روکش دندان کودکان چه فوایدی دارد؟

0
رپورتاژ

چکیده : دندان یکی از مهم ترین بخش های بدن هر انسانی است که باید از آن به خوبی مراقبت کند. خیلی از افرادی که سن بالاتری دارند، دندان های آسیب دیده ای دارند که مجبور می‌شوند آن ها را بکشند. از دست دادن دندان ها باعث می‌شود تا شما لذت حس کردن مزه ها را از دست بدهید. روکش دندان کودکان یکی از محصولاتی است که اگر از آن به درستی استفاده کنید، می‌توانید به خوبی از دندان های خود مراقبت کنید.

 

دندان یکی از مهم ترین بخش های بدن هر انسانی است که باید از آن به خوبی مراقبت کند. خیلی از افرادی که سن بالاتری دارند، دندان های آسیب دیده ای دارند که مجبور می‌شوند آن ها را بکشند. از دست دادن دندان ها باعث می‌شود تا شما لذت حس کردن مزه ها را از دست بدهید. روکش دندان کودکان یکی از محصولاتی است که اگر از آن به درستی استفاده کنید، می‌توانید به خوبی از دندان های خود مراقبت کنید.

 

قطعا میدانید که کودکان، دندان شیری دارند و بعد از چند وقت دندان های اصلی جایگزین آن ها می‌شود. حالا سوال اصلی اینجاست که مگر روکش دندان برای کودکان کاربردی هم دارد؟ این دندان ها قرار است بیوفتد و دندان های اصلی جایگزین آن ها شود؛ پس اصلا نیازی به روکش ندارند و آسیبی به دندان ها وارد نمی‌شود. ولی اصلا این عقیده درست نیست و دندان ها باید از زمان کودکی تحت مراقبت های درستی باشد تا شما بتوانید در سن های خیلی بالاتر نیز دندان های قوی و خوبی داشته باشید. همان دندان های شیری می‌تواند در رشد دندان های اصلی تاثیر مستقیم داشته باشد. در این مقاله قرار است به صورت کامل کاربرد روکش دندان کودکان را به شما توضیح دهیم. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

 

چرا کودکان باید از روکش دندان استفاده کنند؟

 

خرید روکش دندان کودکان برای پزشکان

مراقبت از دندان، به فکر آینده فرزندان خود باشیم

 

بچه نیاز به مراقبت های زیادی دارد. شاید یکی از اصلی ترین مراقبت ها باید برای همین دندان ها باشد. دندان شیری در عین حال که در 6 سالگی از بین می‌رود، ولی تاثیر خیلی زیادی در تشکیل دندان های اصلی دارد. به این مسئله فکر کنید که دندان شیری فرزند شما آسیب ببیند و زودتر از زمانی که باید پوسیده و خراب شود. حالا دندانی که قرار است بجای آن دندان در بیاید احتمال خیلی زیادی دارد که کیفیت پایینی داشته باشد و در آینده آسیب های زیادی را بوجود بیارد.

 

زیبایی همیشه حرف اول را میزند

 

این روکش ها با طرح های مختلفی درون بازار موجود است. در ادامه مقاله حتما بهترین برند ها را به شما معرفی خواهیم کرد و تفاوت های آن ها با همدیگر را به صورت کامل بررسی می‌کنیم. وقتی شما از روکش دندان کودکان باکیفیت استفاده کنید، باعث می‌شود تا علاوه بر مراقبت از دندان فرزندان شما، دندان بچه شما نیز ظاهر خیلی خوبی بگیرد. دندان های شیری اصولا خیلی نامرتب است، ولی این روکش ها که همرنگ دندان است وقتی روی دندان فرزندان شما قرار می‌گیرد، جلوه خوبی به دهان بچه شما می‌دهد. این اتفاق را می‌توانید وقتی فرزند شما لبخند می‌زند به صورت کامل مشاهده کنید.

 

ماندگاری بالا

 

شاید شما هم تا به حال شنیده باشید که فردی از این روکش دندان ها استفاده کرده است ولی بعد از مدتی روکش های یا افتادن یا شکستن. باید بگم اتفاقا این اتفاق وجود دارد که به صورت کلی دو دلیل وجود دارد:

 

  • متریال کیفیت پایین یکی از عواملی است که ممکن است باعث این اتفاق بشود. روکش دندان بی کیفیت درون بازار وجود دارد. اتفاقا روکش دندان های بی کیفیت زیادی درون بازار هستند که شاید از لحاظ تعدادی به روکش دندان های باکیفیت بیشتر هم باشد. ولی وقتی شما از روکش دندان باکیفیت برای فرزندان خود استفاده کنید، احتمال خرابی کار را پایین می‌آوریدو شاید براتون سوال شده باشه که با اینکه ما داریم از کیفیت بالا استفاده می‌کنیم پس چرا باز هم ممکنه روکش دندان خراب شود.
  • مورد دوم جواب سوال شما است. برای قرار دادن روکش روی دندان های شیری باید به متخصص اینکار مراجعه بکنید. کسی که واقعا به کار آن اعتماد دارید و می‌دانید که اینکار را با کیفیت بالا انجام می‌دهد و در عین حال تضمین می‌کند تا روکش دندان هیچگونه آسیبی نمی‌بیند.

 

اگر شما این دو مورد که گفتیم را رعایت کنید، غیر ممکن است که روکش دندان فرزند شما آسیب ببیند. حالا رسیدیم به همان حرفی که در این بخش گفتیم که اگر شما این دو مورد را رعایت کنید روکش دندانی که روی دندان فرزند شما قرار می‌گیرد تا زمانی که دندان آن بیوفتد، روی دندان آن قرار دارد و در همین تایم به خوبی از دندان بچه شما مراقبت خواهد کرد.

 

انواع روکش دندان و مزیت هایی که باید داشته باشد

خرید روکش دندان کودکان

 

همانطور که در قسمت های قبلی گفتیم خیلی از کمپانی های بزرگ و کوچک روکش دندان کودکان را تولید می‌کنند. شما اگر می‌خواهید از فرزندان خود مراقبت کنید باید بهترین برند ها و مشخصات روکش دندان ها را بدانید. البته که شما روکش دندان را می‌توایند از خود پزشک متخصص تهیه کنید. ولی ما در این مقاله برند های معتبر را هم به شما خواهیم گفت تا فقط پیش دکتر هایی بروید که از این برند ها استفاده می‌کنند.

 

یکی از ویژگی هایی که روکش دندان های باکیفیت دارند، رنگ آن ها است. روکش دندان های باکیفیت اکثرا همرنگ دندان های معمولی است. روکش دندان های رنگی موجود در بازار باعث می‌شود تا ظاهر دندان های فرزندان شما خیلی بهم بریزد. قطعا شما هم دوست دارید از روکشی استفاده کنید که علاوه بر مرتب کردن دندان های شما، دهان شما را زشت نکند. روکش دندان رنگ دندان دقیقا این کاربرد را دارد که انگار در اصل دندان های خودتان است فقط خیلی مرتب تر کنار همدیگر قرار می‌گیرند.

 

روکش دندان ها جنس های مختلفی دارند که هر کدام کاربرند خودشان را دارند. به طور مثال روکش دندان های فوری برای بیمار هایی است که باید هر چه سریع تر روکش دندان استفاده کنند. این روکش دندان های دیگر نیازی به شخصی سازی بسته به مدل دندان فرزند شما ندارد و زمان خیلی کمتری هم نیاز دارد تا به صورت کامل روی دندان شما قرار بگیرد. رزین کامپوزیت یکی دیگر از روکش دندان های موجود در بازار است. البته که جنس روکش دندان بستگی دارد که توسط کدام کمپانی ساخته شود ولی به صورت کلی این جنس به نسبت بقیه جنس ها از کیفیت پایین تری برخوردار است. روکش های سرامیکی و پلی کربنات به طور کلی کیفیت بالاتری دارند. کمپانی های بیشتر برای ساخت روکش دندان کودکان از این جنس ماده استفاده می‌کنند تا مقاومت بیشتری داشته باشد.

 

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید روکش دندان کودکان داشته باشد، بی شک تنوع آن است. هر فردی مدل دندان های خودش را دارد که این باعث می‌شود تا یک قالب را برای همه نشود استفاده کرد. ولی برند هایی که مدل های مختلفی را تولید می‌کنند تا شباهت بیشتری به دندان فرزندان شما داشته باشد کار را هم برای فرزندان شما و هم پزشک مدنظر شما ساده تر می‌کنند. علاوه بر آن روکش خیلی خوش فرم تر روی دندان فرزند شما قرار می‌گیرد تا مراقبت را بیشتر و ظاهر را زیبا تر کند.

 

بهترین برند های روکش دندان کودکان موجود در بازار ایران

روکش دندان کودکان

 

کشور های مختلفی روکش دندان را تولید و درون بازار عرضه می‌کنند. ولی یک سری از شرکت ها که در این قسمت به آن ها اشاره خواهیم کرد کیفیت محصولات بالاتری دارند. دوتا از برند هایی که حرف اول را در تولید روکش دندان کودکان میزنند بایوفلکس و زیر کونیا هستند. این دو برند واقعا رقیب های خیلی قوی هستند و روکش دندان های آن ها نیز در ایران موجود است. هر دو برند جنس چینی یا همان سرامیکی را دارند که باعث می‌شود اصلا خراب نشوند. واقعا شما با استفاده از این دو برند برای فرزندان خود می‌توانید از دندان های آن ها خیالتان راحت باشد که آسیب نمی‌بیند. هر دو برندی که نام برده شد از روکش دندان های همرنگ دندان شیری استفاده می‌کنند و ظاهر خیلی خوبی به دهان فرزندان شما می‌دهند. علاوه بر آن نیز مراقبت از تاج و دندان های فرزندان شما را بدرستی انجام می‌دهند. خرید روکش دندان کودکان برای پزشکان همیشه یکی از کار های دشوار بوده است. اگر شما هم پزشک هستید و این مشکل را دارید می‌توانید در ادامه مقاله مشکل خود را حل کنید.

 

جمع بندی

پزشک های متخصص می‌توانند این محصولات را از ما با بهترین قیمت تهیه کنند. علاوه بر روکش دندان تمام محصولاتی که برای درمان فرزندان مناسب است را می‌توانند از سایت ما تهیه کنند. برای وارد شدن به سایت ما روی کلمه درمان درد دندان کودکان کلیک کنید تا بتوانید تمام محصولات سایت ما را مشاهده بکنید. علاوه بر آن می‌توانید با مشاوران سایت ما در ارتباط باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.