19 فیلم شبیه «جان ویک» که طرفداران این فیلم باید در فهرست تماشای خود بگنجانند

0

جان ویک به عنوان یک فیلم و سه‌گانه از یکی از تأثیرگذارترین سریال‌های اکشن دیگر سی سال گذشته، ماتریکس، آموخته شده است. آن‌ها بازیگر اصلی یکسانی در کیانو ریوز دارند و هر دو حال و هوای زیرزمینی راک/متال کلوبی را اتخاذ می‌کنند که به نفع نفوذ آسیای شرقی که در فیلمشان لایه‌بندی شده است، کنار می‌گذارند. اما در جایی کهماتریکسبا هر تکرار ضعیف‌تر می‌شد، جان ویکهمچنان با صحنه‌های اکشن خشن و شیطانی خود و همچنین ساخت جهان، شگفت‌زده و لذت می‌برد. انجمن مخفی قاتلان و گانگستر‌ها بسیار غنی و پر از پتانسیل است، استارز در حال ساخت یک مینی سریال با عنوان The Continental است. در مورد هتل کانتیننتال و وینستون – که در فیلم ایان مک شین بازی می‌کند.

تعداد کمی از فیلم‌های اکشن دهه گذشته به اندازه جان ویک تأثیرگذار هستند. عجیب است که در نظر بگیریم که اولین کارگردانی توسط یک جفت بدلکار با برخی از واحد‌های دوم که به نام آن‌ها کارگردانی می‌کند، این ژانر را کاملاً تحت تأثیر قرار داده است. کمک‌های چاد استاهلسکی و دیوید لیچ به فیلم‌ها از اوایل دهه 2000 تقریباً بی‌اندازه است. آن‌ها اکشن فیلم‌هایی مانند 300، The Matrix Reloaded، V for Vendetta، Ninja Assassin، The Expendables و موارد دیگر را قبل از موفقیت‌شان ارتقا داده‌اند. استاهلسکی به عنوان دوبلور ریو و به عنوان هماهنگ‌کننده بدلکاری هنر‌های رزمی در فیلم‌های بعدی ماتریکس دهه 2000 خدمت کرد. در اولین کارگردانی کیانو، مرد تای چی، استاهلسکی به عنوان طراح رقص هنر‌های رزمی با او کار کرد. هر سه مرد – لیچ، ریوز و استاهلسکی – نماد‌های اکشن خوبی هستند و با هم یکی از بهترین سریال‌های اکشن تاریخ سینما را خلق کردند.

مانند بسیاری از فیلم‌های اکشن، محبوبیت جان ویک به تبلیغات شفاهی وابسته بود. با افزایش کلمات، افسانه مدرن بابا یاگا نیز رشد کرد. هفت سال بعد، و سه فیلم عمیق، طرفداران با نفس بند آمده منتظر دو قسمت بعدی اعلام شده در حماسه هستند. اما این انتظار نیازی به دردناکی نیست. بسیاری از فیلم‌های اکشن از لحاظ بدلکاری بدل‌کاری و رقص رقص جنگی به همان عظمت دست یافته‌اند. برای اینکه جان ویک قبل از اکران جان ویک 4 در سال 2023 خارش داشته باشد، 19 فیلم زیر را بررسی کنید.

بلوند اتمی (2017)

شارلیز ترون در نقش لورین براتون در فیلم بلوند اتمیتصویر از طریق ویژگی‌های فوکوس

کارگردان: دیوید لیچ

نویسندگان: کرت جانستاد

بازیگران: شارلیز ترون، جیمز مک آووی، جان گودمن، ادی مارسان، توبی جونز

بلوند اتمی نزدیکترین چیز به جان ویک بدون کیانو است. با نیمی از دوتایی کارگردانی که جان ویک را زنده کرد، جای تعجب نیست که بتواند پا به پای بابا یاگا پیش رود. شارلیز ترون (مکس دیوانه: جاده خشم) بیش از هر زمان دیگری به عنوان لورین بروتون، یک مامور اطلاعات سلطنتی بریتانیا که در اواخر جنگ سرد به برلین اعزام شد، لگد می‌زند. تلطیف این دوره و محیط با رنگ‌های نئونی و ریمیکس‌های دهه 80 باعث می‌شود که لحن در این ویژگی اکشن-جاسوسی سکسی جدی‌تر نشود. مامور بروتون در اعمال زور و اغواگری حیله‌گر و مدبر است. در حالت زور، دعوا‌ها و تیراندازی‌ها از بالاترین کالیبر برخوردار هستند – مجموعه آپارتمانی، منظره خاصی از توانایی خام بروتون است. وزن پشت صحنه مبارزه واقعی و بی‌رحمانه به نظر می‌رسد. حتی برای Furiosa، شارلیز از خودش پیشی گرفت. او توسط رابط خود به شهر، دیوید پرسیوال (جیمز مک آووی) و درازکش آخر هفته، دلفین لاسال (سوفیا بوتلا) همراهی می‌شود. )، در حالی که او برای زنده ماندن از شهر جاسوسان تلاش می‌کند.

Birds of Prey (2020)

مارگو رابی در نقش هارلی کویین در فیلم Birds of Prey تصویر از طریق برادران وارنر

کارگردان: کتی یان

نویسنده: کریستینا هادسون

بازیگران: مارگو رابی، رزی پرز، مری الیزابت وینستد، جورنی اسمولت، یوان مک گرگور

پر جنب و جوش و خشن، Birds of Prey عالی است. Birds of Prey یا Birds of Prey: And The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn بیننده را در خیابان‌های گاتهام به دنبال هارلی کوئین (مارگو رابی) در تلاش برای داشتن یک زندگی کمتر شیطانی بدون ولیعهد می‌کشاند. جرم. بدون حمایت جوکر، هرکسی که توسط هارلی کوین اذیت یا معلول شده باشد، به دنبال جبران است. به آهستگی، سایر ضدقهرمانان در فرمول قرار می‌گیرند زیرا بلک ماسک (ایوان مک گرگور) دشمن مشترک همه آن‌ها می‌شود. مری الیزابت وینستد به بینندگان نگاهی به خشونتی که برای کیت می‌آورد می‌دهد. سال بعد در نتفلیکس به عنوان Huntress، در حالی که Jurnee Smollett در نقش Black Canary نقش آفرینی کرد – به طوری که Black Canary تولید خود را در HBOMax دریافت خواهد کرد. خشونت و نقشه‌های کارتونی، BoP را به یکی از حواس پرت‌ترین، پر سر و صداترین و سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های کمیک دی سی تبدیل کرده است. همانطور که در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، چاد استاهلسکی به عنوان کارگردان واحد دوم وارد صحنه شد تا اکشن را به تصویر بکشد، همانطور که فقط او و چند نفر دیگر توانسته‌اند انجام دهند.

Blade (1998)

وسلی اسنایپس در نقش Blade in Blade تصویر از طریق نیو لاین سینما

کارگردان: استیون نورینگتون

نویسنده: دیوید اس. گویر

بازیگران: وسلی اسنایپس، استیون دورف، کریس کریستوفرسون، انبوش رایت، دونال لوگ، اودو کییر

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین فیلم‌های کمیک مارول، Blade را نباید برای طرفداران اکشن از دست داد. این اقتباس از سال 1998 اغلب در گفتگو‌های پیرامون تصاویر کتاب‌های کمیک با رتبه R و فیلم‌های کمیک بوکی و دیگران گم می‌شود. وسلی اسنایپس نقش شکارچی خون آشام رواقی را تکان داد. شمشیر، سایه‌ها، برش، کت و شلوار، یک آستر صاف، او واقعاً بلید بود. سوابق هنر‌های رزمی او – اسنایپس دارای کمربند مشکی درجه 5 در شوتوکان کاراته، کمربند مشکی درجه 3 در تکواندو و کمربند مشکی درجه 2 در هاپکیدو در میان سایر تمرینات رزمی است – به این معنی که او بیش از حد توانایی رقص و مانور را داشت. لازم است برای اعزام تهدید خون آشام ارواح. کریس کریستوفرسونویسلر مربی «خنگی» یک گنج است. او و کارن (N ‘ Bushe Wright) که از خواب بیدار شده و به دنیای زیرین خون‌آشام تبدیل شده است، طرف نرم‌تر Blade را احضار می‌کنند و دل به این ویژگی می‌آورند. اما اگر شمارش بدن و خون پیش نیاز‌های لازم برای لذت بردن هستند، Blade از هر دوی آن‌ها برخوردار است.

Blade II (2002)

ران پرلمن در نقش دیتر راینهارت و وسلی اسنایپس در نقش بلید در فیلم Blade 2 تصویر از طریق نیو لاین سینما

کارگردان: گیلرمو دل تورو

نویسنده: دیوید اس. گویر

بازیگران: وسلی اسنایپس، کریس کریستوفرسون، ران پرلمن، لئونور وارلا، نورمن ریداس

Blade II دنیای شگفت‌انگیز و ترسناک نسل قبلی خود را بهبود می‌بخشد. بلید (اسنایپس) بازگشته است، و او در حال شکار یک انسان است – مربی قدیمی خود، ویسلر (کریستوفرسون) – در حالی که نسل جدیدی از هیولا‌های خونخوار در شهر در حال افزایش است. چهار سالی که طول کشید تا دنباله منتشر شود به این معنی است که CGI کمی کمتر از گذشته است، اما اکشن هنوز هم درجه یک است. نورپردازی پویا و هوش گیلرمو دل تورو به فیلم بین صحنه‌های مبارزه انرژی می‌بخشد. گروهی از شکارچیان خون آشام شامل ران پرلمن (پسران هرج و مرج)، دانی ین (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، دنی جان – جولز، بازیگران را گسترش می‌دهند. (قفل، انبار و دو بشکه سیگار)، و بیشتر. نورمن ریدوس (مردگان متحرک) در حالی که ویستلر هنوز غایب است، به عنوان فرد موقت روی صندلی به تیم بلید اضافه می‌شود. مانند نسخه اصلی قبل از آن، Blade II خود را خیلی جدی نمی‌گیرد. کمپ و تک لاینر‌های زیادی بین اکشن شیک این دنباله قاتل که از اولی پیشی می‌گیرد پنهان شده است.

Deadpool 2 (2018)

رایان رینولدز در نقش ددپول که در ددپول 2 یک جعبه رونق در دست داردتصویر از طریق فاکس قرن بیستم

کارگردان: دیوید لیچ

نویسندگان: رت ریس، پل ورنیک، رایان رینولدز

بازیگران: رایان رینولدز، جاش برولین، مورنا باکارین، جولیان دنیسون، زازی بیتز، تی جی میلر

یک سال پس از اینکه اتمی بلوند در باکس آفیس قرار گرفت، دیوید لیچ با فیلم Deadpool 2 طلای فیلم اکشن، کمدی و کمدی را ارائه کرد. تیم میلر (نابودگر: سرنوشت تاریک) در سال 2016 این فرنچایز را به پایان رساند و تماشاگران در سراسر جهان عاشق Deadpool شدند. چند سال بعد، و یکسری تبلیغات بعد، مرحمت با دهان برای دنباله‌ای بزرگتر و خنده دارتر بازگشت. این فیلم پر از اکشن و کمدی است، به خصوص The Super Duper Cut. رت ریس، پل ورنیک و رایان رینولدز، نویسندگان، نامه عاشقانه دیگری به این شخصیت دادند. قاتل پسر بچه، نفرت‌انگیز و خودآگاه با کیبل (جاش برولین) – سربازی در سفر در زمان از آینده – با کمک نیروی ایکس. شوخی‌ها و فیلم‌های کوتاه سرگرم‌کننده هستند، اما اکشن رنگارنگ، خونین و مرگبار جایی است که فیلم تخصص فنی خود را نشان می‌دهد. چه او در حال قتل اتاقی از افراد بد باشد یا در حال دعوا در یک وسیله نقلیه در حال حرکت تنگ، عمل روان و جذاب است. در حالی که The Super Duper Cut شاید بهترین و پوچ‌ترین سکانس اکشن فیلم را به نمایش بگذارد، این سکانس نتوانست وارد اکران شود. تعداد زیادی که این کار را انجام دادند با اعدام‌های شیک و خطوط منگنه‌ای که ارزش بار‌ها و بار‌ها بازبینی را دارند برجسته می‌شوند.

هاردکور هنری (2016)

سرگئی شنوروف در نقش مرد امنیتی در هاردکور هنریتصویر از طریق STXfilms

کارگردان: Ilya Naishuller

نویسندگان: ایلیا نایشولر، ویل استوارت

بازیگران: شارلتو کوپلی، تیم راث، هیلی بنت، دانیلا کوزلوفسکی، آندری دمنتیف

یک قرص بیماری حرکت بخورید، بنشینید و اجازه دهید هاردکور هنری ذهن شما را منفجر کند. این فیلم اکشن اول شخص POV شبیه هیچ فیلم دیگری نیست. خیلی هیجان‌انگیز است، خنده دار است. کسانی که می‌توانند همراه با هر حرکتی به لرزه درآیند، با اکشنی شگفت‌انگیز و یک طرح علمی تخیلی غیرقابل پیش‌بینی پاداش خواهند گرفت. چشم انداز منحصر به فرد مخاطب را به جای ستاره اکشن/بدلکار قرار می‌دهد. بیننده در حال تعقیب اراذل و اوباش از طریق خیابان و روی پل‌ها، سقوط از ارتفاعات شدید، و کشتن راه آن‌ها از میان کوهی از مردان است. شارلتو کوپلی (منطقه – 9) بار‌ها و بار‌ها به عنوان یک رفیق جک بدن ظاهر می‌شود تا به هنری در راه بازگشت نزد زنی که او را کنار هم گذاشته کمک کند. مانند بسیاری از فیلم‌های موجود در این فهرست، این فیلم مملو از اکشن‌هایی است که تعجب می‌کنند. سخت است که «اووو» و «آه» نباشیم، زیرا فیلم راه‌هایی برای بازی با دیدگاه خود در هنگام حمله به بخش‌های اکشن ابداع می‌کند. با گروهی از تماشاگران فیلم تماشا کنید تا واکنش‌های گروهی را نسبت به همه آشفتگی‌ها افزایش دهید.

Headshot (2016)

ایکو اویس در نقش عبدی در فیلم Headshot تصویر از طریق سرگرمی عمودی

کارگردانان: تیمو تیاجانتو، کیمو استامبول

نویسنده: تیمو تجاهجانتو

بازیگران: ایکو اویس، چلسی آیلان، سانی پانگ، وری‌تری یولیسمن، جولی استل، آریو بایو

پس از اتمام The Raid 2، Iko Uwais به پروژه‌ای از دو کارگردان اندونزیایی، The Mo Brothers، به نام Headshot رفت. از Mo Bros در تیتراژ The Raid: Redemption قدردانی می‌شود که در حال حاضر ارتباط خود را با ستاره و طراح رقص سری فیلم‌های دوم به نمایش گذاشته است. Headshot به Uwais فضای بیشتری برای بازتاب غم‌انگیز و آرام قبل از اینکه او را به هرج و مرج سوق دهد می‌دهد. با سکانس‌های مبارزه توسط برخی از تیم بدلکاری که اکشن تقریباً بی‌نظیر فیلم‌های The Raid را خلق کردند، Headshot از تجربه و آزمایش آن‌ها بهره می‌برد. تیمو تجاهجانتو (ممکن است شیطان تو را ببرد) و کیمو استامبول (ملکه جادوی سیاه، 2019) به خاطر آثار ترسناک خود – با آنچه که هنوز هم احتمالاً بهترین بخش از مجموعه V/H/S، “ترکیب” است – قبل از ساخت، شناخته شده بودند. این فیلم اکشن فوق‌العاده هر دو مرد از آن زمان به عنوان شریک کارگردانی از هم جدا شده‌اند و به ریشه‌های ترسناک خود بازگشته‌اند، اما Tjahjanto یک اکشن خداپسند دیگر در آستین خود تلنگر زد – در ادامه بیشتر در مورد آن.

کیت (2021)

کیت مری الیزابت وینستدتصویر از طریق نتفلیکس

کارگردان: سدریک نیکلاس-ترویان

نویسنده: عمیر علیم

بازیگران: مری الیزابت وینستد، وودی هارلسون، می‌کو پاتریشیا متینو، تادانوبو آسانو

کیت باحاله این یکجان ویکاست که در زیبایی توکیویی ارائه شده است. قاتل مسموم خستگی ناپذیر برای انتقام کار می‌کند و پاسخ می‌دهد زیرا زندگی آرام آرام بدن او را ترک می‌کند. شب خونین و بی‌رحمی پوشیده از نئون، کیت (مری الیزابت وینستد) را در جستجوی رستگاری از طریق خشم پیدا می‌کند. اجرا‌ها قوی هستند و فیلم مملو از لحظات و نما‌های به یاد ماندنی است. این یکی از بهترین فیلم‌های اکشن اورجینال نتفلیکس است. مری الیزابت وینستد یک قاتل تمام عیار است که راه خود را در یاکوزا می‌کشد. وودی هارلسونبه عنوان رئیس و مربی او عمل می‌کند، مأموریت‌های او را تعیین می‌کند و به آمادگی او کمک می‌کند. در حالی که اکشن فوق‌العاده است، طرح به طور قابل پیش‌بینی در جای خود قرار می‌گیرد. پیش‌بینی‌پذیری به کنار، مکان‌ها و نور به طور مکرر خیره می‌شوند. «سبک بیش از ماده» ممکن است در اینجا اعمال شود، اما نه به دلیل عدم تلاش.

Kick-Ass (2010)

آرون تیلور جانسون در نقش کیک‌اس یا دیو لیزوسکی در کیک‌استصویر از طریق Lionsgate

کارگردان: متیو وان

نویسندگان: جین گلدمن، متیو وان

بازیگران: آرون تیلور جانسون، نیکلاس کیج، کلویی گریس مورتز، گرت‌ام. براون

یازده سال پیش، Kick – Ass بیرون آمد و به مخاطبان یادآوری کرد که مارول و دی سی مالک بازار فیلم‌های کمیک نیستند. آرون تیلور – جانسون (حیوانات شبانه) در نقش قهرمان بی‌حس و بی‌حس و مبارز با جنایت، کیک‌آس، بازی می‌کند. شیطنت‌های مهتابی او در مقابله با جنایتکاران خشن موجی از مراقبان نقابدار را الهام می‌بخشد که روشی کشنده‌تر از باتوم‌های او به کار می‌برند. رنگ و کمدی این تصویر قبل از اینکه هر اقدامی روی صفحه نمایش پیدا کند، ظاهر می‌شود، اما با شارژ شدن سکانس‌های اکشن طولانی و سینمایی، سرعت آن به طور پیوسته افزایش می‌یابد. نیکلاس کیج و کلویی گریس مورتزدر نقش بابای بزرگ و دختر هیت، یک زوج پدر و دختری که با جنایت مبارزه می‌کنند، نمایش را بدزدید. دکور‌های اکشن آن‌ها از نکات برجسته فیلم است. Kick – As با اولین تصویر قهرمان لباس جیمز‌گان (نگهبانان کهکشان)، Super، همپوشانی بصری دارد. و اگرچه Super فاقد مجموعه‌های اکشن گسترده Kick – Ass و John Wick است که از آن لذت می‌برند، اما این یک ویژگی دوگانه عالی با Kick – Ass است زیرا آن‌ها چیزی بیش از یک تمثیل بصری به اشتراک می‌گذارند.

Kingsman: The Secret Service (2015)

کالین فرث در نقش هری و تارون اگرتون در نقش اگزی جلوی آینه در Kingsman: The Secret Service تصویر از طریق فاکس قرن بیستم

کارگردان: متیو وا

نویسندگان: جین گلدمن، متیو وان

بازیگران: کالین فرث، تارون اگرتون، ساموئل ال جکسون، مایکل کین، مارک استرانگ، مارک همیل

وقتی درباره بهترین فیلم‌های اکشن دوران مدرن بحث می‌کنیم، گفتگو ناگزیر به سکانس کلیسایی در Kingsman: The Secret Service به‌عنوان شاخصی از اجرا و جاه‌طلبی فوق‌العاده فیلم خواهد رفت. کینگزمن خیلی بیشتر از آن صحنه خارق‌العاده است – به نظر می‌رسد اوج درس‌هایی است که از سفر کارگردانی متیو وان به آن نقطه آموخته شده است. این سومین فیلم اقتباسی متوالی او در کتاب‌های مصور پس از Kick – Ass و X – Men: First Class بود. هر سه فیلم دارای جلوه‌های بصری زنده همراه با سرعتی پرانرژی هستند، اما Kingsman: سرویس مخفی حیرت اولی را با خطرات دومی ترکیب می‌کند. کالین فرث (سخنرانی پادشاه) در نقش گالاهاد، مامور سرویس مخفی، به یک ستاره اکشن تبدیل می‌شود. گالاهاد مرد جوانی را که در زبان عامیانه به او اگزی (تارون اجرتون) می‌گویند، می‌پذیرد و به او این فرصت را می‌دهد که بخشی از Kingsman شود. کینگزمن جیمز باند را شبیه مستر بین می‌کند. سکانس مبارزه مقدماتی و زیبای گالاهاد و همچنین حمله به کلیسا که در بالا ذکر شد، دو لحظه فیلم فراموش نشدنی را ایجاد می‌کند که شایسته این لیست هستند.

مردی از ناکجاآباد (2010)

وون بین در نقش چا تائسیک در مردی از ناکجاآبادتصویر از طریق CJ Entertainment

کارگردان: جئونگ بیوم لی

نویسنده: جئونگ بیوم لی

بازیگران: وون بین، کیم سائرون، کیم ته هون، کیم هی وون، کیم سونگ اوه، لی جونگ پیل

این تنها 11 سال سن دارد، و با این حال، The Man From Nowhere احساس می‌کند که از زمان اکرانش الهام بخش بسیاری از هنر‌های رزمی عالی و فیلم‌های اکشن gun-fu بوده است. سبک بصری، تیراندازی‌ها و جنگ آخر با چاقو به‌ویژه شبیه صحنه‌هایی است که فیلم‌های بعدی سعی کردند جادوی آن را به تصویر بکشند و به شیوهٔ خود آن را تقویت کنند. بین عجیب و غریب بودن و نورپردازی تیزش، شبیه اقتباسی لایو اکشن از یک انیمیشن دهه 90 است. برخلاف بسیاری از فیلم‌های اکشن بی‌وقفه در این فهرست، مردی از ناکجاآباد همخوانی زیادی با جان ویک دارد. فیلم از سکوت و اندوه نمی‌ترسد. در واقع، هر دو جزء جدایی ناپذیر داستان سرایی آن هستند. بخش‌های آهسته‌تر به فیلم برد بیشتر و فضای بیشتری برای درگیری می‌دهد، برخلاف اینکه یک تجربه غیرفعال است. شیک و خشن، The Man From Nowhere را نباید از دست داد.

ماتریکس (1999)

کری آن ماس در نقش‌ترینیتی و کیانو ریوز در نقش نئو در ماتریکستصویر از طریق برادران وارنر

کارگردانان: لانا واچوفسکی، لیلی واچوفسکی

نویسندگان: لانا واچوفسکی، لیلی واچوفسکی

بازیگران: کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، کری آن ماس، هوگو ویوینگ، جو پانتولیانو

تعداد کمی از فیلم‌های اکشن به اندازه ماتریکس جاه طلبانه یا الهام بخش هستند. بازیگران، مفهوم، تصاویر بصری همه نمادین هستند. این فیلم با بازی خود جان ویک، کیانو ریوز و کارگردانش چاد استاهلسکی به عنوان بازیگر بدلکار او، هکری به نام نئو را دنبال می‌کند که با تدبیری که او را واقعیت تلقی می‌کند، بیدار می‌شود. به عنوان یک شاهکار سینمای مدرن، تماشای آن برای همه طرفداران فیلم اجباری است. علمی تخیلی و اکشن اغلب دست به دست هم می‌دهند، اما ماتریکسهر عنصر را قبل از ادغام آن‌ها با هم بالا می‌برد. هر بخش اکشن فوق‌العاده است، مبارزات تن به تن، جلوه‌های ویژه و سیم‌کاری را به‌طور یکپارچه در قالب یک رقص عالی انجام می‌دهد. این فیلم به همان اندازه اکشن و فلسفی است و هر دو عنصر کاملاً توسط بازیگران فروخته می‌شوند. این دو دنباله به وجود آمد که درگیری بین انسان‌ها و ماشین‌های در حال جنگ را در خارج از شبیه‌سازی رایانه‌ای که همان ماتریکس است، گسترش می‌داد، اما هیچ‌یک از دنباله‌ها با همان تحسینی که مجموعه را شروع کرد، مورد استقبال قرار نگرفت. دنباله جدیدی با عنوان The Matrix: Resurrections به سینما‌ها می‌آید و در دسامبر 2021 از HBOMax می‌آید و به نظر می‌رسد اختراع مجدد زیبایی‌شناسانه و بینندگان جهانی عاشق آن شده‌اند.

شب برای ما می‌آید (2018)

جولی استل در نقش اپراتور در فیلم The Night Comes for Us تصویر از طریق نتفلیکس

کارگردان: Timo Tjahjanto

نویسنده: تیمو تجاهجانتو

بازیگران: ایکو اویس، جو تسلیم، جولی استل، هانا الرشید، سانی پانگ، دیان ساسترواردویو

The Night Comes for Us یکی از خونین‌ترین و بالنده‌ترین فیلم‌های اکشن جهان است. The Night Comes for Us با بازی بیش از یک بازیگر که در The Raid و همچنین با تقویت صحنه‌های اکشن درخشان، واقعاً جانشین این فرنچایز است زیرابه نظر نمی‌رسد که The Raid 3 دیگر در حال توسعه نیست. چیدمان ساده یک گانگستر که سعی می‌کند از موقعیت خود به عنوان یکی از اعضای عالی رتبه سازمان جنایی شرق آسیا، The Triad فرار کند، آتش این فیلم اکشن دیوانه‌کننده است. برای بی‌رحمی و تعداد بدن، «شب برای ما می‌آید» تقریباً با هر فیلم اکشن یا ترسناکی مقابله می‌کند. جو تسلیم (مورتال کمبت، 2021) و خانواده مبارزانش در برابر امواج بی‌امان گانگستر‌های مسلح برای یکدیگر ضرب و شتم، کتک زدن و خونریزی می‌کنند. مبارزه نهایی که بیش از 10 دقیقه به طول انجامید، در تاریخچه مبارزه فیلم قرار دارد. ظاهراً دو دنباله دیگر در دست ساخت هستند، اما نویسنده/کارگردان در حال حاضر در حال ساخت The Blind of the Ghost Cave: Angel ‘s Eyes, May They Devil Take You 3 است، فیلمنامه‌ای در کنار C. رابرت کارگیل و اسکات دریکسون و جیمز وان بازسازی فیلم زامبی اکشن کره‌ای، قطار به بوسان را تولید کردند، مشخص نیست چه زمانی طرفداران اکشن ممکن است دنباله‌های احتمالاً کثیف و دیوانه‌وار را ببینند.

Punisher: Warzone (2008)

ری استیونسون در نقش Punisher در Punisher: Warzone تصویر از طریق Marvel Studios

کارگردان: Lexi Alexander

نویسندگان: نیک سانتورا، آرت مارکوم، مت هالووی

بازیگران: ری استیونسون، دومینیک وست، جولی بنز، داگ هاچیسون، کالین سالمون، وین نایت

هنگامی که The Punisher در سال 2004 با توماس جین به سینما‌ها بازگشت، این یک فیلم اکشن جدی بود که شامل موسیقی متن آلت راک نیز می‌شد. توماس جین آن را به قتل رساند و چند نفر را در نقش فرانک کسل کشت، اما چهار سال بعد برای فیلم Punisher: War Zone برنگشت. با قدم گذاشتن ری استیونسون در چکمه‌های فرانک کسل، کارگردان لکسی الکساندر، مرد مستقیم خود را در مرکز فیلم کمیک پوچ و خشن و با درجه R یافت. در حالی که فیلم‌های Blade در گفتگو‌های مربوط به فیلم‌های کمیک قطعاً نادیده گرفته می‌شوند، Punisher: War Zone در همه زمینه‌ها فراموش می‌شود این یک فیلم کمیک مارول با درجه R است که توسط زنان کارگردانی شده است، اما فراموش می‌شود زیرا در لحظات فیلم B نقش می‌بندد. این فیلم با پانیشر شروع می‌شود که یک سوراخ در صورت یک مرد ایجاد می‌کند و پوچ بودن عمل را با توجه به منشأ مشخص می‌کند. این نمایش نیست، و مطمئناً فیلم 2004 نیست، اما طرفداران فیلم‌های اکشن ممکن است بیشتر از یک تماشاگر معمولی فیلم مارول لذت ببرند.

The Raid: Redemption (2012)

ایکو اویس در نقش راما در فیلم The Raid Redemption تصویر از طریق PT Merantau Films

کارگردان: گرت ایوانز

نویسنده: گرت ایوانز

بازیگران: ایکو اویس، جو تسلیم، ری ساهتاپی، یایان روحیان، آنادا جورج، دانی آلامسیا

The Raid: Redemption یکی از بهترین فیلم‌های اکشن تمام دوران است. مبارزات هنر‌های رزمی تن به تن ترکیبی از بدنی Ong-Bak با ویرایش بی‌عیب و نقص است که باعث می‌شود این مبارزات واقعی به نظر برسند. حضور دو نفر از طراحان رقص مبارزه به عنوان ستاره احتمالاً کمک‌کننده است، اما هر بخش شگفت‌انگیز است. راه‌اندازی یک یورش پلیس به یک ساختمان مستأجر که توسط یک باند مالکیت و اداره می‌شود آشناست – اگر در مورد آن صحبت کنیم، Dredd را تماشاکنید – اما سناریوی جریان بی‌پایان اجساد راما (Iko Uwais) و همکارانش را فراهم می‌کند. تا مسیر خود را به سمت اوج کاهش دهند. اوج مسابقه دو در مقابل یک در پایان، یک سکانس اکشن تقریباً بی‌نظیر دیگر را نشان می‌دهد که اویس در راه‌اندازی و بازی در آن کمک کرده است. مایک شینوداموسیقی متن الکترونیکی آن لحن انیمه لایو اکشن را تقویت می‌کند و برای انتشار بین‌المللی فیلم مورد استقبال قرار می‌گیرد.

The Raid 2 (2014)

ایکو اویس در نقش راما در حال مبارزه در The Raid 2 تصویر از طریق Sony Pictures Classics

کارگردان: گرت ایوانز

نویسندگان: گرت ایوانز

بازیگران: ایکو اویس، یایان روحیان، آریفین پوترا، اوکا آنتارا، تیو پاکوسادوو، الکس عباد

بودجه بیشتر و جاه طلبی‌های بزرگتر این دنباله بلافاصله آشکار می‌شود. به نظر می‌رسد کارگردان گرت ایوانز (حواری) از احترام به نسخه اصلی و انتظارات دنباله آن آگاه است. او از محیط گسترده و بازیگران برای دستکاری مفروضات بیننده استفاده می‌کند، بدون ترس از کشتن شخصیت‌ها، درست مانند فیلم The Raid: Redemption. تقریباً یک ساعت بیشتر، فقط تعداد بیشتری از The Raid 2 وجود دارد عشق ورزیدن. داستان مخفی کمی درهم می‌شود، اما به خوبی به معرفی راما (اویس) و بیننده با دنیای زیرین جنایتکار خارج از ساختمانی که در فیلم قبلی دیده شده بود کمک می‌کند. با بازیگران بزرگتر، اکشن بیشتری می‌آید. هر کسی که فکر می‌کند این تیم بدلکاری با تعقیب و گریز ماشینی، دعوای باشگاهی یا مبارزه با چاقو چه می‌تواند انجام دهد، کنجکاوی خود را با سکانس‌های شگفت‌انگیزی که تضمین می‌کند طرفداران نسخه اصلی یا فرنچایز جان ویک را خوشحال می‌کند، از بین می‌برد. این فیلمسازی واقعاً باورنکردنی است.

امن (2012)

کاترین چان در نقش می‌در حال صحبت با جیسون استاتهام در نقش لوک رایت در فیلم امنتصویر از طریق Lionsgate

کارگردان: بواز یاکین

نویسنده: بواز یاکین

بازیگران: جیسون استاتهام، کاترین چان، کریس ساراندون، رابرت جان برک، جیمز هانگ

توسط کارگردان یادآور تایتان‌ها، سیف یکی از بهترین‌های جیسون استاتهام است. پس از اینکه خود را به عنوان بدجنس‌ترین بریتانیایی هالیوود معرفی کرد، با هماهنگ‌کننده بدلکاری خود در فیلم «بی‌مصرف‌ها» و «مکانیک»، چاد استاهلسکی، در «ایمن» دوباره همکار شد. این فیلم که تنها دو سال قبل از جان ویک منتشر شد، دارای مانور‌های درشت و سریع مشابهی است که تماشای سریال جان ویک را سرگرم‌کننده می‌کند، اما با سبک اکشن شیرین استاتهام مهر می‌خورد. هنگام تماشای Safe، فکر نکردن سخت است، “به نظر می‌رسید که درد دارد. ” استاتهام با لگد زدن، تکل زدن و ضرب و شتم اراذل و اوباش در اطراف تلاش می‌کند تا یک دختر جوان را از اسارت آزاد کند. داستان می‌تواند چنین باشد، اما کادربندی قوی و استفاده هوشمندانه از مجموعه در طول اکشن، لذت بصری این فیلم قهرمان اکشن شکست ناپذیر دانه دانه اما رنگارنگ را افزایش می‌دهد.

گرفته شده (2009)

لئام نیسون در نقش برایان میلز تلفنی در فیلم Taken تصویر از طریق استودیو قرن بیستم

کارگردان: پیر مورل

نویسندگان: لوک بسون، رابرت مارک کامن

بازیگران: لئام نیسون، مگی گریس، فامکه جانسن، لیلاند اوسر، جان گریس

میم‌ها کنار، تقلید‌ها کنار، قوانین گرفته شده. تعهد لئام نیسون به جسمانی بودن و شدت کاراکترش، این مامور قدیمی سابق را به شکلی نمادین به نمایش درآورد. تماس تلفنی تهدیدآمیز از اوایل فیلم، تازه شروع رفتار سرسخت لئام نیسون است. شکار او برای دختر ربوده شده و قاچاق شده‌اش در فرانسه یک تعقیب و گریز هیجان‌انگیز است که با تیراندازی‌ها و درگیری‌های شدید قطع می‌شود. نیسون در مقایسه با سری Bourne، ضربات آجیل و ضربات گلویی بیشتری ارائه می‌دهد، زیرا او افراد بد را در تنظیمات مختلف مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. گرفته شده زندگی حرفه‌ای نیسون را به عنوان بازیگر اصلی سینمای اکشن احیا کرد. او ر دنباله‌های زیر بازی کرد و به نظر می‌رسید که نقش‌هایی شبیه شخصیت او در پیر مورل (منطقه B13) را بپذیرد. ) اولین فیلم آمریکایی.

Transporter 2 (2005)

کیت نائوتا در نقش لولا و جیسون استاتهام در نقش فرانک مارتین در فیلم Transporter 2 تصویر از طریق فاکس قرن بیستم

کارگردان: لوئیس لتریر

نویسندگان: لوک بسون، رابرت مارک کامن

بازیگران: جیسون استاتهام، امبر والتا، کیت نائوتا، الساندرو گاسمن، متیو مودین

در حالی که استاتهام با دو ضربه زدن به اسلحه‌های اجیر شده روی صفحه و خارج از صفحه نمایش نمی‌دهد، او احتمالاً بیشترین لگد را در فیلم The Transporter 2 می‌زند. گرادیان رنگی زنده و مایکل بی‌و اکشن بی‌امان این فیلم را تبدیل به یک فیلم اکشن کرده است که نباید از دست داد. کارگردان لوئیس لتریر (The Incredible Hulk) The Transporter را از اروپا خارج کرد. دنیای جنایی مخفی که در پشت نمای می‌امی، فلوریدا پنهان شده است، مملو از شخصیت‌هایی است که استاتهام باید با آن‌ها روبرو شود. صحنه‌های مبارزه حتی 17 سال بعد برجسته می‌شوند، اما داستان Transporter 2 در خدمت استاتهام در مکان‌هایی قرار می‌گیرد که می‌تواند مجرمان را کتک بزند. حمل و نقل 2 بزرگترین انحراف ازلحن جان ویک و شکوه تفنگ فو، اما طرفداران همچنان اراده آهنین The Transporter را برابر با اراده بابا یاگا خواهند یافت.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

بهترین سریال های هندی | 49 سریال هندی تماشایی به همراه توضیحات

محتوای شرقی به صورت عام و فیلم‌ها و سریال‌های هندی به صورت خاص طرفداران خاص خودشان را دارند. به خصوص با توجه به کم‌مایه شدن سینما و تلویزیون آمریکا روز به روز افراد بیشتری رو به سریال‌های کره‌ای یا سینمای مستقل‌تر کشورهایی مثل اسپانیا و…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.