روستاهای اطراف نوشهر را بشناسید

0
رپورتاژ

سفر به شمال همیشه و در هر فصلی از سال یکی از گزینه‌‌های اصلی سفرهای تفریحی هر خانواده‌ای است. اگر قصد برنامه‌ریزی برای سفر به یکی از شهرهای شمال کشور را دارید، شاید بهتر باشد این بار یک سفر متفاوت را نسبت به بقیه سفرهایتان تجربه کنید. نوشهر یکی از شهرهای محبوب در شمال ایران است که با اقامت در بهترین هتل های‌ نوشهر می‌توانید از ییلاقات، روستاهای بکر و خوش آب و هوای اطراف آن لذت ببرید. نوشهر یکی از شهرهای استان مازندران و واقع در کرانه دریای خزر است. این شهر از طبیعت عالی و منحصربه‌فردی در حومه خود برخوردار است که می‌توانند مقاصدی بی‌نظیر برای تفریح و گردشگری محسوب شوند.

چگونه لذت سفر را دو چندان کنیم؟

معمولا یک نظر مشترک بین همه افراد علاقه‌مند به سفر، مسافرت به شکل متمرکز است. به این معنی که برای سفرهای چند روزه خود طوری برنامه‌ریزی کنید تا صرفا طول مدت سفر در یک شهر و منطقه اقامت داشته باشید، از تمامی جاذبه‌ها و اماکن تفریحی آن دیدن کنید. در واقع شما با برنامه‌ریزی یک سفر چند روزه به نوشهر می‌توانید از تمامی نقاط این شهر و اطراف آن دیدن کنید. در چنین شرایطی علاوه بر تحمیل نشدن خستگی طی کردن راه‌ها و مسافت‌های طولانی بین شهری، لذت سفرتان دو چندان خواهد شد.

یک اقامت به یادماندنی در نوشهر

طبیعت زیبای هر یک از روستاهای نوشهر در اوقات بسیاری از سال دیدنی است. با این حال برای اینکه هیچ کدام از جاذبه ‌های طبیعت نوشهر و ییلاقات بکر اطراف آن را در طول مدت سفر خود از دست ندهید، لازم است تا هتلی مناسب را در این شهر برای خود رزرو کنید. به این ترتیب، فرصت کافی را برای سیر و تفریح در تمام این مناطق خواهید داشت و خیالتان از محل اقامتتان در این شهر راحت است. برای رزرو هتل نوشهر کافی است تا سری به فلای تودی بزنید‌. فلای تودی به شما امکان می‌دهد تا با توجه به شرایط مورد نظر و بودجه شخصی خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

با جاذبه‌ های نوشهر آشنا شوید

نوشهر یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری شمال کشور برای جذب توریست و مسافر محسوب می‌شود و دارای جذابیت‌های طبیعی و تفریحی بسیاری است. هر کدام از جاذبه ‌های نوشهر می‌تواند از سفر شما یک خاطره فوق‌العاده دل‌انگیز بسازد. همچنین این شهر یکی از بهترین سواحل را  در دریای شمال دارد. خدمات تفریحی و رفاهی در این شهر در بازه زمانی اوج سفر و جذب توریست به اوج خود می‌رسند که البته می‌توان گفت میزبانی شایسته‌ای را از گردشگران به ارمغان خواهند آورد.

همان طور که اشاره شد شهر نوشهر در نیمه اول سال و خصوصا در ماه‌های فصول گرم سال مقصد بسیار مناسبی برای مسافران از سایر نقاط کشور به شمار می‌رود؛ اما جاذبه‌های خارق‌العاده و بی‌نظیر این شهر تنها به همین محدود نمی‌شود. حومه نوشهر مملو از جنگل‌ها، ییلاقات، چشمه‌ها و جاذبه‌هایی از جنس طبیعت است که می‌توانند برای هر کسی آرامش‌بخش و دلپذیر باشند. پس برای تجربه یک سفر عالی به نوشهر می‌توانید شب را در هتل مورد نظر خود استراحت کنید و روز را با وقت گذراندن در روستاهای اطراف این شهر سپری کنید. برخی از روستاهای گردشگری اطراف نوشهر عبارتند از:

روستای کندلوس

روستای کندلوس بهترین مقصدی است که می‌توانید برای تفریح یک روزه در سفر به نوشهر انتخاب کنید. این روستا در منطقه کجور نوشهر قرار دارد که فضای جذاب و منحصربه‌فرد آن در نوع خود بی‌نظیر است. از ویژگی‌های جالب آن می‌توان به بافت سنتی و کاه گلی خانه‌ها، خیابان‌های سنگ فرش شده و نهرهای روان که از میان روستا عبور می‌کنند، اشاره کرد.

روستای چلندر

روستای چلندر با طبیعت بکر و خوش آب و هوای خود در حد فاصل ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی نوشهر واقع شده است. این روستا به تنهایی می‌تواند یک مقصد عالی برای دوستداران جنگل نوردی، علاقه‌مندان به دیدن چشمه و رودخانه، به طور کلی تفرج در یک روز به یادماندنی باشد.

روستای انگاس

انگاس روستایی مملو از آبشارهای زیباست که در ۹ کیلومتری جنوب بخش کجور نوشهر واقع شده است. اگر می‌خواهید با جلوه‌هایی از آبشارهای طبیعی و چشم‌نواز روبه‌رو شوید، پیشنهاد می‌شود دیدن این روستا را به هیچ وجه از دست ندهید. جناب، اوسیاره، پنجاه چم، چشمه موزیا و بز چشمه نام این آبشارها هستند که آبی زلال و گوارا دارند و در طبیعت بکر اطراف روستا چشم‌نوازی می‌کنند.

رزرو متنوع ترین هتل های نوشهر در فلای تودی

برای رزرو هتل های نوشهر گزینه های مختلفی از هتل های لوکس و 5 ستاره گرفته تا هتل های ارزانتر در دسترس قرار دارد. با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید انواع هتل های نوشهر را در سایت فلای تودی رزرو کنید. برخی از هتل های نوشهر که در میان گردشگران محبوبیت دارند شامل هتل پنج ستاره آراز نوشهر، هتل صدف نوشهر، هتل پرشیا نوشهر، هتل صحرا نوشهر، هتل جهانگردی چلندر و هتل آپادانا نوشهر می‌شود. فلای تودی مرجع خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.