب های فرد چندان به چشم نیاید یا باعث شود گونه ها کوچک به نظر برسند در حالی که با انجام عمل جراحی بینی می توان متناسب با فرم صورت و اجزای تشکیل دهنده آن بهترین و زیبا ترین فرم را برای بینی خلق کرد و در نهایت از دو چندان شدن زیبایی خود لذت ببرید. از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد و می تواند بر روی نمایان شدن زیبایی های سایر اجزای صورت تاثیر بگذارد افراد بسیار زیادی جذب آن شده اند و باعث شده اند که عمل بینی به عنوان محبوب ترین و پرطرفدار ترین عمل های جراحی زیبایی صورت در ایران و جهان محسوب شود. ترکیب علم و هنر می تواند نتایجی شگفت انگیز را خلق کند.

متقاضیان آن معمولا چه دسته از افراد جامعه هستند؟

ممکن است سوال برایتان به وجود آید که اغلب متقاضیان این عمل جراحی چه کسانی هستند ؟ ایا هزینه می تواند باعث شود یک فرد از کاندید بودن این عمل حذف شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید این پروسه کاندیدا و متقاضیان مختلفی را در رنج سنی ، شرایط جسمانی و شرایط مالی مختلف دارد. به عنوان مثال می توانیم بگویم درصد بسیاری از متقاضیان این پروسه نوجوانان و افراد پا به سن گذاشته هستند. نوجوانان به دلیل رسیدن به سن بلوغ و مواجه شدن با تغییراتی در ظاهر خود در بیشتر موارد بر اثر احساسات تقاضای انجام این فرایند را دارند که پزشکان پس از بررسی اعلام می دارند که آیا فرد می تواند رینوپلاستی انجام دهد یا خیر؟ افراد پا به سن گذاشته نیز به دلیل مشاهده آثار پیری و بروز چین و چروک به دنبال روشی هستند که بتوانند جوانی و زیبایی را به چهره خود بازگردانند.

برای انجام این عمل به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

این تنها زمانی می تواند با نتایج خارق العاده و زیبایی همراه باشد که به دست جراحی هنرمند ، متبحر و مجرب انجام گیرد. از آنجایی که برای این عمل هنر ، توان و مهارت خلق زیبایی نیاز است می توان بهترین جراح بینی را به منزله هنرمندی دانست که با ترکیب علم و هنر ، اثری زیبا و خارق العاده خلق می کند که از نظر تمامی افراد تحسین برانگیز و حیرت آور است. برداشتن درست ترین قدم در مراحل انتخاب بهترین دکتر عمل بینی ، از نظر دکتر امیر حسین محمدی مفرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از مهم ترین پیش اقدامات تضمین کننده کسب نتایج فوق العاده و مطلوب محسوب می شود. ایشان بر این باور هستند که عبارت بهترین جراح بینی ، دنیایی از سخن ، مهارت ، تجربه و تخصص را در خود جای داده است که داشتن دقت در زمان انتخاب آن می تواند شما را از نعمت داشتن بینی جذاب و زیبا بهره مند سازد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.