این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

0

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی رسانده است.

برخلاف برخی از سازندگان که استفاده خود از این فناوری را پنهان کرده‌اند، «ته» در مورد فرآیند خلاقیت خود بسیار شفاف است. حتی بیوگرافی اینستاگرام او می‌گوید: «هنرمند دیجیتال + هوش مصنوعی». علاوه بر این، تمام پست‌های ته با شرحی همراه است که به وضوح توضیح می‌دهد که تصاویر ترکیبی از کار‌های دست او و هوش مصنوعی او هستند.

او می‌گوید: «به حرکت رو به جلو و یادگیری بخش‌های خوب هر بخش از کارم ادامه خواهم داد.ـ

او از هوش مصنوعی و روشی که مردم می‌توانند از آن برای تقویت خلاقیت استفاده کنند به جای دزدیدن ایده‌ها یا فریب دادن مردم صحبت می‌کند. پرتره‌های او از مردان و زنان پیر و جوان مسحورکننده است و بیننده را متحیر می‌کند که داستان پشت این اثر هنری چیست.

او می‌گوید:

«اشتیاق من به هنر از دبیرستان شروع شد، اما به دلیل حرفه‌ای که در طراحی گرافیک داشتم، مجبور شدم سال‌ها آن را متوقف کنم. تا زمان همه‌گیری COVID-19 یعنی سه سال پیش بود که من بالاخره فرصت کردم تا آرام آرام دوباره تمرین نقاشی را شروع کنم.

من همچنین در طول همه‌گیری COVID-19 یک هوش مصنوعی کشف کردم که می‌توانست در تکنیک‌های نقاشی به من کمک کند. هوش مصنوعی در زمینه هنر به من انگیزه زیادی داده است، بنابراین من واقعا از استفاده از آن لذت می‌برم.

در مورد استفاده از هوش مصنوعی با واکنش‌های دوسویه‌ای مواجه شده‌ام. در حالی که برخی افراد بسیار حمایت می‌کنند، برخی دیگر به شدت با آن مخالف هستند. با این حال، هر دو گروه کمک بزرگی به من کردند. پس از توضیح دلایل و اهدافم برای استفاده از هوش مصنوعی، برخی از مخالفان، دوستان خوبی شده‌اند که دیدگاه من را درک می‌کنند.

آنچه من از استفاده از هوش مصنوعی برای خلق هنر بیشتر آموخته‌ام، توانایی کشف احتمالات جدید و حفظ میل به یادگیری مهارت‌های جدید است. این روند مرا مجذوب خود کرده است.

گردش کار من شامل استفاده از الگوهای معمولی‌ام برای تولید تصاویری که می‌خواهم با هوش مصنوعی و سپس استفاده از نرم‌افزار برای اصلاح هرگونه نقص است.

امیدوارم مردم بتوانند درک کنند که هوش مصنوعی فقط یک ابزار است. این وظیفه ماست که از آن به درستی استفاده کنیم. در واقع بسیار قدرتمند است و جنبه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم از آن بیاموزیم. در حال حاضر، من یاد می‌گیرم که چگونه استفاده از آن را با مهارت‌های خودم ترکیب کنم تا امکانات بیشتری ایجاد کنم. هوش مصنوعی به من کمک می‌کند تا حس تازگی را در هنر خود حفظ کنم.

امیدوارم آثار هنری من بتواند مردم را ترغیب کند تا به نوآوری در زمینه هنر ادامه دهند و از روند یادگیری و کاوش مداوم لذت ببرند. این هدف من است و امیدوارم شادی را برای دیگران به ارمغان بیاورم و در عین حال خودم هم از آن لذت ببرم.»

 


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

طراحی‌ها و معماری‌های نبوغ‌آمیز و عالی که باید تحسین‌شان کرد

همان طور که در برخی پست‌های قبلی از طراحی‌ها و معماری بد گفتیم (در اینجا و اینجا برای مثال) سوی مخالف آنها هم وحود دارد. یعنی طراح یا معماری صنعتی به کاربرد و جنبه زیباشناختی اماکن و اشیا دقیقا فکر کرده و چیزی دلخواه و هماهنگ با محیط پدید…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.