چگونه از مسکو به استانبول برویم؟

0
رپورتاژ

یکی از سوالات مهمی که ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند، این است که آیا می‌توان به صورت آنلاین یا حضوری، بلیط سفر از پایتخت یک کشور به پایتخت کشوری دیگر را تهیه کرد؟ باید بگوییم جواب این سوال مثبت است. برای مثال تصور کنید شما در شهر تزار‌های افسانه‌ای و تاریخی، یعنی مسکو روسیه قرار دارید و می‌خواهید به پایتخت ترکیه، یعنی استانبول سفر کنید. خرید بلیط مسکو به استانبول بسیار راحت بوده و با چند کلیک ساده امکانپذیر است. اما قبل از سفر و خرید بلیط، پیشنهاد می‌کنیم به نکات مهمی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، توجه کنید.

چگونه از مسکو به استانبول برویم؟

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای رسیدن به استانبول، انتخاب سفر هوایی از مسکو به استانبول است. با خرید بلیط هواپیما شما در سریع‌ترین زمان ممکن به استانبول خواهید رسید. اما ممکن است شما بودجه کافی برای خرید بلیط هواپیما را در اختیار نداشته یا قصد بازدید از شهر‌ها و کشور‌های بین راهی را داشته باشید و سفر زمینی را انتخاب کنید. به هر حال قبل از سفر توجه به یکسری نکات لازم و ضروری است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

سفر هوایی به استانبول از مسکو روسیه

بهترین راهی که به وسیله آن می‌توانید از مسکو به استانبول سفر کنید، سفر هوایی است که به دلیل سریع و راحت‌تر بودن، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. یکی از موضوعاتی که می‌تواند ذهن شما را به خود مشغول کند، این است که از کدام سایت برای خرید آنلاین بلیط مسکو استانبول استفاده کنید؟

سفر به استانبول

در این مواقع بهترین کار این است که از سایتی برای خرید بلیط اقدام کنید که تمام ایرلاین‌های پروازی را پوشش دهد، همچنین قیمت‌های مختلف را در بازه‌های تاریخی متفاوت در اختیار شما قرار داده و اطلاعات دیگری نظیر توقف، نام فرودگاه و غیره را نیز به شما نشان دهد. بنابراین با اطمینان بیشتری می‌توانید نسبت به خرید بلیط اقدام کنید. فلای تودی یکی از همین وب سایت ها است که با پوشش بالای هتل های کشورهای مختلف جهان و البته ارائه قیمت های مناسب، دست شما را برای انتخاب باز  می‌گذارد.

سفر زمینی از مسکو به استانبول

برای سفر زمینی به استانبول، از طریق ماشین و قطار می‌توانید اقدام کنید. با وجود اینکه سفر زمینی مدت زمان زیادی طول می‌کشد، اما جذابیت‌های آن را نمی‌توان نادیده گرفت. گذر از کشور‌ها و شهر‌های مختلف و دیدن فرهنگ مردم آن‌ها، ممکن است بسیار هیجان انگیز باشد. پس اگر برای رسیدن به استانبول زمان کافی در اختیار دارید، سفر زمینی را انتخاب کنید.

البته این نکته را فراموش نکنید که سفرهای زمینی ریسک بالایی داشته و باید خطرات احتمالی، معطلی‌ها، فاصله بسیار زیاد و موارد اخذ ویزا را نیز در نظر داشته باشید. در کل سفر زمینی از مسکو به استانبول تنها کاری است که از پس جهانگردان حرفه ای و کوله گردها بر می آید. برای این کار باید از مسکو به کیشیناو، بخارست و سپس استانبول بروید. با در نظر گرفتن مساحت بزرگترین کشور جهان یعنی روسیه، این کار خیلی منطقی به نظر نمی رسد و هزینه های زیادی هم در پی خواهد داشت.

نکات ضروری برای سفر به استانبول

دیدنی های استانبول

برای سفر به استانبول به نکاتی که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، توجه کنید:

۱. سعی کنید مقداری لیر به همراه داشته باشید که در هنگام ورود به فرودگاه ترکیه، برای هزینه‌های اولیه سفر از آن استفاده کنید.

۲. برای تبدیل روبل یا دلار خود به لیر، بهتر است از صرافی‌های داخل شهر استفاده کنید. اما هنگام خروج از صرافی مراقب خود باشید و به اطراف خود توجه کنید.

۳. سعی کنید از فرودگاه، استانبول کارت تهیه کرده تا به راحتی بتوانید در شهر تردد کرده و هزینه زیادی را صرف حمل و نقل در شهر نکنید.

۴. به هنگام خروج از فرودگاه یا ایستگاه  قطار، از تاکسی‌های مطمئن استفاده کنید.

  1. جاذبه های دیدنی استانبول را از دست ندهید و در مدت زمان اقامت در این شهر بیشتر جاذبه ها را ببینید.

مسکو به استانبول با فلای تودی

یکی از زیباترین‌ شهر‌های ترکیه، استانبول است که با داشتن موقعیت جغرافیایی بی نظیر و امکانات فراوان، هر ساله توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که از شهر مسکو قصد سفر به استانبول را دارید، با رعایت و توجه به نکات گفته شده در این مقاله می‌توانید سفری به یادماندنی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. فلای تودی بزرگترین مرجع خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته و ارائه بهترین قیمت ها، بهترین انتخاب برای داشتن یک سفر ایمن و بدون دغدغه است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.