زندگینامه تام هاردی بازیگر مشهور بریتانیایی و حقایقی جالب از زندگی او

0

تام هاردی بازیگر بریتانیایی است که به خاطر بازی های همه جانبه اش در سینما، تلویزیون و تئاتر شهرت دارد. او در 15 سپتامبر 1977 در لندن، انگلستان به دنیا آمد.

هاردی حرفه بازیگری خود را در اواخر دهه 1990 آغاز کرد و نقش موفقیت آمیز او در فیلم درام جنایی بریتانیایی “برونسون” در سال 2001 بود. او از آن زمان تاکنون در چندین فیلم موفق بازی کرده است، از جمله “Inception”، “The Dark Knight Rises”، “Mad Max: Fury Road”، “Dunkirk” و “Venom”.

هاردی برای بازی خود جوایز متعددی دریافت کرده است، از جمله نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم “بازگشته” در سال 2015. او همچنین برای کارهایش در تلویزیون، از جمله نقش اصلی در سریال FX “تابو” شناخته شده است.

هاردی علاوه بر حرفه بازیگری، نویسنده و تهیه کننده نیز هست. او نویسندگی و تهیه کنندگی چندین فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه خود دارد و مجموعه تلویزیونی «تابو» را نیز در ساخت و تهیه کنندگی به عهده داشت.

تام هاردی فعالیت بازیگری خود را در سال 2001 با فیلم فوق الذکر «برونسون» به کارگردانی نیکلاس ویندینگ رفن آغاز کرد. او همچنان به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند «جنگجو» (2011) و «لاک» (2013) تحسین منتقدان را به دست آورد، که هر دو نامزدی جایزه بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان آوردند.

هاردی همچنین در چندین فیلم فرانچایز محبوب ظاهر شده است. او در «شوالیه تاریکی برمی خیزد» (2012) کریستوفر نولان نقش شخصیت شرور بن را بازی کرد و در فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» (2015) جورج میلر نقش شخصیت اصلی را بازی کرد. در سال 2018، او در فیلم مارول کامیکس “ونوم” بازی کرد و نقش شخصیت اصلی را بازی کرد و نقدهای مثبتی برای بازی خود دریافت کرد.

هاردی روی صحنه تئاتر نیز نقش آفرینی کرده، از جمله نقشی در تولید سال 2003 “در عربستان ما همه پادشاه خواهیم بود” در تئاتر همپستید لندن. او بعدها جایزه تئاتر ایونینگ استاندارد را برای بهترین بازیگر مرد برای بازی در «جاده قرمز طولانی» در تئاتر گودمن در شیکاگو دریافت کرد.

هاردی علاوه بر فعالیت در صنعت سرگرمی، در زمینه های بشردوستانه و بشردوستانه نیز فعالیت دارد. او از موسسات خیریه و سازمان های مختلف، از جمله اعتماد شاهزاده، موسسه خیریه سرطان روده بریتانیا، و کمپین Help for Heroes حمایت می کند.

هاردی از سال 2014 با بازیگر شارلوت رایلی ازدواج کرده است و این زوج دارای دو فرزند هستند.

زندگی اولیه تام هاردی با مبارزه با اعتیاد و بزهکاری مشخص شد، از جمله دوره ای که او به دلیل سرقت های کوچک در زندان بود. او در مورد مبارزات گذشته خود با سوء مصرف مواد و تأثیر آن بر زندگی و حرفه اش صحبت کرده است.

علاقه هاردی به بازیگری زمانی شروع شد که او در مدرسه درام ریچموند تحصیل می کرد و بعداً به مرکز درام لندن رفت. او در مورد اینکه چگونه بازیگری به او کمک کرد تا زندگی خود را تغییر دهد و به او احساس هدف و جهت داد صحبت کرده است.

هاردی همچنین برای کارش به عنوان تهیه کننده و نویسنده شناخته شده است. او در سال 2014 سریال جنایی «قطره» را تولید و در آن بازی کرد و در سال 2017 مجموعه تلویزیونی «تابو» را ساخت و تولید کرد که به دلیل فضای تاریک و پرمغزش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

هاردی همچنین به خاطر دگرگونی‌های فیزیکی‌اش برای برخی نقش‌ها، مانند زمانی که برای ایفای نقش چارلز برانسون جنایتکار بدنام در «برونسون» بیش از 40 پوند اضافه کرد، یا زمانی که برای بازی در نقش «بن» در «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» ستایش شد.

به طور کلی، تام هاردی یک بازیگر همه کاره است که به خاطر فعالیت هایش در سینما، تلویزیون و تئاتر مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. او همچنان در صنعت سرگرمی حضور مهمی دارد و استعداد و فداکاری او باعث شده است که طرفداران وفادارش در سراسر جهان را جذب کند.

تام هاردی علاوه بر بازیگری، تهیه کنندگی و نویسندگی، به عنوان مدل نیز فعالیت داشته است. او برای چندین برند مد رده بالا از جمله گوچی و کالوین کلاین مدلینگ کرده است.

هاردی همچنین صدای خود را برای پروژه های مختلفی مانند برنامه کودکان بی بی سی “CBeebies Bedtime Stories” و بازی ویدئویی “Call of Duty: WWII” وام داده است. او همچنین گویندگی چندین مستند از جمله «جنگ های غیرقانونی با تام هاردی» و «دیوید آتنبورو» را بر عهده داشته است.

در سال 2018، اعلام شد که هاردی نقش شخصیت نمادین کتاب های مصور، آل کاپون، را در فیلم “فونزو” به تصویر می کشد. او همچنین چندین پروژه دیگر در دست ساخت دارد، از جمله فیلم نتفلیکس “Havoc” و یک فیلم بیوگرافی درباره عکاس جنگ دان مک کولین.

خارج از زندگی حرفه ای خود، هاردی به دلیل عشقش به سگ ها شناخته شده است و در امور مختلف رفاه حیوانات نقش داشته است. او همچنین در مورد سلامت روان و اهمیت کمک گرفتن در صورت نیاز صحبت کرده است.

به طور کلی، تام هاردی فردی چندوجهی و با استعداد است که سهم او در صنعت سرگرمی و فراتر از آن قابل توجه بوده است. او به خاطر اجراهای شدید، تطبیق پذیری و فداکاری به حرفه اش و همچنین تعهدش به اهداف مختلف بشردوستانه شناخته شده است.

تام هاردی علاوه بر کارهای سینمایی و تلویزیونی، در تعدادی از تولیدات نیز روی صحنه رفته است. او اولین بازی خود را در وست اند در سال 2003 در نمایش “در عربستان ما همه پادشاه خواهیم بود” انجام داد و سپس در “مرد حالت” در تئاتر ملی در سال 2007 بازی کرد.

در سال 2010، هاردی نقش اصلی هیثکلیف را در اقتباس صحنه ای از «بلندی های بادگیر» در تئاتر رپرتوری بیرمنگام بازی کرد. او همچنین در چندین نمایش در تئاتر معتبر Old Vic لندن ظاهر شد، از جمله “سرایدار” در سال 2008 و “جاده قرمز طولانی” در سال 2010.

هاردی به خاطر فعالیت های بازیگری اش با جوایز و نامزدی های متعدد شناخته شده است. او علاوه بر نامزدی اسکار برای «بازگشته»، نامزدی بفتا را برای نقش‌هایش در «برونسون» و «بازگشته‌شده» و همچنین نامزدی جایزه امی برای بازی در مینی سریال تلویزیونی «مدیر شب» دریافت کرده است. ”

هاردی در زندگی شخصی خود در چندین رابطه بوده است. او قبلا با تهیه کننده سارا وارد ازدواج کرده بود و از رابطه قبلی یک پسر دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، او در حال حاضر با بازیگر شارلوت رایلی ازدواج کرده است و این زوج دارای دو فرزند هستند.

به طور کلی، تام هاردی یک بازیگر بسیار مورد احترام و موفق است که از طریق فعالیت در سینما، تلویزیون و تئاتر سهم قابل توجهی در صنعت سرگرمی داشته است. او به خاطر اجراهای شدید، دگرگونی‌های فیزیکی و تعهد به حرفه‌اش شناخته می‌شود و همچنان یک چهره برجسته در صنعت است.

تام هاردی همچنین به خاطر همکاری با کارگردان کریستوفر نولان، که با او در سه فیلم «آغاز»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» و «دانکرک» کار کرده است، شناخته می‌شود. هاردی کارگردانی و دیدگاه خلاقانه نولان را ستوده است و همکاری آنها با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شده است.

هاردی علاوه بر کارهای روی پرده، در امور خیریه نیز شرکت داشته است. او یکی از حامیان The Prince’s Trust است، که یک موسسه خیریه مستقر در بریتانیا است که به جوانان 11 تا 30 ساله کمک می کند تا وارد آموزش، آموزش و اشتغال شوند. هاردی همچنین از دیگر موسسات خیریه مانند موسسه خیریه سرطان روده در بریتانیا حمایت کرده است که آگاهی را در مورد این بیماری افزایش می دهد و از افراد مبتلا به آن حمایت می کند.

هاردی همچنین به دلیل علاقه اش به هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) شناخته شده است و در رشته های مختلف از جمله جیو جیتسو برزیلی و بوکس آموزش دیده است. او آموزش هنرهای رزمی خود را در بازی های خود در فیلم هایی مانند “برونسون” و “جنگجو” گنجانده است و همچنین در مستندهای مرتبط با MMA ظاهر شده است.

به طور کلی، تام هاردی یک بازیگر بسیار مورد احترام و همه کاره است که به خاطر کارش در سینما، تلویزیون و تئاتر مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. او برای اجراهای شدید، دگرگونی‌های فیزیکی، و تعهد به حرفه‌اش و همچنین تعهدش به اهداف مختلف خیریه شناخته شده است. استعداد و طیف او او را به یکی از محبوب ترین بازیگران نسل خود تبدیل کرده است.

تعهد تام هاردی به نقش هایش در دگرگونی های فیزیکی او برای فیلم های خاص مشهود است. او علاوه بر افزایش وزن برای «برونسون» و افزایش وزن برای «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، برای بازی در فیلم «کاپون» (2020)، که در آن گانگستر بدنام را در آخرین بازی خود به تصویر می‌کشد، کاهش وزن شدیدی نیز تجربه کرد. سال ها.

در سال 2020، هاردی همچنین در فیلم Venom: Let There Be Carnage، دنباله فیلم ابرقهرمانی سال 2018 «Venom» بازی کرد که در آن او نقش خود را در نقش ادی براک/ونوم تکرار کرد. او هیجان خود را از بازگشت به این شخصیت و گسترش بازی در نقش Venom در دنباله ابراز کرده است.

هاردی همچنین در مورد اهمیت سلامت روان و کمک گرفتن در صورت نیاز صحبت کرده است. او در مورد مبارزات خود با اعتیاد آشکار بوده و بر اهمیت دریافت حمایت و درمان تاکید کرده است. او همچنین در ابتکارات و کمپین های مختلفی با هدف افزایش آگاهی در مورد سلامت روان و کاهش انگ پیرامون آن مشارکت داشته است.

هاردی علاوه بر فعالیت در صنعت سرگرمی و فعالیت های خیریه، یک مرد خانواده نیز هست. او به محافظت شدید از حریم خصوصی خود مشهور است و به ندرت در مورد زندگی شخصی خود به طور علنی صحبت کرده است. با این حال او در مصاحبه ها و پست های مختلف در شبکه های اجتماعی عشق و ارادت خود را به همسر و فرزندانش ابراز کرده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…

تاریخچه جذاب تلفن‌های خودرو با مرور عکس‌های قدیمی دهه 1940 تا 1980

ماشین و تلفن، زمانی دو اختراع پیشگامانه بودند. جالب است که این دو تنها یک دهه از یکدیگر جدا بودند. خودرو و تلفن به ترتیب در سال‌های 1885 و 1875 اختراع شده بودند. اما اگر فیلم‌های قدیمی را دیده باشید می‌دانید که خیلی‌ها پیش‌تر از موبایل‌های…

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.