بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک کدام است؟

0
رپورتاژ

اگر حس می‌کنید پوستتان زبر و خشن است یا هرازچندگاهی متوجه پوسته پوسته شدن آن می‌شوید، احتمالا نوع پوست شما در گروه پوست خشک قرار می‌گیرد. افرادی که پوست خشک دارند، اگر مراقبت صحیحی از پوست خود نداشته باشند، زودتر از سایرین دچار چین و چروک خواهند شد. خشکی پوست می‌تواند تا به آنجا پیش رود که باعث ایجاد ترک و خونریزی شود. مرطوب نگه داشتن پوست خشک، هم سلامت پوست را بهبود می‌بخشد و هم پیری زودرس را به تعویق می‌اندازد. بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک را می‌شناسید؟

معرفی بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک

بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی را می‌شناسید؟ در اینجا قصد داریم فارغ از در نظر گرفتن ایرانی یا خارجی بودن کرم مرطوب کننده ، بهترین‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

کرم آبرسان پوست خشک وچه

وچه، یکی از برندهای محبوب ایرانی است که همواره رضایت مشتریان را به دنبال داشته است. کرم آبرسان پوست خشک وچه، آبرسانی عمیقی برای پوست به دنبال داشته و از کاهش رطوبت پوست جلوگیری می‌کند. پس از مدتی که از این کرم استفاده کنید، به وضوح می‌توانید متوجه کاهش التهاب در پوست خود شوید. آبرسان وچه فاقد سیلیکون و پارابن بوده و به بازسازی و محافظت از پوست کمک می‌کند.

روغن‌های گیاهی بسیاری در این کرم استفاده شده است؛ از جمله: روغن هسته انگور، روغن ماکادمیا و روغن جوجوبا. با کرم آبرسان وچه تجربه دلنشین نرمی و لطافت پوست خود را می‌توانید امتحان کنید. افرادی که پوست معمولی دارند نیز می‌توانند این کرم را مورد استفاده قرار دهند. از این کرم به دفعات در روز می‌توانید استفاده کنید اما دقت داشته باشید که حتما روی پوست تمیز صورت آن را بمالید.

 

کرم آبرسان پوست خشک وچه

کرم مرطوب کننده پوست خشک لافارر

چنانچه پوستتان خشک است و به دنبال مرطوب کننده‌ای هستید که هم برای صورت و هم برای دست قابلیت استفاده داشته باشد، کرم مرطوب کننده لافارر را انتخاب کنید. این کرم رطوبت‌رسانی عمیقی برای پوست شما به همراه خواهد داشت. نحوه تاتیر این کرم به این صورت است که از خروج رطوبت پوست جلوگیری کرده و با داشتن عصاره‌های گیاهی سبب نرمی و لطافت پوست خواهد شد. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در این کرم با رادیکال‌های آزاد که مخرب سلامت پوست هستند، مبارزه کرده و روند پیری پوست را کند می‌کند.

عصاره بابونه، عصاره گل همیشه بهار و عصاره آلوئه ورا از ترکیبات بکار رفته در این کرم هستند که سبب رفع خشکی پوست شده و به بازسازی سلول‌های آسیب دیده پوست می‌پردازند. هر صبح و شب روی پوست تمیز و خشک این کرم آبرسان قوی را می‌توانید مورد استفاده قرار دهید.

 

کرم مرطوب کننده لافارر

پوست شما از هر نوعی که باشد، حتما به یک روتین پوستی نیاز دارید که کرم مرطوب کننده از اصلی‌ترین محصولات موجود در آن است. برای حفظ سلامت موها و پوست بدن خود نیز حتما باید یک روتین داشته و به آن پایبند باشید. بهترین روتین خانگی مراقبت از مو و بدن با در نظر گرفتن نوع موها و نوع پوست بدن باید انتخاب شود.

کرم آبرسان یوزیدر

افراد با پوست خشک و آسیب دیده می‌توانند از کرم آبرسان یوزیدر استفاده کنند تا رطوبت از دست رفته پوست دوباره جایگزین شود. این کرم، آبرسانی عمیقی برای پوست به دنبال داشته و در برابر رادیکال‌های آزاد از پوست محافظت می‌کند. کاهش التهاب و قرمزی از فواید استفاده از این آبرسان است. کلاژن و آلانتوئین از ترکیبات بکار رفته در کرم آبرسان یوزیدر هستند که در مبارزه با چین و چروک موثر بوده و پیری پوست و چین و چروک را به تعویق می‌اندازند.

از عصاره‌های گیاهی موجود در این کرم به عصاره گل همیشه بهار می‌توان اشاره کرد. کرم آبرسان یوزیدر فاقد پارابن بوده و در مدت زمانی کوتاه علائم خشکی پوست شما را از بین می‌برد. روزانه به دفعات مورد نیاز، این کرم را روی پوست تمیز و خشک مورد استفاده قرار دهید تا خیلی زود شاهد تاثیر بی‌نظیر آن در سلامت پوست خود باشید.

 

کرم آبرسان یوزیدر

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده چیست؟

فرق کرم آبرسان با مرطوب کننده همواره یکی از پرسش‌هایی است که مصرف‌کنندگان مطرح می‌کنند. ترکیبات موجود در کرم‌های آبرسان، آب را به بیرونی‌ترین لایه پوست جذب می‌کنند در حالی که ترکیبات موجود در کرم مرطوب کننده پوست را چرب می‌کنند تا از خروج آب از پوست جلوگیری به عمل آید. بسیاری از کرم‌هایی که جهت مراقبت از پوست به بازار عرضه می‌شوند، هم خاصیت آبرسانی دارند و هم خاصیت رطوبت‌رسانی به پوست. شما باید با در نظر گرفتن نوع پوست خود مشخص کنید که به آبرسان نیاز دارید یا رطوبت رسان. اگر تشخیص برای شما سخت است، باید کار را به یک متخصص پوست بسپارید.

نحوه استفاده صحیح از کرم مرطوب کننده

استفاده از کرم مرطوب کننده یا آبرسان از همان سنین نوجوانی که روتین پوستی پیشنهاد می‌شود، ضرورت می‌یابد. روش استفاده صحیح از کرم مرطوب کننده به شکل زیر است:

  • ابتدا باید نوع پوست خود را مشخص کنید و بعد با در نظر گرفتن این مسئله از یک شوینده مناسب استفاده کرده و صورت خود را با آن بشویید.
  • بهتر است هنوز زمانی که پوست کمی نمناک است، کرم مرطوب کننده را بزنید؛ به این شکل رطوبت در پوست شما بهتر حفظ خواهد شد.
  • مقداری از کرم مرطوب کننده را پشت دست خود مالیده و با انگشت اشاره آن را به صورت خود بمالید.
  • کرم را با حرکات دورانی روی پوست ماساژ دهید تا خوب جذب شود.
  • ناحیه گردن را فراموش نکنید و سعی کنید رطوبت لازم را به پوست گردن هم برسانید تا احتمال افتادگی پوست آن به حداقل برسد.

معمولا برای زدن کرم مرطوب کننده به پوست، به اندازه یک نخود از این کرم کفایت می‌کند؛ با این حال دستورات روی محصول مورد نظر را خوب مطالعه کنید تا به شکل صحیح از آن استفاده کرده باشید.

کلام پایانی

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک در چندین برند مختلف در این مطلب به شما معرفی شد. آیا تاکنون تجربه خرید آنلاین کرم مرطوب کننده و سایر محصولات مراقبت از پوست را داشته‌اید؟ از داروخانه‌ های آنلاین به راحتی و در اکثر موارد با تخفیف‌های بسیار مناسب می‌توانید محصولات پوستی را به صورت اینترنتی خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید. دنیا رو به پیشرفت است؛ خرید آنلاین را حتما امتحان کنید.

منبع: https://mosbatesabz.com/mag/best-moisturizer-for-dry-skin/

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.