چاپ روی ماگ مشکی

0

رپورتاژ

چاپ روی لیوان با استفاده از روش سابلیمیشن انجام می شود. این روش علاوه بر اینکه ماندگاری طولانی مدتی دارد، بسیار سریع و ارزان است و تنوع رنگ‌بندی بسیار بالایی دارد. با توجه به اینکه استفاده از روش چاپ سابلیمیشن امکان چاپ عکس و طرح روی انواع لیوان های سرامیکی با رنگ های مختلف را فراهم می کند، شما می‌ توانید با چاپ روی ماگ مشکی یک طرح منحصر به فرد و جذاب برای خودتان انتخاب کنید و روی لیوان تمام مشکی چاپ کنید.

چاپ تصویر روی لیوان می‌تواند یک گزینه جذاب و جالب برای تهیه هدیه باشد. اگر قصد خرید هدیه برای عزیزانتان را دارید می توانید برای مناسبت‌های گوناگون طرح یا تصویر مورد علاقه آن ها را انتخاب کنید و روی لیوان چاپ کنید. امکان چاپ عکس روی لیوان های سرامیکی با هر رنگی وجود دارد. به عنوان مثال شما می توانید یک طرح یا نوشته خاص انتخاب کنید و با چاپ آن نوشته یا عکس روی لیوان سفید دوستانتان را غافلگیر کنید.

بعضی از نمونه های ماگ مشکی از نوع ماگ حرارتی هستند که در حالت معمولی به رنگ مشکی دیده می شوند، اما اگر بخواهید می توانید هر طرح یا نوشته را روی این لیوان ها چاپ کنید و تنها زمانی که دمای لیوان تغییر کند و مایعات گرم داخل آن ها بریزید طرح خود را نشان می دهند. این لیوان ها هم جزء هدایای بسیار جذاب و جالبی هستند که می توانید به اطرافیانتان هدیه بدهید.

سفارش چاپ روی ماگ مشکی

جهت سفارش چاپ روی ماگ مشکی می توانید برای هر مناسبتی ایده یا طرح متناسب با همان روز را انتخاب کنید و روی ماگ مشکی چاپ کنید. به عنوان نمونه می توانید هدیه شب یلدا برای آقایان یک ماگ مشکی با طرح دلخواه آن ها را سفارش دهید یا برای تولد دوستانتان طرح ها و نوشته های مورد علاقه آن ها را انتخاب کنید و روی ماگ مشکی یا سفید چاپ کنید.

برخی از فروشگاه های اینترنتی امکان چاپ عکس روی محصولات متنوعی را دارند و انتخاب های متعددی را پیش روی مشتریان قرار می دهند. همانطور که در ابتدای بحث اشاره کردیم روش چاپ روی ماگ مشکی روش سابلیمیشن یا پرس حرارتی است.

بنابراین در کوتاه ترین زمان ممکن چاپ انجام می شود. اگر قصد چاپ فوری ماگ را دارید و می خواهید در در اولین فرصت یک هدیه جالب و جذاب برای دوستان یا افراد خانواده تان پیدا کنید. می توانید به فروشگاه های آنلاین چاپ عکس روی محصولات چاپی مراجعه کنید.

انتخاب طرح مناسب برای چاپ روی ماگ مشکی

در حال حاضر فروشگاه هایی که ماگ یا لیوان های سرامیکی را به فروش می رسانند، انواع طرح ها و ایده های جالبی را روی این محصولات چاپ می‌کنند و برای فروش در اختیار مشتریان قرار می دهند، اما برخی از مشتریان مشکل پسند هستند و ترجیح می دهند طرح ها و نوشته های مورد علاقه خودشان روی لیوان یا ماگ سفارشی آن ها چاپ شود.

فروشگاه های عرضه کننده این محصولات برای افراد مشکل پسند هم گزینه های متنوعی را در نظر گرفته‌اند معمولاً در وب سایت های فروشگاه های اینترنتی انواع طرح ها و نوشته های خاص و متنوع وجود دارد که مشتریان می توانند از بین آن ها یک طرح یا نوشته را انتخاب کنند و برای چاپ روی ماگ یا لیوان جادویی انتخاب کنند؛ اما این افراد می‌توانند طرح یا ایده مورد نظر خودشان را از طریق شبکه های اجتماعی یا وب سایت فروشگاه های آنلاین محصولات چاپی ارسال کنند تا روی لیوان یا هر یک از محصولات مورد نظرشان چاپ شود.

بعضی از افراد برای خودشان و اطرافیانشان سفارش چاپ عکس روی بشقاب را می دهند. برخی دیگر از افراد هم تصمیم می گیرند تا با چاپ روی لیوان دسته قلبی به مناسبت ولنتاین به همسرشان هدیه ای خاص و منحصر به فرد بدهند. در هر صورت انتخاب طرح و نقش مناسب برای چاپ روی محصولات چاپی با خود مشتری است و هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب طرح ها نوشته نخواهد داشت.

معرفی فروشگاه چاپ عکس روی محصولات چاپی

گروه هنری عکسچاپ یکی از مجموعه های معتبر است که در زمینه چاپ عکس و طرح دلخواه مشتری و روی محصولات چاپی فعالیت می‌کند. در این مجموعه محصولات متنوعی ارائه می‌شوند که امکان چاپ عکس روی آن ها وجود دارد. با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی عکسچاپ می توانید علاوه بر مشاهده محصولات متنوع این مجموعه بیش از ۲۰۰۰ طرح متنوع برای چاپ روی لیوان، بشقاب، قاب گوشی، پد موس، تیشرت و … را مشاهده نمایید.

کلام پایانی

ماگ مشکی یا ماگ جادویی می تواند یک هدیه جذاب و هیجان انگیز برای دوستان و اعضای خانواده شما باشد. در صورتی که قصد دارید برای مناسبت های گوناگون برای اطرافیانتان هدیه خاص و زیبا تهیه کنید، می توانید با خرید یک ماگ جادویی و چاپ عکس دلخواه روی ماگ آن ها را خوشحال کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.