نحوه زاویه سازی صورت در کلینیک های زیبایی

0
رپورتاژ

زاویه سازی صورت که اخیرا در بین زیبا جویان بسیار پر طرفدار شده، از طریق روش های مختلفی قابل انجام است. انجام زاویه سازی صورت در واقع یک عمل پزشکی زیبایی بوده و بواسطه پزشک مجرب و متخصص قابل انجام است.

روش های زاویه سازی صورت

روش هایی از جمله تزریق چربی یا تزریق ژل که مجموعا بطور عام به آن تزریق فیلر نیز می گویند که از هر دو متریال بسته به نیاز زیباجو می توان استفاده کرد.

در یکسری از افراد که نیاز به متریال کمتری دارند و نیازمند اصلاح هندسی کمتری برای بهبود فرم صورت خود هستند معمولا تزریق ژل پیشنهاد می شود.

برای افرادی که حجم بیشتری از متریال نیاز داشته باشند و فرم صورت آنها نیازمند اصلاحات بیشتر یا فرم دهی بخش بزرگتری از صورت مد نظر باشد تزریق چربی پیشنهاد می شود.

بطور مثال با تزریق فیلر بینی می توان زوایا و نامتوازن بودن برخی از قسمت های بینی را اصلاح کرده و به ظاهر بینی خود فرم و شکل هندسی بهتری داد.

در واقع با فیلر بینی می توان برخی از ناهمواری ها نامتقارن بودن یا اشکال هندسی آن را بهبود بخشیده و زیباجو از انجام عمل جراحی بینی و مشکلات مربوط به آن بی نیاز شود.

 

بهترین کلینیک زاویه سازی صورت شرق تهران پردیس

مزایای زاویه سازی صورت چیست ؟

اصلاح فرم هندسی و ایجاد زیبایی و فرم دهی بهتر صورت زیبا جویان و از بین بردن ایرادات و نقص های ظاهری که ممکن است در اثر حادثه یا بطور طبیعی در صورت فرد ایجاد شده باشد از مزایای زاویه سازی صورت است.

همچنین با انجام زاویه سازی در برخی از نقاط صورت دیگر نیاز به انجام عمل های زیبایی سخت با دوران نقاهت طولانی همچون جراحی بینی نیست.

 

بهترین کلینیک زاویه سازی صورت شرق تهران پردیس

نکات مهم در مورد زاویه سازی صورت که باید از آن آگاه باشیم:

اگر انجام زاویه سازی صورت با متریال بی کیفیت و یا با تکنیک نامناسب و توسط افراد غیر مجاز انجام شود ممکن است مخاطراتی برای زیبا جو به همراه داشته باشد.

اما بطور کل اگر توسط پزشک مجرب و با متریال درجه یک انجام شود هیچگونه مخاطراتی نخواهد داشت.

بنابراین انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر و دارای مجوز که تمام امور زیبایی آن تحت نظر پزشک مجرب انجام شود و از متریال و داروهای مجاز و با کیفیت استفاده کنند بسیار حائز اهمیت است.

 

بهترین کلینیک زاویه سازی صورت شرق تهران پردیس

بهترین و معتبرترین کلینیک زیبایی در پردیس و محدوده شرق تهران

کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی واقع در شهر پردیس با سالها تجربه موفق بواسطه بهره مندی از متخصصین و پزشکان زبده آماده خدمت رسانی به زیباجویان محترم است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره های ۰۲۱۷۶۲۹۰۰۰۹ و ۰۹۳۵۲۳۹۰۰۰۹ تماس گرفته یا به وب سایت آن مجموعه به آدرسdrghahremanyclinic.ir مراجعه کرد.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.