بهترین هتل های یوآل آنتالیا‍‍ و نحوه رزرو با کارت شتاب

0

آنتالیا به خاطر آب و هوا و سواحل فوق‌العاده‌ای که دارد، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان در ترکیه تبدیل شده است. از مهم‌ترین دلایل سفر ایرانی ها به این شهر، هتل‌های زیبا با امکانات جذاب است که اقامتی رویایی در آنتالیا را برایتان به ارمغان خواهد آورد. هتل های یوال آنتالیا از امکانات تفریحی بسیار خوبی برخوردار هستند و بسیاری از گردشگران موقعی که قصد رزرو هتل در آنتالیا را دارند، ویژگی یوآل بودن آن برایشان اهمیت زیادی دارد.

هتل‌های یوآل مجموعه اقامتگاه‌هایی هستند که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز وعده‌های غذایی مختلف از صبحانه گرفته تا ناهار و شام، میان وعده و انواع نوشیدنی‌ها را به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهند. به این صورت که شما با رزرو هتل یوآل هنگام اقامت در آن دیگر هزینه‌ای جز هزینه رزرو پرداخت نمی‌کنید و می‌توانید به طور نامحدود از خدمات و امکانات هتل در زمان اقامت خود استفاده کنید. عمدتاً هتل های یوآل آنتالیا را هتل‌های ۴ تا ۵ ستاره تشکیل می‌دهند که کیفیت بالایی از خدمات و امکانات رفاهی را می‌توانید از آن‌ها دریافت کنید.

اگر شما هم از همین حالا خودتان را برای سفری بی‌نقص و لذت‌بخش به کشور ترکیه و شهر ساحلی آنتالیا در بهار پیش رو آماده می‌کنید، ادامه این مقاله را بخوانید تا بهترین هتل های یوآل این شهر و نحوه رزرو هتل آنتالیا با کارت شتاب را با هم مرور کنیم.

۱. هتل سی لایف ریزورت کمر آنتالیا Sea Life Kemer Resort Hotel Antalya

نمایی از استخر روباز و محوطه هتل سی لایف ریزورت کمر آنتالیا

یکی از بهترین هتل های یوآل آنتالیا، هتل سی لایف ریزورت کمر (Sealife Kemer Resort Hotel) نام دارد. این هتل پنج ستاره در فاصله ۵۷ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار دارد و تا مرکز شهر نیز ۴۲ کیلومتر فاصله دارد. اتاق‌های متنوعی که هتل سی لایف ارائه می‌کند باعث جذابیت آن برای گردشگرانی شده است که با خرید بلیط هواپیما تهران آنتالیا و سفر به یکی از زیباترین شهرهای ترکیه، به دنبال هتلی برای اقامت رویایی در این شهر هستند. در این هتل، از اتاق‌های بزرگ گرفته تا اتاق سینگل، دبل، سه‌نفره، سوئیت، سوئیت جونیور و سوپریر همگی در دسترس شما هستند.

اتاق‌های این هتل 5 ستاره از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، بالکنی با مناظر شگفت‌انگیز به سمت یک باغ زیبا یا دریا، یک بار کوچک، تلویزیون بزرگ و کمد دیواری مخصوص لباس برخوردارند. به علاوه، این هتل در امکانات تفریحی هم غنی است و استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، سونا و بازی‌های محبوبی مثل تنیس و دارت و بیلیارد و همینطور سالن ورزشی مخصوص بدنسازی و موسیقی زنده شبانه را در اختیار مسافران می‌گذارد. این هتل همچنین با در اختیار داشتن یک زمین بازی مخصوص کودکان و یک کلوپ کودکانه، محیط دلچسب و سرگرم کننده‌ای را برای فرزندان شما به ارمغان می آورد. به همه این‌ها باید انواع خدمات درمانی، ماساژ و تخت‌های چتردار برای استراحت و تخت‌های مناسب آفتاب گرفتن را هم اضافه کنید.

فاصله از این هتل تا نزدیک‌ترین ساحل با پای پیاده کمتر از ۲۰ دقیقه است. ضمن اینکه سرویس‌های مخصوص هم در بیشتر ساعات روز آماده رساندن شما به ساحل و برگرداندن شما به هتل هستند. هتل سی لایف ریزورت کمر در آنتالیا یک هتل از نوع یوآل است؛ یعنی شما می‌توانید در طول اقامت خود از خدمات چهار رستوران مختلف هتل که انواع غذاهای محبوب ترکی، مدیترانه‌ای و مکزیکی را سرو می‌کنند به صورت رایگان استفاده کنید. البته باید به این‌ موارد میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه را هم اضافه کرد.

۲. هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا Lara Barut Collection

تصویری از محوطه هتل لارا باروت

اقامت در هتل 5 ستاره یوآل لارا باروت کالکشن آنتالیا (Lara Barut Collection) تجربه سفری رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از استفاده رایگان از وعده‌های غذایی خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا گرفته تا امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی مثل کلاب شبانه و محیط‌های ورزشی بسکتبال، والیبال و سالن بدنسازی همگی از لارا باروت کالکشن هتلی فوق‌العاده برای اقامت در شهر زیبای آنتالیا ساخته‌اند. اگر به دنبال مکانی جذاب و آرام برای کمی آفتاب گرفتن در یک ساحل اختصاصی، کابین‌های ساحلی و استراحت در صندلی‌های آفتاب‌گیر لب آب هستید یا آنکه می‌خواهید در مدت زمان اقامت خود از خدمات ماساژ درمانی بهره‌مند شوید، هتل خوبی را برای سفر خود به ترکیه انتخاب کرده‌اید.

این هتل پنج ستاره، ۴۶۳ اتاق با ویژگی‌های مختلفی مثل مینی بار، تلویزیون بزرگ، بالکن‌های بزرگ، سیستم تهویه مطبوع، حمام اضافه، یخچال، اتاق های متصل به هم و خدمات ۲۴ ساعته نظافتی دارد که پنجره‌های آن منظره‌ای به طرف دریا ارائه می‌کنند. فاصله این هتل از مرکز شهر ۲۳ کیلومتر و از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا هم ۱۲ کیلومتر است. هتل لارا باروت کالکشن دارای زمین‌های مخصوص تنیس، اسکواش، گلف، اسب‌سواری و استخرهای سرپوشیده و روباز و همینطور انواع بازی‌های آبی است تا در مدت زمان اقامت خود اوج لذت را تجربه کنید. این هتل همچنین ۲۴ ویلا در باغ‌های اختصاصی را با متراژی تا ۱۰۰۰ متر هم ارائه می‌کند.

اما یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های معرفی این هتل مربوط به رستوران‌های آن است. هتل Lara Barut Collection دارای ۹ رستوران است که انواع وعده‌های غذایی خوشمزه و متنوعی را در اختیار مسافران می‌گذارد. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و سایر غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. علاوه بر این می‌توانید از خدمات چندین کافه و یک شیرینی‌پزی در هتل لارا باروت کالکشن هم برای اقامتی دلپذیر استفاده کنید.

۳. هتل لیبرتی لارا آنتالیا Liberty Hotels Lara

نمایی از محوطه هتل لیبرتی لارا آنتالیا

مجموعه هتل‌های لیبرتی لارا که در ساحل لارا بنا شده‌اند، به خاطر فضای خانوادگی‌پسند و همینطور کارکنان متعهدش به محبوبیت زیادی بین گردشگرانی رسیده است که به دنبال لذت بردن از تور آنتالیا نوروز 1402 هستند. این مجموعه ۵ ستاره که در باغ‌های سرسبز و محوطه بسیار زیبایی واقع شده است، ۳۱۱ اتاق با امکانات ویژه دارد که همگی به سبک هتل‌های کلاسیک مبله شده‌اند. شما با هر بودجه‌ای که داشته باشید در این هتل برایتان اتاق هست؛ از اتاق اقتصادی گرفته تا دوبلکس و خانوادگی، همگی قابل رزرو هستند. جابجایی بین اتاق‌ها هم امکان‌پذیر است. این یعنی اگر به بالکن نیاز دارید، می‌توانید اتاق اقتصادی خود را به استاندارد ارتقا دهید.

سرگرمی‌های آبی در هتل Liberty Hotels Lara بسیار متنوع است؛ از یک استخر معمولی گرفته تا استخر مخصوص کودکان و استخر سرسره و همینطور محیطی برای ریلکس کردن بزرگسالان در کنار آب، همگی با اقامت در این هتل در اختیار شما قرار می‌گیرند. علاوه بر این، باید به زمین تنیس، پینگ پنگ، دارت، دریاچه برای ماهیگیری، سالن بدنسازی و انواع خدمات زیبایی و ماساژ اشاره کنیم که اقامت لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌ای را در این هتل رقم خواهند زد.

فاصله هتل لیبرتی لارا تا مرکز شهر ۲۶ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا فقط ۱۵ دقیقه است. مهمانان این هتل می‌توانند انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی و آسیایی را از ۵ رستوران این هتل سفارش دهند.

۴. هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا Hotel Calista Luxury Resort

تصویری از هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره یوآل کالیستا لاکچری ریزورت، بهترین هتل یوآل آنتالیا برای زوج‌های جوانی است که بلیط هواپیما تهران آنتالیا را رزرو کرده و به دنبال محیطی آرام و رمانتیک برای سفری راحت هستند. این هتل ۶۰۰ اتاق دارد که همگی بزرگ و پرنور با بالکن‌هایی زیبا و دکوراسیون مدرن هستند و حمام اختصاصی و وای فای رایگان را ارائه می‌کنند. هتل Calista Luxury Resort با داشتن ۱۰ رستوران یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای مسافرانی است که می‌خواهند از وعده‌های غذایی متنوع و خوشمزه در یک هتل یوآل لذت ببرند. در این رستوران‌ها انواع فست‌فودها و غذاهای ترکی، ایتالیایی، فرانسوی، آسیایی و بین‌المللی سرو می‌شود.

چهار استخر بزرگ در میان باغ‌هایی زیبا با درختان تنومند و بالغ قرار گرفته است که توسط شن احاطه شده‌اند. در ساحل این هتل ورزش‌های آبی سرگرم‌کننده‌ای مثل موج‌سواری و قایقرانی برای استفاده مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین ۵ زمین تنیس و یک سالن بولینگ هم در دسترس مسافرانی است که از آفتاب گرفتن در ساحل خسته شده‌اند و به دنبال کمی تحرک هستند. در این تفریحگاه ساحلی بزرگ مجموعه‌ای از خدمات زیبایی و درمانی مثل آب گرم، حمام سنتی ترکی، حمام گل و برف و همینطور سالن ماساژ ارائه می‌شود.

از دیگر امکانات این هتل باید به اکیپ‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری، دارت، سه استخر متفاوت، موسیقی زنده شبانه، مینی کلاب و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. فاصله هتل کالیستا لاکچری ریزورت تا مرکز شهر آنتالیا ۴۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا هم ۳۰ کیلومتر است.

۵. هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس آنتالیا Limak Lara De Luxe Hotel&Resort

نمایی از استخر روباز هتل لیماک لارا دلوکس

هتل لیماک لارا دلوکس به خاطر قرارگیری در بخش بالایی امتداد ساحل لارا، به یکی از زیباترین و بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا تبدیل شده است. اگر وعده‌های غذایی خوشمزه در طول سفر برایتان اهمیت زیادی دارد، این هتل با رستوران‌هایی که غذاهای بین‌المللی ترکی، هندی، آسیایی و ایتالیایی را سرو می‌کنند می‌تواند بهترین انتخاب شما برای رزرو هتل آنتالیا باشد. این هتل دارای استخر بزرگی است که بین نخل‌ها و باغی زیبا قرار گرفته و در کنار آن استخر مخصوص کودکان و سرگرمی‌های آبی هم قرار دارد. این هتل در مجموع ۳ استخر را در اختیار مسافران می‌گذارد.

اتاق‌های این هتل همگی بزرگ و مجلل با مبلمانی مدرن، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون بزرگ، بالکن با منظره فوق‌العاده دریا، صندوق امانات، حمام خصوصی و وای فای رایگان هستند. پنج رستوران در این هتل انواع غذاهای ترکی، تایلندی، ایتالیایی، مکزیکی و دیگر غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند. با اقامت در هتل Limak Lara Deluxe می‌توانید علاوه بر خدمات تفریحی مثل بولینگ، بیلیارد، پینگ پنگ، ماهیگیری، سالن بدنسازی و یوگا، تنیس و غواصی، از امکانات زیبایی و خدمات ماساژ نیز بهره‌مند شوید. ضمن اینکه هتل لیماک حمام سنتی ترکی را هم در اختیار شما خواهد گذاشت.

فاصله این هتل و ریزورت تا مرکز شهر ۲۵ کیلومتر است و فقط ۱۴ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا فاصله دارد و میز پذیرش آن هم ۲۴ ساعته است.

نحوه رزرو هتل‌های آنتالیا با کارت شتاب

تحریم‌های شدیدی که علیه ایران در جامعه بین‌المللی به وجود آمده باعث شده بسیاری از مسافران نسبت به رزرو اتاق در هتل‌های کشورهای خارجی مثل ترکیه نگران شوند. اما خوشبختانه این روزها رزرو هتل های آنتالیا با کارت شتاب امکان‌پذیر شده است. سیستم‌های یکپارچه رزرواسیون بلیط در جهان این امکان را فراهم کرده تا برای رزرو هتل آنتالیا دیگر نیازی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت نباشد.

فقط کافیست با هر دستگاهی مثل گوشی موبایل یا لپ تاپ به اینترنت متصل شوید، وارد سایت‌های گردشگری بین‌المللی با پشتیبانی از سیستم یکپارچه رزرواسیون یا GDS شوید و بلیط هتلی که مد نظر دارید را با چند کلیک ساده رزرو کنید. استفاده از این روش مزیت‌های فراوانی دارد. به لطف این روش دیگر هیچ نگرانی بابت رزرو هتل وجود ندارد، از شر روش‌های سخت پرداخت با کارت‌های بین‌المللی مثل مستر کارت رها می‌شوید، به راحتی می‌توانید هزینه اقامت یک شب در اتاق هتل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خودتان را ثبت کنید.

اما راه آسان‌تر استفاده از سایت‌هایی نظیر تریپ است که به نوعی سامانه رزرواسیون آنلاین هتل به حساب می‌آید. شما با استفاده از این سایت می‌توانید در هر کشوری با کارت شتاب هتل رزرو کنید و واچر آن را در ایمیل خود دریافت نمایید. تریپ پشتیبانی 24 ساعته دارد و اگر در فرایند رزرو هتل در کشورهای خارجی نیاز به راهنمایی داشتید، به شما کمک می‌کند.

جمع‌بندی

هتل‌های زیادی در آنتالیا وجود دارد، اما پیدا کردن هتل‌هایی که خدمات محبوب یوآل را با بالاترین کیفیت ممکن به مسافران ارائه می‌کنند کار آسانی نیست. خدمات یوآل شامل تمام وعده‌های غذایی، انواع میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌های رایگانی می‌شود که در طول اقامت در هتل به شما ارائه می‌دهند. ما در اینجا فهرستی از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا را گردآوری کرده‌ایم؛ شما می‌توانید با مقایسه خدمات آن‌ها با هم، بهترین هتل برای تور آنتالیا نوروز را انتخاب کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت تور آنتالیا به وبسایت تریپ مراجعه کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می‌کند علاوه بر تورهای خارجی، از قیمت پروازهای مختلف خارجی مانند بلیط آنتالیا و پرواز تهران به آنتالیا و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت‌ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسب‌ترین تور را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت تورهای نوروزی خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما خارجی چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.