راتین، قهرمان قصه‌ی اعتماد و اعتبار

1
رپورتاژ

برای شما هم قطعا پیش آمده که جای اشتباه و برای کار اشتباه هزینه کنید. شاید این اشتباه سخت و هزینه بر باشد اما این کار در نهایت تبدیل به یک تجربه گرانبها و قدم بلندی برای عدم تکرار اشتباهات شما خواهد بود.

اما اشتباه در اعتماد به فرد یا شرکتی که برای انجام کاری مراجعه می‌کنید و از وقت و سرمایه تان خرج می کنید همیشه تلخ تر و گزنده تر است.

به قول بزرگترها از آن زخم هایی است که جایش تا مدتها درد می‌کند. دیگر اعتماد کردن به دیگران به یک امر آزاردهنده و ناشدنی تبدیل می گردد.
متاسفانه در اکوسیستم بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ ایران هم این مساله وجود دارد و گاهی سوء استفاده شرکت ها و افراد از نا‌آگاهی مشتریان این مساله را تشدید می کند.
برای همین در آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین و به پیشنهاد سید علی علیزاده مدیرعامل و استراتژیست بازاریابی مان تصمیم گرفتیم یک راهنمای خوب و دقیق از اینکه ” چگونه به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ اعتماد کنید” برایتان تهیه کنیم.

می خواهیم بدون تعارف از اعتباری بگوییم که امروز به بزرگترین دارایی ما برای اعتماد مشتریان تبدیل شده است.

چرا به اعتماد پزشکان نیاز داریم؟

در عصری که همه چیز به سمت انلاین شدن پیش می رود، بحران هایی مثل همه گیری کرونا می تواند حضور اجتماعی حتی در مراجعه به پزشکان و مراکز درمانی را به شدت تحت تاثیر خود قرار می دهد و نیاز به این مساله را چندین برابر افزایش دهد.

اگر مانند چند سال اخیر با اقدامات دولتی و قانونی به سمت الکترونیکی شدن تمام نسخ پزشکی و ارتباطات درمانی نیز برویم قطعا این نیاز بیشتر خواهد شد.

برای همین نیاز جامعه پزشکی و بخش درمانی کشور به سایت های آنلاین مشاوره، نوبت دهی آنلاین، وب سایت معرفی پزشکان، پاسخگویی آنلاین آزمایشات و تست های تشخیصی، ویزیت از راه دور و بررسی نسخه های آنلاین به یک نیاز اساسی و غالب در بازار دیجیتال مارکتینگ و اکوسیستم فناوری تبدیل خواهد شد.

اعتماد کردن چیست؟

می‌توان اعتماد را در یک جمله چنین توضیح داد: «اتکا به ویژگی، توانایی، نقاط قوت، صداقت و درستکاری»

اگر بر این اساس نگاه کنیم، اعتماد برای ما به معنای اتکا به فرد یا گروهی خواهد بود که کاری را درست و به صورت مناسب انجام می‌دهند.

یعنی شما توانایی و نقطه‌ قوت کسی را باور کنید. بتوانید ریسک کنید و مسئولیت‌هایی را به او بسپارید.

بدون برقرار شدن حس اعتماد، پارامترهای بسیاری مثل خلاقیت، بهره‌وری و تفکر خلاقانه و پویایی تحت تاثیر قرار می گیرد.

بدون اعتماد در هر رابطه ی دو طرفه افراد به جای تمرکز بر اهداف اصلی و والایی که باید برسند، وقت و انرژی خود را برای محافظت از حقوق و منافع طرف خودشان صرف می‌کنند.

من یک پزشک هستم، مخاطبی که سخت اعتماد می کند !

حتما تا کنون به سایت دکتر دکتر یک سر زده‌اید یا در جستجوی نام پزشکان مورد نظرتان در گوگل، به شما پیشنهاد شده است وارد سایت دکتر دکتر شوید و مثلا برای نوبت دکتر محمدی درخواست ثبت کنید. دکتر دکتر شاید الان نام آشنایی باشد که هم شما و هم پزشکان به آن اعتماد کرده اید. اما راه درازی را برای کسب اعتماد مشتریان اصلی اش که پزشکان و متخصصان مختلف هستند طی کرده است.
در روزگاری که داشتن یک دکتر آنلاین یا حتی نوبت گرفتن اینترنتی در فکر هیچکس نبود، راه اندازی یک سامانه دیجیتال و آنلاین برای پزشکان مثل کندن کوه قاف است. و قطعا کار فرهاد و تیشه اش نیست، اعتبار و دانش بسیاری می خواهد جلب اعتماد دکترها !

فرقی نمی کند سراغ یک پزشک عمومی بروید یا سراغ یک دکتر غدد فوق تخصص یا فلوشیپ قلب و عروق، شما باید با کوله باری از سوابق حقیقی و قابل اثبات، دانش روز و احاطه کامل به تمام جوانب کار و اعتباری که به راحتی قابل اثبات باشد به سراغ ان ها بروید وگرنه کلاهتان پس معرکه خواهد بود.

قشری تحصیلکرده با درآمد بالا و ریزبینی بی نظیر، قرار نیست کسب و کار و اسم و رسم‌شان را که بر پایه دانش و سالها تلاش به دست آمده است، با یک اشتباه یا یک اعتماد بی جا تقدیم شمای دیجیتال مارکتر کنند.

اهمیت اعتماد

زیگ زیگلار، سخنران مطرح آمریکایی در یکی از ایونت های انگیزشی خود چنین می‌گوید: “اگر مشتری شما را دوست داشته باشد، به حرف شما گوش می‌دهد، اما اگر به شما اعتماد کند، همیشه مشتریان خواهد ماند.”

پس اهمیت اعتماد البته دو طرفه در هر رابطه‌ای به ویژه در کسب و کارها یک امر حیاتی و مهم است.
مرگ و زندگی برند شما به اعتمادی که می سازید و اعتباری که کسب می کنید بستگی دارد.

 

در قرن جدید و اوج گیری رقابت های اقتصادی و فعالیت های آنلاین، مصرف کنندگان رفتارهای عجیبی از خود در مسیر سفر مشتری نشان می‌دهند.
مشتری ها مشکل پسند تر، وسواسی تر و بدبین تر شده اند. طبق تحقیقات بازاریابی جدید بیشتر از نصف آن‌ها یعنی حدود %55 درصد، کمتر از سابق به شرکت‌ها و برندها اعتماد دارند.

شاید از نظر اخلاقی و ارزشی این آمار بسیار غم انگیز باشد. اما شاید این اتفاق یک فرصتی طلایی برای شما باشد.

اگر و تنها اگر بتوانید نسبت به رقبای خودتان تجربه بهتر و لذت بخش تری به مشتری خود ارائه کنید. اگر بتوانید آن قدر با کیفیت بمانید که مشتری وفادار و ماندگار بسازید.

چگونه به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ اعتماد کنیم؟

ما سالهاست که در زمینه بازاریابی و فروش فعالیت داشته ایم. نزدیک به 18 سال است که مشاور بازاریابی و فروش ده ها برند مطرح ایرانی بوده ایم. بهترین کمپین های تبلیغاتی را اجرا کرده ایم و موفق ترین سایت های تجاری را برا کسب و کارهای گوناگون طراحی و سئو کرده ایم. برای همین نبض بازار و رگ خواب مشتری را خوب میشناسیم.

ما می دانیم برای اینکه بتوانید اعتماد مشتری را جلب کنید باید چگونه باشید، چگونه رفتار کنید و چگونه از او حمایت کنید.

برای همین یک چک لیست از آنچه برای جلب اعتماد جامعه مشتریان دیجیتال مارکتینگ به ویژه جامعه پزشکی و دکترهای تیزبین ایرانی لازم دارید آماده کرده ایم.

البته خیلی از این تکنیک های اعتماد سازی برای آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین، تبدیل به یک ارزش بدون تغییر و ثابت سازمانی شده اند و  ما را همیشه به آنها می شناسند. برای همین است که مشتریان ما همواره خیالشان از ما راحت است.

همه آنچه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای اعتماد سازی باید داشته باشد

  • داستانی واقعی از تجربیات و موفقیت هایش داشته باشد و بتواند آن را بیان کند.
  • همه چیز باید شفاف باشد و صداقت شما زبانزد بازار باشید.
  • باید شناخت خوبی از مشتریان و جامعه هدف در رده های مختلف بازار داشته باشید.
  • باید اینقدر به خودتان مطمئن باشید که با شجاعت تمام بازخورد و نظرات دیگران را به اشتراک بگذارید.
  • باید همیشه خدمات درجه یک به مشتری ارائه دهید و به کیفیت بالا، سرعت زیاد و حرفه ای بودن شناخته شوید.
  • باید رزومه ای کار کردن با بهترین و برترین کمپانی ها داشته باشید و اقداماتی بزرگ در راستای تحول و توسعه بازار انجام داده باشید.
  • باید دارای بهترین روشها و فرایندهای اقدام و عملکرد در بین رقبایتان باشید.
  • پشتیبانی عالی با یک تیم آموزش دیده در زمینه های فنی، مالی و رضایت مشتریان لازمه یک آژانس موفق است. باید بتوانید با کمترین اصطکاک و بیشترین بازدهی همیشه با مشتری در تماس باشید.
  • شما باید جزو شماره یک ها باشید. به قول معروف باید ” نامبروان” باشید. حرفی برای گفتن داشته باشید که به پشتوانه تجربه، تخصص و اعتبارتان خریدار داشته باشد.

 

حالا تمام موارد بالا را دوباره و با دقت چک کنید.

آیا به عنوان یک آژانس تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ شرایط بالا را دارید؟

اگر همه دارای همه پارامترهای بالا هستید به جمع آژانس های قابل اعتماد و موفق خوش آمدید.

شما وارد جمع حرفه ای ها شده اید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. علی رضا می گوید

    پشتیبانی خوب و خدمات عالی. ممنونم از راتین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.