مشاوره آنلاین و تلفنی پزشکی از سایت تلفن خونه

0

رپورتاژ

برای همه ما حداقل یک‌بار این اتفاق افتاده است که درباره یک بیماری یا مشکل پزشکی با سوالی خاص روبه‌رو می‌شویم. یکی از راه‌هایی که ممکن است به ذهن ما برسد، سرچ آن موضوع در گوگل است، اما این روش انتخاب مناسبی نخواهد بود. اطلاعاتی که در سایت ‌و منابع مختلف ارائه می‌شوند، به صورت کلی بیان شده و درکی از شرایط شما ندارد. روش دیگر دریافت مشاوره پزشکی است که می‌تواند به صورت حضوری یا آنلاین و تلفنی باشد. اما کدام یک از آن‌ها انتخاب بهتری است؟!

معرفی مشاوره آنلاین پزشکی

مشاوره آنلاین پزشکی به معنای ارتباط با پزشک به صورت آنلاین و در بستر فضای وب، شبکه‌های اجتماعی و یا از طریق تماس تلفنی است. در این روش شما می‌توانید با توجه به نوع مشکلی که با آن روبه‌رو هستید، از یک پزشک عمومی یا متخصص راهنمایی گرفته و پاسخ سوال خود را دریافت کنید. در این روش دیگر به خروج از منزل نیازی ندارید و وجود یک تلفن همراه یا لپ تاپ کار شما را راه می‌اندازد.

مشاوره حضوری یا آنلاین؟

زمانی را تصور کنید که با علائمی مشابه آنفولانزا مواجه شده‌اید که خروج از خانه را به کاری سخت تبدیل می‌کند، یا زمانی که درباره دوز دارو مصرفی خود سوال دارید. در این شرایط برای دریافت مشاوره حضوری باید از منزل خارج شده، مسیر طولانی را طی کنید تا به یک کلینیک یا داروخانه برسید. این روش سختی‌های خاص خود را دارد و همیشه مناسب نیست.

در روش دریافت مشاوره آنلاین، مشکلات و سختی‌های مراجعه به کلینیک و یا تغییر موقعیت بیمار از بین رفته و شما می‌توانید پاسخ سوال خود را به راحتی، بدون هیچ سختی و در زمانی کوتاه دریافت کنید. اگر برای مشاوره آنلاین پزشکی به سایت‌های معتبر مانند تلفن خونه مراجعه کنید، می‌توانید با مشاورین تخصصی ارتباط برقرار کرده و درست‌ترین و کامل‌ترین راهنمایی‌ها را به دست آورید.

انواع مشاوره آنلاین پزشکی

مشاوره آنلاین پزشکی انواع مختلفی دارد و شما با توجه به سوال خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مشاوره‌های آنلاین در زمان همه‌گیری ویروس کرونا رواج بیشتری یافت و اغلب افراد با آن آشنا شدند. از انواع مشاوره‌های آنلاین پزشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. مشاوره پزشک عمومی

برخی بیماری‌ها مانند سرماخوردگی یا یک اسپاسم عضلانی ساده، جنبه عمومی داشته و برای بهبود آن‌ها تنها به نظر یک پزشک عمومی نیاز دارید. در این زمان ارتباط آنلاین با یک پزشک عمومی مشکل شما را برطرف می‌کند.

۲. مشاوره پزشک متخصص

گاهی اوقات مشکل شما از سطح یک سرماخوردگی بیشتر بوده و مربوط به یکی از اندام‌های خاص بدن مانند قلب است. برای شهرها و روستاهایی که پزشک متخصص در دسترس نیست، مشاوره آنلاین بهترین گزینه ممکن خواهد بود.

۳. مشاوره کلینیک تغذیه

مشکلات تغذیه را می‌توان با کمک یک متخصص به راحتی حل کرد و روش آسان‌تر، مشاوره آنلاین است. مثلا زمانی که برای کاهش وزن نیاز به یک رژیم غذایی مناسب دارید، می‌توانید از راهنمایی‌های مشاور تغذیه کمک بگیرید.

۴. مشاوره پزشکی ورزشی

ورزشکاران در هنگام ورزش ممکن است مشکلات مختلفی را تجربه کرده و یا درباره شرایط جسمانی خود با سوالاتی روبه‌رو شوند. در این شرایط می‌توان به آسانی از مشاوره‌های آنلاین پزشکی ورزشی استفاده کرد.

۵. مشاوره روان شناسی

برخی افراد برای دریافت مشاوره حضوری به مطب روان‌شناس‌ها دسترسی نداشته یا به دلیل مشکلات مالی امکان پرداخت هزینه روان‌شناس را دارند. مشاوره آنلاین روان‌شناسی با هزینه و سرعت زیاد، به شما در رفع مشکلات کمک می‌کند.

مزایا دریافت مشاوره آنلاین

آنچه موجب تفاوت مشاوره آنلاین پزشکی و مراجعه حضوری به پزشکان می‌شود را می‌توان در مزایا مشاور آنلاین پزشکی جستجو کرد. دریافت مشاوره پزشکی به صورت آنلاین محبوبیت بیشتری دارد، چراکه مزایا مختلفی خواهد داشت. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه کمتر

  • عدم نیاز به خروج از منزل

  • دسترسی آسان تمامی اقشار

  • عدم نیاز به دریافت نوبت قبلی

  • نداشتن محدودیت زمانی

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما، به شرح هر یک از این مزایا پرداخته شده است.

هزینه کمتر

مراجعه به کلینیک‌ها و مراکز درمانی هزینه‌های زیادی دارد. بخشی از این هزینه‌ها مربوط به قیمت ویزیت پزشک و برخی دیگر مربوط به هزینه رفت‌وآمد است. با استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی با پرداخت هزینه‌ای کمتر، مشکل خود را رفع می‌کنید.

عدم نیاز به خروج از منزل

گاهی اوقات خروج بیمار از منزل، انتخاب چندان مناسبی نیست. مثلا زمانی که فرد به یک بیماری مسری مانند آنفولانزا مبتلا شده است، خروج بیمار از منزل از یک ‌سو موجب بدتر شدن وضع او شده و از سوی دیگر بقیه افراد را در معرض عامل بیماری‌زا قرار می‌دهد.

دسترسی آسان تمامی اقشار

متاسفانه تمامی افراد به یک میزان به کلینیک‌ها و پزشکان متخصص دسترسی ندارند. معمولا در روستاها و شهرهای کوچک و دورافتاده امکانات پزشکی محدود است. با مشاوره آنلاین پزشکی این افراد نیز می‌توانند از خدمات پزشکی استفاده کنند.

عدم نیاز به دریافت نوبت قبلی

مراجعه به کلینیک‌های تخصصی حتی برای پرسیدن سوال از پزشک، نیازمند نوبت قبلی است. در این شرایط بیمار باید ابتدا برای دریافت نوبت تلاش کند و سپس منتظر بماند تا زمان مراجعه به پزشک فرا برسد. اما دریافت مشاوره آنلاین به ماندن در نوبت نیازی ندارد.

نداشتن محدودیت زمانی

مراجعه حضوری به پزشک، متخصص یا روان‌پزشک محدودیت زمانی داشته و همیشه در دسترس نیست. از سوی دیگر مشاوره آنلاین پزشکی را می‌توان در هر ساعت و زمانی به راحتی دریافت کرد. با این روش به سرعت پاسخ سوال‌ها و مشکلات پزشکی شما مشخص می‌شود.

تلفن خونه بهترین روش برای دریافت مشاوره

همانطور که گفته شد، برای دریافت مشاوره‌های آنلاین پزشکی تنها باید به سایت‌هایی مراجعه کرد که معتبر و شناخته شده هستند. سایت تلفن خونه یکی از معتبرترین ارائه‌دهندگان مشاوره ‌های تخصصی پزشکی است. در این سایت می‌توانید از مشاوره آنلاین و تلفنی با متخصصان پزشکی در حوزه‌های مختلف استفاده کنید.

تلفن خونه با ارائه مشاوره های پزشکی در پی آن است تا به حل مشکلات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک کرده و برای سلامت شما تلاش کند. برای دریافت مشاوره تنها کافی است تا به سایت تلفن خونه مراجعه کرده و از خدمات مشاوره این سایت بهره‌مند شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران /کاشت مو /قیمت روکش دندان / درمان طب / تجهیزات پزشکی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.