این زوج گنجینه‌ای از 2000 دوربین و لنز را در یک انبار متروکه پیدا کردند

0

یک زوج ماساچوستی که وظیفه تمیز کردن یک انبار قدیمی را داشتند، متوجه شدند که در انبار حدود 2000 دوربین و لنز قدیمی وجود دارد. چیزی اعجاب‌آور و جالب!

از کریستن کوزومانو، که به صورت پاره وقت در یک سالن برنزه کاری مشغول است، خواسته شده بود تا یک انبار را خالی کند.

«من یک دو فرزند بسیار منظم و پرانرژی و در اواسط 30 سالگی خود هستم و روزکار هستم. من همچنین یک “هنرمند” خودآموخته مشتاق هستم. هنوز هم احساس عجیبی دارم که خودم را هنرمند خطاب کنم با اینکه واقعا خودم را هنرمند نمی‌دانم، اما به نظر می‌رسد دیگران فکر می کنند که من آنچه از هنر، برای امرار معاش لازم است را دارم!

رئیس من، که صاحب سالن است، اتفاقاً دارای چندین ملک دیگر در اطراف شهر است، از جمله یک واحد انبار. یکی از بچه ‌ایی که یک واحد اجاره کرده بود چند سال پیش فوت کرد و در نهایت رئیس من مجبور شد واحد را تخلیه کند.

دوست پسرم در آن زمان برای او کارهایی انجام می‌داد، و رئیسم از او پرسید که آیا علاقه‌مند است انبار را پاکسازی کند. دوست پسرم عاشق انجام این نوع کارها است و وقتی فهمید که می‌توانیم هر چیزی را که در آن پیدا می‌کنیم به عنوان پول نگه داریم، بلافاصله موافقت کرد.»

عکسی از داخل انبار قبل از تمیزکاری:

رئیس به کریستن و دوست پسرش، فردریک، اطلاع داد که “چند دوربین” در واحد وجود دارد. اما پس از اینکه آنها شروع به آوردن جعبه ها به آپارتمان خود کردند،  متوجه شدند که چه چیزی در دست دارند.

کوزومانو می‌گوید: «[ما] از این که فکر می‌کنیم ممکن است چیزی شبیه به سه یا چهار دوربین پیدا کنیم هیجان‌زده شدیم. زمانی که [فریدریک] اولین جعبه‌ها را به آپارتمان ما آورد، ما فکر کردیم که ممکن است 100-200 دوربین در واحد وجوپ داشته باشد!

ما هنوز در این مرحله هیجان زده بودیم! تا اینکه در شب سال نو (یعنی دو هفته بعد) او تصمیم گرفت همه جعبه‌های دوربین را به آپارتمان ما بیاورد و ما متوجه شدیم که ما تعداد دوربین‌ها بیشتر از چیزی است که فکر می‌کردیم.

جعبه‌گشایی در آپارتمان این زوج:

این زوج تخمین می‌زنند که مجموعه شامل بیش از 1000 دوربین فیلم‌برداری و تقریباً 1000 لنز پیدا کرده‌اند. چیزی در حد موزه کامل دوربین.

آپارتمان این زوج اکنون به هر کجا که نگاه کنید مملو از دوربین ها، لنزها و لوازم جانبی دوربین است.

کوزومانو می گوید: “وسواس یا OCD عجیب و غریب من در حال افزایش بیش از حد بود! آپارتمان من کوچک است، بنابراین می‌توانید تصور کنید که ذخیره چنین مجموعه بزرگی ممکن است سخت باشد، اما شعار من این است که هر جا اراده‌ای وجود داشته باشد، راهی وجود دارد! ما هم این اراده را به کار انداختیم!»

تجهیزاتی که این زوج پیدا کردند رویای یک عکاس فیلم است.

کوسومانو می‌گوید: «اکثریت قریب به اتفاق مجموعه میراندا و مینولتا هستند. همچنین تعداد زیادی FED، Voigtlander، Zorkis، Zenits، Fujicas، Yashicas، Pentaxs، Prakticas، Mamiya Sekors، Exaktas، Olympus، Exas، Petris، Konicas، و برخی از TLR ها و مارک های دیگر.»

برای تکمیل هیجان این زوج، آنها تعداد زیادی کیس، فلاش، سه پایه، آداپتور، فیلتر، درپوش بدنه، درپوش لنز، مجلات، پایه‌ها، کتاب‌ها، جزوه‌ها، راهنمای قیمت و دفترچه راهنمای خدمات برای باز کردن یک فروشگاه عتیقه دارند.

این زوج شروع به فروش بخشی از وسایل از طریق فروشگاه eBay Cusumano کرده‌اند.

کوسومانو می‌گوید: «با ارزش‌ترین اقلامی که تاکنون پیدا کرده‌ایم یک لنز Minolta MD 135mm 1:2 است که به قیمت 2300 دلار فروخته‌ایم و همچنین یک Minolta CLE در یک کیسه با دو لنز M-Rokkor و یک لنز Leica.»

یکی از لنزهای مینولتا در eBay با پیشنهاد برنده 2340 دلار فروخته شد:

مشخص نیست که تجهیزات دوربین چه مدت درانبار مخفی شده بودند، اما بسیاری از آنها ممکن است اکنون دوباره برای عکسبرداری واقعی قرار بگیرند.

«من فقط خوشحالم که آنها را از آن انباری زشت بیرون آوده‌ایم و به دست افرادی که از آنها استفاده خواهند کرد، می‌رسانیم!»


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

بهترین سریال های هندی | 49 سریال هندی تماشایی به همراه توضیحات

محتوای شرقی به صورت عام و فیلم‌ها و سریال‌های هندی به صورت خاص طرفداران خاص خودشان را دارند. به خصوص با توجه به کم‌مایه شدن سینما و تلویزیون آمریکا روز به روز افراد بیشتری رو به سریال‌های کره‌ای یا سینمای مستقل‌تر کشورهایی مثل اسپانیا و…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.