در مورد رایانه کمک ها چه می دانید؟

0

رپورتاژ

ممکن است شما هم در سال های اخیر عبارت “رایانه کمک” را زیاد شنیده باشید و یا با یکی از مراکز رایانه کمک در کشور تماس گرفته باشید. اما به راستی جایگاه سامانه های رایانه کمک در ایران چگونه است؟

با گسترده شدن علوم رایانه ای، کاربران این عرصه نیز روز به روز بیشتر شدند و نیاز به پایگاه های پشتیبانی در این خصوص بیش از قبل احساس شد. با علم به این موضوع، سامانه های مشاوره تلفنی به عنوان استارت آپ های نوظهور، شروع به کار کردند و توانستند بخش اعظمی از نیازهای کاربران دنیای دیجیتال را برطرف کنند. این سامانه ها در واقع با استفاده از کارشناسان مجرب می توانند بصورت تلفنی مشکلات کاربران را تا حد امکان رفع نمایند. در کنار موضوع رفع مشکلات رایانه ای ، در سال های اخیر ، رفع مشکلات موبایل نیز از اصلی ترین اهداف این سامانه ها می باشد و کاربران می توانند با کمک متخصصین این عرصه، مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل خود را رفع کنند.

چه مشکلاتی توسط رایانه کمک قابل رفع است؟

تقریبا همه مشکلاتی که در زمینه های موبایل و کامپیوترهای شخصی (نرم افزاری و سخت افزاری) وجود دارند را می توان با کارشناسان سامانه های تلفنی  در میان گذاشت. در سال های اخیر مشکلاتی مانند بازیابی اکانت های شبکه های اجتماعی ، مشکلات گوشی های آیفون و اندروید ، بروزرسانی گوشی های هوشمند ، استفاده از پیام رسان های اینترنتی و غیره در کنار موضوعات همیشگی مثل نصب ویندوز ، مشکلات مجموعه نرم افزاری آفیس و مشکلات اینترنتی کاربران از پرتکرارترین سوالات این عرصه هستند.

نحوه تماس با سامانه های رایانه کمک چگونه است؟

استفاده از مشاوره تلفنی تخصصی از دو روش صورت می پذیرد. اولین روش با استفاده از تلفن ثابت و برقراری تماس با شماره هایی که معمولا با 909 شروع می شوند (مانند 9099071667) است و روش دوم استفاده از تماس مستقیم بعد از پرداخت هزینه دلخواه مشاوره. در میان سامانه های فعال در کشور، رایانه کمک  هیواتک  با ارائه بسته های تخفیفی جالب توانسته است بخش زیادی از مشتریان خود را با استفاده از تماس مستقیم (حتی با موبایل) به قسمت پشتیبانی هدایت کند. جالب است بدانید که با خرید بسته های مشاوره ای می توانید چندین بار از خدمات این شرکت استفاده نمایید و محدودیتی در تعداد دفعات تماس وجود نخواهد داشت.

امنیت اطلاعات شخصی در مراکز رایانه کمک

با توجه به اینکه در تماس با سامانه های مشاوره تلفن همراه و رایانه، نیازی به ارائه گوشی خود به کارشناس ندارید، به طور حتم امنیت بالاتری را تجربه خواهید کرد. به این نکته توجه کنید که در هنگام صحبت با کارشناسان، معمولا همه موارد توسط خود شما انجام خواهد شد و مشاوران قدم به قدم تغییرات درخواستی را به شما اعلام خواهند است. البته در برخی موارد نیاز است کارشناسان از راه دور به دستگاه شما متصل شوند و در زمان کمتری نبست به رفع مشکل اقدام کنند که این مورد نیز با کسب اجازه از کاربران و با استفاده از نرم افزارهای کنترل از راه دور صورت خواهد پذیرفت. بنابراین شما می توانید بر همه مراحل کار کارشناسان نظارت کنید و نگرانی بابت از دست دادن اطلاعات شخصی یا فاش شدن آنها نداشته باشید.

به عنوان نکته ی آخر ضروری است که بدانید تهیه کردن پشتیبان از اطلاعات شخصی از وظایف شماست و بهتر است قبل از برقراری ارتباط با مراکز رایانه کمک تلفنی ، از اطلاعات مهم خود پشتیبان تهیه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.