زندگینامه و حقایق جالبی در مورد مارگو رابی، هنرپیشه مشهور هالیوود

0

مارگو رابی بازیگر و تهیه کننده فیلم استرالیایی است. او در 2 ژوئیه 1990 در دالبی، کوئینزلند، استرالیا به دنیا آمد. رابی حرفه بازیگری خود را در سال 2008 با بازی در سریال استرالیایی “همسایه ها” آغاز کرد. او سپس به کار در برنامه های تلویزیونی مختلف ادامه داد تا اینکه اولین فیلم بلند خود را در “Vigilante” در سال 2008 ساخت.

نقش مهم رابی در سال 2013 زمانی که نقش نائومی لاپاگلیا را در فیلم “گرگ وال استریت” به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی کرد، رقم خورد. او از آن زمان تاکنون در چندین فیلم موفق از جمله «جوخه انتحار»، «من، تونیا»، «پوسته بمب» و «روزی روزگاری در هالیوود» بازی کرده است.

رابی علاوه بر حرفه بازیگری، تهیه کننده فیلم نیز می باشد. او در سال 2014 شرکت تولیدی خود را با نام LuckyChap Entertainment تأسیس کرد. او از طریق این شرکت چندین فیلم از جمله “I, Tonya” و “Birds of Prey” را تولید کرده است.

رابی در طول زندگی حرفه‌ای خود جوایز و نامزدی بسیاری از جمله نامزدی جایزه اسکار، گلدن گلوب و جایزه بفتا را دریافت کرده است. او همچنین از سوی مجله فوربس به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران زن جهان معرفی شده است.

رابی در مزرعه ای در کوئینزلند استرالیا بزرگ شد و گفته است که تربیت او بسیار در فضای باز بوده و او همیشه فعال بوده است.

رابی قبل از اینکه به طور تمام وقت بازیگری را دنبال کند، چندین شغل عجیب و غریب از جمله بارمن و ساندویچ ساندویچی مترو را انجام می داد.

رابی علاوه بر کارهای سینمایی، در موزیک ویدیوهای هنرمندانی مانند کالوین هریس و فارل ویلیامز نیز ظاهر شده است.

رابی به خاطر فعالیت های بشردوستانه اش نیز شناخته شده است. او سفیر سازمان مبارزه با شکار غیرقانونی، بنیاد حیات وحش آفریقا است، و همچنین از چندین هدف خیریه دیگر، از جمله Time’s Up و بنیاد Movember حمایت کرده است.

او با تام آکرلی، کارگردان فیلم بریتانیایی ازدواج کرده است که در سال 2014 با او در صحنه فیلمبرداری فیلم “سوئیت فرانسه” آشنا شد. این زوج در سال 2016 با هم ازدواج کردند.

رابی همچنین به خاطر علاقه‌اش به مد شهرت دارد و در لیست های متعددی از بهترین لباس ها قرار گرفته است. او همچنین سفیر برند چندین برند مد و زیبایی از جمله Chanel و Calvin Klein بوده است.

رابی در ساخت چندین فیلم آینده نقش داشته است، از جمله فیلم لایو اکشن “باربی” که در آن نقش آفرینی و تهیه کنندگی خواهد داشت و اقتباس سینمایی از بازی ویدئویی محبوب “Borderlands”.

بازی رابی در نقش تونیا هاردینگ در فیلم “من، تونیا” در سال 2017 تحسین منتقدان و نامزدی چندین جایزه از جمله نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را به همراه داشت.

او همچنین در تعدادی از برنامه های تلویزیونی محبوب از جمله “پان ام”، “غنایم بابل” و “شنبه شب زنده” ظاهر شده است.

رابی از طرفداران هاکی روی یخ است و حتی در کودکی به این ورزش می پرداخت. او یکی از حامیان نیویورک رنجرز است و در چندین بازی آنها حضور داشته است.

او به زبان فرانسه مسلط است و در 17 سالگی یک سال را در پاریس گذراند.

در سال 2019، رابی به عنوان چهره جدید عطر “Gabrielle Chanel Essence” توسط Chanel معرفی شد.

رابی قرار است در نقش خدمتکار ماریان در فیلم جدیدی با عنوان “ماریان” بازی کند که برداشتی فمینیستی از داستان کلاسیک رابین هود توصیف می شود.

او همچنین قرار است در فیلم آینده “جوخه انتحار” که قرار است در سال 2021 اکران شود، نقش خود را در نقش هارلی کوئین تکرار کند.

رابی در مورد تعهد خود به دلایل زیست محیطی صحبت کرده است و اقداماتی را برای کاهش ردپای کربن خود انجام داده است، از جمله رانندگی یک ماشین الکتریکی و استفاده از بطری های آب قابل استفاده مجدد.

رابی یک خالکوبی در پایین پای چپ خود دارد که روی آن نوشته شده “Skwad” که او با برخی از همبازی هایش در “جوخه انتحار” انجام داده است.

او به‌خاطر توانایی‌اش در انجام بدلکاری‌های خودش شناخته می‌شود و بسیاری از آنها را در فیلم‌هایش از جمله در «جوخه انتحار» و «پرندگان شکاری» اجرا کرده است.

رابی یک رقصنده باله آموزش دیده است و از چهار سالگی شروع به شرکت در کلاس ها کرد. او گفته است که آموزش باله به او در حرفه بازیگری کمک کرده است، زیرا نظم و انضباط را به او آموخته است که چگونه با بدنش راحت باشد.

او از طرفداران پر و پا قرص خالکوبی است و چندین خالکوبی دارد، از جمله خالکوبی روی قفسه سینه‌اش که روی آن نوشته شده «فقط نفس بکش».

رابی یک غواص گواهی شده است و چندین سفر غواصی در سراسر جهان از جمله به دیواره بزرگ مرجانی در زادگاهش استرالیا داشته است.

در سال 2018، رابی سفیر برند خودروهای برقی نیسان شد و در یک سری آگهی های تبلیغاتی برای این شرکت بازی کرد.

او یک مدافع سرسخت برابری جنسیتی است و در مورد نیاز به حضور بیشتر زنان در صنعت سینما صحبت کرده است.

رابی همچنین برای کارگردانی در آینده ابراز علاقه کرده و گفته است که امیدوار است روزی شرکت تولیدی خود را داشته باشد.

اولین کار تولیدی رابی برای فیلم مهیج “ترمینال” در سال 2018 بود که در آن نیز بازی کرد.

رابی علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون، روی صحنه نیز ظاهر شده است. او اولین بازی خود در وست اند را در سال 2016 در تولید “غنایم” به نویسندگی و بازی جسی آیزنبرگ انجام داد.

او به دلیل حس مد شناخته شده است و در سال 2017 به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان توسط مجله تایم انتخاب شد.

رابی یکی از طرفداران سرسخت مجموعه هری پاتر است و گفته است که همه کتاب ها را چندین بار خوانده است. او حتی برای یک مهمانی هالووین در سال 2015 مانند شخصیت هری پاتر، لونا لاوگود، لباس پوشید.

او یک گلف باز آموزش دیده است و در چندین تورنمنت گلف افراد مشهور شرکت کرده است.

رابی یک سگ خانگی به نام بو رادلی دارد که در سال 2015 او را به فرزندی پذیرفت.

او در مورد مبارزات خود با اضطراب صحبت کرده است و در مورد اهمیت کمک و حمایت برای مسائل مربوط به سلامت روان صحبت کرده است.

در سال 2020، رابی در فیلم «پرندگان شکاری» بازی کرد و تهیه‌کننده آن بود، که نقدهای مثبتی را برای به تصویر کشیدن توانمندی زنان دریافت کرد و برای گروه‌های مختلف و بازیگران مختلف تحسین شد.

رابی از سال 2014 سفیر موسسه خیریه سرطان کودکان استرالیا، Canteen بوده است.

او در سال 2019 توسط فوربس به عنوان یکی از 100 زن قدرتمند جهان انتخاب شد.

رابی در تلاش های حفاظت از محیط زیست شرکت داشته و از سازمان هایی مانند پروژه واقعیت آب و هوا و بنیاد جنگل های بارانی حمایت کرده است.

او در مورد عشق خود به استرالیا صحبت کرده است و اغلب مارک ها و طراحان استرالیایی را تبلیغ می کند.

در سال 2020، اعلام شد که رابی در یک اقتباس لایو اکشن از کتاب کلاسیک کودکان “باربی” بازی خواهد کرد، که او نیز تهیه کننده آن است.

رابی از طرفداران خالکوبی دکتر وو است و چندین خالکوبی دارد که برای او انجام داده است.

او یک عکاس مشتاق است و اغلب کارهای خود را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.

رابی در چندین کمپین خیریه، از جمله کمپین Save the Children که برای کودکان آسیب دیده از بحران پناهجویان سوری کمک جمع آوری کرد، شرکت داشته است.

در سال 2021، اعلام شد که رابی نقش اصلی را در یک اقتباس سینمایی از موزیکال برادوی “پروم” که قرار است در نتفلیکس منتشر شود، بازی خواهد کرد.

رابی همچنین یک موج سوار مشتاق است و از گذراندن وقت در اقیانوس لذت می برد. او حتی در مسابقات موج سواری شرکت کرده است.

او در چندین طرح با هدف حمایت از زنان در صنعت سینما مشارکت داشته است، از جمله راه اندازی برنامه ای برای فیلمسازان زن به نام “برنامه صادرات خوش شانس”.

در سال 2021، رابی با کمیک تک شات “مشاوره شغلی ماریان ویلیامسون” اولین کار خود را به عنوان نویسنده کتاب کمیک انجام داد.

او گفته است که از بازیگرانی مانند مریل استریپ و کیت بلانشت الهام گرفته است که حرفه ای طولانی و موفق داشته اند.

رابی همچنین تهیه کننده اجرایی سریال تلویزیونی “Dollface” است که در سال 2019 پخش شد.

در سال 2021، رابی اعلام کرد که یک سریال تلویزیونی بر اساس زندگی نویسنده و نماد فمینیست سیمون دوبووار تولید خواهد کرد.

او به خاطر حس شوخ طبعی اش شناخته شده است و در چندین طرح کمدی در برنامه هایی مانند “Saturday Night Live” و “The Ellen DeGeneres Show” ظاهر شده است.

رابی همچنین در چندین کمپین با هدف ارتقای حقوق حیوانات شرکت داشته و علیه آزمایش حیوانات صحبت کرده است.

او از طرفداران خانواده سلطنتی بریتانیا است و حتی در مراسم عروسی شاهزاده هری و مگان مارکل در سال 2018 شرکت کرد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خارج از کادرهای عکس‌های مشهور چه گذشته؟ حالا کاربران می‌خواهد با هوش مصنوعی Generative Fill فتوشاپ…

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و هر روز می بینیم که چقدر توسعه پیدا می‌کند. یکی از پیشرفت‌های تازهاخیراً ابزار جدید AI Generative Fill فتوشاپ بوده است.با کمک آن می‌توان بسیار ساده چیز ناخواسته‌ای را حذف کرد یا اشیایی را اضافه کرد…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.