بهترین روش کاشت مو کدام است؟

0
رپورتاژ

تا سن 35 سالگی، تقریباً دو سوم مردان درجاتی از ریزش موی محسوس را تجربه خواهند کرد و این تعداد پس از 50 سالگی به 85٪ افزایش می یابد. مردان تنها کسانی نیستند که تحت تأثیر ریزش مو قرار می گیرند، زنان تقریباً نیمی از این تعداد را تشکیل می دهند. با توجه به این تعداد درخواست برای کاشت مو بسیار زیاد است، اما کدام روش کاشت مو بهترین است؟

در چند سال گذشته، پیشرفت‌ تکنیک‌ها و فناوری‌های کاشت مو به این معنی است که بیماران به راه‌حل‌هایی دسترسی دارند که نتایج واقعی و طولانی ‌مدت ارائه می‌دهند.

به نقل از متخصصان کاشت مو کلینیک زیبایی نیلا، روش های کاشت مو بررسی و بهترین روش معرفی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های موجود، مزایا و معایب هر کدام، و اینکه چه روشی برای شما بهترین است در ادامه همراه ما باشید.

درمان ریزش مو بدون جراحی

 

قبل از اینکه وارد جزئیات شویم، اجازه دهید حقایقی را مشخص کنیم، اگر ریزش موی قابل توجهی دارید، شامپوهای مخصوص، مکمل ها و محصولات ریزش مو تاثیر چشمگیری ایجاد نمی کنند. به این دلیل است که هنگامی که در نواحی خاصی مو شروع به ریزش می کند، فولیکول‌های آن موها غیرفعال شده‌اند و به طور کامل تولید مو را متوقف می‌کنند.

البته داروها و محصولات پزشکی وجود دارند که در صورت استفاده از آنها در مراحل اولیه ریزش مو، می توانند نتایج قابل توجهی ارائه دهند. داروها می توانند ریزش موی خفیف را کند کنند، اغلب با بهبود رشد و پر شدن مو در فولیکول های اطراف که هنوز کاملاً از بین نرفته اند.

آیا مکمل ها می توانند ریزش مو را درمان کنند؟

در حالی که انواع مکمل های غذایی و ویتامین ها برای درمان ریزش مو به بازار عرضه می شوند، متخصصان کلینیک زیبایی نیلا هشدار می دهند که هیچ مطالعه بالینی وجود ندارد که نشان دهد این نوع محصولات می توانند موهای از دست رفته را ترمیم کنند. کسانی که از نظر ژنتیکی مستعد ریزش مو هستند – اما هنوز متوجه نازک شدن موهایشان نشده اند – ممکن است از مکمل ها یا شامپوهایی که از استحکام مو یا سلامت پوست سر حمایت می کنند بهره مند شوند، اما بسته به نوع آلوپسی شما ممکن است نتایج متفاوت باشد.

 

کاشت مو

برای کسانی که ریزش موی قابل توجهی دارند، کاشت مو تنها راه اثبات شده برای بازگرداندن واقعی رشد موی طبیعی به مناطقی است که طاس شده اند. اگر برای در نظر گرفتن یک گزینه جراحی مردد هستید، در نظر داشته باشید که پیشرفت های اخیر با کاهش درد و از دوره نقاهت، جراحی کاشت مو را برای بیماران بسیار آسان کرده است.

متخصصان کلینیک کاشت مو نیلا می گویند که روش‌های جدیدتر کاشت مو در اصفهان، میزان رضایت بالای بیماران را دارند و همچنین نتایج طبیعی‌تری را ارائه می‌دهند. بیماران علاوه بر این احساس کردند که هزینه عمل کاشت مو کاملا ارزش نتیجه را دارد.

در اینجا تفاوت‌های بین روش‌های کاشت مو جراحی را توضیح می‌دهیم.

 

کاشت مو به روش FUT در مقابل کاشت مو به روش FUE

دو نوع روش کاشت مو وجود دارد: FUT (پیوند واحد فولیکولی) و FUE (استخراج واحد فولیکولی). بهترین گزینه برای شما به نیازهای فردی و توصیه های پزشک شما بستگی دارد.

 

کاشت مو FUT

روش کاشت مو FUT شامل برداشتن نواری از پوست با فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده است، معمولاً در پشت سر، جایی که موها به طور طبیعی پرتر و کمتر مستعد طاسی هستند. از این پوست، گروه های کوچکی از بافت حاوی فولیکول های مو جدا شده و برای پیوند آماده می شود. در حالی که این اتفاق می افتد، سوراخ های ریز و منفرد در محل گیرنده ایجاد می شود. سپس گرافت های آماده شده به صورت جداگانه در محل گیرنده قرار می گیرند.

پیوند واحد فولیکولی میکروسکوپی (MFUT) چیست؟

پیوند واحد فولیکولی میکروسکوپی اصطلاحی است که به کاشت مو FUT یا FUE اشاره دارد. جراحی FUT همچنین جراحی نواری واحد فولیکولار (FUSS) نامیده می شود.

چه کسی به روش FUT نیاز دارد؟

هر دو پیوند FUT و FUE مستلزم داشتن موی کافی بر روی سر خود برای استفاده به عنوان پیوند هستند. مردان مبتلا به آلوپسی آندروژنیک (که معمولاً طاسی با الگوی مردانه نامیده می شود) بهترین کاندیدها برای FUT هستند.

 

کاشت مو FUE

تکنیک FUE کاشت مو به عنوان وسیله ای برای دستیابی به نتایج مشابه FUT در حالی که معایب را برطرف می کند، توسعه داده شد. مانند FUT، FUE شامل برداشت فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده در پشت سر و کاشت آن‌ها برای ایجاد خط موی کامل‌تر و طبیعی‌تر است. برخلاف FUT، این روش شامل برداشتن نواری از پشت سر نیست، بلکه شامل جمع آوری تک تک فولیکول های مو به طور مستقیم از پوست سر و قرار دادن آنها در برش های کوچک ایجاد شده در محل گیرنده است.

در حالی که روش دقیق FUE به زمان بیشتری در جراحی نیاز دارد، این روش اسکار خطی و مراقبت های پیشرفته زخم مورد نیاز با FUT را از بین می برد. روش FUE همچنین زمان نقاهت و سطح ناراحتی بعد از عمل را کاهش می دهد.

پیشرفت های جدید در ترمیم مو FUE: NeoGraft®

به طور سنتی، روش های زیادی برای ترمیم مو وجود ندارد، اما این بدان معنا نیست که نوآوری راکد شده است. به گفته متخصصان کلینیک نیلا، سال‌های اخیر شاهد تعهد مجددی برای توسعه گزینه‌هایی بوده‌ایم که مراحل ترمیم جراحی را بهینه می‌کنند و در عین حال معایب را به حداقل می‌رسانند. ترمیم مو نئوگرافت نمونه ای از این پیشرفت ها است.

NeoGraft یک تکنیک FUE کم تهاجمی است که فرآیند را برای کاهش زمان عمل، کاهش ناراحتی، افزایش سرعت برداشت فولیکول‌های موی پیوند شده و به حداقل رساندن زمان از کار افتادگی در مقایسه با FUE سنتی، خودکار می‌کند. نه تنها جای زخم خطی وجود ندارد، بلکه نتایج طبیعی‌تر به نظر می‌رسند، زیرا در طول برداشت و کاشت جای کمتری برای خطا وجود دارد.

 

این روش در کلینیک کاشت مو با بی حسی موضعی برای کاهش هر گونه ناراحتی انجام می شود. فولیکول‌های منفرد به آرامی از پشت و کناره‌های سر با استفاده از سیستم NeoGraft استخراج می‌شوند و سپس به‌طور دقیق در پوست سر نواحی طاس شده در یک الگوی طبیعی قرار می‌گیرند. فعالیت های عادی را می توان تنها در چند روز از سر گرفت و نتایج در طی چند ماه آینده با شروع چرخه رشد مو ظاهر می شود.

این روش ها در مورد کاشت ابرو نیز صادق است، امروزه افراد زیادی هستند که به دلیل ریزش ابرو ها زیبایی خود را از دست می دهند. شاید تصور کنید که افراد در جوانی به ریزش ابرو دچار نخواهند شد و این مشکل تنها در زمان پیری رخ می ‌دهد. اما این گونه نیست و اگر رژیم غذایی سالمی نداشته باشید، در موقعیت های استرس زا قرار بگیرد یا فعالیت بدنی نداشته باشید قطعاً دچار ریزش ابرو خواهید شد. همچنین ژنتیک نیز می ‌تواند بر روی نازک بودن ابرو ها تاثیرگذار باشد.

کاشت ابرو در اصفهان یکی از خدمات تخصصی کلینیک زیبایی نیلا می باشد. معمولاً افراد زمانی که به این مشکل دچار می شوند به دنبال راه درمانی هستند و امروزه روش های مختلفی برای جایگزین کردن ابروها وجود دارد. از جمله این روش‌ ها می ‌توان به تاتو، میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو اشاره کرد. اما همه این موارد موقتی هستند و نیاز به ترمیم دارند. همچنین نمی‌ توانند حالت طبیعی برای ابروها را ایجاد کنند. بنابراین اگر به دنبال یک راه حل دائمی و موثر برای درمان ریزش ابروهای خود هستید می توانید از کاشت ابرو در کلینیک تخصصی نیلا استفاده نمایید.

هر روش کاشت مو که انتخاب می کنید، مهم است که با یک پزشک متخصص کار کنید!

اگر در مورد ریزش مو نگرانی دارید، متخصصان کاشت مو کلینیک نیلا پیشنهاد می کنند که قبل از بدتر شدن وضعیت یا قبل از خرید محصولات OTC با پزشک خود صحبت کنید. دو دلیل اصلی مهم برای صحبت با پزشک وجود دارد. اولاً، انتظار بیش از حد طولانی ممکن است به این معنی باشد که نمی‌توانید از گزینه‌های پیشگیرانه، بهره مند شوید. ثانیاً، استفاده از محصولات غیر معتبر احتمالاً باعث هدر رفتن پول شما و گاها عوارض جبران ناپذیر می شود.

هنگامی که صحبت از کاشت مو می شود، مشاوره با جراح با تجربه در این روش بسیار مهم است. جراحان زیبایی دارای تجربه که در ترمیم مو تخصص دارند یا برای استفاده از دستگاه NeoGraft آموزش دیده اند، می توانند نتایج بهینه را در محیطی امن به شما ارائه دهند. در نهایت، سلامتی، راحتی و نتیجه کاشت موی شما به کار کردن با پزشکی بستگی دارد که می داند چگونه موهایی پرتر را که طبیعی به نظر می رسد را بازگرداند.

سایر روش های درمان ریزش مو

اگر هنوز به مرحله ای از طاسی نرسیده اید که از کاشت مو استفاده کنید، در کنار روش های کاشت مو شما می توانید از روش های زیبایی و درمانی دیگری نیز برای جلوگیری ریزش مو و تقویت ریشه مو استفاده کنید. یکی از این روش ها مزوتراپی در اصفهان است.

اگر می خواهید بدانید که mesotherapy چگونه انجام می شود، باید بگوییم که این تکنیک درمانی به این صورت می باشد که مقداری هورمون، آنزیم، ویتامین و یا عصاره های گیاهی از طریق سوزن ریزی به زیر پوست شما تزریق می شود. این تکنیک درمانی و بی خطر بودن آن اثبات شده است. همچنین مطمئن باشید متخصصان برای کاهش درد شما در هنگام تزریق، از روش های زیادی مانند بی حس کردن موضعی استفاده می کنند. این روش درمانی می تواند این اطمینان را به شما بدهد که پس از گذراندن چند دوره درمان می توانید نتایج دلخواه خود را مشاهده کنید.

فواید مزوتراپی مو:

  • درمان ریزش مو عارضه آلوپسی
  • برطرف کردن ریزش مو ناشی از استرس
  • درمان آسیب‌دیدگی ساقه مو
  • افزایش سرعت رشد مو در مواردی که سرعت رشد کند شده است.
  • درمان ریزش مو ناشی از شیمی درمانی

در پایان با توجه به پیشرفت هر روزه تکنیک های پزشکی و زیبایی، نگرانی بابت ریزش مو و ابرو خود نداشته باشید. درمان مشکلات زیبایی از طریق ایمن ترین روش های ممکن با کمترین عارضه توسط متخصصین قابل انجام است، تا دوباره شاهد بدست آوردن اعتماد به نفس خود باشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.