پیکرتراشی و اندام ورزشکاری با اولتراسوند

0
رپورتاژ

تا به حال پیکرتراشی اولتراسوند را شنیده اید؟ در واقع پیکر تراشی با اولتراسوند یک خبر خوش برای تمام کسانی است که سال های سال از اندام خود ناراضی بوده اند و دچار چاقی شده اند و یک نوع جنگ و مقابله با چربی ها می باشد. دستگاه اولتراسوند آرزوی لاغری را محقق می کند و متقاضیان به اندام ایده آل خود می رسند. البته که طبق گفته اطبا چاقی نوع مریضی مزمنی است که مسبب بقیه بیماری هاست، نظیر دیابت و فشار خون و بیماری های قلبی، اما گاهی اوقات واقعا لاغری با رژیم و ورزش امکان پذیر نیست، مخصوصا که اگر بدن به مرحله میانسالی رسیده باشد و توان بازگشت به لاغری ممکن نباشد.

پیکر تراشی با اولتراسوند یک روش موفق و پربازده برای لاغری در عصر جدید است. فرایند این دستگاه به این صورت است که به وسیله امواج ماورا صوتی که از نوع نسل سوم هستند، به بدن فرستاده می شوند و موجب لاغری می شوند تا حدی که BMA بدن نرمال شود و توده چربی عدد درست ۱۸تا ۲۵ را نشان بدهد، اگر بیشتر از ۳۰ باشد فرد را چاق می نامند و اگر به ۲۵ نزدیک باشد تقریبا نرمال است.

مراحل پیکرتراشی اولتراسوند

مراحل عمل اولتراسونیک برای مکانهایی که چربی در ان ذخیره شده کاربرد دارد مانند پستان ها، شکم، پهلو، غبغب، باسن و دیگر اعضا که چربی دارند. همچنین باید یادآوری کنیم که دستگاه اولتراسوند از وزارت بهداشت ایران مجوز دارد و موجب سلامتی افراد زیادی شده است.

اولین قدم، یافتن بهترین دکتر است که بتواند به روش عالی مراحل پیکرتراشی اولتراسوند را به انجام برساند، پس از یافتن پزشک و مشاوره های لازم نیاز به مصرف دوهفته قرص های ضدالتهاب هست که دکتر تجویز می کند، سپس دکتر در موعد عمل در مکان معلوم سوراخی به قطر ۲ الی ۵ میلی متر ایجاد می کند و لوله دستگاه یا همان کانولای دستگاه را وارد بافت چربی می نماید و به وسیله امواج به بافت و سلولهای چربی شوک وارد می کند و آنها را می شکند، همراه این امواج موادی نیز که از خونریزی جلوگیری کند و موجب بی حسی در این موضع شود نیز وارد بافت می شود تا حین عمل وضعیت بیمار پایدار بماند.

پس از آن از طریق کانولا چربی ها از بافت خارج می شود و در مراحل بعدی اگر پوست دچار شل شدگی شده باشد، ترمیم و سفت می شود. در این نوع عمل نهایت دقت برای سلامت پوست و بافت های بدن وجود دارد و ایمنی عمل بالا می باشد و بیمار با خیال آسوده تن به عمل می دهد.

روش پیکرتراشی سریعترین روش موجود برای حذف چربی ها میباشد . لیپوماتیک یا اولتراسوند روشی است که با ساکشن چربی ها طبق آخرین استاندارد های روز دنیا میباشد که چربی ها شما را تخلیه میکنند و شما با اندام ورزشکاری به خانه میروید.این عمل را حتما نزد بهترین جراح لیپوماتیک در تهران انجام دهید

مزایای پیکرتراشی اولتراسوند

از مزایا پیکرتراشی اولتراسونیک این است که به راحتی و سریع می توان از دستگاه و از فناوری جدید استفاده کرد. امواج این دستگاه به صورت مستمر و پالسی وارد می شود و برای نقاطی که کمتر چربی دارند، باید از اشعه پالسی آن استفاده کرد و سلول های چربی را خارج کرد و در مناطقی مانند شکم و باسن نیاز به اشعه مستمر آن می باشد.

از مزایای خوب این دستگاه نسبت به لیپوساکشن های قدیمی، لیفت کردن پوست همزمان با خارج کردن چربی از بدن است، یعنی پس از انجام این عمل پوست شما نیز سفت می شود و افتادگی ندارد و زیبا و جذاب می شود. همچنین این دستگاه قابلیت آن را دارد که شکم را شش تکه کند یا همان سیکس پک ایجاد کند.

برای اطلاع از قیمت لیپوماتیک در تهران کلیک کنید

 

پیکر تراشی اولتراسوند برای کدام نواحی بدن است؟

لیپوساکشن اولتراسونیک برای همه مناطقی که دارای چربی باشد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد مثل بازوها، شکم، دست ها، پستان ها، ران و باسن و حتی در مواردی برای گردن و صورت نیز امکان پذیر است، چرا که دستگاهی است که معمولا ضرری ندارد و افراد از آن رضایت دارند.

در روش های سنتی مثل عمل لیپوساکشن عمل باز صورت می گیرد و چربی ها در موارد کم و کوچک قابل حذف بود، اما در پیکر تراشی اولتراسوند می توان در موضع بزرگ و زیاد چربی سوزی را انجام داد، چون عمل باز و سنگینی نیست و مرحله به مرحله صورت می گیرد، بنابراین پس از عمل نیاز به استراحت زیادی نیست، فقط باید از انجام کارهای سنگین بپرهیزید و داروهای لازم که پزشک تجویز کرده تا مدتی پس از عمل استفاده شود.

عوارض پیکرتراشی اولتراسوند

پس از هرگونه عمل جراحی زیبایی، عوارضی را در بدن فرد خواهیم دید، اما اگر پزشک متخصص جراحی پلاستیک این عمل را انجام دهد شما با کمترین عوارض پیکرتراشی اولتراسوند مواجه خواهید شد، اما از عوارض غیر معمول آن می توان به عفونت های بعد از عمل و خونریزی در ناحیه موردنظر و یا کبودی های غیر عادی اشاره کرد.

همچنین ممکن است در نواحی که از تکنولوژی اولترا سوند استفاده شده، عدم قرینگی به وجود بیاید و در واقع تناسب اندام طبیعی محقق نشود که این مربوط به حرفه ای نبودن پزشک است، اما عوارض معمولی آن شامل کبودی و ورم های معمولی است که با مصرف داروهای تجویز شده در طی یک الی ۳ ماه برطرف می شود.

می توان گفت یکی از بهترین روش های عمل های پیکر تراشی، استفاده از تکنولوژی اولتراسوند می باشد، چرا که در روش های دیگر نظیر لیپولیزر، چربی های موضعی در صورت اضافه وزن دوباره باز خواهند گشت اما در روش اولتراسوند سلول های چربی از بدن کاملا شکسته و خارج می شوند و بعد از عمل امکان بازگشت چربی به مواضع درمان شده نیست و متقاضی دیگر اثری از چربی ها را در شکم و پهلو و هر جایی که مورد عمل قرارگرفته نمی بیند.

در غرب کلینیک یکی از قدیمی ترین کلینیک های تهران بهترین جراح و بهترین امکانات برای شما وجود دارد تا با رضایت کامل نزد ما بیایید

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.