این عکاس پنج سال تمام وقت صرف کرد تا این ویدئوی زیبا و شاهکار از فصل زمستان را بگیرد

0

جیمی اسکات فیلم کوتاه زمستان را در شمال نیویورک و مونترال کانادا فیلمبرداری کرده است. او از عکس‌‌های گرفته شده با پهپاد برای ثبت بارش برف در مناطق وسیعی استفاده کرد. تکه‌های این فیلم گاهی فاصله چند ساله با هم دارند، اما به نحو زیبایی چینش و تدوین شده‌اند و کلیت زیبایی را القا می‌کنند.

این پروژه مشکلات زیادی را به همراه داشت. خیلی مواقع اسکات چیزهای جالبی را می دید که می‌خواست فیلمبرداری کند، اما فرصت را از دست می‌داد و دیر می‌شد.

او توضیح می‌دهد: «به عنوان مثال، یخ زدگی روی پنجره‌ها، یخ زدگی روی تار عنکبوت و آبشارهای یخ‌زده که ساختارهای کریستالی‌مانند زیبایی ایجاد کنند، اما معمولاً هرگز دو بار پشت سر هم اتفاق نمی‌افتند، تا برای برنامه‌ریزی ثبت آنها وقت داشته باشم.»

عکس‌های ماکرو از برگ‌های در حال یخ زدن نیز چالش‌برانگیز بود زیرا اسکات باید روی چیزی تمرکز می‌کرد که هنوز ظاهر نشده بود، اما او شروع به یادگیری چگونگی فرایند یخ زدن برخی اشیاء کرد.

او می‌گوید: «من یاد گرفتم که یک آبشار بزرگ به آرامی در طی چند هفته شروع به یخ زدن می‌کند، اما زمانی تبدیل آن به یک تکه یخ جامد، ممکن است در عرض چند دقیقه باشد.»

بسیاری از بهترین عناصر نیز در نیمه‌های شب اتفاق می‌افتند، زمانی که سردترین موقع بود و اسکات باید تجهیزات دوربین خود را به خطر می‌انداخت و در معرض دمای انجماد قرار می‌داد.

او مجبور می‌شد تجهیزات را خشک و تا حدودی گرم نگه دارد تا خاموش نشوند. او در شرایط برفی از پوشش های پلاستیکی باران برای خشک نگه داشتن دوربین‌ها استفاده کرد و برای جلوگیری از ریزش برف روی لنزها از هودهای بزرگ پارچه‌ای استفاده کند.

هوای سرد باتری‌ها را به سرعت تخلیه می‌کرد، بنابراین او گرمکن‌های دستی را نیز به تجهیزات می‌بست و علاوه بر باتری‌های دوربین داخلی، از باتری‌های خارجی نیز برای افزایش طول عمر دوربین‌ها استفاده می‌کرد.

اسکات حتی شماری از باتری‌های خارجی خود را در طول فیلمبرداری به خاطر مواجهه با سرما به مدت طولانی از دست داد.

ساختن ویدئوی تایم لپس طاقت فرسا بود . او از منابع نور اضافی برای روشن کردن صحنه عکاسی در شب استفاده می‌کرد.

اسکات که پیشینه‌ای در زمینه ساخت جلوه‌های بصری دارد که از این مهارت در مراحل تدوین استفاده کرد تا به فیلم انسجام بخشد.

او می‌گوید: «بسیاری از عکس‌ها در طول چند روز گرفته شده بودند، بنابراین  او مجبور می‌شد که نوردهی‌ها را یکسان کند.

موسیقی متن این ویدئو را آهنگسازی به نام جیم پرکینز ساخته است.

این دو قبلاً  ویدیوی تایم لپس دیگری با عنوان بهار همکاری کرده بودند.

کارهای بیشتری از اسکات را می توانید در اینستاگرام و وب سایت او پیدا کنید.

در اینجا هم می‌توانید به عکس‌هایی از این ویدئو نگاه کنید.

لینک تماشای ویدئو


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

سفری در شهرهای باستانی دنیا به یاری تخیل میدجرنی

از شهرهای باستانی دنیا بقایایی مانده و بر اساس همین یقایا و توصیف‌ها و تحلیل مورخان، برخی‌ها اقدام به بازسازی رایانه‌ای شهرهای قدیمی کرده‌اند تا شکوه و عظمت آنها را به ما بنمایانند.اما میدجرنی هم راهی آسان برای این تصور بدون نیاز به…

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.